Mala vprašanja
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Mala vprašanja
Gre za kabelski razdelilnik, kjer je spojen kabel za kretniški pogon, magnetni tirni kontakt ipd.
Re: Mala vprašanja
Hvala, lp
Re: Mala vprašanja
Zelo dobra stran za take odgovore je spletna stran VagonWeb. Odvisno je katero časovno obdobje iščeš, leta 2009 je bila v takšni sestavi https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2009
Tine
Re: Mala vprašanja
Dino S napisal/-a:A je kdo videl Venezia express oz ve, v kakšni sestavi je bil?
@Dino S je mislil karnevalski vlak Venezia Express, ki je včeraj prispel iz Budimpešte v Benetke in se danes vrnil.Tin€ napisal/-a:Zelo dobra stran za take odgovore je spletna stran VagonWeb. Odvisno je katero časovno obdobje iščeš, leta 2009 je bila v takšni sestavi https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2009
Posnetek tega vlaka je objavila družba MAV Nosztalgia na Facebooku, sestava je bila naslednja (iz smeri Budimpešte proti Benetkam):
1x MAV Nosztalgia Heritage spalnik
1x MAV Nosztalgia Deluxe spalnik, iz vlaka Danube Express
1x MAV Nosztalgia neznan temno zelen vagon, baje neke vrste spalnik, morda za posadko.
2x Wagon Service (posojen na MAV) Bcmh ležalni vagon (ex-DB)
1x MAV jedilni vagon CAF za EC vlake, v novi barvi
2x MAV spalni vagon vrste Görlitz
2x MAV ležalni vagon vrste MVG Győr
2x MAV sedežni vagon Bpm brez kupejev (podoben tistim na Citadelli, le da z okni za odpiranje in zgolj hladilno napravo namesto klime)
2x SŽ sedežni vagon Bl s kupeji (iz Ljubljane)
Pri nas je vlekla Brižita 363-011.
Re: Mala vprašanja
A to je torej ta posebni vlak za Benetke, ki potrebuje za pot nekaj manj kot povprečni rekreacijski kolesar, namreč skoraj 6 ur.2x SŽ sedežni vagon Bl s kupeji (iz Ljubljane)
V središče karnevalskega dogajanja na vodi se letos odpravite s posebnim vlakom, ki bo 2. marca, ob 3.24 odpeljal z ljubljanske železniške postaje. Karnevalski vlak, vas bo zapeljal do postaje Venezia Santa Lucia, kamor boste prispeli ob 9.05.
Re: Mala vprašanja
Na Opčinah po voznem redu 35 minut postanka. Črevinjan po voznem redu 21 minut postanka.
In še dvakrat po 10 minut postanka. Skupaj 77 minut daljši potovalni čas po voznem redu. Obratno samo 30 minut na Opčinah in en postanek.
Iz Opčin štartali z 36 minut zamude. Na Mestre prišli 5 minut prezgodaj.
In še dvakrat po 10 minut postanka. Skupaj 77 minut daljši potovalni čas po voznem redu. Obratno samo 30 minut na Opčinah in en postanek.
Iz Opčin štartali z 36 minut zamude. Na Mestre prišli 5 minut prezgodaj.
Re: Mala vprašanja
...to je pač voznoredno načrtovano usklajevanje neizvršenih dogovorov.... ....cca eno uro rezerve....pa voznoreden "pristanek"....
...najbrž je v tem karnevalskem času kar pestro na postaji Santa Lucia .... ....in mora laufat po planu....bolje rezerva in počakat, da si na vrsti ob dogovorjenem času, kot pa .... ....
...najbrž je v tem karnevalskem času kar pestro na postaji Santa Lucia .... ....in mora laufat po planu....bolje rezerva in počakat, da si na vrsti ob dogovorjenem času, kot pa .... ....
Re: Mala vprašanja
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Mala vprašanja
Točno tole.
Kje zaboga dobiš vse te podatke??Re 4/4 napisal/-a:Na Opčinah po voznem redu 35 minut postanka. Červinjan po voznem redu 21 minut postanka.
In še dvakrat po 10 minut postanka. Skupaj 77 minut daljši potovalni čas po voznem redu. Obratno samo 30 minut na Opčinah in en postanek.
Iz Opčin štartali z 36 minut zamude. Na Mestre prišli 5 minut prezgodaj.
Mi smo se pa vsi čudili, od kje 6-urni vozni čas. Se mi je pa kar dozdevalo, da gre za italijansko nagajanje. Namreč v brošuri za ta vlak, katere sliko je nekdo objavil na FB skupino Nachtzüge in Europa, je bil vozni čas od LJ do Opčin manj kot 2 uri. Da bo tam dolg postanek, je jasno (še RG mora tam stati 20 minut brez potrebe), ampak tej postanki naprej? Možno tudi, da je vlak imel kakšno omejitev hitrosti po RFI, npr. zaradi manjkajočega sistema selektivnega odpiranja vrat.
Re: Mala vprašanja
Kje najdem? Menda berem vsaj 8 forumov, pa še nekaj strani, kjer se piše o železnici.
In ne bi ravno rekel nagajanje, ker so zamudo uspeli izničiti. Na Opčinah je že kar stalnica, da se čaka...natančno ne vem zakaj. Mogoče tudi sindikat kaj svojega povlekel not Červinjan in v Latisani, ter Quarto d'Altino, kjer so bili postanki pa verjetno načrtovano prehitenje. Nazaj je bil postanek samo 8 minut v S. Stino di Livenza. Čeprav so iz Santa Lucie štartali skoraj z 40 minut zamude.
In ne bi ravno rekel nagajanje, ker so zamudo uspeli izničiti. Na Opčinah je že kar stalnica, da se čaka...natančno ne vem zakaj. Mogoče tudi sindikat kaj svojega povlekel not Červinjan in v Latisani, ter Quarto d'Altino, kjer so bili postanki pa verjetno načrtovano prehitenje. Nazaj je bil postanek samo 8 minut v S. Stino di Livenza. Čeprav so iz Santa Lucie štartali skoraj z 40 minut zamude.
Re: Mala vprašanja
No jaz dlje kot do Drehscheibe Online in EBFÖ, ter še Railcolor, ne pridem. Italijanščina mi ni ravno domača (tudi če sem Primorec), nemščino pa obožujem.Re 4/4 napisal/-a:Kje najdem? Menda berem vsaj 8 forumov, pa še nekaj strani, kjer se piše o železnici.
In ne bi ravno rekel nagajanje, ker so zamudo uspeli izničiti. Na Opčinah je že kar stalnica, da se čaka...natančno ne vem zakaj. Mogoče tudi sindikat kaj svojega povlekel not Červinjan in v Latisani, ter Quarto d'Altino, kjer so bili postanki pa verjetno načrtovano prehitenje. Nazaj je bil postanek samo 8 minut v S. Stino di Livenza. Čeprav so iz Santa Lucie štartali skoraj z 40 minut zamude.
Kar pa se Opčin tiče, vlak je seveda menjal lokomotivo. Naprej pa je bistveno vprašanje, kolikšna je bila njegova največja dovoljena hitrost na RFI. Vagonsko gledano so bili vsi za vsaj 140 km/h, najvišja omejitev proge Trst - Benetke pa je 150 km/h. Zato sem rekel da je možno, da je vlak zaradi tega ali onega razloga imel znižano najvišjo hitrost po Italiji in so bila zato potrebna prehitenja.
Re: Mala vprašanja
Če se kdaj ponovno uvede Venezia express oz povezava Budimpešta-Benetke, bo to verjetno preko Zagreba, ko Hrvaška vstopi v schengen ter HŽ "pride k pameti".
Koliko krajši bi bil danes vozni red vlaka med Budimpešto in LJ brez postankov na meji, če bi vozil preko Zagreba?
Koliko krajši bi bil danes vozni red vlaka med Budimpešto in LJ brez postankov na meji, če bi vozil preko Zagreba?
...
Re: Mala vprašanja
Odvisno od Madžarov. Verjetno pa za drobiž. So pogruntali, da lahko mednarodni vlak uporabiš kot lokalni vlak in na koncu pobereš še subvencijo od države. In, ker je v smeri Zagreba večja poseljenost, traja trenutno vožnja od Budimpešte do Zagreba 6 ur. Do ljubljane, čez Hodoš 8 ur. Ukinitev mejne kotrole pa bi prinesla 20 minut prihranka. Nič več, ker je treba menjati e-lok. Interoperabilnosti pa ni pričakovati.Dino S napisal/-a: Koliko krajši bi bil danes vozni red vlaka med Budimpešto in LJ brez postankov na meji, če bi vozil preko Zagreba?
Pa kakšne nočne Venezie Express z verjetnostjo ne bo nikoli več. Iz štirih razlogov. Italijani nočejo nič več s tujimi vlaki. Edini, ki še ostaja je Nightjet, Arenaways 2.0 ne bo. Obstaja vlak iz Ljubljane do Trsta s poletno povezavo iz Budimpešte. In četrti razlog. Tudi Madžarom počasi dol visi za povezovanje z SLO, HR, SRB. To se vidi po tem, da jih uporabljajo kot lokalne vlake in, ker s tisto super progo Budimpešta-Beograd, na Madžarski strani ne bo nič. Bo navadna konvecionalna proga za 160 km/h, ker se za več Madžarom ne izplača in, ker so prvi razpis razveljavili, ker so vsi presegli ceno v razpisu.
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni,
SŽ 713/715 - 124 že ima nov grafit ...
Zanima me, če ima ta garnitura proti grafitno folijo?
Lp
SŽ 713/715 - 124 že ima nov grafit ...
Zanima me, če ima ta garnitura proti grafitno folijo?
Lp