Se je pa g. Savić malenkost zmotil (ali pozabil kaj pripisat), saj če sešteješ vse procente na sliki prideš do 99%.železocestnik napisal/-a: V knjigi Kirila Savića: Građenje železnica, BG 1934 je tudi Sankey-ev diagram prof. Siromjatnikova za takratne ruske mašine...pri pregreti pari lahko prideš tudi do koristnega dela 12%...
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: Mala vprašanja
Komplicirano .Tisti ki so morali ta sistem čistiti,je bila verjetno porka madona.preglednik napisal/-a:Pri italjanski verziji 623 v dimnici sploh ni bilo pare in tudi ne dimnika, ker se je izpuh usmerjal v obe (sekundarni) dimnici na koncu obeh predgrevalnikov. Pri tisti verziji na Wikipediji pa ima lokomotiva tudi glavni dimnik. Torej so se morali dimni plini in izstopna para deliti na dva dela. Komplicirano!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Mala vprašanja
Za tisti procent se še pogajamo...totimato napisal/-a:
Se je pa g. Savić malenkost zmotil (ali pozabil kaj pripisat), saj če sešteješ vse procente na sliki prideš do 99%.
Je odvisen od tega, kakšne volje je Nurmi tisti dan
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Mala vprašanja
Nurmijeva volja pa je odvisna od strojevodje.Vsega je strojevodja kriv,zato so pa imeli ujsnjeni pilotski plašč,kurjač pa samo v usnje oblečeno čutaro.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Mala vprašanja
Za kaj služi tale vagon?
Zgoraj ima neke noslice ?
Slikano v NG.
LP Čufarca
Zgoraj ima neke noslice ?
Slikano v NG.
LP Čufarca
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Mala vprašanja
Hoho, še pomislil nisem na kaj takega !
Hvala!
LP
Hvala!
LP
Re: Mala vprašanja
Ledenosvečni vagon pa je prava stvar. A ga lokomotiva rine pred sabo, tako kot so nemci med drugo vojno zaradi min na progi pred lokomotivo rinili vagone?
Lp,
T
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Mala vprašanja
Ta vagon v zimski sezoni vozijo z nabiralnikom(53300,53301)kot zadnji vagon v spregi.
Re: Mala vprašanja
če bi bil prvi bi lahko kakšna sveča zadela lokomotio, v tem primeru regana tako je pa zadaj na koncu vlaka pa morebitne sveče zletijo na progo če slučajno falijo vagon.
Re: Mala vprašanja
Off the record.Ta vagon JE vozil v nabiralniku.Letos ga niso uvrstili niti enkrat v vlak.Mogoče je potekla revizija,mogoče.........Kdo bi vedel.Je pa že v štartu zgrešen projekt.Pobira sveče mogoče 10cm višje kot je klima pa flozalica od Regana.
Je fotografsko zanimiv za ljubitelje,funkcionalen pa ni.Za podiranje sveč skrbi Fiat kot 38254 ob 02.15 iz Nove Gorice.Trasa smrti
Je fotografsko zanimiv za ljubitelje,funkcionalen pa ni.Za podiranje sveč skrbi Fiat kot 38254 ob 02.15 iz Nove Gorice.Trasa smrti
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Mala vprašanja
...tovorni promet : infrastruktura in vzdrževanje proge... ...vse se plača...Nurmi napisal/-a:Off the record.Ta vagon JE vozil v nabiralniku.Letos ga niso uvrstili niti enkrat v vlak.Mogoče je potekla revizija,mogoče.........
..UVP ne plačuje prevoza....pa ga pač ne vozijo.... ...
Re: Mala vprašanja
No,tako nekako ja.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Mala vprašanja
?Nurmi napisal/-a:Za podiranje sveč skrbi Fiat kot 38254 ob 02.15 iz Nove Gorice.Trasa smrti
Eno uro kasneje mogoče?
Re: Mala vprašanja
Tisto je 4200 potniški,to je pa prazna garnitura za Jesenice,se vrača kot 4201 oz.4295 ob sobotah.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!