To je zelo odvisno od tipa in izvedbe spalnika. Hrvaški, ki ga omenjaš, ima 11 kupejev na Y dolžini (24,5 m), zato njegovi niso ravno med največjimi, so pa nekako po standardu zadnjih evropskih standardnih spalnikov tipa MU, ki imajo 12 kupejev na 26,4 m dolžine. Največji so zagotovo v starinskih AB30 vagonih, ki imajo le 10 kupejev, najmanjši (zajčje štale ) pa so v nekdanjih CNL dvopodnih spalnikih, ki vozijo zdaj pri Nightjetu. Pa tudi Nightjetovi standardni "Comfortline" spalniki se ne morejo ravno pohvaliti s prostornimi kupeji. 12 kupejev že že, ampak so trije od njih "deluxe" kar ustrezno zmanjša velikost ostalih.
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Hvala za odgovore.
Do števila kupejev in dolžine vagonov sem že nekako prišel, samo ne vem koliko dolg je predprostor pri vratih do prvega kupeja. Morda vesta koliko je velik predprostor pri vratih na vsaki strani?
Do števila kupejev in dolžine vagonov sem že nekako prišel, samo ne vem koliko dolg je predprostor pri vratih do prvega kupeja. Morda vesta koliko je velik predprostor pri vratih na vsaki strani?
Re: Mala vprašanja
Živjo!
A mi lahko nekdo našteje prvih deset(lahko tudi več) najbolj obiskanih(seveda po številu potnikov) železniških postaj v Sloveniji ta hip ali zadnjih let?
p.s. na prvem mestu bi skoraj zagotovo rekel, da je osrednja železniška v LJ?
hvala, lp
A mi lahko nekdo našteje prvih deset(lahko tudi več) najbolj obiskanih(seveda po številu potnikov) železniških postaj v Sloveniji ta hip ali zadnjih let?
p.s. na prvem mestu bi skoraj zagotovo rekel, da je osrednja železniška v LJ?
hvala, lp
Re: Mala vprašanja
Takole po spominu, ampak niso čisto po vrsti: Ljubljana, Celje, Maribor, Litija, Kranj, Škofja Loka, Sevnica, Poljčane, Trbovlje, Borovnica.
Re: Mala vprašanja
Najlepša ti hvala za odgovor @Regan 664
Re: Mala vprašanja
Že prejšni teden sem videl en vlak z nekimi "starimi" modrimi vagoni, ki je vozil v smeri ZM, danes popoldne je pa menjaval lokomotivo na postaji v LJ. Ima nekakšen salon, de luxe vagon, še eno "restavracijo" in ene 3 dodatne... Ali im kdo informacijo kakšen vlak je to?
Re: Mala vprašanja
Že prejšni teden sem videl en vlak z nekimi "starimi" modrimi vagoni, ki je vozil v smeri ZM, danes popoldne je pa menjaval lokomotivo na postaji v LJ. Ima nekakšen salon, de luxe vagon, še eno "restavracijo" in ene 3 dodatne... Ali im kdo informacijo kakšen vlak je to?
Re: Mala vprašanja
Brenner&Brenner Blue Train. Prejšnji teden je peljal z Dunaja prek Šentilja v Opatijo in nazaj, v nedeljo pa prek Jesenic in Bohinjke v Koper (gosti šli v Portorož) ter danes nazaj prek Ljubljane in Jesenic.Ljubitelj napisal/-a: ↑13.10.2021, 17:37 Že prejšni teden sem videl en vlak z nekimi "starimi" modrimi vagoni, ki je vozil v smeri ZM, danes popoldne je pa menjaval lokomotivo na postaji v LJ. Ima nekakšen salon, de luxe vagon, še eno "restavracijo" in ene 3 dodatne... Ali im kdo informacijo kakšen vlak je to?
Firma ima v lasti tudi parno lokomotivo BBÖ 33.132, nekdanjo JŽ 10-005. Žal trenutno ni v aktivnem stanju.
Re: Mala vprašanja
Havla lepa za odgovor
Re: Mala vprašanja
Pa še ena šaljiva o poslovanju naših železnic. S prijatelji in prijateljicami ( med brati je nosililo 11 članov okoli 800 let) iz predjamskega društva smo se dogovorli za jesenski izlet, tokrat na Grmado in Sv. Ano s štartom v Ortneku. Štart z vlakom za Kočevje ob 7:36. Na postaji se dobimo pod semaforjem in družno ugotovimo, da na njem piše, da ima vlak odhod ob 7:52. Kaj pa sedaj, časa je bilo še več kot 20 minut, in se odločimo da gremo na kavo, medtem ko se dogovarjamo kam, je ena od članic društva ugotovila, da mora skočiti tja, kamo gre še cesar peš. In glej ga vraga, ko se nesrečnica ubada s svojimi potrebami na drugem koncu postaje, se nenadoma pojavi sprememba v napisu, odhod ob 7:36 na kar smo tudi računali pri planiranju. Seveda ji hitro telefoniram v kotiček, kjer ima še cesar rad mir in takorekoč s hlačami v rokah doseže vlak ob 7:37, no sprevodnik je bil uvideven in ni dal znaka za odhod, seveda na mojo željo in opis nezgode....
Ni kaj, neverjetno uspešno obveščanje potnikov s strani SŽ!
Ni kaj, neverjetno uspešno obveščanje potnikov s strani SŽ!
Re: Mala vprašanja
Pa še ena šaljiva o poslovanju naših železnic. S prijatelji in prijateljicami ( med brati je nosililo 11 članov okoli 800 let) iz predjamskega društva smo se dogovorli za jesenski izlet, tokrat na Grmado in Sv. Ano s štartom v Ortneku. Štart z vlakom za Kočevje ob 7:36. Na postaji se dobimo pod semaforjem in družno ugotovimo, da na njem piše, da ima vlak odhod ob 7:52. Kaj pa sedaj, časa je bilo še več kot 20 minut, in se odločimo da gremo na kavo, medtem ko se dogovarjamo kam, je ena od članic društva ugotovila, da mora skočiti tja, kamo gre še cesar peš. In glej ga vraga, ko se nesrečnica ubada s svojimi potrebami na drugem koncu postaje, se nenadoma pojavi sprememba v napisu, odhod ob 7:36 na kar smo tudi računali pri planiranju. Seveda ji hitro telefoniram v kotiček, kjer ima še cesar rad mir in takorekoč s hlačami v rokah doseže vlak ob 7:37, no sprevodnik je bil uvideven in ni dal znaka za odhod, seveda na mojo željo in opis nezgode....
Ni kaj, neverjetno uspešno obveščanje potnikov s strani SŽ!
Ni kaj, neverjetno uspešno obveščanje potnikov s strani SŽ!
Re: Mala vprašanja
Vprašanje za sprevodnike. Vsak teden se z vlakom vozim iz Ljubljane, vedno ob isti uri. Že dolgo opažam, da nekaterih sprevodnikov še nisem videl na tem vlaku. Imajo določeno katere vlake in relacije pokrivajo ali je kakšen drugi razlog? Delo je verjetno več-izmensko?
Re: Mala vprašanja
Eno malo vprašanje, ki me muči že leta.
Vsaka postaja ima več tirov, da je mogoče srečevanje in prehitevanje. Pa se peljem včeraj z vlakom ICS in opazim, da tipično prehiteva kakšen tovorni vlak (včeraj popoldne v Litiji) ali bog ne daj celo eno samo lokomotivo (včeraj zjutraj v Kresnicah) po stranskem tiru. Seveda naklepa pri tem kakšne 2 minuti zamude. Sem hotel preveriti na skicah postaj, pa niso več dosegljive, pa bi prosil za razlago.....
Vsaka postaja ima več tirov, da je mogoče srečevanje in prehitevanje. Pa se peljem včeraj z vlakom ICS in opazim, da tipično prehiteva kakšen tovorni vlak (včeraj popoldne v Litiji) ali bog ne daj celo eno samo lokomotivo (včeraj zjutraj v Kresnicah) po stranskem tiru. Seveda naklepa pri tem kakšne 2 minuti zamude. Sem hotel preveriti na skicah postaj, pa niso več dosegljive, pa bi prosil za razlago.....
Re: Mala vprašanja
Malomarnost upravljalca infrastrukture ki svojih zaposlenih očitno ne sankcionira za takšne nepremišljene poteze, po drugi strani pa tudi malomarnost prevoznika ki od upravljalca infrastrukture ne terja odškodnine za povzročeno zamudo.Ljubitelj napisal/-a: ↑27.10.2021, 11:45 Eno malo vprašanje, ki me muči že leta.
Vsaka postaja ima več tirov, da je mogoče srečevanje in prehitevanje. Pa se peljem včeraj z vlakom ICS in opazim, da tipično prehiteva kakšen tovorni vlak (včeraj popoldne v Litiji) ali bog ne daj celo eno samo lokomotivo (včeraj zjutraj v Kresnicah) po stranskem tiru. Seveda naklepa pri tem kakšne 2 minuti zamude. Sem hotel preveriti na skicah postaj, pa niso več dosegljive, pa bi prosil za razlago.....
Glede včeraj pa sem še sam bil kregan (ko sem po točno tem povprašal oba prometnika tako Laze, ki je pred tem ICS spustil strojno lokomotivo ter prometnika Kresnice ki je vlaku ICS postavil prevoz po odklonskem tiru namesto da bi strojna lokomotiva v odklonu čakala prehitenje) "kaj te briga jaz vodim promet ti pa glej signale".
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Zanimivo, očevidno lahko vsak premika kretnice kakor mu paše in ga brigajo rangi vlakov....Glede včeraj pa sem še sam bil kregan (ko sem po točno tem povprašal oba prometnika tako Laze, ki je pred tem ICS spustil strojno lokomotivo ter prometnika Kresnice ki je vlaku ICS postavil prevoz po odklonskem tiru namesto da bi strojna lokomotiva v odklonu čakala prehitenje) "kaj te briga jaz vodim promet ti pa glej signale"