Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Drugo kar mene pri objektih kot je Situla bolj moti je, da se je prostor kjer danes stoji ta objekt šparalo 160 let za Eisenbahn potem pa en pohlepnež gre narest tak objekt. Danes so vlakovne kompozicije vse daljše in daljše. In če pride kdaj do standarda kilometrske kompozicije, ali več, bo ta objekt na poti (sploh če računamo da tam stal najmanj 100 let). Skratka spet se je gledalo preveč kratkoročno in zato sem absolutni proti takim objektom, tako blizu železnici. In naj vas sedaj ta pohlep, stanovalce malo tepe. Prav vam bodi.
Če bi pogledal na ortofoto posnetek ne bi kaj takega napisal. Situla ni nič v napoti širitve postaje Ljubljana v tem primeru. So drugi razlogi, ki jo ovirajo, če bi hotel širiti na mestu Situle, bi moral podreti zgodovinsko zaščiten kompleks Kolinske. Glej zemljevid preden pipšeš!
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a:
Mogoče so pa določeni Slovenceljni samo preveč občutljivi, seveda samo na stvari od katerih osebno nimajo koristi. Zberite denar za novo premikalko, usposabljanje osebja in se bo stvar izpeljala.
Zanimiva logika, davkoplačevalci naj zberejo denar prevozniku za osnovno sredstvo??!!
Premik pralnice vagonov na drugo lokacjo žal odpade, namreč to za sabo potegne tudi dodatne stroške, vagone je potrebno dostavljati na postajo, kar pomeni še večjo zasičenost ljubljanskega vozlišča, daljše manipulacijske čase, potrebo po več lokomotivah ki bi opravile enako delo kot sedaj ena, seveda je posledično potrebnega več osebja.
Predvidevam, da je premik pralnice predviden že v projektu Emonika. Koliko vagonov se pa sploh še uporablja? V glavnem so itak garniture in ni problema pri vožnji iz recimo Polja na glavno postajo. In kakor stvari stojijo, bo z vagonu v glavnem kmalu bolj ali manj konec na račun garnitur.

LPL
Poglej ljubitelj, ta prevoznik že ima osnovno sredstvo katero še ni dotrajano do te mere da bi ga bilo nujno potrebno zamenjati. torej če ta peščica davkoplačevalcev želi drugačno "osnovno sredstvo" naj ga financira...pa ne s svojimi davki ampak kar lepo iz svojim neto zaslužkom, saj kot omenjam gre zgolj za preseravanje, ker durice ne želijo pod svojim oknom.


Tudi vožnje garnitur iz polja bi po nepotrebnem zasedale kapacitete ljubljanskega vozlišča, poleg tega bi bilo potrebno spremeniti način dela, zasesti dodatna delovna mesta, prometnik strojevodja....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Poglej ljubitelj, ta prevoznik že ima osnovno sredstvo katero še ni dotrajano do te mere da bi ga bilo nujno potrebno zamenjati. torej če ta peščica davkoplačevalcev želi drugačno "osnovno sredstvo" naj ga financira...pa ne s svojimi davki ampak kar lepo iz svojim neto zaslužkom, saj kot omenjam gre zgolj za preseravanje, ker durice ne želijo pod svojim oknom.
Prevozno sredstvo staro 50 let je ven in ven amortizirano. In edino mesto zanj je muzej ali občasno srečanje starih vlakov. Sicer se pa spomniš, da je bilo kakšno leto, dve nazaj srečanje dizlov v Murzuschlgu. Vsi so prišli z muzejskimi eksponati, skoraj najstarejši je pa bil slovenski eksponat iz redne uporabe.

Tudi vožnje garnitur iz polja bi po nepotrebnem zasedale kapacitete ljubljanskega vozlišča, poleg tega bi bilo potrebno spremeniti način dela, zasesti dodatna delovna mesta, prometnik strojevodja....
009 die beste Živa. :P
Ma kaj ne poveš. Mimo mojega vrta so speljani 4 tiri, eden gre na TP Moste, v glavnem bolj malo prometa, 2 glavna LJ-ZM in eden gre proti CD v Mostah na katerem se občasno pojavi kakšena garnitura ali lokomotiva in nič več. Komercialnega vlaka tam še nisem videl. Ti pa kar o novih prometnikih, delovnih mestih. Koliko garnitur se pa dnevno opere v pralnici, da se bi tako silovito povečal promet? pa ne menda vse iz inventarja SŽ

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:Prevozno sredstvo staro 50 let je ven in ven amortizirano.
Po kolikšnem času je kakšna stvar amortizirana, je predvsem stvar ocene lastnika ... in njegovega ravnanja. En ekstremen primer so bivše "naše" Španke, prodane v Srbijo (menda so že po nekaj letih v precej slabem stanju), drugi ekstremni primer pa Re420 (ni zaslediti, da bi jih SBB že množično izločali iz prometa). Oboje pa so stare okoli omenjenih 50 let.
Pa tudi v Ameriki marsikatera SD40 (nekoliko modernizirana, v precejšnji meri pa še vedno z 2-taktnimi dizli - sicer pa ekvivalent HŽjeva Karavela 2063) podobne starosti še kako vlači ekstremno težke tovorne vlake.

Pri odločitvi glede amortiziranosti torej mnenje ostalih (ne)vpletenih nič ne šteje.

Če se slučajno spremeni kakšen predpis, ki onemogoči nadaljno uporabo take stvari (recimo emisijska uredba, ki bi onemogočila uporabljati Đurice), to ne pomeni amortizacije ampak zunanje omejitve.
LP, Metod
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Saj sploh ne gre za amortizacijo. Menjava premikalk bi bila nepotreben strošek za SŽ. Podjetju je pa ponavadi raje v interesu, da ime večji dobiček, ali pa nakup sredstev, ki ima večjo dodano vrednost. (npr potniške garniture in tovorne lokomotive)
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a:
Tudi vožnje garnitur iz polja bi po nepotrebnem zasedale kapacitete ljubljanskega vozlišča, poleg tega bi bilo potrebno spremeniti način dela, zasesti dodatna delovna mesta, prometnik strojevodja....
Ma kaj ne poveš. Mimo mojega vrta so speljani 4 tiri, eden gre na TP Moste, v glavnem bolj malo prometa, 2 glavna LJ-ZM in eden gre proti CD v Mostah na katerem se občasno pojavi kakšena garnitura ali lokomotiva in nič več. Komercialnega vlaka tam še nisem videl. Ti pa kar o novih prometnikih, delovnih mestih. Koliko garnitur se pa dnevno opere v pralnici, da se bi tako silovito povečal promet? pa ne menda vse iz inventarja SŽ

LPL
Tovorna postaja Moste ima že svoj namen, in kolikor je meni znano tam zaradi terminala tudi ni prostora za gariranje vagonov in pralnico, enaka stvar je z prostorom pri delavnicah.
Zasedenost tira proti delavnici je kar velika, saj navodilo predpisuje da se na tiru lahko nahaja le en vlak, v praksi to pomeni da kadar vozijo potniški vlaki proti delavnicam ni možno tja dostavljati pokvarjenih vlečnih vozil oz. popravljenih dostaviti nazaj v ljubljano v reden promet. Torej zasedba proge z nekimi vožnjami vagonov na pranje in gariranje bi bila zares nepotrebno zasedanje. Problem bi bil tudi z obračanjem kompozicje (lokomotiva mora bit prva) saj gre tam že za vlakovno vožnjo, med drugim stanejo tudi trase, torej ekonomsko povsem neupravičeno.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Javnosti dostopnega potniškega vlaka v Moste, CD ni. In ne vem o kakšnih vlakih potemtakem govoriš. Jasno, da imajo Moste svoj namen, isto CD, ampak tam so na mnogih tirih, ki jih je že zdavnaj prerasla trava in deponiji premoga in.... stali nerabni mopedi na uslugo zbiralcem bakra. Sicer pa pogled na ortofoto posnetek pokaže višek (nekaj 100 mx 50m) neustrezno rabljenega prostora med tirom v toplarno, tirom do CD. Tam so danes nahaja neko skladišče nerabnih kretnic, bivši objekti kurilnice, ki služijo bog si ga vedi čemu, včasih so bili garirani nerabni vagoni, mopedi..... na tem območju je več kot preveč prostora. in na tiru proti CD res ni nekakega silnega prometa, vprašanje če 1x uro kaj pripelje.

LPL
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ljubitelj, železniška infrastruktura na območju CD Moste se je v zadnjih letih hudo spremenila. Tirov, kjer so stali mehi in mopedi ni več.
Goran
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a desiro »

ljubitelj lej, potniški vlaki v CD vozijo noben ni omenjal da so le ti javno dostopni, prometa ni ravno vsako uro, vendar ga je v konicah dovolj da bi ga dodatne vožnje dostave vagonov v konicah ovirale, saj bog ne daj da bi po ljubljani premikali in smradili zrak uglednih meščanov ki živijo v luksuznih stanovanjih situle.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bom odgovoril kar obema zadnjima, Gorchi, Desiro. Tirov kjer so stali mopedi res ni več, sicer že nekaj mesec nisem tam hodil, toda prostor se ni skrčil.
Imam pa načelno vprašanje, kako ima lahko potniški vlak tajni vozni red in ni dostopen javnosti. Pa ne da je tam v CD nekakšen lager? No malo za hec, opravljajo se interni prevozi. 2-3 krat na dan. Ampak se mi zdi, da je to zelo potratno voziti vlak zaradi nekaj potnikov, saj stalno vidim tudi neke kombije od CD, ki prevažajo zaposlene na koncu sveta. No 3 minute zraven vozi dokaj frekventno avtobus....... Kaj če bi si vsi to omislili?

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:Bom odgovoril kar obema zadnjima, Gorchi, Desiro. Tirov kjer so stali mopedi res ni več, sicer že nekaj mesec nisem tam hodil, toda prostor se ni skrčil.
Imam pa načelno vprašanje, kako ima lahko potniški vlak tajni vozni red in ni dostopen javnosti. Pa ne da je tam v CD nekakšen lager? No malo za hec, opravljajo se interni prevozi. 2-3 krat na dan. Ampak se mi zdi, da je to zelo potratno voziti vlak zaradi nekaj potnikov, saj stalno vidim tudi neke kombije od CD, ki prevažajo zaposlene na koncu sveta. No 3 minute zraven vozi dokaj frekventno avtobus....... Kaj če bi si vsi to omislili?

LPL
Vlaki, ki vozijo v CD Moste so javno objavljani na elektronskih displejih ,ki visijo na postaji Ljubljana.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vlaki, ki vozijo v CD Moste so javno objavljani na elektronskih displejih ,ki visijo na postaji Ljubljana.
To jaz že dolgo vem, ampak v voznem redu jih pa ni!

lPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:

To jaz že dolgo vem, ampak v voznem redu jih pa ni!

lPL
Saj ni ppotrebe...ker niso namenjeni rednim potnikom. To so izredni vlaki, ki jih PP "trži" za potrebe SŽ - Vit.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Cokla, kako je pa s pravno regulacijo, vlak lahko potnike pobira le na registriranih postajališčih, ki morajo ustrezati določenim zahtevam. In s projektom postajališča nekje v Mostah se ne pride nikamor naprej, istočasno pa menda obstaja postajališče pri CD, ki izpolnjuje vse zahteve?

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:Cokla, kako je pa s pravno regulacijo, vlak lahko potnike pobira le na registriranih postajališčih, ki morajo ustrezati določenim zahtevam. In s projektom postajališča nekje v Mostah se ne pride nikamor naprej, istočasno pa menda obstaja postajališče pri CD, ki izpolnjuje vse zahteve?

LPL

Postajališče v Mostah ne ustreza...ker ni ustreznih peronov v smeri Zaloga in pripadajočih dostopov do njega.

Peron, ki je v Mostah pa je namenjenim zaposlenim SŽ- VIT in so tudi vlaki in njihov vozni red objavljeni v internih medijih. Vsekakor bi postanek v bližini Moste tovorne bil dobrodošel...vendar bi bilo potrebno povezati s hodniki za pešce tudi BTC in Fužine. Tak projekt pa...saj veš-ni ekonomsko zanimiv.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori