Boljše, da sploh nebi vprašal.sikos napisal/-a:Ne vem kje naj vprašam, pa vseeno - ali je prvi tir - levi v smeri LJ končno zvarjen skupaj? Da ne bi ravno nove garniture "poskakovale" po ne zvarjenih tirih ...
Mala vprašanja
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Haha, očitno tega še dolgo ne bo...petindvajsetka napisal/-a:Boljše, da sploh nebi vprašal.sikos napisal/-a:Ne vem kje naj vprašam, pa vseeno - ali je prvi tir - levi v smeri LJ končno zvarjen skupaj? Da ne bi ravno nove garniture "poskakovale" po ne zvarjenih tirih ...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Mala vprašanja
A si lahko malo bolj natančen z lokacijo, katera postaja, medpostani odsek oz. tir na postaji...?sikos napisal/-a:Ne vem kje naj vprašam, pa vseeno - ali je prvi tir - levi v smeri LJ končno zvarjen skupaj? Da ne bi ravno nove garniture "poskakovale" po ne zvarjenih tirih ...
Re: Mala vprašanja
Ajooj ups, šele zdej vidim napako... Mišljeno je bilo za postajo Mirna Peč, tir ki gre iz smeri Ljubljane v odklon. Hvala za opomboRegan 664 napisal/-a:A si lahko malo bolj natančen z lokacijo, katera postaja, medpostani odsek oz. tir na postaji...?sikos napisal/-a:Ne vem kje naj vprašam, pa vseeno - ali je prvi tir - levi v smeri LJ končno zvarjen skupaj? Da ne bi ravno nove garniture "poskakovale" po ne zvarjenih tirih ...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Mala vprašanja
Zanima me, če na SŽju kaj razmišljajo ali celo nameravajo kupiti/najeti tovorne vagone za prevoz hlodovine ali se bo še naprej prevažala v vagonih vrste Eas
Re: Mala vprašanja
Kje bi se dalo videt, na katere lokacije in kdaj vozijo nove garniture?
Re: Mala vprašanja
Zanima me, kateri odsek po vašem mnenju, bo najprej in najbolj potreboval dvotirnost, glede na pričakovano rast tovornega prometa v naslednjih letih?
Pragersko - Hodoš, Maribor - Šentilj ali Ljubljana - Jesenice?
Mogoče, je še prezgodaj, ampak sigurno so že kakšne špekulacije
Pragersko - Hodoš, Maribor - Šentilj ali Ljubljana - Jesenice?
Mogoče, je še prezgodaj, ampak sigurno so že kakšne špekulacije
Re: Mala vprašanja
Ljubljana - Jesenice jo že potrebuje
Re: Mala vprašanja
Po mojem mnenju najprej LJ - Jesenice, potem na nisem čisto siguren, ali najprej Pragersko - Hodoš ali pa MB - Šentilj.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Mala vprašanja
To je bolj odvisno od tega, koliko potniških vlakov želiš vključiti poleg. Tovorni imajo večinoma najnižjo prioriteto v prometu.gorican napisal/-a: ↑15.05.2021, 9:15 Zanima me, kateri odsek po vašem mnenju, bo najprej in najbolj potreboval dvotirnost, glede na pričakovano rast tovornega prometa v naslednjih letih?
Pragersko - Hodoš, Maribor - Šentilj ali Ljubljana - Jesenice?
Mogoče, je še prezgodaj, ampak sigurno so že kakšne špekulacije
Prioritetno po vrstnem redu:
2TDK
Tivolski lok + dvotirnost do Kranja
obvozna proga za tovorni promet mimo glavne ljubljanske postaje
nov odsek Borovnica - Postojna - Divača
Tretji tir Litija - Borovnica, če sploh želiš kaj od ljubljanskega potniškega prometa.
....
Maribor - Špilje, ko odprejo predor pod Semmeringom, da prevoznikom ne bo več potrebno naokoli čez Madžarsko.
Pragersko - Hodoš delna dvotirnost, del vlakov se zna pa preusmeriti na novo progo Koprivnica - Zagreb in potem čez Dobovo naprej.
Lahko pa se pridružiš peticiji logistov za izgradnjo izključno tovornih intermodalnih prog z večjih profilom od obstoječih.
Re: Mala vprašanja
Zdravo.
Na vseh 3 omenjenih relacijah so onstran meje proge tudi še vedno enotirne. Smiselno je zgraditi 2. tir le tam in takrat, kjer (in ko) bo tudi sosed enako ukrepal. Madžari (GySEV) so progo iz Körmenda v smeri Hodoša celo zaprli za promet, namesto da bi jo nadgradili in elektrificirali, saj leži v trasi 11. koridorja. So pa to naredili na kraku iz Körmenda skozi Monošter v smeri Graza. To vidim kot dodatni by-pass okoli Slovenije, zlasti v navezavi na hitro koralmsko progo, ki se gradi s polno paro.
Pozdrav - Peter
Na vseh 3 omenjenih relacijah so onstran meje proge tudi še vedno enotirne. Smiselno je zgraditi 2. tir le tam in takrat, kjer (in ko) bo tudi sosed enako ukrepal. Madžari (GySEV) so progo iz Körmenda v smeri Hodoša celo zaprli za promet, namesto da bi jo nadgradili in elektrificirali, saj leži v trasi 11. koridorja. So pa to naredili na kraku iz Körmenda skozi Monošter v smeri Graza. To vidim kot dodatni by-pass okoli Slovenije, zlasti v navezavi na hitro koralmsko progo, ki se gradi s polno paro.
Pozdrav - Peter
Re: Mala vprašanja
Danes sem opazil, da je Stadler z 2. tira glavne ljubljanske postaje odpeljal v Zidani Most - Celje - Podčetrtek - Imeno. Prej nikoli nisem videl, da bi kakšen vlak direktno odpeljal v to smer, saj običajno vsi vlaki vozijo na relaciji Ljubljana - Celje - Maribor.
Zdaj se sprašujem, zakaj ni več direktnih voženj. Zakaj nimamo recimo povezav:
Ljubljana - Celje - Velenje,
Ljubljana - Pragersko - Ormož - Gornja Radgona,
Ljubljana - Maribor - Prevalje,
Ljubljana - Trebnje - Sevnica - Dobova
Na omenjene relacije lahko prideš samo s prestopanjem, direktnih vlakov pa ni. Najbrš bi se potem tudi več ljudi odločilo za potovanje z vlakom, ker prestopanje in čakanje marsikoga odvrne in raje sede v avto.
Zdaj se sprašujem, zakaj ni več direktnih voženj. Zakaj nimamo recimo povezav:
Ljubljana - Celje - Velenje,
Ljubljana - Pragersko - Ormož - Gornja Radgona,
Ljubljana - Maribor - Prevalje,
Ljubljana - Trebnje - Sevnica - Dobova
Na omenjene relacije lahko prideš samo s prestopanjem, direktnih vlakov pa ni. Najbrš bi se potem tudi več ljudi odločilo za potovanje z vlakom, ker prestopanje in čakanje marsikoga odvrne in raje sede v avto.
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 10.01.2016, 10:13
Re: Mala vprašanja
Žal direktnega vlaka Ljubljana-Pragersko-Ormož-Gornja Radgona nikoli ni bilo in tudi močno dvomim,da kdaj v bližnji
prihodnosti sploh bo.Namreč na relaciji Ljutomer-Gornja Radgona že od leta 1968 ni več potniškega prometa.
prihodnosti sploh bo.Namreč na relaciji Ljutomer-Gornja Radgona že od leta 1968 ni več potniškega prometa.
Re: Mala vprašanja
Koliko je dnevno število tovornih vlakov na relaciji Ormož - Čakovec in Pivka - Reka