mogoče bi šel pa lahko na postajo vprašat če imajo kaj za posodit in če bi bil kdo tako prijazen da bi ti posodilBožiček napisal/-a:Končuje se mi osnovno šolsko izobraževanje, s tem prihaja tudi valeta. Pri nas imamo navado, da, vsak razred predstavi svoj 10 minutni igrani film, kjer se vsak upodobi s svojim hobijem na morda malo bolj humorističen način.
Za mene so v scenariju predvideli vlogo ali prometnika ali sprevodnika, zakar pa bi rabil uniformo. Zato me zanima, če bi si bilo možno, kje sposoditi uniformo prometnika ali sprevodnika za kakšno urico, da se posname moj del filma.
Hvala
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
No da tu nadaljujem z vprašanji glede pripreg ipd.
Zanima me namreč, zakaj se lokomotive na koperski progi vračajo strojno v Koper. Ok, vem, da sta potrebni dve za v klanec, samo zakaj se ne uporabita dve tudi za spust. Uporaba EDZ in s tem manjše tveganje za požare ipd...
Se mi zdi, da sem nekje videl, da naj bi se to začelo to prakticirat. Ma kdo kakšno mnenje oz informacijo.
Se bo še kao vprašanje našlo
Hvala za info
lp
Zanima me namreč, zakaj se lokomotive na koperski progi vračajo strojno v Koper. Ok, vem, da sta potrebni dve za v klanec, samo zakaj se ne uporabita dve tudi za spust. Uporaba EDZ in s tem manjše tveganje za požare ipd...
Se mi zdi, da sem nekje videl, da naj bi se to začelo to prakticirat. Ma kdo kakšno mnenje oz informacijo.
Se bo še kao vprašanje našlo
Hvala za info
lp
Re: Mala vprašanja
,ne bo šlo,lokomotive v spregi so programsko omejene pri elektro zaviranju!Če malo pomisliš,1500t pritiska na boga odbojnika.Lahko bi prišlo do preskoka odbojnika,v loku celo do iztirjenja lokomotiv;lahko tudi v ravnini.....to je to..bikec napisal/-a:No da tu nadaljujem z vprašanji glede pripreg ipd.
Zanima me namreč, zakaj se lokomotive na koperski progi vračajo strojno v Koper. Ok, vem, da sta potrebni dve za v klanec, samo zakaj se ne uporabita dve tudi za spust. Uporaba EDZ in s tem manjše tveganje za požare ipd...
Se mi zdi, da sem nekje videl, da naj bi se to začelo to prakticirat. Ma kdo kakšno mnenje oz informacijo.
Se bo še kao vprašanje našlo
Hvala za info
lp
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Mala vprašanja
Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
(sej je očitno, da o praktičnih stvareh na železnici nimam veliko pojma ane )
hvala
(sej je očitno, da o praktičnih stvareh na železnici nimam veliko pojma ane )
hvala
Re: Mala vprašanja
Seveda,če si pozabil,še v sredino vlaka lahko dodajo eno!bikec napisal/-a:Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
(sej je očitno, da o praktičnih stvareh na železnici nimam veliko pojma ane )
hvala
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Mala vprašanja
Če bi zadnja zavirala bi se strgal kavelj. Verjetno bi se lahko izkoristilo EDZ dveh lokomotiv le tako, da bi bila ena lokomotiva spredaj ena pa na sredini.Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
Re: Mala vprašanja
Ja pa ja de....kaj misliš , da je kavelj iz čokolade? Če ga strga pri vleki, kjer je sila večja..kako bi ga strgal pri zaviranju? Za strganje vlaka mora biti kar pošten "sunek" ali pa poškodba na spenjači. EDZ je najbolj iskoriščena ( v našem sistemu ), če je na isti "špagi" še en vlak , ki vrnjeno energijo troši. Sila zaviranja pa je vedno enaka ne glede ali se vrnjena energija porablja za vleko drugega vlaka ali pa se "izgubi" na zavornih uporih. Zato ni pomembno, kje lokomotiva je uvrščena v vlak. Je pa dolžnost strojevodje, da jo uporablja z občutkom....dingo napisal/-a:Če bi zadnja zavirala bi se strgal kavelj. Verjetno bi se lahko izkoristilo EDZ dveh lokomotiv le tako, da bi bila ena lokomotiva spredaj ena pa na sredini.Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
Ok, torej je ali ni možno v našem sistemu z dvema lok. zavirati (EDZ) tovorni vlak npr. v Koper?
In če je, zakaj se ne dela. Če pa ni, pa me tudi zanima zakaj, ok tist o odbojnikih še nekak razumem.
Res hvala za potrpljenje
In če je, zakaj se ne dela. Če pa ni, pa me tudi zanima zakaj, ok tist o odbojnikih še nekak razumem.
Res hvala za potrpljenje
Re: Mala vprašanja
Kdo pa pravi, da se ne dela ? Kje le pobirate take...bikec napisal/-a:Ok, torej je ali ni možno v našem sistemu z dvema lok. zavirati (EDZ) tovorni vlak npr. v Koper?
In če je, zakaj se ne dela. Če pa ni, pa me tudi zanima zakaj, ok tist o odbojnikih še nekak razumem.
Res hvala za potrpljenje
Seveda se EDZ uporablja redno in z velikim veseljem....če ni dovolj učinkovita se doda še zračna. Ali je EDZ dovolj za zaviranje vlaka pa je odvisno od njegove teže.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
Mislil sem samo na uporabo dveh lok. za EDZ zaviranje na klancu navzdol (Črni kal). To že vem, da se uporablja EDZ.
Mogoče je sedaj sicer drugačna praksa, samo letos pozimi in spomladi sem opazoval vlake iz Črnega kala in noben ni imel dveh lokomotiv na spustu. Vse so se vračale strojno v Koper.
Upam, da je to bol razumljivo.
Mogoče je sedaj sicer drugačna praksa, samo letos pozimi in spomladi sem opazoval vlake iz Črnega kala in noben ni imel dveh lokomotiv na spustu. Vse so se vračale strojno v Koper.
Upam, da je to bol razumljivo.
Re: Mala vprašanja
No tudi to se spreminja odkar se je začelo tudi strojne trase plačevati....kako bo potem ko Kozino preselijo v Postojno pa še šlogarca iz kofeta ne zna povedat.bikec napisal/-a:Mislil sem samo na uporabo dveh lok. za EDZ zaviranje na klancu navzdol (Črni kal). To že vem, da se uporablja EDZ.
Mogoče je sedaj sicer drugačna praksa, samo letos pozimi in spomladi sem opazoval vlake iz Črnega kala in noben ni imel dveh lokomotiv na spustu. Vse so se vračale strojno v Koper.
Upam, da je to bol razumljivo.
MMG- strojne lokomotive se v Koper vračajo zaradi potrebe po njih na tovorni postaji.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
Torej se ne dela zato, ker bi bilo bolje ampak zato, ker je trenutno ceneje. No pa saj je vseeno.
Najlepša hvala
Najlepša hvala
Re: Mala vprašanja
...bo, bo, tudi do tega bo prišlo... ...čas in konkurenca (pa še kaj) bodo naredili svoje....
...še nekaj let nazaj je bilo popolnoma nemogoče.. ..uvrstiti več kot DVE brižiti ali TRI mopede na čelo vlaka.. ...danes jih SŽ dovoljuje kolikor jih hočeš, da le ne prekoračiš max dovoljeno dolžino vlaka.. ...in s tem prehiteva RCA, ki jih dovoljuje "samo" pet.. ...
...prevoz hladne 363 ali 342.... ..."misija nemogoče" še pred kakim letom... ..danes: no problem!...
...prevoz hladne doprege... ...do nekaj mesecev nazaj:nikdar slišano, danes:no problem!...
...o spregi 541 imaš cca dve-tri leta nazaj na tem forumu precej napisanega in še več poslikanega... ..
...o EDZ in strojnih vožnjah pa sem že tudi dve, tri leta nazaj hotel "predreti" na podoben način, kot je navedeno zgoraj... ...pa bo najbrž potrebno še nekaj časa, da bo "palilo"..
...sicer pa: 1700 ton težak vlak z vlakovno 541 (1216) in doprego 541 (1216) dva izkušena strojevodja iz Rodika do (Ps) Kopra (če ni potrebe po ustavljanju ali omejeni hitrosti) lepo z EDZ držita na 60-70 km/h....(preverjeno - RCA)... ..
...še nekaj let nazaj je bilo popolnoma nemogoče.. ..uvrstiti več kot DVE brižiti ali TRI mopede na čelo vlaka.. ...danes jih SŽ dovoljuje kolikor jih hočeš, da le ne prekoračiš max dovoljeno dolžino vlaka.. ...in s tem prehiteva RCA, ki jih dovoljuje "samo" pet.. ...
...prevoz hladne 363 ali 342.... ..."misija nemogoče" še pred kakim letom... ..danes: no problem!...
...prevoz hladne doprege... ...do nekaj mesecev nazaj:nikdar slišano, danes:no problem!...
...o spregi 541 imaš cca dve-tri leta nazaj na tem forumu precej napisanega in še več poslikanega... ..
...o EDZ in strojnih vožnjah pa sem že tudi dve, tri leta nazaj hotel "predreti" na podoben način, kot je navedeno zgoraj... ...pa bo najbrž potrebno še nekaj časa, da bo "palilo"..
...sicer pa: 1700 ton težak vlak z vlakovno 541 (1216) in doprego 541 (1216) dva izkušena strojevodja iz Rodika do (Ps) Kopra (če ni potrebe po ustavljanju ali omejeni hitrosti) lepo z EDZ držita na 60-70 km/h....(preverjeno - RCA)... ..
Re: Mala vprašanja
V svojem neupravičenem sarkazmu si zelo skromen. Pri ekonomsko uspešnih železnicah sem na lastne oči videl v sredini (1/3, 2/3) vlaka 2x4 lokomotive, da ne govorimo o 4 na čelu in 4 na začelju. Sicer je pa Holding lepo povedal o razvoju v zadnjih nekaj letih. Vse kar je bilo tako rekoč "nemogoče" je s prihodom konkurence postalo mogoče, pa še noben vlak se menda ni pretrgal, vsaj nikjer ni bilo omenjeno.bronz:
Seveda,če si pozabil,še v sredino vlaka lahko dodajo eno!
LPL
Re: Mala vprašanja
Zakaj, koliko, kdaj, če sploh, kako, se je že odvijalo že na treh koncih:Pri ekonomsko uspešnih železnicah sem na lastne oči videl v sredini (1/3, 2/3) vlaka 2x4 lokomotive, da ne govorimo o 4 na čelu in 4 na začelju.
tukaj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... nja%C4%8Da
tukaj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... nja%C4%8Da
in tukaj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... Da&start=0
@Ljubitelj: Mislim, da ni pravično primerjati ameriške in evropske železnice. O avtomatski spenjači je že zadosti povedano na zgornjih povezavah. Ne pozabi, da ameriške železnice praktično nimajo potniškega prometa (z izjemo Amtraka in nekaj primestnih vlakov) in so proge proste za tovorne vlake, ki se lahko cincajo po klancih 20-30mph (32-48 km/h), medtem ko naši navzdol po koprski progi 70km/h, navzgor pa od 40-70 km/h (odvisno od vlaka in vremenskih razmer) in še te umikajo zaradi prehitevanj, križanj ipd... Pri dizel vleki pa se pozanimaj koliko stane liter goriva pri nas za železnice ali pa v Avstriji, da ne govorim o Ameriki. Razlika je občutna.
@bikec: Kdor išče, ta najde.