Signal napisal/-a:
Hmm, ali ni bolj ugodno, če vlak uvozi v odklon, izvozi pa v premo
Npr., v Grosupljem in Radohovi vasi uvažajo vlaki v odklon, izvažajo pa v premo, tudi kadar ni križanja.
Zakaj bi bilo bolj ugodno?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Tak sistem postaj izvira iz takratne Saške (Sachsen). Zdel se je primeren za postaje na enotirnih progah, kjer bi naj potekala križanja. Torej uvoz iz obeh smeri v premo in ustavitev. Nato prestavitev izvoznih kretnic ter izvoza v obe smeri v odklon, kar pa pri nizki štartni hitrosti ni poseben problem.
Lep pozdrav - Peter
Hmm, ali ni bolj ugodno, če vlak uvozi v odklon, izvozi pa v premo
Npr., v Grosupljem in Radohovi vasi uvažajo vlaki v odklon, izvažajo pa v premo, tudi kadar ni križanja.
Verjetno ni.
Od vseh dolenjskih postaj imajo tako tirno shemo le še Radohova vas, Ivančna gorica in Grosuplje. Na ostalih pa so gl. prevozni tir poravnali.
ŽAT32 napisal:
Od vseh dolenjskih postaj imajo tako tirno shemo le še Radohova vas, Ivančna gorica in Grosuplje. Na ostalih pa so gl. prevozni tir poravnali.
Pravzaprav so novonastali glavni prevozni tir napravili z enostransko (glede na postajo) deviacijo dovozne proge tik pred novo uvozno kretnico v njegovi smeri (z ozirom na staro situacijo). Tako je eden od obeh nepravih glavnih prevoznih tirov postal glavni prevozni tir ("pravi"!), drugi pa prevozni tir. (n.pr. Ribnica po rekonstrukciji.....itd).
ŽAT32 napisal:
Od vseh dolenjskih postaj imajo tako tirno shemo le še Radohova vas, Ivančna gorica in Grosuplje. Na ostalih pa so gl. prevozni tir poravnali.
Pravzaprav so novonastali glavni prevozni tir napravili z enostransko (glede na postajo) deviacijo dovozne proge tik pred novo uvozno kretnico v njegovi smeri (z ozirom na staro situacijo). Tako je eden od obeh nepravih glavnih prevoznih tirov postal glavni prevozni tir ("pravi"!), drugi pa prevozni tir. (n.pr. Ribnica po rekonstrukciji.....itd).
Lep pozdrav - Peter
Res je. Tako so nastali tisti ponesrečeni slalomi pred postajami. Ko so "ravnali" Rakovnik, Škofljico, Višnjo goro, so to naredili veliko bolj elegantno, skoraj se ne vidi, da so bili včasih nepravilni glavni prevozni tiri.
V zadnjem času (odkar se ponovno izdeluje Clio) je spet več kompozicij. Jih je možno redno videti na železniški postaji v Bršljinu. Seveda je ogromno tudi tovornjakov.
Je pa baje nezadovoljstvo vodstva Revoza z Luko Koper. O tem je poročal RTV.
Mene samo zanima zakaj SŽ ne uvedejo napovedovanje vlakov na vseh postajah in postajališčih, skupaj z aktualnimi ovirami? Podobno kot imajo Avstrijci na svojih progah.
Mene zanima a so ABl vagoni samo predelani vagoni prvega razreda?
Če so... A to potem pomeni, da imajo tudi kupeji 2. razreda, enak med-sedežni razmak kot v 1. razredu?
urban120 napisal/-a:Mene zanima a so ABl vagoni samo predelani vagoni prvega razreda?
Če so... A to potem pomeni, da imajo tudi kupeji 2. razreda, enak med-sedežni razmak kot v 1. razredu?
Ne niso, bili so že narejeni kot 1. in 2. razred. Standard UIC-Y pravi: 8 kupejev prvega, 9 kupejev prvega in drugega ali 10 kupejev drugega razreda.
Je pa res, da imajo vse kupeje enako velike.
Kvečjemu je Pohorčev Al vagon predelan ABl...čeprav ima le prvi razred, ima 9 kupejev.
Ravno zdaj poslušam, kako vsak vlak, ki pelje mimo na veliko trobi in se sliši, kot bi si dva vlaka, vsak na svojem koncu odgovarjala. Vedno pa se to dogaja med drugim ob močnejšem sneženju, kakršno je danes. Ali je to kakšen poseben postopek mogoče? Hvala že vnaprej za odgovor.
Prvo je potrebno večkrat piskati zaradi delavnih skupin ,ki čistijo sneg na kretničnih območjih in po peronih.
Drugo pa je potrebno zelo veliko uporabljati sirene ko sneži,ker jih drugače sneg zamaši in ne piskajo več. Lokomotiva,ki pa nima delujoče sirene pa ne sme voziti.
Ob sneženju so sirene velik problem saj se izredno hitro zamašijo.
urban120 napisal/-a:Mene zanima a so ABl vagoni samo predelani vagoni prvega razreda?
Če so... A to potem pomeni, da imajo tudi kupeji 2. razreda, enak med-sedežni razmak kot v 1. razredu?
Ne niso, bili so že narejeni kot 1. in 2. razred. Standard UIC-Y pravi: 8 kupejev prvega, 9 kupejev prvega in drugega ali 10 kupejev drugega razreda.
Je pa res, da imajo vse kupeje enako velike.
Kvečjemu je Pohorčev Al vagon predelan ABl...čeprav ima le prvi razred, ima 9 kupejev.
Najlepša hvala.
Ta informacija mi bo prav prišla za nočne vlake, da bom vedel v katerih vagonih se sedeži bolj raztegnejo