Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Glede na to, da so konec prihajajočega leta 2018 parlamentarne volitve, me zanima kako bi po vašem mnenju, tisti, ki bolje poznate politično dogajanje in vse z njim povezavo, odločitev na volitvah znala krojiti nadgradnjo/posodobitev/modernizacijo železniške infrastrukture v Sloveniji v prihodnjih letih?
Recimo, če pride na oblast SDS ali SD, bi se nadaljeval trend zadnjih nekaj let, ko so se in se še izvajajo konkretni projekti na železniški infrastrukturi v Sloveniji(nadgradnja Pragersko - Hodoš, nadgradnja kočevske proge, nadgradnja ZM - Celje, nadgradnja ŽP Divača,itd.), bi stvar še pospešili, torej večja/enaka sredstva in novi projekti(nadgradnja LJ - Novo mesto - Metlika, drugi tir ali nova proga Jesenice - Ljubljana,itd.) ali bi stvar zaustavili in bi ta sredstva(milijoni €), ki se sedaj letno namenjajo za železniško infrastrukturo se porazdelila za druge stvari(ceste, sociala, subvencije za zagon gospodarstva ipd)?
Vem, da je za vse projekte, ki sem jih naštel, večji del denarnih sredstev prispevala EU + razna kohezijska sredstva, brez katerih ne bi bilo nič narejeno, kar je, ampak vseeno me zanima kako bi znal razplet volitev oziroma nove vlade vplivati na nadaljni razvoj železniške infrastrukture pri nas
p.s. razni komentarji v stilu "Janša ne bo nikdar več na oblasti", "komunisti bodo vse zasrali", ipd. ne sodijo v temo in na ta forum, tako da se jih vzdržite.
Hvala, Lp
Recimo, če pride na oblast SDS ali SD, bi se nadaljeval trend zadnjih nekaj let, ko so se in se še izvajajo konkretni projekti na železniški infrastrukturi v Sloveniji(nadgradnja Pragersko - Hodoš, nadgradnja kočevske proge, nadgradnja ZM - Celje, nadgradnja ŽP Divača,itd.), bi stvar še pospešili, torej večja/enaka sredstva in novi projekti(nadgradnja LJ - Novo mesto - Metlika, drugi tir ali nova proga Jesenice - Ljubljana,itd.) ali bi stvar zaustavili in bi ta sredstva(milijoni €), ki se sedaj letno namenjajo za železniško infrastrukturo se porazdelila za druge stvari(ceste, sociala, subvencije za zagon gospodarstva ipd)?
Vem, da je za vse projekte, ki sem jih naštel, večji del denarnih sredstev prispevala EU + razna kohezijska sredstva, brez katerih ne bi bilo nič narejeno, kar je, ampak vseeno me zanima kako bi znal razplet volitev oziroma nove vlade vplivati na nadaljni razvoj železniške infrastrukture pri nas
p.s. razni komentarji v stilu "Janša ne bo nikdar več na oblasti", "komunisti bodo vse zasrali", ipd. ne sodijo v temo in na ta forum, tako da se jih vzdržite.
Hvala, Lp
Re: Mala vprašanja
Nič drugače. Načrti so že narejeni (vključno z glasbenimi željami), roki so spisani na papirju... Ni važno,kdo bo na oblasti.gorican napisal/-a:Glede na to, da so konec prihajajočega leta 2018 parlamentarne volitve, me zanima kako bi po vašem mnenju, tisti, ki bolje poznate politično dogajanje in vse z njim povezavo, odločitev na volitvah znala krojiti nadgradnjo/posodobitev/modernizacijo železniške infrastrukture v Sloveniji v prihodnjih letih?
Remont Ljubljana-Zidanj Most, Tivolski lok, šminkanje postaj in SVN na stranskih progah (če bo denar), drugi tir (če referendum ne uspe), Kočevka, potem pa se konča... Vse ostalo, če, če, če....
Re: Mala vprašanja
Pri nas imamo parlamentarn politični sistem, parlamentarce izbiramo državljani, vlado pa potem izbere parlamentarna (vladajoča, koalicijska) večina. Torej počakaj pa boš videl kdo pride na oblast in bomo potem lažje ocenili kaj se bo dogajalo na področju čiha-puha cirkusa.gorican napisal/-a:Glede na to, da so konec prihajajočega leta 2018 parlamentarne volitve, me zanima kako bi po vašem mnenju, tisti, ki bolje poznate politično dogajanje in vse z njim povezavo, odločitev na volitvah znala krojiti nadgradnjo/posodobitev/modernizacijo železniške infrastrukture v Sloveniji v prihodnjih letih?
Recimo, če pride na oblast SDS ali SD, bi se nadaljeval trend zadnjih nekaj let, ko so se in se še izvajajo konkretni projekti na železniški infrastrukturi v Sloveniji(nadgradnja Pragersko - Hodoš, nadgradnja kočevske proge, nadgradnja ZM - Celje, nadgradnja ŽP Divača,itd.), bi stvar še pospešili, torej večja/enaka sredstva in novi projekti(nadgradnja LJ - Novo mesto - Metlika, drugi tir ali nova proga Jesenice - Ljubljana,itd.) ali bi stvar zaustavili in bi ta sredstva(milijoni €), ki se sedaj letno namenjajo za železniško infrastrukturo se porazdelila za druge stvari(ceste, sociala, subvencije za zagon gospodarstva ipd)?
Vem, da je za vse projekte, ki sem jih naštel, večji del denarnih sredstev prispevala EU + razna kohezijska sredstva, brez katerih ne bi bilo nič narejeno, kar je, ampak vseeno me zanima kako bi znal razplet volitev oziroma nove vlade vplivati na nadaljni razvoj železniške infrastrukture pri nas
p.s. razni komentarji v stilu "Janša ne bo nikdar več na oblasti", "komunisti bodo vse zasrali", ipd. ne sodijo v temo in na ta forum, tako da se jih vzdržite.
Hvala, Lp
Si si pa že deloma sam odgovoril z ugotovitvijo, kdo iz politike je bolj, ali manj naklonjen posodabljanju ter novotarijam s področja železniške infratsrukture ter prometa. Zagotavljam ti, da SLS, LDS, okoljevarstvene stranke in ZL niso ravno pravi naslov za tovrstne podvige, so pa močno zagreti še za kakšno avtocesto, povečanje prevoza kamijonskega tovora in vzpodbujanju čim množičnejšega rabe osebnih terj javnih cestnih vozil. To vem iz prve roke, saj moje podjetje že dlje časa sodeljuje z državo, zato so mi infrastrukturne afinitete posameznih političnih strank ter politikov znane, sedanje, kakor pretekle.
SMC bi lahko šteli k zmerni "navdušenki" nad železnico, a vprašanje je, ali je za svoje politične potrebe zgolj izkoristila že prej načrtovane ter že dokončane projekte, ali tudi iskreno želi izboljšati železniški promet ter infrastrukturo. In še drobna, a ne tako nepomembna podrobnost, bivši član CK ZKS Emil Milan Pintar je bil kar dolgo na čelu avtoprevozniškega lobija, Gorazd Marinček pa je bil nekoč mestni partijski sekretar mladine v Ljubljani, a je danes "hud nasprotnik" gradnje Magne v Hočah. Ali se bo omehčal po njeni obljubi, da bo zgradila tudi indstrijski tir pa bomo šele videli.
Vidiš, nič ne gre oz. se ne more brez politike.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Mala vprašanja
Zanima me, če ima kdo mogoče kakšno sliko električne ključavnice. Mislim na notranjost sive omarice na stebru, ki se nahaja zraven kretnice oziroma raztirnika, katera sta v električni odvisnosti z elektrorelejno SVN. Zanima me tudi delovanje električne ključavnice - ali ima takšna kretnica vedno pripadajoč raztirnik? Ali ima takšna kretnica tudi kretniško izolirko?
Re: Mala vprašanja
Ti bom jaz poskusil odgovoriti
Slikce pa enkrat drugič, jih ne najdem..........
Notri je elektromagnet, ki sprosti ključ, da se ga da obrniti in izvleči.SouthernPacific napisal/-a:Zanima me tudi delovanje električne ključavnice
Lahko je tudi ščitna kretnica. V vsakem primeru pa se s ključem iz ključavnice najprej odklene raztirnik oz. ščitno kretnico, potem se iz njunih ključavnic dobi drugi ključ, ki odklene ščiteno kretnico.SouthernPacific napisal/-a:ali ima takšna kretnica vedno pripadajoč raztirnik?
Ščitena kretnica da, ščitna oz raztirnik ne.SouthernPacific napisal/-a:Ali ima takšna kretnica tudi kretniško izolirko?
Slikce pa enkrat drugič, jih ne najdem..........
Mala vprašanja
Ali kdo ve, koliko številk železničarske revije Nova proga je izšlo letos. Na spletni strani je objavljena le februarska.
Re: Mala vprašanja
Mislim, da je bila še ena po tej. Ni kaj, se šapa na vseh koncihgv501 napisal/-a:Ali kdo ve, koliko številk železničarske revije Nova proga je izšlo letos. Na spletni strani je objavljena le februarska.
Re: Mala vprašanja
Živjo,
kaj kdo ve, če se morda načrtuje oziroma obeta tudi rekonstrukcija(peroni po standardih, podhod do perona,ipd.) železniških postaj Šentjur, Štore, Grobelno in postajališč vmes??
kaj kdo ve, če se morda načrtuje oziroma obeta tudi rekonstrukcija(peroni po standardih, podhod do perona,ipd.) železniških postaj Šentjur, Štore, Grobelno in postajališč vmes??
Re: Mala vprašanja
Že nekaj časa se napoveduje ureditev peronov in podhoda, ter ukinitev nivojskega prehoda v Štorah. Za ostalo še nisem zasledil.gorican napisal/-a:Živjo,
kaj kdo ve, če se morda načrtuje oziroma obeta tudi rekonstrukcija(peroni po standardih, podhod do perona,ipd.) železniških postaj Šentjur, Štore, Grobelno in postajališč vmes??
Re: Mala vprašanja
Aha, no fajn
Sem vprašal, ker sem gledal malce zemljevid železniških prog v Sloveniji, kje so posodobjene in kje so rekonstruirane ŽP in postajališča po standardih, pa sem videl, da je ravno ta del na progi Zidani Most - Hodoš, med ŽP Štore in ŽP Grobelno še "nedotaknjen"
Sem vprašal, ker sem gledal malce zemljevid železniških prog v Sloveniji, kje so posodobjene in kje so rekonstruirane ŽP in postajališča po standardih, pa sem videl, da je ravno ta del na progi Zidani Most - Hodoš, med ŽP Štore in ŽP Grobelno še "nedotaknjen"
Re: Mala vprašanja
Ima kdo informacije, kdaj bodo ukinili počasno vožnjo med Pragerskim in Račami (50 km/h, oba tira)
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni, imam vprašanje za železničarje, jeklarje. Se po železnici uvaža kaj železove rude na Jesenice, Ravne in Štore? Po satelitskih posnetkih sodeč ne vidim deponije železove rude, se pa vidi kupe odpadnega železja. Očitno to zadostuje ali pa sem kaj spregledal? Pa tudi to, se končne produkte prepelje po železnici ali gre večina na tovornjake? Do Raven vodi precej slaba državna cesta, vem da so še do pred kratkim v Mislinju prekladali del tovora na manjše tovornjake, ki so primerni za zloglasno sotesko Pake pri Hudi luknji.
Re: Mala vprašanja
Kaj, še niso postavili nov steber VM?Signal napisal/-a:Ima kdo informacije, kdaj bodo ukinili počasno vožnjo med Pragerskim in Račami (50 km/h, oba tira)
Re: Mala vprašanja
V Sloveniji že dolgo ne obratujejo plavži. V XX. stoletju so "sodobni" plavži obratovali na Jesenicah le med 1937 in 1987. V Štorah so imeli manjši elektroplavž, 1954-?, Ravne pa v XX. stoletju niso imele plavžev za pridobivanje surovega železa. Imamo samo jeklarne. Tako ni potrebe po prevažanju železove rude za SIJ, in se prevaža izključno za VOEST Alpine v AT. Glede na obseg in sestavo proizvodnje v jeklarna je verejeto malo končnih proizvodov kandidatov za železniški prevoz, večina gre samo za dovoz starega železa.Pozdravljeni, imam vprašanje za železničarje, jeklarje. Se po železnici uvaža kaj železove rude na Jesenice, Ravne in Štore? Po satelitskih posnetkih sodeč ne vidim deponije železove rude, se pa vidi kupe odpadnega železja. Očitno to zadostuje ali pa sem kaj spregledal? Pa tudi to, se končne produkte prepelje po železnici ali gre večina na tovornjake? Do Raven vodi precej slaba državna cesta, vem da so še do pred kratkim v Mislinju prekladali del tovora na manjše tovornjake, ki so primerni za zloglasno sotesko Pake pri Hudi luknji.
LPL
Re: Mala vprašanja
Zagorsko železniško postajo čaka večja prenova
https://www.zon.si/zagorsko-zeleznisko- ... a-prenova/
https://www.zon.si/zagorsko-zeleznisko- ... a-prenova/