...da so postaje namenjene temu, da se vlaki tam ustavljajo..... ....na večjih pa tudi odklopijo vlakovno lokomotivo, vagone potem razstavljajo, perejo, čistijo, opremljajo z vodo, popravljajo, ponovno sestavljajo.....zato lokomotive vozijo po postaji sem ter tja, vlečejo vagone, rinejo vagone iz in na tire, kjer vlaki pripeljejo,dostavljajo na tire, ki so takim opravilom namenjeni, pa ponovno dostavljajo na tire, od koder bodo odpeljali....itd....itd.... ...ZmAY napisal/-a:In kakšna je ta železniška logika, ki velja že več kot 150 let?
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Mene pa zanima kateri vlaki se lahko štejejo kot lahki vlak. A je klasika (npr 4x Bl + živa) lahek vlak?
Re: Mala vprašanja
Govora je samo o "premikalki" in praznih potniških vagonih, ne govorim o prometu čez postajo na splošno. Seveda razumem, da čez dan priklapljajo/odklapljajo vagone različnim mednarodnim in regionalnim vlakom, ne razumem pa, zakaj jih je treba iz enega tira premikati na drugega (brez priklopov). Kadar jih popravljajo jih verjetno v delavnici, z vodo jih opremljajo, ko že čakajo na tiru za odhod, za čiščenje jih pa tudi ne rabijo premikat, vsaj za notranje ne, od zunaj še nisem videl, da bi jih čistili. To dnevno opazujem čez balkon, ne govorim na pamet in res ne vidim nobene logike v tem. Prav tako ne razumem, zakaj premikalka lavfa v prazno celo noč in s tem moti spanje, ko bi lahko bila ugasnjena.holding napisal/-a:...da so postaje namenjene temu, da se vlaki tam ustavljajo..... ....na večjih pa tudi odklopijo vlakovno lokomotivo, vagone potem razstavljajo, perejo, čistijo, opremljajo z vodo, popravljajo, ponovno sestavljajo.....zato lokomotive vozijo po postaji sem ter tja, vlečejo vagone, rinejo vagone iz in na tire, kjer vlaki pripeljejo,dostavljajo na tire, ki so takim opravilom namenjeni, pa ponovno dostavljajo na tire, od koder bodo odpeljali....itd....itd.... ...ZmAY napisal/-a:In kakšna je ta železniška logika, ki velja že več kot 150 let?
Re: Mala vprašanja
Zakaj pa mora stati tam tisti čuden stanovanjski objekt Situla, katerega stanovalci ste tako požrli vso pamet sveta? Sicer pa če imaš denar za stanovanje tam ga imaš tudi za protizvočno izolacjo...problem rešenZmAY napisal/-a:Imam vprašanje glede premikanja potniških vagonov poleg stanovanjskega objekta Situla. Po kakšni logiki se te vagone vsakodnevno non-stop premika sem in tja? Tudi lokomotiva serije 643, ki te vagone premika, je non-stop prižgana, celo noč, kljub temu, da se ne premakne (lahko bi se premaknil vsaj 50m stran od stavbe). Da ne rečem, da poleg vsega hrupa velikokrat brez razloga tišči gas in še dodatno onesnažuje zrak.
Zadnjič spremenil desiro, dne 31.05.2017, 23:58, skupaj popravljeno 1 krat.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Drugače pa je ravno tam pralnica potniških vagonov ...ZmAY napisal/-a:Imam vprašanje glede premikanja potniških vagonov poleg stanovanjskega objekta Situla. Po kakšni logiki se te vagone vsakodnevno non-stop premika sem in tja?
Zdaj, kateri genij se je spomnil postaviti "elitna" stanovanja sredi industrijske cone (poleg "avtopralnice") je pa druga zgodba .. čisto tretja zgodba pa je mentalno stanje kupcev teh stanovanj, ki ob ogledu (menda so to ja naredili?) stanovanja niso opazili, da je na drugi strani šipe industrijski obrat ... kot so nekateri rekli: že 150 let
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
Ampak enako upravičena je izjava, kateri genij locira pralnico vagonov v center prestolnice. Zemlja v mestu, še zlasti v prestolnici, je draga, železnica ima mnogo zgodovinsko pogojenih neizkoriščenih površin in bi mirne duše lahko vagone prali nekje na obrobju Ljubljane, kakor tudi notranje čistili in nasploh garirali in uporabila nesmotrno uporabljena zemljišča za kaj dobičkonosnega. Končno je potniška postaja namenjena potnikom in ne pranju/čiščenju vozil. No počakajmo, če se bo rodilo kaj koristnega iz Emonike pod novim lastništvom.Zdaj, kateri genij se je spomnil postaviti "elitna" stanovanja sredi industrijske cone (poleg "avtopralnice") je pa druga zgodba .. čisto tretja zgodba pa je mentalno stanje kupcev teh stanovanj, ki ob ogledu (menda so to ja naredili?) stanovanja niso opazili, da je na drugi strani šipe industrijski obrat ... kot so nekateri rekli: že 150 let
LPL.
Re: Mala vprašanja
Seveda imaš prav. Ampak če ima železnica zemljo v lasti že 150 let, pralnica vagonov je pa na tem mestu najbrž že 50 let (in ta lokacija takrat ni bila ravno center prestolnice, takrat se je center začel tam nekje okoli trga Ajdovščina), potem bi moral lastnik vagonske pralnice (SŽ PP?) imeti precej dober razlog za to, da obstoječo pralnico seli.Ljubitelj napisal/-a:Ampak enako upravičena je izjava, kateri genij locira pralnico vagonov v center prestolnice.Zdaj, kateri genij se je spomnil postaviti "elitna" stanovanja sredi industrijske cone (poleg "avtopralnice") je pa druga zgodba .. čisto tretja zgodba pa je mentalno stanje kupcev teh stanovanj, ki ob ogledu (menda so to ja naredili?) stanovanja niso opazili, da je na drugi strani šipe industrijski obrat ... kot so nekateri rekli: že 150 let
Podobno bi se lahko vprašali zakaj je v BTC lociran ŽIto-v kompleks silosov ... pred leti je menda Žito bil na tem, da se seli na periferijo (pred 50 leti, ko so te silose gradili, je bila to periferija, sedaj je to center mesta ... nakupov), dober razlog pa so bile takrat zelo visoke cene zemljišč v BTCju. Potem se je zgodil pok nepremičninskega balona in dober razlog se je razblinil kot milni mehurček. In je Žito še vedno v centru mesta ... nakupov.
Če se vrnem na pralnico vagonov: če stanovalce bližnjih objektov (Situla) pralnica vagonov močno moti, naj dajo lastniku pralnice dober razlog za selitev ... recimo v obliki plačila nove pralnice nekje na periferiji ... in verjetno bi se pogovarjali o 7-mestnem znesku. Rahlo dvomim, da koga v Situli stvar toliko moti, da bi skeširal še za pol svojega (že tako dragega stanovanja) za selitev motnje drugam. Seveda pa lahko dotični stanovalci (še naprej) polagajo upe v projekt Emonika ...
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
...@ljubitelj, maš prou..... .....ampak pralnica je bila tam že, ko je bila na Vilharjevi še jama in razna skladišča, še pred tem pa je bila tam tovorna postaja Ljubljana z razkladalnimi rampami in tiri.......
...kje so bili takrat najbližji stanovanjski objekti, pa ti veš bolje od mene.... ....
...kje so bili takrat najbližji stanovanjski objekti, pa ti veš bolje od mene.... ....
Re: Mala vprašanja
Holding, da pa je kdaj na Vilharjevi bila tovorna postaja pa res ne vem, spomnim pa se, da je konec 60 parno dvigalo občasno nakladalo kontejnerje, začetki KT. Vendar ne glede na to, da je tam železnica že 150 let in recimo pralnica kakšnih 40 to ni opravičilo, da najboljša zemljišča v prestolnici zasedajo nizkoproduktivni uporabniki, gariranje vagonov, pranje in čiščenje vagonov. Postaja je namenjena potnikom, tehnične dejavnosti pa sodijo na tehnični kolodvor izven mestnega središča. Vendar je v osnovi problem, lastnik JŽI ne plačuje nikakršnih zemljiških davkov (trenutno NUSZ) in ni nikakor prisiljen k racionalni rabi zemljišč. Sicer je pa Ljubljana enkratna prestolnica, v strogem centru, na Rimski, lahko opaziš zanemarjene vrtove.....
LPL
LPL
Re: Mala vprašanja
Ej, če verjameš ali ne. Dunaj Westbahnof ni nič drugačen.Ljubitelj napisal/-a: nizkoproduktivni uporabniki, gariranje vagonov, pranje in čiščenje vagonov. Postaja je namenjena potnikom, tehnične dejavnosti pa sodijo na tehnični kolodvor izven mestnega središča.
http://www.gat.st/sites/default/files/i ... ahnhof.gif
Tehnični kolodvor dobesedno pred hotelom ****. Edina razlika je, da namesto napol zgorele nafte, v luft spuščajo zero emisij (ne vedno).
Re: Mala vprašanja
Ko bi bilo samo to...Re 4/4 napisal/-a: Ej, če verjameš ali ne. Dunaj Westbahnhof ni nič drugačen.
http://www.gat.st/sites/default/files/i ... ahnhof.gif
Tehnični kolodvor dobesedno pred hotelom ****. Edina razlika je, da namesto napol zgorele nafte, v luft spuščajo zero emisij (ne vedno).
Dunaj Hbf: tehnični kolodvor Matzleinsdorf zaseda malone celotno dolžino proge med postajama Hbf in Meidling.
Praga: tehnični kolodvor Vršovice sredi kar gosto poseljenega predela mesta. Daleč od tega da bi bil na obrobju.
Budimpešta Keleti: vse delavnice in tiri za gariranje vagonov neposredno zraven postaje.
Frankfurt Hbf isto. Stuttgart Hbf isto. Pa še bi lahko naštevali.
Re: Mala vprašanja
Ja, ampak sigurno ne uporabljajo 50 let starih lokomotiv kot pri nas. Problem je predvsem neprestano brnenje in zračno onesnaževanje. Balkoni so dobesedno črni od saj. Opravljene so bile tudi meritve hrupa iz katerih je razvidno, da izmerjene vrednosti v zunanjem okolju v nočnem času presegajo mejno vrednost (OPN III. stopnja varstva pred hrupom (SVPH)). Ampak v državi kakršna smo realno ni pričakovati, da bi kdo ukrepal.
Re: Mala vprašanja
V državi, kakršne menda nočemo (ker se vtika v življenje vseh), bi te meritve naredili pred izdelavo OPN in na podlagi opravljenih meritev prepovedali stanovanjsko gradnjo na področjih, kjer realno stanje ni v skladu s predpisi. V državi, za kakršno se menda zavzemamo (daje prosto pot zasebni iniciativi in pameti), bi vsak kupec pred nakupom racionalno pregledal vse morebitne moteče faktorje in takšnega stanovanja ne bi kupil. V državi, kakršno imamo, je pa tako, kot je.ZmAY napisal/-a:Opravljene so bile tudi meritve hrupa iz katerih je razvidno, da izmerjene vrednosti v zunanjem okolju v nočnem času presegajo mejno vrednost (OPN III. stopnja varstva pred hrupom (SVPH)). Ampak v državi kakršna smo realno ni pričakovati, da bi kdo ukrepal.
V državi zdravega razuma se namreč na predpise ne moreš zgovarjati retro-aktivno, torej v stilu: vi ste sicer res kupili smrdljive lokomotive pred 55 leti, ko so te-iste lokomotive izgledale kot božji blagoslov v primerjavi s parnimi premikalkami, res ste vagonsko pralnico postavili pred 50 leti, ko ni bilo v radiji enega kilometra nobene stavbe. Res smo OPN z omejitvami hrupa in emisij pred 15 leti, ko je vsa vaša infrastruktura že bila taka, kot je danes (in torej ne podleže OPNju!). Res smo gradbeno dovoljenje za stolpnico izdali pred 10 leti. Ampak umaknite smrdljive škatlice izpod naših oken !?!!
Zadnjič spremenil mkx, dne 01.06.2017, 12:57, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
...a pred izgradnjo Situle pa ni nihče izvajal meritev.... ....
...razložil sem, zakaj je tako..... ...sam si pa razloži,....... ...kaj pa je zavajanje kupca s strani investitorja o skrbno izbrani lokaciji....
...da ti bo malo lažje, poguglaj "gorenjski sonček"...... .....zgrajenem na bivši deponiji koksa med TREMI železniškimi progami: Gorenjko, Bohinjko in industrijsko v Železarno.....
...razložil sem, zakaj je tako..... ...sam si pa razloži,....... ...kaj pa je zavajanje kupca s strani investitorja o skrbno izbrani lokaciji....
...da ti bo malo lažje, poguglaj "gorenjski sonček"...... .....zgrajenem na bivši deponiji koksa med TREMI železniškimi progami: Gorenjko, Bohinjko in industrijsko v Železarno.....
Re: Mala vprašanja
Situla je bila zgrajena na degradiranem območju ob industrijski coni/železnici. Zato je bilo verjetno tudi zemljišče cenejše. Če pa je investitor nategnil trenutne stanovalce pa to ni problem železnice oz. če so bila "luksuzna" stanovanja zato cenejša.ZmAY napisal/-a:Ja, ampak sigurno ne uporabljajo 50 let starih lokomotiv kot pri nas. Problem je predvsem neprestano brnenje in zračno onesnaževanje. Balkoni so dobesedno črni od saj. Opravljene so bile tudi meritve hrupa iz katerih je razvidno, da izmerjene vrednosti v zunanjem okolju v nočnem času presegajo mejno vrednost (OPN III. stopnja varstva pred hrupom (SVPH)). Ampak v državi kakršna smo realno ni pričakovati, da bi kdo ukrepal.
Na neki točki je že bila/je cena teh stanovanj nižja, saj je bil z njimi kupljen tudi hrup, smrad in razgled na železnico.