Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Nejac »

Božiček napisal/-a:Končuje se mi osnovno šolsko izobraževanje, s tem prihaja tudi valeta. Pri nas imamo navado, da, vsak razred predstavi svoj 10 minutni igrani film, kjer se vsak upodobi s svojim hobijem na morda malo bolj humorističen način. :oops:

Za mene so v scenariju predvideli vlogo ali prometnika ali sprevodnika, zakar pa bi rabil uniformo. Zato me zanima, če bi si bilo možno, kje sposoditi uniformo prometnika ali sprevodnika za kakšno urico, da se posname moj del filma. :oops:

Hvala
mogoče bi šel pa lahko na postajo vprašat če imajo kaj za posodit in če bi bil kdo tako prijazen da bi ti posodil :roll: :D
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a bikec »

No da tu nadaljujem z vprašanji glede pripreg ipd.
Zanima me namreč, zakaj se lokomotive na koperski progi vračajo strojno v Koper. Ok, vem, da sta potrebni dve za v klanec, samo zakaj se ne uporabita dve tudi za spust. Uporaba EDZ in s tem manjše tveganje za požare ipd...
Se mi zdi, da sem nekje videl, da naj bi se to začelo to prakticirat. Ma kdo kakšno mnenje oz informacijo.
Se bo še kao vprašanje našlo ;)
Hvala za info
lp
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a bronz »

bikec napisal/-a:No da tu nadaljujem z vprašanji glede pripreg ipd.
Zanima me namreč, zakaj se lokomotive na koperski progi vračajo strojno v Koper. Ok, vem, da sta potrebni dve za v klanec, samo zakaj se ne uporabita dve tudi za spust. Uporaba EDZ in s tem manjše tveganje za požare ipd...
Se mi zdi, da sem nekje videl, da naj bi se to začelo to prakticirat. Ma kdo kakšno mnenje oz informacijo.
Se bo še kao vprašanje našlo ;)
Hvala za info
lp
[-X ,ne bo šlo,lokomotive v spregi so programsko omejene pri elektro zaviranju!Če malo pomisliš,1500t pritiska na boga odbojnika.Lahko bi prišlo do preskoka odbojnika,v loku celo do iztirjenja lokomotiv;lahko tudi v ravnini.....to je to..
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a bikec »

Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
(sej je očitno, da o praktičnih stvareh na železnici nimam veliko pojma ane :oops: )
hvala :)
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a bronz »

bikec napisal/-a:Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
(sej je očitno, da o praktičnih stvareh na železnici nimam veliko pojma ane :oops: )
hvala :)
Seveda,če si pozabil,še v sredino vlaka lahko dodajo eno! :roll:
Ni ga junaka...............................................................................................................
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a dingo »

Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
Če bi zadnja zavirala bi se strgal kavelj. Verjetno bi se lahko izkoristilo EDZ dveh lokomotiv le tako, da bi bila ena lokomotiva spredaj ena pa na sredini.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

dingo napisal/-a:
Aha, kaj pa ena spredaj in ena zadaj?
Če bi zadnja zavirala bi se strgal kavelj. Verjetno bi se lahko izkoristilo EDZ dveh lokomotiv le tako, da bi bila ena lokomotiva spredaj ena pa na sredini.
Ja pa ja de....kaj misliš , da je kavelj iz čokolade? :mrgreen: Če ga strga pri vleki, kjer je sila večja..kako bi ga strgal pri zaviranju? Za strganje vlaka mora biti kar pošten "sunek" ali pa poškodba na spenjači. EDZ je najbolj iskoriščena ( v našem sistemu ), če je na isti "špagi" še en vlak , ki vrnjeno energijo troši. Sila zaviranja pa je vedno enaka ne glede ali se vrnjena energija porablja za vleko drugega vlaka ali pa se "izgubi" na zavornih uporih. Zato ni pomembno, kje lokomotiva je uvrščena v vlak. Je pa dolžnost strojevodje, da jo uporablja z občutkom....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a bikec »

Ok, torej je ali ni možno v našem sistemu z dvema lok. zavirati (EDZ) tovorni vlak npr. v Koper?
In če je, zakaj se ne dela. Če pa ni, pa me tudi zanima zakaj, ok tist o odbojnikih še nekak razumem.
Res hvala za potrpljenje :)
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

bikec napisal/-a:Ok, torej je ali ni možno v našem sistemu z dvema lok. zavirati (EDZ) tovorni vlak npr. v Koper?
In če je, zakaj se ne dela. Če pa ni, pa me tudi zanima zakaj, ok tist o odbojnikih še nekak razumem.
Res hvala za potrpljenje :)
Kdo pa pravi, da se ne dela ? Kje le pobirate take... #-o

Seveda se EDZ uporablja redno in z velikim veseljem....če ni dovolj učinkovita se doda še zračna. Ali je EDZ dovolj za zaviranje vlaka pa je odvisno od njegove teže.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a bikec »

Mislil sem samo na uporabo dveh lok. za EDZ zaviranje na klancu navzdol (Črni kal). To že vem, da se uporablja EDZ.
Mogoče je sedaj sicer drugačna praksa, samo letos pozimi in spomladi sem opazoval vlake iz Črnega kala in noben ni imel dveh lokomotiv na spustu. Vse so se vračale strojno v Koper.
Upam, da je to bol razumljivo.
:oops:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

bikec napisal/-a:Mislil sem samo na uporabo dveh lok. za EDZ zaviranje na klancu navzdol (Črni kal). To že vem, da se uporablja EDZ.
Mogoče je sedaj sicer drugačna praksa, samo letos pozimi in spomladi sem opazoval vlake iz Črnega kala in noben ni imel dveh lokomotiv na spustu. Vse so se vračale strojno v Koper.
Upam, da je to bol razumljivo.
:oops:
No tudi to se spreminja odkar se je začelo tudi strojne trase plačevati....kako bo potem ko Kozino preselijo v Postojno pa še šlogarca iz kofeta ne zna povedat.

MMG- strojne lokomotive se v Koper vračajo zaradi potrebe po njih na tovorni postaji.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a bikec »

Torej se ne dela zato, ker bi bilo bolje ampak zato, ker je trenutno ceneje. No pa saj je vseeno.
Najlepša hvala :)
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a holding »

...bo, bo, tudi do tega bo prišlo... :idea: ...čas in konkurenca (pa še kaj) bodo naredili svoje....

...še nekaj let nazaj je bilo popolnoma nemogoče.. :!: ..uvrstiti več kot DVE brižiti ali TRI mopede na čelo vlaka.. #-o ...danes jih SŽ dovoljuje kolikor jih hočeš, da le ne prekoračiš max dovoljeno dolžino vlaka.. :idea: ...in s tem prehiteva RCA, ki jih dovoljuje "samo" pet.. :roll: :roll: :roll: ...

...prevoz hladne 363 ali 342.... :?: ..."misija nemogoče" še pred kakim letom... :shock: ..danes: no problem!...

...prevoz hladne doprege... :shock: ...do nekaj mesecev nazaj:nikdar slišano, danes:no problem!...

...o spregi 541 imaš cca dve-tri leta nazaj na tem forumu precej napisanega in še več poslikanega... :twisted: ..

...o EDZ in strojnih vožnjah pa sem že tudi dve, tri leta nazaj hotel "predreti" na podoben način, kot je navedeno zgoraj... :^o ...pa bo najbrž potrebno še nekaj časa, da bo "palilo"..

...sicer pa: 1700 ton težak vlak z vlakovno 541 (1216) in doprego 541 (1216) dva izkušena strojevodja iz Rodika do (Ps) Kopra (če ni potrebe po ustavljanju ali omejeni hitrosti) lepo z EDZ držita na 60-70 km/h....(preverjeno - RCA)... =D> ..
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

bronz:
Seveda,če si pozabil,še v sredino vlaka lahko dodajo eno!
V svojem neupravičenem sarkazmu si zelo skromen. Pri ekonomsko uspešnih železnicah sem na lastne oči videl v sredini (1/3, 2/3) vlaka 2x4 lokomotive, da ne govorimo o 4 na čelu in 4 na začelju. Sicer je pa Holding lepo povedal o razvoju v zadnjih nekaj letih. Vse kar je bilo tako rekoč "nemogoče" je s prihodom konkurence postalo mogoče, pa še noben vlak se menda ni pretrgal, vsaj nikjer ni bilo omenjeno.

LPL
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Pri ekonomsko uspešnih železnicah sem na lastne oči videl v sredini (1/3, 2/3) vlaka 2x4 lokomotive, da ne govorimo o 4 na čelu in 4 na začelju.
Zakaj, koliko, kdaj, če sploh, kako, se je že odvijalo že na treh koncih:
tukaj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... nja%C4%8Da
tukaj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... nja%C4%8Da
in tukaj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... Da&start=0

@Ljubitelj: Mislim, da ni pravično primerjati ameriške in evropske železnice. O avtomatski spenjači je že zadosti povedano na zgornjih povezavah. Ne pozabi, da ameriške železnice praktično nimajo potniškega prometa (z izjemo Amtraka in nekaj primestnih vlakov) in so proge proste za tovorne vlake, ki se lahko cincajo po klancih 20-30mph (32-48 km/h), medtem ko naši navzdol po koprski progi 70km/h, navzgor pa od 40-70 km/h (odvisno od vlaka in vremenskih razmer) in še te umikajo zaradi prehitevanj, križanj ipd... Pri dizel vleki pa se pozanimaj koliko stane liter goriva pri nas za železnice ali pa v Avstriji, da ne govorim o Ameriki. Razlika je občutna.
@bikec: Kdor išče, ta najde.
Odgovori