Stran 89 od 102

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 19.11.2017, 8:59
Napisal/-a cokla
Signal napisal/-a:Hmm, ali ni bolj ugodno, če vlak uvozi v odklon, izvozi pa v premo :?:
Npr., v Grosupljem in Radohovi vasi uvažajo vlaki v odklon, izvažajo pa v premo, tudi kadar ni križanja.



Zakaj bi bilo bolj ugodno?

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 20.11.2017, 5:08
Napisal/-a ŽAT32
Signal napisal/-a:
Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Tak sistem postaj izvira iz takratne Saške (Sachsen). Zdel se je primeren za postaje na enotirnih progah, kjer bi naj potekala križanja. Torej uvoz iz obeh smeri v premo in ustavitev. Nato prestavitev izvoznih kretnic ter izvoza v obe smeri v odklon, kar pa pri nizki štartni hitrosti ni poseben problem.
Lep pozdrav - Peter

Hmm, ali ni bolj ugodno, če vlak uvozi v odklon, izvozi pa v premo :?:
Npr., v Grosupljem in Radohovi vasi uvažajo vlaki v odklon, izvažajo pa v premo, tudi kadar ni križanja.


Verjetno ni.
Od vseh dolenjskih postaj imajo tako tirno shemo le še Radohova vas, Ivančna gorica in Grosuplje. Na ostalih pa so gl. prevozni tir poravnali.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 20.11.2017, 12:20
Napisal/-a Peter 5
Zdravo!
ŽAT32 napisal:
Od vseh dolenjskih postaj imajo tako tirno shemo le še Radohova vas, Ivančna gorica in Grosuplje. Na ostalih pa so gl. prevozni tir poravnali.


Pravzaprav so novonastali glavni prevozni tir napravili z enostransko (glede na postajo) deviacijo dovozne proge tik pred novo uvozno kretnico v njegovi smeri (z ozirom na staro situacijo). Tako je eden od obeh nepravih glavnih prevoznih tirov postal glavni prevozni tir ("pravi"!), drugi pa prevozni tir. (n.pr. Ribnica po rekonstrukciji.....itd).

Lep pozdrav - Peter

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 20.11.2017, 20:13
Napisal/-a ŽAT32
Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
ŽAT32 napisal:
Od vseh dolenjskih postaj imajo tako tirno shemo le še Radohova vas, Ivančna gorica in Grosuplje. Na ostalih pa so gl. prevozni tir poravnali.


Pravzaprav so novonastali glavni prevozni tir napravili z enostransko (glede na postajo) deviacijo dovozne proge tik pred novo uvozno kretnico v njegovi smeri (z ozirom na staro situacijo). Tako je eden od obeh nepravih glavnih prevoznih tirov postal glavni prevozni tir ("pravi"!), drugi pa prevozni tir. (n.pr. Ribnica po rekonstrukciji.....itd).

Lep pozdrav - Peter


Res je. Tako so nastali tisti ponesrečeni slalomi pred postajami. Ko so "ravnali" Rakovnik, Škofljico, Višnjo goro, so to naredili veliko bolj elegantno, skoraj se ne vidi, da so bili včasih nepravilni glavni prevozni tiri.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 30.01.2018, 14:58
Napisal/-a sikos
Ali iz novomeškega Revoza sploh še vozi vlak, poln Renaultovih avtomobilov? Na avtocesti sem srečal več kot 5 kamionov, o vlaku pa ni nič zaslediti. :)

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 30.01.2018, 15:51
Napisal/-a LukaSLO
V zadnjem času (odkar se ponovno izdeluje Clio) je spet več kompozicij. Jih je možno redno videti na železniški postaji v Bršljinu. Seveda je ogromno tudi tovornjakov.

Je pa baje nezadovoljstvo vodstva Revoza z Luko Koper. O tem je poročal RTV.

http://www.rtvslo.si/slovenija/razkriva ... per/444473

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 30.01.2018, 16:36
Napisal/-a sikos
Hvala za odgovor! :)

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 30.01.2018, 21:58
Napisal/-a OBB
Mene samo zanima zakaj SŽ ne uvedejo napovedovanje vlakov na vseh postajah in postajališčih, skupaj z aktualnimi ovirami? Podobno kot imajo Avstrijci na svojih progah.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 31.01.2018, 20:58
Napisal/-a urban120
Mene zanima a so ABl vagoni samo predelani vagoni prvega razreda?
Če so... A to potem pomeni, da imajo tudi kupeji 2. razreda, enak med-sedežni razmak kot v 1. razredu?

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 01.02.2018, 10:19
Napisal/-a TGV Lyria
urban120 napisal/-a:Mene zanima a so ABl vagoni samo predelani vagoni prvega razreda?
Če so... A to potem pomeni, da imajo tudi kupeji 2. razreda, enak med-sedežni razmak kot v 1. razredu?


Ne niso, bili so že narejeni kot 1. in 2. razred. Standard UIC-Y pravi: 8 kupejev prvega, 9 kupejev prvega in drugega ali 10 kupejev drugega razreda.
Je pa res, da imajo vse kupeje enako velike.
Kvečjemu je Pohorčev Al vagon predelan ABl...čeprav ima le prvi razred, ima 9 kupejev.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 02.02.2018, 21:10
Napisal/-a Mičo
Ravno zdaj poslušam, kako vsak vlak, ki pelje mimo na veliko trobi in se sliši, kot bi si dva vlaka, vsak na svojem koncu odgovarjala. Vedno pa se to dogaja med drugim ob močnejšem sneženju, kakršno je danes. Ali je to kakšen poseben postopek mogoče? Hvala že vnaprej za odgovor. :wink:

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 02.02.2018, 21:26
Napisal/-a 1216-001
Prvo je potrebno večkrat piskati zaradi delavnih skupin ,ki čistijo sneg na kretničnih območjih in po peronih.
Drugo pa je potrebno zelo veliko uporabljati sirene ko sneži,ker jih drugače sneg zamaši in ne piskajo več. Lokomotiva,ki pa nima delujoče sirene pa ne sme voziti.
Ob sneženju so sirene velik problem saj se izredno hitro zamašijo.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 02.02.2018, 22:24
Napisal/-a SIMY
dopolnil bi še ,da je vlak v snegu zelo tih in lahko hitro koga preseneti ob močnem sneženju ko je še slaba vidljivost zraven.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 02.02.2018, 22:26
Napisal/-a urban120
TGV Lyria napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Mene zanima a so ABl vagoni samo predelani vagoni prvega razreda?
Če so... A to potem pomeni, da imajo tudi kupeji 2. razreda, enak med-sedežni razmak kot v 1. razredu?


Ne niso, bili so že narejeni kot 1. in 2. razred. Standard UIC-Y pravi: 8 kupejev prvega, 9 kupejev prvega in drugega ali 10 kupejev drugega razreda.
Je pa res, da imajo vse kupeje enako velike.
Kvečjemu je Pohorčev Al vagon predelan ABl...čeprav ima le prvi razred, ima 9 kupejev.


Najlepša hvala.
Ta informacija mi bo prav prišla za nočne vlake, da bom vedel v katerih vagonih se sedeži bolj raztegnejo :mrgreen:

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 03.02.2018, 13:53
Napisal/-a Florjan
in se sliši, kot bi si dva vlaka, vsak na svojem koncu odgovarjala

Verjetno slišiš odmev.

Ob sneženju so sirene velik problem saj se izredno hitro zamašijo.

Serija 661 je prvotno imela sireno postavljeno vzdolžno. Zaradi omenjenih in podobnih težav so jo obrnili za 90 stopinj.