Stran 93 od 127

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 11.03.2019, 11:36
Napisal/-a cokla
sikos napisal/-a:Pozdravljeni,

SŽ 713/715 - 124 že ima nov grafit #-o...
Zanima me, če ima ta garnitura proti grafitno folijo?

Lp

Nima....samo protigrafitni premaz.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 11.03.2019, 15:21
Napisal/-a sikos
cokla napisal/-a:Nima....samo protigrafitni premaz.
Hvala za odgovor.

Vsaj to ima... Torej ga bodo odstranili?

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 11.03.2019, 16:06
Napisal/-a leteči vlak
713/175-124 je v dobrem letu dni, od kar je prišel iz revizije, že imel grafite. Le-te so vselej zelo hitro odstranili. Upajmo, da bo tudi v tem primeru tako.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 11.03.2019, 20:37
Napisal/-a Kanarček715
V petek sem v Ljubljani videl Kanarčka 113, ki je prišel z revizije in je že imel grafit (po novem ima rdečo barvno shemo). Tega dne je peljal v Kamnik.

Zanima me, ali se ve, v kakšni barvni shemi bo prišel z revizije Kanarček 126, ki je trenutno v zeleni barvni shemi.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 12.03.2019, 11:45
Napisal/-a sikos
leteči vlak napisal/-a:713/175-124 je v dobrem letu dni, od kar je prišel iz revizije, že imel grafite. Le-te so vselej zelo hitro odstranili. Upajmo, da bo tudi v tem primeru tako.
No tako, to mi je všeč. Ampak ni mi všeč zakaj končno grafitarjev ne "sreča pamet" da se njihovi grafiti lahko odstranijo... #-o Glede na to, da je grafit z "leve" strani, se pravi da je tako gledano motorni del na desni strani, grafit nastal v Novem mestu? Tam je veliko teh garnitur, sploh čez vikend, in zelo temno je tam na robu ob dovozni poti, kar pridoma znajo izkoristiti...
Kanarček715 napisal/-a:Zanima me, ali se ve, v kakšni barvni shemi bo prišel z revizije Kanarček 126, ki je trenutno v zeleni barvni shemi.
Bojda pride v rdeči barvni shemi? :-k #-o

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 12.03.2019, 19:26
Napisal/-a cokla
Vsi pridejo v rdečo...

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 24.03.2019, 21:07
Napisal/-a dingo
Zadnje čase opažam počasne vožnje tovornih vlakov (no te vidim ponavadi) mimo postajališča Dolgi most. Je razlog slabo stanje proge ali kaj drugega

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 24.03.2019, 22:25
Napisal/-a Žiga
dingo napisal/-a:Zadnje čase opažam počasne vožnje tovornih vlakov (no te vidim ponavadi) mimo postajališča Dolgi most. Je razlog slabo stanje proge ali kaj drugega
Na progi L50, torej redni tir za vožnjo iz smeri Ljubljane proti Brezovici, je v dolžini nekaj metrov počasna vožnja 30 km/h, zaradi počene tirnice. To je zdaj že nekaj dni tako.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 24.03.2019, 23:41
Napisal/-a desiro
Žiga napisal/-a:
dingo napisal/-a:Zadnje čase opažam počasne vožnje tovornih vlakov (no te vidim ponavadi) mimo postajališča Dolgi most. Je razlog slabo stanje proge ali kaj drugega
Na progi L50, torej redni tir za vožnjo iz smeri Ljubljane proti Brezovici, je v dolžini nekaj metrov počasna vožnja 30 km/h, zaradi počene tirnice. To je zdaj že nekaj dni tako.
Točno tako....kaj se s sanačjo toliko časa čaka pa ne vem #-o :roll:

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 20.04.2019, 10:32
Napisal/-a Kontejner
Ali iz Revoza Novo Mesto in Adrie pripelje kakšen vlak izdelke v Luko Koper? Ker jaz vidim samo nemške znamke avtomobilov v Luki Koper, ki pridejo z vlaki. Renaulti in Smarti so bolj na tovornjakih.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 02.05.2019, 15:31
Napisal/-a kitak
Zakaj pa v programu omrežja piše da je med Logatec in Rakekom APB, a ni MO?

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 02.05.2019, 16:57
Napisal/-a holding
...prostorni odsek = del tira/proge ali tir, kjer se praviloma nahaja samo en vlak....
...MO = Medpostajna Odvisnost = med postajama samo en prostorni odsek, SVN kontrolira prostost/zasedbo in smer vožnje vlakov....... :idea: ...
...APB = Avtomatski Progovni Blok = med postajama sta dva ali več prostornih odsekov, razdeljenih s prostornimi signali, SVN kontrolira prostost/zasedbo posameznih odsekov in jih avtomatsko signalizira preko prostornih signalov in smer vožnje vlakov... :idea: ....

...Rakek - Logatec je vmes še postajališče Planina (nekoč tudi odjavnica s prostorno - kritnimi signali).....danes pa postajališče + "avtomatska odjavnica" z "ročno kritnimi"/prostornimi signali...torej dva prostorna odseka v vsako smer.... #-o ....

....in čemu kritni signal: za varovanje potnikov, ki izstopajo/vstopajo na potniški vlak preko tira na dvotirni progi.... :shock: ....

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 02.05.2019, 17:40
Napisal/-a kitak
holding napisal/-a:...prostorni odsek = del tira/proge ali tir, kjer se praviloma nahaja samo en vlak....
...MO = Medpostajna Odvisnost = med postajama samo en prostorni odsek, SVN kontrolira prostost/zasedbo in smer vožnje vlakov....... :idea: ...
...APB = Avtomatski Progovni Blok = med postajama sta dva ali več prostornih odsekov, razdeljenih s prostornimi signali, SVN kontrolira prostost/zasedbo posameznih odsekov in jih avtomatsko signalizira preko prostornih signalov in smer vožnje vlakov... :idea: ....

...Rakek - Logatec je vmes še postajališče Planina (nekoč tudi odjavnica s prostorno - kritnimi signali).....danes pa postajališče + "avtomatska odjavnica" z "ročno kritnimi"/prostornimi signali...torej dva prostorna odseka v vsako smer.... #-o ....

....in čemu kritni signal: za varovanje potnikov, ki izstopajo/vstopajo na potniški vlak preko tira na dvotirni progi.... :shock: ....
Aa hvala

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 03.05.2019, 12:21
Napisal/-a Heisenberg
No pa da vidimo kaki strokovni odgovori bodo padali na sledečo problematiko.

Na eni lokomotivi serije ES64-U4 ( 541 ) se je dogajala sledeča stvar.

Med vožnjo vlaka je bil nenavadno visok tok pri elektro zaviranju,torej pri 3575V je bil tok cca.1100A.Kasneje pa sem opazil da lokomotiva pri predpisani omejitvi toka razvije premalo moči,kot bi morala.Da poenostavimo stvari pri nastavljenjem toku vozne mreže 1400A je dejanska vlečna sila bistveno bila manjša od željene ( lokomotiva ni drsala ).Pri speljavi vlaka se zmanjšanje vlečne sile ne opazi,pri hitrosti nad 40km/h pa se vlečna sila začne postopno odvzemati.

Re: Mala vprašanja

Objavljeno: 03.05.2019, 12:36
Napisal/-a cokla
Heisenberg napisal/-a:No pa da vidimo kaki strokovni odgovori bodo padali na sledečo problematiko.

Na eni lokomotivi serije ES64-U4 ( 541 ) se je dogajala sledeča stvar.

Med vožnjo vlaka je bil nenavadno visok tok pri elektro zaviranju,torej pri 3575V je bil tok cca.1100A.Kasneje pa sem opazil da lokomotiva pri predpisani omejitvi toka razvije premalo moči,kot bi morala.Da poenostavimo stvari pri nastavljenjem toku vozne mreže 1400A je dejanska vlečna sila bistveno bila manjša od željene ( lokomotiva ni drsala ).Pri speljavi vlaka se zmanjšanje vlečne sile ne opazi,pri hitrosti nad 40km/h pa se vlečna sila začne postopno odvzemati.
Slabi adhezijski pogoji....