Stran 100 od 126
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 16.01.2020, 21:44
Napisal/-a mkx
urban120 napisal/-a:
P.s. Eddy current zavora ne uporablja izmenične napetosti in NI linearni elektromotor.
Indukcijska zavora v svoji linearni izvedenki (kakršne se uporablja na ICE3) ima več elektro-magnetov in zaradi izkoristka prostora za boljši zavorni učinek imajo izmenično nasprotne pole. Res je, vzbujani so z enosmerno napetostjo, ampak efekt na mimo gibajočo se tirnico je, kot bi bilo vse skupaj izmenično. In bistvena razlika med indukcijsko zavoro in linearnim motorjem je prav v tem, da so "navitja statorja" indukcijske zavore napajana enosmerno in je torej sila zavore majhna oz. nič pri hitrosti 0, pri linearnem motorju pa je sila nič pri neki hitrosti, ki jo določa frekvenca napajanja "statorskih navitij" (in seveda sama konstrukcija linearnega motorja). Podobno kot je pri asinhronem motorju z frekvenco vzbujanja enako nič ...
Pri indukcijskih zavorah v obliki diskov, na katere deluje le en magnet, je podobnost z linearnim motorjem seveda nikakršna.
urban120 napisal/-a:
P.s. 2 : pri takem zaviranju se toplota zaradi zaviranja proizvaja le na tirnici. Na vlaku se segreva le elektromagnet. Prednost takega sistema je, poleg obrabe, da se zavorna moč z dolgim zaviranjem, ne zmanjša.
Slabost pa je gretje magnetov. Prav zaradi enosmernega napajanja je električna moč znatna, prav vsa pa se porabi za segrevanje elektromagnetov. In to je ena izmed slabosti, omenjenih v članku iz @ljubitelj-evega linka.
RE: Mala vprašanja: Prvačina - uvoz v odklon iz smeri Ajdovščine
Objavljeno: 19.01.2020, 11:36
Napisal/-a Signal
Na
filmčku (autor Leon Hmeljak, 2010) je prikazan uvoz vlaka iz smeri Ajdovščine (začetek 4. minute).
Vidi se, kako kretnik postavi likovni uvozni signal tako, da dvigne le eno ročico, čeprav bi moral glede na vožnjo v odklon dvigniti obe ročici (zaradi tirne sheme je uvoz iz smeri Ajdovščine vedno odklonska vožnja).
Gre za izjemo (okvara signala verjetno ne pride v poštev)
Re: RE: Mala vprašanja: Prvačina - uvoz v odklon iz smeri Ajdovščine
Objavljeno: 19.01.2020, 12:07
Napisal/-a petindvajsetka
Signal napisal/-a:Na
filmčku (autor Leon Hmeljak, 2010) je prikazan uvoz vlaka iz smeri Ajdovščine (začetek 4. minute).
Vidi se, kako kretnik postavi likovni uvozni signal tako, da dvigne le eno ročico, čeprav bi moral glede na vožnjo v odklon dvigniti obe ročici (zaradi tirne sheme je uvoz iz smeri Ajdovščine vedno odklonska vožnja).
Gre za izjemo (okvara signala verjetno ne pride v poštev)
Ne gre za vožnjo v odklon, ampak v premo. Le glavni prevozni tir je speljan v dveh krivinah. Tu si poglej video kabinskega posnetka.
https://www.youtube.com/watch?v=y5YFxiOsLsc
Podobno je tudi na postaji Žalec, kjer izgleda, da vlak uvozi v odklon, dejansko gre v premo.
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 19.01.2020, 12:34
Napisal/-a SouthernPacific
petindvajsetka napisal/-a:Signal napisal/-a:Na
filmčku (autor Leon Hmeljak, 2010) je prikazan uvoz vlaka iz smeri Ajdovščine (začetek 4. minute).
Vidi se, kako kretnik postavi likovni uvozni signal tako, da dvigne le eno ročico, čeprav bi moral glede na vožnjo v odklon dvigniti obe ročici (zaradi tirne sheme je uvoz iz smeri Ajdovščine vedno odklonska vožnja).
Gre za izjemo (okvara signala verjetno ne pride v poštev)
Ne gre za vožnjo v odklon, ampak v premo. Le glavni prevozni tir je speljan v dveh krivinah. Tu si poglej video kabinskega posnetka.
https://www.youtube.com/watch?v=y5YFxiOsLsc
Podobno je tudi na postaji Žalec, kjer izgleda, da vlak uvozi v odklon, dejansko gre v premo.
Vožnja čez cepno in ščitno kretnico je v odklon, potem pa vlak uvaža na glavni prevozni tir v premo.
Naši signali lahko signalizirajo omejeno hitrost, ne pa vožnje v odklon. Če pri vožnji v odklon ni potrebno zmanjšati hitrosti, potem kaže signal prosto (primera: Škofja Loka, Koper tovorna). Verjetno je razlog za eno ročico na signalu nizka omejitev hitrosti iz smeri Ajdovščine.
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 19.01.2020, 14:50
Napisal/-a Kontejner
Če popolnoma odmislimo prevoze iz in v Luko Koper, kako uspešno pa posluje SŽ na tovornem področju pri drugih prevozih? Torej kje bi bila SŽ Tovorni promet, brez Luke Koper?
Re: RE: Mala vprašanja: Prvačina - uvoz v odklon iz smeri Ajdovščine
Objavljeno: 19.01.2020, 19:16
Napisal/-a ŽAT32
Signal napisal/-a:Na
filmčku (autor Leon Hmeljak, 2010) je prikazan uvoz vlaka iz smeri Ajdovščine (začetek 4. minute).
Vidi se, kako kretnik postavi likovni uvozni signal tako, da dvigne le eno ročico, čeprav bi moral glede na vožnjo v odklon dvigniti obe ročici (zaradi tirne sheme je uvoz iz smeri Ajdovščine vedno odklonska vožnja).
Gre za izjemo (okvara signala verjetno ne pride v poštev)
Sicer na tej progi nisem avtohtona vrsta
Po porušitvi mostu iz smeri Ajdovščina ni več možen uvoz v premo, zato je dvoročični signal dobil vlogo enoročičnega, ki samo propoveduje ali dovoljuje uvoz v postajo.
Pri mehanskih SV napravah to ni bilo nič neobičajnega.
Re: RE: Mala vprašanja: Prvačina - uvoz v odklon iz smeri Ajdovščine
Objavljeno: 19.01.2020, 21:13
Napisal/-a Signal
ŽAT32 napisal/-a:
Sicer na tej progi nisem avtohtona vrsta
Po porušitvi mostu iz smeri Ajdovščina ni več možen uvoz v premo, zato je dvoročični signal dobil vlogo enoročičnega, ki samo propoveduje ali dovoljuje uvoz v postajo.
Pri mehanskih SV napravah to ni bilo nič neobičajnega.
Hmm, na filmčku sta vidni dve ročici in dve svetilki.
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 19.01.2020, 21:58
Napisal/-a Re 4/4
Kontejner napisal/-a:Če popolnoma odmislimo prevoze iz in v Luko Koper, kako uspešno pa posluje SŽ na tovornem področju pri drugih prevozih? Torej kje bi bila SŽ Tovorni promet, brez Luke Koper?
Približno lahko vidiš na strani 6
https://www.akos-rs.si/fileadmin/user_u ... 18-ZEL.pdf
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 18.02.2020, 21:56
Napisal/-a sikos
Zadnje case opazam da prihaja do izpada vlakov in odpovedi vozenj kjer vozijo Kanarcki.. Se kvari ista garnitura, ali je vsakic druga? Ocitno garniture se kako klicejo nove Flirte da jih zamenjajo..
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 19.02.2020, 7:30
Napisal/-a cokla
sikos napisal/-a:Zadnje case opazam da prihaja do izpada vlakov in odpovedi vozenj kjer vozijo Kanarcki.. Se kvari ista garnitura, ali je vsakic druga? Ocitno garniture se kako klicejo nove Flirte da jih zamenjajo..
Različni...
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 19.02.2020, 20:48
Napisal/-a sikos
cokla napisal/-a:Različni...
Zanimivo, in danes se zopet dogaja ista zadeva...
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 19.02.2020, 22:44
Napisal/-a cokla
sikos napisal/-a:cokla napisal/-a:Različni...
Zanimivo, in danes se zopet dogaja ista zadeva...
Opavičujemo se in prosimo za razumevanje...
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 20.02.2020, 9:41
Napisal/-a preglednik
Re 4/4 napisal/-a:Kontejner napisal/-a:Če popolnoma odmislimo prevoze iz in v Luko Koper, kako uspešno pa posluje SŽ na tovornem področju pri drugih prevozih? Torej kje bi bila SŽ Tovorni promet, brez Luke Koper?
Približno lahko vidiš na strani 6
https://www.akos-rs.si/fileadmin/user_u ... 18-ZEL.pdf
Zasledil sem podatek, da Luka Koper 52% kontejnerjev prepelje po železnici. Ob dejstvu, da se na železnici stalno videva dolge kompozicije kontejnerjev, na avtocestah pa večinoma vozijo šleperji s cerado, se mi zdi navedeni podatek majhen, če ne kar čuden.
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 20.02.2020, 10:18
Napisal/-a dingo
Ljubitelj napisal/-a:
Končno ena pametna. Saj nismo evropski reveži, ki bi kupovali staro robo, ki jo še bolj razviti zaradi stroškov poceni prodajajo nekim Balkancem in podobno.
Pa daj denar za še vsaj 25 novih dizelskih.[/quote]
Kaj pa kohezijska sredstva za manj razvite regije oz. podnebni sklad? Verjetno bi se dalo dobiti kaj iz teh naslovov za nove garniture namenjene regionalnim progam. Pa tudi še 25 dodatnih je kar velika številka, če računamo, da bo 21 trenutno naročenih pokrilo kamniško in dolenjsko progo. Goriška proga 6-7 garnitur, Maribor 4-5, Celje 6-7 pa še kaka za rezervo pa je to max 20. Seveda se pa lahko motim in me prosim popravite
Re: Mala vprašanja
Objavljeno: 20.02.2020, 10:51
Napisal/-a andre85
preglednik napisal/-a:Re 4/4 napisal/-a:Kontejner napisal/-a:Če popolnoma odmislimo prevoze iz in v Luko Koper, kako uspešno pa posluje SŽ na tovornem področju pri drugih prevozih? Torej kje bi bila SŽ Tovorni promet, brez Luke Koper?
Približno lahko vidiš na strani 6
https://www.akos-rs.si/fileadmin/user_u ... 18-ZEL.pdf
Zasledil sem podatek, da Luka Koper 52% kontejnerjev prepelje po železnici. Ob dejstvu, da se na železnici stalno videva dolge kompozicije kontejnerjev, na avtocestah pa večinoma vozijo šleperji s cerado, se mi zdi navedeni podatek majhen, če ne kar čuden.
Potem pa pojdi enkrat pogledat koliko tovornjakov je dnevno v Luki. Bom hitro vzel izjavo o čudnem nazaj