Saj bo tudi šlo....po nepravem iz Dolge gore čez tir 1 ali 2 in potem nazaj na pravi tir. Če kaj pade ven to pomeni, da je nekaj tudi notri.space napisal/-a:Čez prvi tir ne gre na postaji?541 napisal/-a:Ja in kje bi ti vozil vlake, če ni kretnic?space napisal/-a: Zakaj pa cel tir do Dolge gore?
A ne bodo samo rihtali postaje?
Ne se po glavi tolčit da ne bo spodaj kaj dol padlo:)
Poljčane - mini remont
Re: Poljčane - mini remont
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Poljčane - mini remont
Tako je.Signal napisal/-a:Bo Dolgo Goro zasedel prometnik541 napisal/-a:Da, jutri od 07.15 po Pendolinotu neprekinjena zapora levega tira Dolga Gora - Poljčane do 12.10.2011.space napisal/-a:Jutri se začne naprej remont?
Re: Poljčane - mini remont
ma ja sanjala kokoška o kukuruzucokla napisal/-a:space napisal/-a:space napisal/-a:
Saj bo tudi šlo....po nepravem iz Dolge gore čez tir 1 ali 2 in potem nazaj na pravi tir. Če kaj pade ven to pomeni, da je nekaj tudi notri.
in ji je bilo tako vroče da se je zbudila na popkornu.
Re: Poljčane - mini remont
Mi lahko tole raztolmačiš, prosim ?space napisal/-a:
ma ja sanjala kokoška o kukuruzu
in ji je bilo tako vroče da se je zbudila na popkornu.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Poljčane - mini remont
Lep pozdrav
Morem vas pohvalit ker ste eeden redkih forumov kjer govorite dejstva in ne blatite prazne slame.
Imam pa par vprašanj:
Kako je z spuščanjem vlakov ob takih zaporah in kako so prometniki na postajah med seboj usklajeni namreč:
Včeraj so mariborčani spustili "gajbice" vlaka 45xxx? za Koper ob 18:00 izpred Maribora, LP 2923 pa je šel normalno ob 18:15 iz Maribora. Iz Dolge gore pa so prihajali pendolino, LP 2922 in pohorc. Vendar so spustili gajbice do Poljčan kjer je zasedel peron št. 2 zato smo morali mi iz LP 2923 čakat pred zadnjim križanjem železnice z cesto 25 minut, da smo počakali hudo zamujenega prendolinota, vmes pa so še spustili LP 2922 za Maribor šele potem smo lahko šli proti postaji Poljčane. Ko smo odpeljali iz Poljčan so 10 min zatem spustili gajbice, tako da si je pohorc nabral 35 minut zamude.
1)Zanima me kateri vlak ima prednost odhoda iz postaje če je zaprt en tir. Namreč LP 2923 ima vezo z tremi zadnjimi vlaki tistega dne (za Velenje, Rogatec in za Zürich) in so ga kljub temu pustili čakat 25 minut? (in to ne prvič)
2) Kako so tej povezani prometniki med sabo, da lahko spustijo gajbice do Poljčan kjer zasede edini prosti tir na preonu št. 2?
Hvala za odgovore
lp Matjaž
Morem vas pohvalit ker ste eeden redkih forumov kjer govorite dejstva in ne blatite prazne slame.
Imam pa par vprašanj:
Kako je z spuščanjem vlakov ob takih zaporah in kako so prometniki na postajah med seboj usklajeni namreč:
Včeraj so mariborčani spustili "gajbice" vlaka 45xxx? za Koper ob 18:00 izpred Maribora, LP 2923 pa je šel normalno ob 18:15 iz Maribora. Iz Dolge gore pa so prihajali pendolino, LP 2922 in pohorc. Vendar so spustili gajbice do Poljčan kjer je zasedel peron št. 2 zato smo morali mi iz LP 2923 čakat pred zadnjim križanjem železnice z cesto 25 minut, da smo počakali hudo zamujenega prendolinota, vmes pa so še spustili LP 2922 za Maribor šele potem smo lahko šli proti postaji Poljčane. Ko smo odpeljali iz Poljčan so 10 min zatem spustili gajbice, tako da si je pohorc nabral 35 minut zamude.
1)Zanima me kateri vlak ima prednost odhoda iz postaje če je zaprt en tir. Namreč LP 2923 ima vezo z tremi zadnjimi vlaki tistega dne (za Velenje, Rogatec in za Zürich) in so ga kljub temu pustili čakat 25 minut? (in to ne prvič)
2) Kako so tej povezani prometniki med sabo, da lahko spustijo gajbice do Poljčan kjer zasede edini prosti tir na preonu št. 2?
Hvala za odgovore
lp Matjaž
Re: Poljčane - mini remont
Menda na Dolgi Gori ena kretnica ni več dala kontrole. In potem pač nastane to kar nastane. Drugače je med 22 in 2923 dovolj časa za 2 tovorna vlaka, tako je bilo predvideno, da gredo ti kontejnerji skozi (43xxx so številke kontejnerjev čez Šentilj).
V Poljčanah je tir 2 daljši kot tir 1, zato lahko tam stojijo daljši vlaki. Če bi ga prometnik postavil na tir 1, postaja Poljčane sploh ne bi bila več prevozna. Po mojem pa ni pametno Pohorca voziti na tir 1 v Poljčanah, ker je dosti prekratek peron, verjetno so se iz tega vzroka odločili, da je šel še tovorni skozi.
So pa vse zveze, ki jih omenjaš, čakale na 2923.
V Poljčanah je tir 2 daljši kot tir 1, zato lahko tam stojijo daljši vlaki. Če bi ga prometnik postavil na tir 1, postaja Poljčane sploh ne bi bila več prevozna. Po mojem pa ni pametno Pohorca voziti na tir 1 v Poljčanah, ker je dosti prekratek peron, verjetno so se iz tega vzroka odločili, da je šel še tovorni skozi.
So pa vse zveze, ki jih omenjaš, čakale na 2923.
Re: Poljčane - mini remont
To vem kako veliki so tiri, ampak zakaj so tovornega spustili do Poljčan če se je vedelo da pendolino že čaka. Očitno se je prvo kupla krava pol pa naredila štala, ker so opazili da ne bo šlo skozi so dva tovorna zadržali v Pragerskem (pripravljena na odhod sta že bla ob 18:30, ko sem šel nazaj v MB pa sta bla 20:35 še vedno v Pragerskem). Pa tut od prometnice sem slišal za kretnico
kako misliš da je dovolj časa za 2 tovorna, če ob zapori enega tira že itak mora čakati en siemens v Ponikvi in nadaljuje počasno do Dolge gore, ker koker js vem je srečanje teh dveh LP-jev malo pred predorom lipoglav v smeri Zidanega mosta
Drugače je med 22 in 2923 dovolj časa za 2 tovorna vlaka, tako je bilo predvideno, da gredo ti kontejnerji skozi (43xxx so številke kontejnerjev čez Šentilj).
kako misliš da je dovolj časa za 2 tovorna, če ob zapori enega tira že itak mora čakati en siemens v Ponikvi in nadaljuje počasno do Dolge gore, ker koker js vem je srečanje teh dveh LP-jev malo pred predorom lipoglav v smeri Zidanega mosta
Re: Poljčane - mini remont
Tako so se pač odločili, vlak je šel iz Maribora, za nazaj je vedno lahko biti pameten. Pa saj smo navajeni tega, vsi bi radi promet delali.
Grafikon tako pravi (v trasi 1615 in 1641 - ta dva vozita le ob nedeljah, torej je čez teden ta čas proga prosta).
Grafikon tako pravi (v trasi 1615 in 1641 - ta dva vozita le ob nedeljah, torej je čez teden ta čas proga prosta).
Re: Poljčane - mini remont
No js meni je vseeno samo lahko bi oni imeli bolje organizirano .
Torej ta grafikon velja tudi ob zapori enega izmed tirov?
Torej ta grafikon velja tudi ob zapori enega izmed tirov?
Re: Poljčane - mini remont
To je izsek iz posebnega grafikona za enotirni promet Poljčane - Dolga Gora. Saj vidiš, da se noben vlak ne sreča z drugim na progi.Re 4/4 napisal/-a: Torej ta grafikon velja tudi ob zapori enega izmed tirov?
Re: Poljčane - mini remont
ups šele zdaj opazil. HvalaTo je izsek iz posebnega grafikona za enotirni promet Poljčane - Dolga Gora. Saj vidiš, da se noben vlak ne sreča z drugim na progi.
Re: Poljčane - mini remont
ima kdo kaj slik od nadaljevanja?
Re: Poljčane - mini remont
http://groups.yahoo.com/group/zeleznica ... /item/listspace napisal/-a:ima kdo kaj slik od nadaljevanja?
Tukaj jih je kar nekaj... Ne vem pa, kaj počnejo "forumaški" fotografi... Očitno, ni
zanimanja za ta konec Slovenije...
Re: Poljčane - mini remont
Se strinjam... ....alooooo, bo kaj z vamimmatja napisal/-a: Ne vem pa, kaj počnejo "forumaški" fotografi... Očitno, ni
zanimanja za ta konec Slovenije...
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Poljčane - mini remont
Pozdrav
Žal bo poročanja iz tega dela remonta z moje strani bolj malo. Gledano s postaje v smeri Dolge Gore (Celja) se vse skupaj dogaja izza ovinka in iz peronov ne vidiš praktično nič. Prejšnji del sem komot pokrival iz same postaje, ko sem čakal na vlak ter samega vlaka, ko je izpeljeval iz postaje. Z našega "nadzornega" okna se vidi samo to:
Najprej so "vlili" ta dva temelja:
Na mestu, kjer so v začetku leta odstranili tir, veselo poganjajo nadaljnji temelji:
Z moje strani zaenkrat toliko....
LP
Jože
Žal bo poročanja iz tega dela remonta z moje strani bolj malo. Gledano s postaje v smeri Dolge Gore (Celja) se vse skupaj dogaja izza ovinka in iz peronov ne vidiš praktično nič. Prejšnji del sem komot pokrival iz same postaje, ko sem čakal na vlak ter samega vlaka, ko je izpeljeval iz postaje. Z našega "nadzornega" okna se vidi samo to:
Najprej so "vlili" ta dva temelja:
Na mestu, kjer so v začetku leta odstranili tir, veselo poganjajo nadaljnji temelji:
Z moje strani zaenkrat toliko....
LP
Jože