Koroška proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a kozorog » 17.02.2016, 10:12

Sanacija plazu na regionalni železniški progi Maribor-Prevalje (FALA)

http://www.rafael.si/o-podjetju/novice/21
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 830
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 30.06.2016, 11:40

Kot poroča Delo (žal je razen uvoda večji del članka za paywallom :( ), bi Avstrijci radi posodobili svoj del koroške proge med Pliberkom in mejo ter občutno povečali čezmejni potniški promet. Živi bili i videli, predvsem na naši strani.....
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 228
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a urban120 » 30.06.2016, 16:29

Ajznponar napisal/-a:Kot poroča Delo (žal je razen uvoda večji del članka za paywallom :( ), bi Avstrijci radi posodobili svoj del koroške proge med Pliberkom in mejo ter občutno povečali čezmejni potniški promet. Živi bili i videli, predvsem na naši strani.....


Bi lahko prosim kopiral članek na forum, da ga še ostali vidimo :)
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 592
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a trocken » 30.06.2016, 19:27

Torej v časopisni izdaji piše, da bodo Avstrijci obnovili tisti del proge med mejnima postajama, kjer sedaj vlaki (sicer naši) vozijo zelo počasi (20km/h). Da potencial je, so ugotovili s štetjem prometa na cestah (tako dnevnih migrantov kot turistov). Z željo, da se popravi Koroška proga so se obrnili tudi na SŽ, kjer veliko raje navajajo število potnikov na obeh dnevnih vlakih, ki naj ji ne bi bilo več kot palcev na obeh rokah. Nadaljnji argument avstrijcev naj bi bil tudi nova proga, ki se gradi med Gradcem in Celovcem, torej bodo tudi navezave nanjo aktualne, pa seveda zelo aktuanaDravska kolesarska pot , torej zelo zanimivi argumenti, zakaj naj bi se frekventna proga med Celovcem in Pliberkom nadaljevala naprej po dolini Drave.
Se bojim, da so pozabili poslati v Ljubljano zemljevid, kje se ta proga sploh nahaja... Tako da sem na koncu članka najprej pomislil na tisto Otovo pesem o tridesetletnem čakanju na postaji ...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.08.2016, 13:02

Ajznponar napisal/-a:bi Avstrijci radi posodobili svoj del koroške proge med Pliberkom in mejo ...


+ elektrifikacija. Pliberk je dobil stebre vozne mreže, identične kot na že zgrajenih odsekih Koralmbahn-a, ki pa počasi (vsaj na Koroškem) že dobiva izris. Izvoz iz Celovca zgrajen, prav tako južno od Volkermarkta je del odseka, kjer je predor in most ter nadvoz ceste proti Pliberku že končan. Veliko zemljišč pa že ograjenih. =D>
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1361
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a preglednik » 31.08.2016, 14:13

Lahko bi nadaljevali kar do Maribora!
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 31.08.2016, 15:10

Lahko bi nadaljevali kar do Maribora!


In kakšna je finančna utemeljitev take investicije? Lepo bi že bilo, za dober promet v 2-5x večjem obsegu pa ni potrebno.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1361
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a preglednik » 31.08.2016, 17:10

Saj ni bilo mišljeno resno. Vseeno pa, kakšen ekonomski učinek pa bo imela obnova od Celovca do Pliberka, verjetno tudi tam ni za pričakovati ne vem kakšnega povečanja prometa!
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.08.2016, 18:18

preglednik napisal/-a:Vseeno pa, kakšen ekonomski učinek pa bo imela obnova od Celovca do Pliberka, verjetno tudi tam ni za pričakovati ne vem kakšnega povečanja prometa!



Celovec-Pliberk sovpada z Koralmbanom. Na nekaterih mestih stare proge ne bo več in bo potekala ob novi progi Koralmbahn. Včerajšnje stanje je bilo takšno, da je postaja Pliberk mesto že posejana s stebri vozne mreže. Prav tako je predor Wasserhofen na hitri progi končan. Zahodo in vzhodno od predora pa so že postavljeni stebri vozne mreže, trasa pa asfaltirana.~500 metrov naprej pa je trasa že ograjena in opremljena z info tablo. To vse poteka severno od stare (obstoječe) proge in južno od Völkermarkter Stausee-ja (zajezitveno jezero na Dravi). Če bo pa celotna stara proga ukinjena pa bi znal @Gusar več povedati.
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Gusar » 01.09.2016, 21:08

Na hitro se torej dotaknimo nastajajoče hitre proge, t.i. Koralmbahn, ki bo povezala prestolnici Avstrijske Štajerske in Koroške. Za tiste, ki jim projekt ni blizu, za lažjo predstavo dodajam zemljevid:

Slika

Če se osredotočimo zgolj na zahodni, torej koroški del novonastajajoče proge, potem bo na njem hitra proga v večjem delu "povozila" traso lokalne proge Celovec - Volšperk (Wolfsberg). Izključno za lokalni promet bo namenjen pliberški (Bleiburg) ovinek ter odsek proge od postaje Labotska dolina (Lavanttal; tik pred pričetkom predora) do Volšperka. Deli lokalne proge med Celovcem in Šmihelom (le - ta leži na točki, kjer bo zahodni priključek pliberškega ovinka na hitro progo), ki jih hitra proga ne bo "prekrila (ovinki ipd.) bodo po vsej verjetnosti vsi odstranjeni (nekaj jih je bilo že).

Na glavno postajo v Pliberku pripelje proga iz Maribora skozi naš del Koroške. Kolikor mi je poznano načrtov za modernizacijo odseka proge med Pliberkom in Holmcem ni (oz. je v načrtu zgolj osnovno vzdrževanje). Za kaj več bi verjetno bila potrebna pobuda tudi z naše strani, ki pa bi bila smiselna, če bi se po njej znašla več kot zgolj dva para (potniških) vlakov med Mariborom in Pliberkom (in še to zgolj ob delovnikih) oz. če bi na naši strani uvideli priložnost navezave na nastajajočo hitro progo (tako za potniški kot tovorni promet).

Kdor vsaj približno spremlja načrtovanje in realizacijo projekta bo verjetno težko skril navdušenje nad videnim. Faze izgradnje hitre proge na koroški strani so denimo zastavljene tako, da karseda redko posežejo v obstoječi lokalni promet. Zapore proge so običajno načrtovane za čas poletnih počitnic. A tudi kadar padejo na druge termine, Avstrijske železnice poskrbijo za dovoljšnje število nadomestnih avtobusov, ki se držijo svojih daleč vnaprej objavljenih voznih redov.

Sicer pa projekt "Koralmbahn" ne vključuje zgolj izgradnjo hitre proge med Celovcem in Gradcem. Istočasno namreč poteka tudi celovita obnova že omenjenih odsekov lokalnih prog ter infrastrukture ob njej (izgradnja oz. obnova postaj in postajališč, postavitev novih signalno varnostnih naprav, sledila bo tudi elektrifikacija itd.), ureditev številnih strug potokov in rek, posodobitev dela Dravske kolesarske poti itd.

Za nas, ki svoje korenine poganjamo južno od Karavank, še najbolj bode v oči realizacija faz projekta. Njihovi pričetki in zaključki namreč potekajo praktično do dneva točno, kot je bilo določeno pred zdaj že davnimi 21-imi leti, ko se je pričelo načrtovanje izgradnje hitre proge z vsemi ostalimi projekti.

Za zaključek še ena zanimivost. Ko bo dokončan, bo Koralmtunnel veljal za tretji najdaljši evropski železniški predor znotraj ene države. Prekašala ga bosta zgolj švicarska Gotthard in Lötschberg.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a gorican » 26.01.2017, 10:11

Pred petimi desetletji ukinjena mislinjska proga, bo železnica Maribor-Prevalje-Pliberk preživela?

Od leta 2014 pa do danes očitno ni prišlo kaj veliko dlje od ugotovitev stanja in postaja je propadala dalje, letos pa se po podatkih Slovenskih železnic in ministrstva za infrastrukturo vendarle obeta prenova postaje na Ravnah na Koroškem. Tako so zapisali v dokumentih, vendar je od zapisanega do uresničenega v Sloveniji še vedno zelo dolga pot. Če bodo Slovenske železnice držale obljubo, potem lahko na Ravnah pričakujemo bolj moderno, bolj osvetljeno postajo, konec koncev tudi s parkirnimi prostori, ki bodo asfaltirani.

http://e-koroska.si/zeleznica-maribor-p ... prezivela/
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1361
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a preglednik » 26.01.2017, 13:41

Ko gledam zemljevid nove proge opažam, da kar se razdalje tiče, ni nič krajša, lahko pa celo nekoliko daljša od obstoječe povezave preko Judenburga. Kje so torej bistvene prednosti nove proge napram stari (lahko bi konec koncev tudi to posodobili). Morda nadaljevanje hitre proge proti Madžarski v višini Gradca?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1568
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 26.01.2017, 14:48

preglednik napisal/-a:Ko gledam zemljevid nove proge opažam, da kar se razdalje tiče, ni nič krajša, lahko pa celo nekoliko daljša od obstoječe povezave preko Judenburga. Kje so torej bistvene prednosti nove proge napram stari (lahko bi konec koncev tudi to posodobili). Morda nadaljevanje hitre proge proti Madžarski v višini Gradca?


- Največja hitrost je 250 km/h, zato se vozni časi med Dunajem in Koroško ne bodo nič podaljšali, kvečjemu še skrajšali.
- Povezava Celovca in Gradca, torej Koroške in Štajerske. Odpade "nadležen" IC Bus iz Gradca v Celovec.
- Namesto 2 ločenih vlakov z Dunaja v Beljak in Gradec bo sedaj lahko peljal en sam, iz Dunaja preko Gradca v Celovec in Beljak.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.01.2017, 17:33

preglednik napisal/-a:Kje so torej bistvene prednosti nove proge napram stari (lahko bi konec koncev tudi to posodobili).


Sedanji potovalni čas med Gradcem in Celovcem je 3 ure. Z novo progo se skrajša na eno uro.
Trenutno med Celovcem in Bruckom traja 2 ure. Med Gradcem in Bruckom pa 30 minut. Torej, z novo progo prideš iz Celovca v Bruck v uri pa pol. Pridobiš pol ure, čeprav greš okoli riti v žep. Ostalo je pa že @TGV Lyria povedal.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1361
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a preglednik » 26.01.2017, 18:35

Kje se bo od te proge odcepila direktna povezava za Madžarsko (konkurenca 5. koridorju). V območju Gradca ali Dunaja. In kaj bo s staro progo preko Judenburga in Zeltwega?
preglednik

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov