Koroška proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.01.2017, 19:30

preglednik napisal/-a:Kje se bo od te proge odcepila direktna povezava za Madžarsko (konkurenca 5. koridorju). V območju Gradca ali Dunaja. In kaj bo s staro progo preko Judenburga in Zeltwega?


V območju Gradca proti Madžarski ni predvideno ničesar. Vsaj v bližnji prihodnosti. Baltsko-Jadranski koridor se odcepi na Dunaju (ten 22 & 23). S staro progo ne bo nič. Ostala bo za obvoz ob zaprtju Turske in Koralmbahna.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a preglednik » 26.01.2017, 19:37

Je za pričakovati, da se bo po dokončanju Koralmbahna promet preko Jesenic kaj povečal na račun Šentilja?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.01.2017, 9:10

preglednik napisal/-a:Je za pričakovati, da se bo po dokončanju Koralmbahna promet preko Jesenic kaj povečal na račun Šentilja?


Tega ti pa nihče ne bo znal napovedati.

Mogoče ti bo v pomoč naslednja slika:

http://www.message.at/files/uploads/201 ... rmat_1.jpg
casar
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 40
Pridružen: 01.06.2016, 11:01

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a casar » 31.01.2017, 0:09

TGV Lyria napisal/-a:- Največja hitrost je 250 km/h, zato se vozni časi med Dunajem in Koroško ne bodo nič podaljšali, kvečjemu še skrajšali.
- Povezava Celovca in Gradca, torej Koroške in Štajerske. Odpade "nadležen" IC Bus iz Gradca v Celovec.
- Namesto 2 ločenih vlakov z Dunaja v Beljak in Gradec bo sedaj lahko peljal en sam, iz Dunaja preko Gradca v Celovec in Beljak.


Tukaj ima smisel edino druga alineja. Ampak ta smisel je res velik. Glede prve alineje - če bi obnovili staro progo, bi bil čas potovanja še krajši. Tretja alineja pa sploh ni nikakršna prednost, ampak popolna slabost. Sploh za ljudi ob stari progi, kjer ne bo nobenega vlaka več, in tiste ob skupnem delu proge, kjer bo namesto dveh vlakov samo še eden.

Aleš
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.01.2017, 9:01

casar napisal/-a:Sploh za ljudi ob stari progi, kjer ne bo nobenega vlaka več, in tiste ob skupnem delu proge, kjer bo namesto dveh vlakov samo še eden.



Od kdaj pa mislijo ukiniti s-bahn na stari progi? S tem s-bahnom z enim presedanjem prideš med Bruckom in Celovcem v 3 urah. Če optimizirajo prestop bo čas še krajši. In kje piše, da ne bo direktnega vlaka?
Samo za info. OeBB se izjemno trudi, da bi bili potniki zadovoljni. Rezultat? 4 milijone potnikov več.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1486
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 31.01.2017, 9:44

casar napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:- Največja hitrost je 250 km/h, zato se vozni časi med Dunajem in Koroško ne bodo nič podaljšali, kvečjemu še skrajšali.
- Povezava Celovca in Gradca, torej Koroške in Štajerske. Odpade "nadležen" IC Bus iz Gradca v Celovec.
- Namesto 2 ločenih vlakov z Dunaja v Beljak in Gradec bo sedaj lahko peljal en sam, iz Dunaja preko Gradca v Celovec in Beljak.


Tukaj ima smisel edino druga alineja. Ampak ta smisel je res velik. Glede prve alineje - če bi obnovili staro progo, bi bil čas potovanja še krajši. Tretja alineja pa sploh ni nikakršna prednost, ampak popolna slabost. Sploh za ljudi ob stari progi, kjer ne bo nobenega vlaka več, in tiste ob skupnem delu proge, kjer bo namesto dveh vlakov samo še eden.

Aleš


Staro progo je težko obnoviti za zelo velike hitrosti, saj poteka po precej hribovitem območju. Povrhu se tu gre tudi za povezavo Gradca in Celovca, s čimer se dve liniji združita v eno.
Na stari progi se bodo uvedli vlaki v stilu "REX 200" ali kaj takega, zveza proti Dunaju bo zagotovljena s prestopom v Brücku.
Glede skupnega dela proge pa je tako: "beljaški" Railjeti trenutno vozijo na vsaki dve uri brez postanka med Wiener Neustadt in Brückom. Tako da je Brück an der Mur edini kraj ki bo kaj izgubil. Po novem bo verjetno na vsaki 2 uri vozila dvojna garnitura Railjet z Dunaja preko Gradca v Beljak (dvojna zaradi tega, ker bo po novem pobirala tako beljaške kot graške potnike), prav tako na vsaki dve uri pa češka garnitura iz Prage v Gradec ali EC klasika iz Slovenije na Dunaj. tako da bo na vmesnem odseku med Dunajem in Gradcem taktni promet Railjetov (z izjemo dveh EC vlakov) na eno uro.
casar
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 40
Pridružen: 01.06.2016, 11:01

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a casar » 31.01.2017, 11:19

Re 4/4 napisal/-a:Od kdaj pa mislijo ukiniti s-bahn na stari progi? S tem s-bahnom z enim presedanjem prideš med Bruckom in Celovcem v 3 urah. Če optimizirajo prestop bo čas še krajši. In kje piše, da ne bo direktnega vlaka?


Mislim, da je že TGV Lyria nekako implicitno govoril o direktnih medkrajevnih vlakih med Dunajem, Gradcem in Celovcem/Beljakom, potem sem pa še jaz v tej maniri nadaljeval. Ja, stare proge zagotovo ne bodo ukinili, lokalni vlaki na njej bodo gotovo ostali, verjetno jih bo celo več kot sedaj (ker bo kak lokalni zraven namesto kakšnega sedanjega medkrajevnega), prepričan sem, da bodo prestopanja dobro urejena, ampak vseeno je velika razlika med potovanjem z lokalnimi vlaki in medkrajevnimi vlaki. Pa tudi to, da imaš kakšno prestopanje manj, je večinoma dobrodošlo.

Je pa res, da so z menjavo večine IC/EC vlakov za RJ naredili velik korak nazaj in potovanje z njihovimi S-Bahni z izjemo sicer hude nadloge, da stojijo na vsaki postaji, niti ni tako zelo slabše od potovanja z RJ.

TGV Lyria napisal/-a:Staro progo je težko obnoviti za zelo velike hitrosti, saj poteka po precej hribovitem območju.


Verjamem, da je težko. Ampak težje kot graditi povsem novo progo skozi še bolj gorato območje gotovo ni. Potem je pa tukaj še možnost obnove recimo za 200 km/h, kar bi gotovo bilo znatno lažje kot za 250 km/h, kaj dosti slabše pa v praksi tudi ni. Razlika v uporabnosti ni niti približno enaka razmerju 200:250, v težavnosti obnove pa tudi ne, le da gre tam v drugo smer.

TGV Lyria napisal/-a:Glede skupnega dela proge pa je tako: "beljaški" Railjeti trenutno vozijo na vsaki dve uri brez postanka med Wiener Neustadt in Brückom. Tako da je Brück an der Mur edini kraj ki bo kaj izgubil. Po novem bo verjetno na vsaki 2 uri vozila dvojna garnitura Railjet z Dunaja preko Gradca v Beljak (dvojna zaradi tega, ker bo po novem pobirala tako beljaške kot graške potnike), prav tako na vsaki dve uri pa češka garnitura iz Prage v Gradec ali EC klasika iz Slovenije na Dunaj. tako da bo na vmesnem odseku med Dunajem in Gradcem taktni promet Railjetov (z izjemo dveh EC vlakov) na eno uro.


No, potem bo nekaj izgubil tudi Wiener Neustadt. Predvsem pa tudi vsi kraji v okolici Brück an der Mura (in podobno tudi Wiener Neustadta, samo tam to gotovo ni tako zelo relevantno), od/do koder se sedaj da potovati z lokalnim vlakom do/od Brück an der Mura in prestopanjem tam.

Nekako se z Re 4/4 trudita razložiti, da razmere tudi potem ne bodo slabe. Saj ne bodo. Še vedno bodo za nekaj velikostnih razredov pred razmerami pri nas. Ampak to še ne pomeni, da se ne da tudi bolje. In da ni kakšna stvar tudi danes boljša. Ali da ni celo v preteklosti bila še boljša. To velja predvsem za liniji Gradec - Dunaj in Beljak - Dunaj. Kar se tiče linije Gradec - Celovec je seveda jasno, da bo situacija z novo progo za svetove boljša od trenutnega stanja.

Aleš
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 791
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 31.01.2017, 16:41

TGV Lyria napisal/-a: Po novem bo verjetno na vsaki 2 uri vozila dvojna garnitura Railjet z Dunaja preko Gradca v Beljak (dvojna zaradi tega, ker bo po novem pobirala tako beljaške kot graške potnike),


Če bodo hoteli voziti dvojnike, bo treba na Semmeringu podaljšati peron, saj ima trenutni uporabno dolžino za samo eno garnituro RJ. Ampak Avstrijcem to itak nebo noben problem. Ne vem pa kako je v Mürzuschllagu glede dolžine peronov ali ustrezajo dvojni garnituri Railjeta?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 31.01.2017, 17:37

Če bodo hoteli voziti dvojnike, bo treba na Semmeringu podaljšati peron, saj ima trenutni uporabno dolžino za samo eno garnituro RJ. Ampak Avstrijcem to itak nebo noben problem. Ne vem pa kako je v Mürzuschllagu glede dolžine peronov ali ustrezajo dvojni garnituri Railjeta?


Zakaj pa ne bi raje vozili vsako uro do Gradca in nato vsake 2 uri do Beljaka ali kaj podobnega?

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a preglednik » 31.01.2017, 17:53

Zakaj pa naj bi sploh ustavljali na Semmeringu. Saj ko bo končan tunel spodaj itak ne bo več postankov.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a mkx » 31.01.2017, 19:38

Ljubitelj napisal/-a:
Če bodo hoteli voziti dvojnike, bo treba na Semmeringu podaljšati peron, saj ima trenutni uporabno dolžino za samo eno garnituro RJ. Ampak Avstrijcem to itak nebo noben problem. Ne vem pa kako je v Mürzuschllagu glede dolžine peronov ali ustrezajo dvojni garnituri Railjeta?

Zakaj pa ne bi raje vozili vsako uro do Gradca in nato vsake 2 uri do Beljaka ali kaj podobnega?

En strojevodja in ena trasa namesto dveh :wink: .

Bi rekel, da je hitri vlak od Beljaka do Dunaja vsaki dve uri kar lepo pogosto, itak bo še kaj vmes (če se morda mudi), tudi na relaciji Ljubljana - Maribor niso hitri vlaki (recimo, da v to kategorijo spadajo ICS, IC, EC) nič kaj dosti pogostejši.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1486
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 31.01.2017, 20:19

Ljubitelj napisal/-a:
Če bodo hoteli voziti dvojnike, bo treba na Semmeringu podaljšati peron, saj ima trenutni uporabno dolžino za samo eno garnituro RJ. Ampak Avstrijcem to itak nebo noben problem. Ne vem pa kako je v Mürzuschllagu glede dolžine peronov ali ustrezajo dvojni garnituri Railjeta?


Zakaj pa ne bi raje vozili vsako uro do Gradca in nato vsake 2 uri do Beljaka ali kaj podobnega?

LPL


Saj to sem rekel?
Ampak za do Beljaka je nujen dvojnik, ker bo pobiral tako potnike iz Beljaka, Celovca kot tudi Gradca. To pa pride za več kot eno RJ garnituro.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.01.2017, 23:04

casar napisal/-a:
Verjamem, da je težko. Ampak težje kot graditi povsem novo progo skozi še bolj gorato območje gotovo ni. Potem je pa tukaj še možnost obnove recimo za 200 km/h, kar bi gotovo bilo znatno lažje kot za 250 km/h, kaj dosti slabše pa v praksi tudi ni. Razlika v uporabnosti ni niti približno enaka razmerju 200:250, v težavnosti obnove pa tudi ne, le da gre tam v drugo smer.

Edina stvar, zakaj nova proga je, da bodo povezani Dunaj, Gradec, Celovec, Beljak, Lienz in dvakrat na dan Benetke z enim vlakom. Še poseben poudarek je na povezavi Celovec-Gradec, kjer bo potovalni čas nekje od 45 minut, pa do ene ure. Kar bo naredilo železnico bolj konkurenčno, kot avtocesta, kjer se že vleče od Beljaka do Celovca, kje je šele Gradec.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.02.2017, 8:02

Kar bo naredilo železnico bolj konkurenčno, kot avtocesta, kjer se že vleče od Beljaka do Celovca, kje je šele Gradec


No, če bi se kdaj vozil med Beljakom in Celovcem ne bi napisal zgornje izjave. Že v 60 letih prejšnega stoletja so vlaki vsaj v okolici Vrbskega jezera vozili hitreje kakor po 60 letih kjerkoli v Sloveniji po premi progi. Proga tudi ne dela nekih nepotrebnih ovinkov, prvi pogled na karto pa pokaže, da je po železnici verjetno celo bliže kot po AC/cesti (40 km, od teg AC 32 km). In kaj pravi Michelin, Iz centra Celovca (nisem točno preverjal) do centra Beljaka je potrebno z avtom v najhitrejši varianti 40 min, 3 minute več kot S-bahn, EC pa potrebuje samo 24-31 minut, odvisno glede na število postankov.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.02.2017, 9:20

Ljubitelj napisal/-a:No, če bi se kdaj vozil med Beljakom in Celovcem ne bi napisal zgornje izjave.


Sem se, pa je avtocesta kar lepo polna. Preberi si še enkrat, kaj si citiral. ...kot avtocesta, kjer se že vleče od Beljaka do Celovca, kje je šele Gradec. Saj govorimo o povezavi z Gradcem, mar ne?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov