
Še tisto malo kar se dela, je neko polovičarstvo.

Slovenski del odseka Prevalje - Pliberk038 napisal/-a:Najbrž pragovi kateri so pripravljeni ob progi.
Ker gre za varovarnje kretnice so to kritni signali ki krijejo kretnično območje , zato izvoznih ni.Urban91 napisal/-a:Brez izvoznih signalov. Kje je potem smisel tega
Še tisto malo kar se dela, je neko polovičarstvo.
Seveda. Čim prej, po možnosti pred progama Ljubljana-Kamnik in Grosuplje-Ljubljana.vidkrt napisal/-a:Živjo. Kaj pa menite o elektrefikaciji te proge?
Nekako je proga Ljubljana - Kamnik po številu prepeljanih potnikov veliko bolj obremenjena kot Koroška!vidkrt napisal/-a:Zakaj bi elektreficirali progo Ljubljana - Kamnik?
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.
Kamnik in Grosuplje sta nekako ljubljanski "S-Bahn". Zato bi bila elektrifikacija logična.vidkrt napisal/-a:Zakaj bi elektreficirali progo Ljubljana - Kamnik?
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.
Vid, očitno tudi matematika ni tvoja močnejša stran.vidkrt napisal/-a:Zakaj bi elektreficirali progo Ljubljana - Kamnik?
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.