Stran 1 od 6

Kje so parne lokomtive???

Objavljeno: 13.10.2005, 7:15
Napisal/-a loko
A mogoče kdo ve kje so serija 17, ter 25 kajti kolikor sem obveščen vozi samo serija 33. A še mamo mogoče kakšne druge ( parne) vozne lokomotive.

Objavljeno: 13.10.2005, 9:52
Napisal/-a virtualec
Umikam se iz Foruma!

Objavljeno: 13.10.2005, 11:13
Napisal/-a loko
virtualec napisal/-a:Parna lokomotiva 25-026 je še vedno na generalnem popravilu v Zrenjaninu. Lokomotiva 17-006 pa je žal parkirana in ni več vozna saj ji je potekla revizija. Tako, da bosta v bodoče vozni le dve muzejski parni lokomotivi (serija 25 in 33)

A imaš mogoče kakšne podatke kaj ji bodo zamenjali.
Upam da še nebosta tidve tako končali kot serija17 ker to je sramota za naše želznice

Objavljeno: 13.10.2005, 22:11
Napisal/-a milchy
na generalni reviziji ji bodo zamenjali iztrošene dele....

Objavljeno: 15.10.2005, 17:53
Napisal/-a Matej
Je res 33-037 v okvari oziroma ima prepoved vožnje?

Objavljeno: 15.10.2005, 18:33
Napisal/-a virtualec
Umikam se iz Foruma!

Objavljeno: 15.10.2005, 19:07
Napisal/-a milchy
virtualec - drži, a je na poti nazaj prišlo do okvare, lokomotiva je sama lahko pripeljala vlak nazaj v Lj., zdaj pa je lok na popravilu

Objavljeno: 16.10.2005, 12:48
Napisal/-a Matej
Kako dolgo pa bo na popravilu?
Mogoče kdo ve kako je s tisto italijansko lokomotivo? Je še vedno v Šiški?
Fajn bi bilo zvedet kdaj bo kaka poskusna vožnja.

Objavljeno: 16.10.2005, 13:31
Napisal/-a zaljubljena23
Predvidoma bi bila naj gotova v prvi polovici novembra, ker bi naj imela vožnjo, kaj več pa še zaenkrat nevemo

Objavljeno: 16.10.2005, 18:06
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
Za kakšno okvaro naj bi pa šlo?

Objavljeno: 16.10.2005, 20:53
Napisal/-a vagoncek
okvara na seriji 33 se je pojavila v kurišču, torej kladivo odpade ampak bo potreben strokovni poseg, na seriji 17 je potrebno zamenjati kolesa (ima varjeno zvezdo, kar pa seveda ni dobro in zasukan kolesni obroč ), serija 25 naj bi bila predvidoma končana letos do konca leta, torej se ni bati, da muzejski vlaki ( štiri in dvo osni nebi vozili) vse pa je odvisno od naročnikov voženj in prodajne službe kako bo znala tržiti muzejski vlak;
kot ugotavljam ste tukaj vsi neki "STROKOVNJAKI" za železnico, zakaj potem kaj ne naredite, da bi bilo več ljudi usposobljenih za popravila parnih lokomotiv in muzejskih vagonov, ne pa da se z vzdrževanjem lokomotiv ukvarjata 2 in , če ima slučajno še kak strojevodja ali kurjač čas pride pomagat, tako, da kar se vzdrževalja tiče bo tako slabo toliko časa dokler bodo ljudje samo spraševali kaj je narobe ne pa tudi kaj konkretno naredili, da bi se stanje na vzdrževanju izboljšalo. toliko samo za razmislek vsem, ki tukaj najdete toliko "KORISTNIH" nasvetov kako in kaj.

Objavljeno: 16.10.2005, 21:15
Napisal/-a zajebant
mislm.... vagonček ..... a se čudiš da je na železnici , pri modelarjih in še kje tako kot je ? jaz se ne ..... tudi če bi kdo želel pomagat, žal ne more, ker tu lahko delajo samo tisti, ki so/ ste bili ' strokovno usposobljeni' , mi navadni smrtniki pa niti blizu ne pridemo, .... pa še to, žal nismo tako bogati, da bi lahko vsak kupil eno lokomotivo in jo dal usposobiti ... smo samo v Sloveniji ....

25-026

Objavljeno: 16.10.2005, 21:19
Napisal/-a IC-Pohorje503
sem slišal lok 25-026 v hrvaški ,zakaj ne vem ali mogoče prodal lokomitva? ali še ne vem, javni me zanimive!

Lp #17-air

Objavljeno: 16.10.2005, 21:37
Napisal/-a vagoncek
serija 25 je v Zrenjaninu (SČG) kjer opravljajo revizijo ( sorry je pač cenejša kot v SLO)

25-026

Objavljeno: 16.10.2005, 21:43
Napisal/-a IC-Pohorje503
vagoncek napisal/-a:serija 25 je v Zrenjaninu (SČG) kjer opravljajo revizijo ( sorry je pač cenejša kot v SLO)

zanimivo v ŠCG za 25-026, kdaj nazaj ali prodal? :( :(

25-026 je moj štajerska Maribora :)