Kje so parne lokomtive???
Zakaj pa ni bilo to manjše popravilo izvedeno že takrat, ko se je pojavila potreba po njem?Čišo napisal/-a: - In glavna poslastica, ki se pripravlja: 06-018 naj bi 15. julija vlekla slavnostni muzejski vlak ob stoletnici Bohinjske proge na relaciji Jesenice - Nova Gorica in nazaj, seveda če bo dobila dovoljenje za obratovanje (po pregledu kotla) in če bo do takrat končano manjše popravilo, ki ga je treba izvesti.
Sedaj po več kot 6 ali več letih ne-obratovanja lokomotive se bo našlo še kaj več zadev kot za ''manjše'' popravilo
Kolikšne pa so možnosti da bo ocena pri pregledu kotla pozitivna?
Pa bo 06-018 po tej vožnji še vlekla muzejske vlake kot pred leti ali bo spet stala v Šiški?Čišo napisal/-a: Toda da se ne bi pretirano veselili: ta vlak bo rezerviran za posebej povabljene goste ....
A bo med vožnjo povečano tveganje za eksplozijo kotla?Čišo napisal/-a:Tako da rajši pripravite fotoaparate in teleobjektive in poiščite primerna mesta (na primerni oddaljenosti) ob progi, vsekakor ne v progovnem pasu!
LP Urban
PS Brez zamere če je kakšno vprašanje postavljeno zelo čudno...
Milchy, hvala za odgovore.
Kot rečeno, bo muzejski vlak 15.7. rezerviran za povabljene goste; navadni smrtniki se bomo lahko peljali z izrednim vlakom, ki bo vozil v odjavnem intervalu pred muzejcem. Več podrobnosti glede vsega tega bo najbrž znanih po tiskovni konferenci, ki bo na SŽ v četrtek, tako da kar pridno spremljajte medije.
Glede fotografiranja ob progi pa nisem mislil na kakšno nevarnost zaradi lokomotive same, pač pa na to, da je zadrževanje v progovnem pasu brez ustreznih dovoljenj tako ali tako prepovedano, na ta dan pa znajo veljati - zaradi visokih gostov na vlaku - še kakšni dodatni varnostni ukrepi, če nam je to všeč ali pa ne ...
Kot rečeno, bo muzejski vlak 15.7. rezerviran za povabljene goste; navadni smrtniki se bomo lahko peljali z izrednim vlakom, ki bo vozil v odjavnem intervalu pred muzejcem. Več podrobnosti glede vsega tega bo najbrž znanih po tiskovni konferenci, ki bo na SŽ v četrtek, tako da kar pridno spremljajte medije.
Glede fotografiranja ob progi pa nisem mislil na kakšno nevarnost zaradi lokomotive same, pač pa na to, da je zadrževanje v progovnem pasu brez ustreznih dovoljenj tako ali tako prepovedano, na ta dan pa znajo veljati - zaradi visokih gostov na vlaku - še kakšni dodatni varnostni ukrepi, če nam je to všeč ali pa ne ...
Tako počasi se prebujamo ...
Lahko se zgodi, da bo pred muzejcem "pel" Kenedi:
http://www.arso.gov.si/podro~cja/vreme_ ... enost.html
http://www.arso.gov.si/podro~cja/vreme_ ... enost.html
Samo to potem vsaj zame ni muzejski vlak. Potem lahko pelje slavnostni vlak pa ni treba, da so v kompoziciji muzejski vagoni, se bodo gostje počutili bolj na komot. Za tako obletnico se mi zdi, da je najbolj atraktivno, če takrat vozi muzejski vlak s parno dizelsko ali el. muzejsko mašino in muzejskimi vagoni. Po moje je ni večje želje vsakega fotografa, da bi naredil čim boljšo fotografijo takega vlaka nekje med vožnjo, če pa je to bohinjska proga pa še toliko bolj.
Res pa je tudi, da mora biti požarna varnost na prvem mestu. Upajmo, da bo takrat res peljala SŽ 06-018 brez kenedija.
Tine
Res pa je tudi, da mora biti požarna varnost na prvem mestu. Upajmo, da bo takrat res peljala SŽ 06-018 brez kenedija.
Tine
Pa še to....
Na temo požarna varnost:
Ko je bila na relaciji Šiška-Medvode tekalna vožnja 06-013 ( kar pomeni, da je bila lokomotiva nezakurjena in jo je vlekla Đurica), je za nami vozila gasilska drezina...tako, za dober občutek.......
Ko je bila na relaciji Šiška-Medvode tekalna vožnja 06-013 ( kar pomeni, da je bila lokomotiva nezakurjena in jo je vlekla Đurica), je za nami vozila gasilska drezina...tako, za dober občutek.......