Stran 2 od 6

Objavljeno: 17.10.2005, 7:01
Napisal/-a loko
vagoncek napisal/-a:okvara na seriji 33 se je pojavila v kurišču, torej kladivo odpade ampak bo potreben strokovni poseg, na seriji 17 je potrebno zamenjati kolesa (ima varjeno zvezdo, kar pa seveda ni dobro in zasukan kolesni obroč ), serija 25 naj bi bila predvidoma končana letos do konca leta, torej se ni bati, da muzejski vlaki ( štiri in dvo osni nebi vozili) vse pa je odvisno od naročnikov voženj in prodajne službe kako bo znala tržiti muzejski vlak;
kot ugotavljam ste tukaj vsi neki "STROKOVNJAKI" za železnico, zakaj potem kaj ne naredite, da bi bilo več ljudi usposobljenih za popravila parnih lokomotiv in muzejskih vagonov, ne pa da se z vzdrževanjem lokomotiv ukvarjata 2 in , če ima slučajno še kak strojevodja ali kurjač čas pride pomagat, tako, da kar se vzdrževalja tiče bo tako slabo toliko časa dokler bodo ljudje samo spraševali kaj je narobe ne pa tudi kaj konkretno naredili, da bi se stanje na vzdrževanju izboljšalo. toliko samo za razmislek vsem, ki tukaj najdete toliko "KORISTNIH" nasvetov kako in kaj.
No lepo da nam to kdo tako lepo razloži,hvala VAGONCEK
Je pa res da vsi nekaj govorimo naredimo pa nena nič.

Objavljeno: 17.10.2005, 20:01
Napisal/-a ursika
Bravo, vagoncek - se mocno strinjam s tabo, da muzejcu in parnim mašinam ne bo pomagalo samo opletanje s kljuni in prstki po tipkovnicah. Bil pa si dovolj dolgo zraven, da veš, kako je težko s temi mlini na veter pri SŽ. Jaz sem zraven še zelo malo časa, pa sem se kar precej seznanila s stanjem.
Že pri navidezno nadvse enostavnem delu kot je trženje muzejskega vlaka, ki so ga z lepim celofanom 'prodali' ljubljanski firmi, ki je zadnje tri sezone organizirala izlete z njim, se krepko zaplete, ker nihče ne razume, da je za trženje treba v produkt verjeti, ga poznati in vanj najprej tudi nekaj vložiti (ne samo dela in prostih ur tudi izven uradne službe). Ne bi pa izgubljala besed o tem, kako blazno 'enostavno' mora biti pri SŽ pomagati pri popravljanju in vzdrževanju parnih lokomotiv... vsaka čast tistim parim, ki s pooblastili vztrajajo na tem in tistim strojevodjem ter kurjačem, ki jim ni škoda časa za paro.
Sem pa mnenja, da poskusiti in vztrajati NI GREH. Z glavo skozi zid sicer nihče ne bo šel, če pa se ne poskusi, tudi nikoli ne bo nihče vedel, kaj vse se mogoče lahko zgodi.
LP

Objavljeno: 28.10.2005, 22:59
Napisal/-a milchy
Pozdravljeni

Danes zvečer so ob 22 uri odpeljali parno lokomotivo 62-037 preko Grosuplja v Tržišče, kjer jo bodo jutri naložili na kamion oz prikolico in jo prepeljali v Krmelj, kjer bo postavljena kot spomenik

lp M.

Objavljeno: 06.12.2005, 5:52
Napisal/-a loko
A mogoče kdo ve če je že naša parna lokomotiva prišla iz revizije in kdaj gre druga v revizijo

Hvala

Objavljeno: 06.12.2005, 7:21
Napisal/-a milchy
25-tka nja bi bila še letos gotova (še ni), 33-tka pa naj bi potem šla na revizijo, prav tako v Zrenjanin

Objavljeno: 26.12.2005, 15:08
Napisal/-a gapi_1
ker je že odprta tema o parnih lokomotivah, bi glede na to, da je tu kar nekaj poznavalcev in ljubiteljev parnih lokomotiv, in verjetno tudi muzejskega vlaka, želel nekaj vprašati.
Kdaj je sploh začel voziti muzejski vlak SŽ, kolikor vem je bilo to še v času takratnega ŽG?
Rad pa bi tudi izvedel kaj več o samih vagonih muzejskega vlaka, ki so v preteklosti, oziroma še vedno sestavljajo omenjeni vlak?

hvala in lp

Objavljeno: 26.12.2005, 21:28
Napisal/-a zaljubljena23
Muzejski vlak je začel voziti leta 86
Kaj več o tem pa najdeš tukaj http://www.zaljubljena23.com/parne_loko ... dovina.htm

Objavljeno: 28.12.2005, 11:16
Napisal/-a gapi_1
hvala za zanimiv link. :wink:
samo nekaj bi te še vprasal, kot prviš ste v letih 93/94 obnovili 6 muzejskih vagonov. a so to tisti, ki sedaj vozijo v muzejskem vlaku?
lp

Objavljeno: 28.12.2005, 17:37
Napisal/-a ursika
Vagoni, ki so bili obnovljeni v letih 1993/94 so takoimenovana 'mala' kompozicija oz. štajerski vlak - v letošnji poletni sezoni so predvsem služili na vožnjah z Jesenic do Mosta na Soči, ko je vlak načeloma vsako drugo soboto vozil svojo 20. sezono rednih izletov z muzejskim vlakom z Gorenjske v dolino Soče.
Na vožnjah iz Gorice na Bled pa so bili v kompoziciji štiriosni vagoni.

Kaj bo v letu 2006, ko pričakujemo stoto obletnico od otvoritve Bohinjske proge, pa trenutno nihče ne ve. Upamo seveda, da bosta v uporabi obe kompoziciji... Z dvema parnima lokomotivama iz revizije...

Objavljeno: 02.01.2006, 20:37
Napisal/-a gapi_1
...ja se strinjam, da bi se spodobilo, da bi ta dogodek obe kompoziciji dočakale v voznem stanju. Se mogoče že kaj ve, bodo v povezavi s tem dogodkom potekale kakšne posebne aktivnosti (praznovanje) na želznici?

Glede začetka voženj sem pa zasledil tudi sestavek, da je muzejec vozil leta 1986 tudi kot v počastitev 140 letnice izgradnje železnice do Celja, vlak pa je vlakla 17-ka.
lp

Objavljeno: 03.01.2006, 20:06
Napisal/-a Matej
Ko ste že pri muzejskih vagonih: kaj se je zgodilo s tistimi, ki so bili namenjeni za razrez?

Objavljeno: 12.01.2006, 11:34
Napisal/-a loko
A je že kaj novega z našo parno a je že prišla iz revizije?

Objavljeno: 12.01.2006, 15:05
Napisal/-a ursika
Pride - v prvi polovici februarja. In ko bodo šli iskat 25-026, bodo dol peljali 33-037.

Objavljeno: 30.01.2006, 17:48
Napisal/-a ursika
ojla!

A kdo že kaj ve, kdaj se odpelje 33-037 v Zrenjanin in gre iskat 25-026?

LP

Objavljeno: 01.02.2006, 11:24
Napisal/-a vagoncek
sedaj v začetku februarja se bo to zgodilo, draga frendica, in upam in želim, da bi potem te lokomotive tudi vozile, ne , da bi ostale samo kakor eksponati nekje v Šiški