Tuji operaterji

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Tuji operaterji

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Avstrijski GKB na slovenskih tirih že oktobra



andraz.hafner@finance-on.net



Poleg avstrijske družbe so v postopku za dodelitev licence za opravljanje prevoznih storitev v železniškem prometu še tri tuja podjetja.

V postopku pridobivanja varnostnega spričevala, ki tujim železniškim podjetjem omogoča vožnjo po slovenskih tirih, so štiri podjetja, od katerih bo eno kmalu dobilo omenjeno spričevalo.





Zdenko Seme, vodja sektorja za promet pri agenciji za železniški promet: "Pričakujemo še nekaj vlog tujih podjetij."

Po neuradnih, a zanesljivih informacijah bo avstrijska družba GKB najverjetneje že v začetku oktobra prejela dovoljenje agencije za železniški promet za izredne prevoze po slovenskih železnicah. Vloge vseh podjetij se nanašajo na tovorni promet.

Podjetje, ki želi opravljati prevoze na slovenskih železniških progah, mora od domačega organa prejeti licenco za omenjene storitve, od slovenske agencije za železniški promet (AŽP) pa varnostno spričevalo.

Oddanih šest vlog, dve zavrnjeni

Do zdaj so na AŽP prejeli skupaj šest vlog za izdajo varnostnega spričevala, od katerih sta bili dve že zavrnjeni, je povedal Zdenko Seme, vodja sektorja za promet pri AŽP. Dodaja, da je eden od kandidatov v sklepni fazi pridobivanja spričevala, trije vlagatelji pa so še na začetku postopka. Neuradno je podjetje, ki je tik pred pridobitvijo dovoljenja, avstrijsko podjetje GKB. Ob izpolnitvi nekaj dodatnih pogojev naj bi po naših informacijah spričevalo prejeli že v začetku oktobra.

Prošnje samo za izredne prevoze

Vse omenjene vloge se nanašajo na izredni prevoz tovora. "Vsako podjetje, ki želi opravljati prevoze na rednih progah, mora za to posebej zaprositi AŽP," pojasnjuje Seme. Vsi prevozniki namreč enkrat na leto kandidirajo za termine na železniških tirih, AŽP pa potem na podlagi prošenj sestavi tako imenovani vozni red voženj na rednih progah.

AŽP pričakuje še nekaj vlog

"Trenutna izkoriščenost domače železniške infrastrukture je sicer zelo različna in se giblje med 10 in 85 odstotki," pravi Seme in dodaja, da bodo načrtovana vlaganja v železniško infrastrukturo precej povečala zmogljivost prometnih storitev. Poleg povečevanja zmogljivosti železniške infrastrukture Seme v prihodnosti pričakuje še nekaj vlog tujih prevoznikov za opravljanje prevoznih storitev v železniškem prometu.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Prihaja konkurena za Sekcijo za Vleko. Dobro, da so naši naročili nove lokomotive, da bodo vsaj malo bolj konkurenčnejši. :wink:
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Sem slišal, da naj bi zaposlili naše strojevodje, da bi z njihovimi lokomotivami vozili po naših progah, ne vem pa če je to res :?:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

WORMS napisal/-a:Sem slišal, da naj bi zaposlili naše strojevodje, da bi z njihovimi lokomotivami vozili po naših progah, ne vem pa če je to res :?:
Jaz prvič slišim to.

Če pa je to res, bo pa še veselo v Dolini Šentflorjanski. :P
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

dolini Šentflorjanski :lol:

Končno nekaj konkurence na naših tirih ..
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Dolfe napisal/-a:
Jaz prvič slišim to.

Če pa je to res, bo pa še veselo v Dolini Šentflorjanski. :P
lp
Ja, tudi meni se je najprej zdelo neverjetno, ampak če premisliš ni ravno tako. Zaposliš osebje "konkurenčne firme", daš mu 100€ več plače in konkurenca je takoj brez strojevodij in že si car na SŽ, kar pomeni glavni prevoznik. Saj mogoče ni tako enostavno kot sem napisal, ampak tujci imajo prav gotovo svojo računico!!
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kaj pa če na SŽ razmišljajo enako.
Nabavili so 20 sodobnih lokomotiv. Kaj če bodo enako poskušali prevzeti del voženj pri drugih železniških upravah. Vsekakor, lokomotive bodo na voljo. Ostalo je potem le še manjši problem...........

Sicer pa malo konkurence vedno dobro dene. :wink:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Sicer leto pozneje...dogaja pa se.Torej, če hoče kdo menjat službo ima še 5.dni časa...
Slika
vir:Primorske novice
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Sezona lova je odprta.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

V kolikor se bo kaj od zgoraj napisanega uresničilo, bo potrebno odpreti nov podforum (Tuji operaterji v Sloveniji).
Tine
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

"Kapital ruši sve!"
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Kar 6 vlog so prejeli. To bo še pisano na naših progah.
Slika
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Mislim, da se bo cena strojevodjem dvignila (dobro za vas). Če bo konkurenca res zaživela, potem se bodo morali v SŽ resno lotiti svoji stroškov, predvsem tistih, ki niso direktno vezani na samo delo (stroški uprave!!!). Sploh v primeru, če bo država priškrnila finančno pipico.

Pogoj za zdravo konkurenco v železniškem prometu pa je, da bodo vsi sodelujoči imeli enake pogoje s strani ponudnika infrastrukture, torej da bodo plačevali uporabnino pod istimi pogoji.

LP

Jože
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Nekoč davnega leta 2006 sem zapisal tole:

http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... ight=#9373
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

A se je kdo od strojevodij s foruma prijavil?

Večino verjetno odvrača "določen čas za eno leto". Sem pa prepričan, da si tam posamezni strojevodje ne bodo mogli dovoliti stvari, kot je odklonitev opravljanja popolnega zavornega preizkusa, zamuda vlaka in s tem zavrnitev od sosednje železniške uprave zaradi malice strojevodje in pomočnika... Obakrat bil vlak odpovedan za tisti dan. Prav tako vprašanje, če bomo njihove vlake vsakih par postaj postavljali "za planke", da ne bi slučajno Pendolino ali kak drugi potniški vlak utrpel kakšne minute zamude... To vse pa bo na koncu ostalo vlakom SŽ. :roll:
Odgovori