Tuji operaterji
Tuji operaterji
Avstrijski GKB na slovenskih tirih že oktobra
andraz.hafner@finance-on.net
Poleg avstrijske družbe so v postopku za dodelitev licence za opravljanje prevoznih storitev v železniškem prometu še tri tuja podjetja.
V postopku pridobivanja varnostnega spričevala, ki tujim železniškim podjetjem omogoča vožnjo po slovenskih tirih, so štiri podjetja, od katerih bo eno kmalu dobilo omenjeno spričevalo.
Zdenko Seme, vodja sektorja za promet pri agenciji za železniški promet: "Pričakujemo še nekaj vlog tujih podjetij."
Po neuradnih, a zanesljivih informacijah bo avstrijska družba GKB najverjetneje že v začetku oktobra prejela dovoljenje agencije za železniški promet za izredne prevoze po slovenskih železnicah. Vloge vseh podjetij se nanašajo na tovorni promet.
Podjetje, ki želi opravljati prevoze na slovenskih železniških progah, mora od domačega organa prejeti licenco za omenjene storitve, od slovenske agencije za železniški promet (AŽP) pa varnostno spričevalo.
Oddanih šest vlog, dve zavrnjeni
Do zdaj so na AŽP prejeli skupaj šest vlog za izdajo varnostnega spričevala, od katerih sta bili dve že zavrnjeni, je povedal Zdenko Seme, vodja sektorja za promet pri AŽP. Dodaja, da je eden od kandidatov v sklepni fazi pridobivanja spričevala, trije vlagatelji pa so še na začetku postopka. Neuradno je podjetje, ki je tik pred pridobitvijo dovoljenja, avstrijsko podjetje GKB. Ob izpolnitvi nekaj dodatnih pogojev naj bi po naših informacijah spričevalo prejeli že v začetku oktobra.
Prošnje samo za izredne prevoze
Vse omenjene vloge se nanašajo na izredni prevoz tovora. "Vsako podjetje, ki želi opravljati prevoze na rednih progah, mora za to posebej zaprositi AŽP," pojasnjuje Seme. Vsi prevozniki namreč enkrat na leto kandidirajo za termine na železniških tirih, AŽP pa potem na podlagi prošenj sestavi tako imenovani vozni red voženj na rednih progah.
AŽP pričakuje še nekaj vlog
"Trenutna izkoriščenost domače železniške infrastrukture je sicer zelo različna in se giblje med 10 in 85 odstotki," pravi Seme in dodaja, da bodo načrtovana vlaganja v železniško infrastrukturo precej povečala zmogljivost prometnih storitev. Poleg povečevanja zmogljivosti železniške infrastrukture Seme v prihodnosti pričakuje še nekaj vlog tujih prevoznikov za opravljanje prevoznih storitev v železniškem prometu.
andraz.hafner@finance-on.net
Poleg avstrijske družbe so v postopku za dodelitev licence za opravljanje prevoznih storitev v železniškem prometu še tri tuja podjetja.
V postopku pridobivanja varnostnega spričevala, ki tujim železniškim podjetjem omogoča vožnjo po slovenskih tirih, so štiri podjetja, od katerih bo eno kmalu dobilo omenjeno spričevalo.
Zdenko Seme, vodja sektorja za promet pri agenciji za železniški promet: "Pričakujemo še nekaj vlog tujih podjetij."
Po neuradnih, a zanesljivih informacijah bo avstrijska družba GKB najverjetneje že v začetku oktobra prejela dovoljenje agencije za železniški promet za izredne prevoze po slovenskih železnicah. Vloge vseh podjetij se nanašajo na tovorni promet.
Podjetje, ki želi opravljati prevoze na slovenskih železniških progah, mora od domačega organa prejeti licenco za omenjene storitve, od slovenske agencije za železniški promet (AŽP) pa varnostno spričevalo.
Oddanih šest vlog, dve zavrnjeni
Do zdaj so na AŽP prejeli skupaj šest vlog za izdajo varnostnega spričevala, od katerih sta bili dve že zavrnjeni, je povedal Zdenko Seme, vodja sektorja za promet pri AŽP. Dodaja, da je eden od kandidatov v sklepni fazi pridobivanja spričevala, trije vlagatelji pa so še na začetku postopka. Neuradno je podjetje, ki je tik pred pridobitvijo dovoljenja, avstrijsko podjetje GKB. Ob izpolnitvi nekaj dodatnih pogojev naj bi po naših informacijah spričevalo prejeli že v začetku oktobra.
Prošnje samo za izredne prevoze
Vse omenjene vloge se nanašajo na izredni prevoz tovora. "Vsako podjetje, ki želi opravljati prevoze na rednih progah, mora za to posebej zaprositi AŽP," pojasnjuje Seme. Vsi prevozniki namreč enkrat na leto kandidirajo za termine na železniških tirih, AŽP pa potem na podlagi prošenj sestavi tako imenovani vozni red voženj na rednih progah.
AŽP pričakuje še nekaj vlog
"Trenutna izkoriščenost domače železniške infrastrukture je sicer zelo različna in se giblje med 10 in 85 odstotki," pravi Seme in dodaja, da bodo načrtovana vlaganja v železniško infrastrukturo precej povečala zmogljivost prometnih storitev. Poleg povečevanja zmogljivosti železniške infrastrukture Seme v prihodnosti pričakuje še nekaj vlog tujih prevoznikov za opravljanje prevoznih storitev v železniškem prometu.
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Ja, tudi meni se je najprej zdelo neverjetno, ampak če premisliš ni ravno tako. Zaposliš osebje "konkurenčne firme", daš mu 100€ več plače in konkurenca je takoj brez strojevodij in že si car na SŽ, kar pomeni glavni prevoznik. Saj mogoče ni tako enostavno kot sem napisal, ampak tujci imajo prav gotovo svojo računico!!Dolfe napisal/-a:
Jaz prvič slišim to.
Če pa je to res, bo pa še veselo v Dolini Šentflorjanski.
lp
Kaj pa če na SŽ razmišljajo enako.
Nabavili so 20 sodobnih lokomotiv. Kaj če bodo enako poskušali prevzeti del voženj pri drugih železniških upravah. Vsekakor, lokomotive bodo na voljo. Ostalo je potem le še manjši problem...........
Sicer pa malo konkurence vedno dobro dene.
lp
Nabavili so 20 sodobnih lokomotiv. Kaj če bodo enako poskušali prevzeti del voženj pri drugih železniških upravah. Vsekakor, lokomotive bodo na voljo. Ostalo je potem le še manjši problem...........
Sicer pa malo konkurence vedno dobro dene.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Mislim, da se bo cena strojevodjem dvignila (dobro za vas). Če bo konkurenca res zaživela, potem se bodo morali v SŽ resno lotiti svoji stroškov, predvsem tistih, ki niso direktno vezani na samo delo (stroški uprave!!!). Sploh v primeru, če bo država priškrnila finančno pipico.
Pogoj za zdravo konkurenco v železniškem prometu pa je, da bodo vsi sodelujoči imeli enake pogoje s strani ponudnika infrastrukture, torej da bodo plačevali uporabnino pod istimi pogoji.
LP
Jože
Mislim, da se bo cena strojevodjem dvignila (dobro za vas). Če bo konkurenca res zaživela, potem se bodo morali v SŽ resno lotiti svoji stroškov, predvsem tistih, ki niso direktno vezani na samo delo (stroški uprave!!!). Sploh v primeru, če bo država priškrnila finančno pipico.
Pogoj za zdravo konkurenco v železniškem prometu pa je, da bodo vsi sodelujoči imeli enake pogoje s strani ponudnika infrastrukture, torej da bodo plačevali uporabnino pod istimi pogoji.
LP
Jože
A se je kdo od strojevodij s foruma prijavil?
Večino verjetno odvrača "določen čas za eno leto". Sem pa prepričan, da si tam posamezni strojevodje ne bodo mogli dovoliti stvari, kot je odklonitev opravljanja popolnega zavornega preizkusa, zamuda vlaka in s tem zavrnitev od sosednje železniške uprave zaradi malice strojevodje in pomočnika... Obakrat bil vlak odpovedan za tisti dan. Prav tako vprašanje, če bomo njihove vlake vsakih par postaj postavljali "za planke", da ne bi slučajno Pendolino ali kak drugi potniški vlak utrpel kakšne minute zamude... To vse pa bo na koncu ostalo vlakom SŽ.
Večino verjetno odvrača "določen čas za eno leto". Sem pa prepričan, da si tam posamezni strojevodje ne bodo mogli dovoliti stvari, kot je odklonitev opravljanja popolnega zavornega preizkusa, zamuda vlaka in s tem zavrnitev od sosednje železniške uprave zaradi malice strojevodje in pomočnika... Obakrat bil vlak odpovedan za tisti dan. Prav tako vprašanje, če bomo njihove vlake vsakih par postaj postavljali "za planke", da ne bi slučajno Pendolino ali kak drugi potniški vlak utrpel kakšne minute zamude... To vse pa bo na koncu ostalo vlakom SŽ.