Mariborska kurilnica....Tono napisal/-a:Kje pa so hudodelci usekali? v Mariboru?
GRAFITARJI
Re: GRAFITARJI
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: GRAFITARJI
Naloga državne policije je poloviti mularijo, pa če se še tako zgovarja, da je dolžna za to skrbeti lastnica, SŽ...ki je v državni lasti. Če ni sposobna narediti tega, potem tudi drugih nalog ni sposobna opraviti.
Prilagoditi bi bilo potrebno zakonodajo, da moraš za škodo, ki si jo povzročil, opraviti "prisilno delo".
Grafiti bi izginili z vlakov...
Na razpolago pa je potrebno dati grafitarjem opuščene zgradbe (tovarn je zadnje čase veliko opuščenih...), da se "pilijo" v svoji tehniki...morda so med njimi tudi kakšni talentirani slikarji...
Prilagoditi bi bilo potrebno zakonodajo, da moraš za škodo, ki si jo povzročil, opraviti "prisilno delo".
Grafiti bi izginili z vlakov...
Na razpolago pa je potrebno dati grafitarjem opuščene zgradbe (tovarn je zadnje čase veliko opuščenih...), da se "pilijo" v svoji tehniki...morda so med njimi tudi kakšni talentirani slikarji...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: GRAFITARJI
Ampak za boga svetega, pa kaj nihče ne opazi mularije pri "slikanju"? To pa niso kar neke čačke narejene v petih minutah ampak je bilo potrebnega kar veliko dela in sprejev in sigurno je to kdo opazil, ampak je verjetno kar stran pogledal, češ to se me ne tiče. Prvo kot prvo je kriv malomaren odnos zaposlenih na SŽ do tega problema. Če bo šlo tako naprej bomo kmalu brali, da so ukradli kakšen kilometer proge in še kako lokomotivo povrhu.
Re: GRAFITARJI
Absurd!
Po mojem mnenju, bi lahko policija sedaj lahko začela loviti če ne vseh, vsaj te grafitarje, ki so pofarbali tega fiata. Saj so ga prefarbali tako, da je izredno podoben drugim policijskim transportnim sredstvom.
Po mojem mnenju, bi lahko policija sedaj lahko začela loviti če ne vseh, vsaj te grafitarje, ki so pofarbali tega fiata. Saj so ga prefarbali tako, da je izredno podoben drugim policijskim transportnim sredstvom.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: GRAFITARJI
Iz petka na soboto, je pa to nova garnitura s katero bodo Vijole potovale na nogometne tekme v Lj
Re: GRAFITARJI
Dragi kolegi,
vprašam vas: kaj bi naredili, če bi zjutraj opazili, da vam je nekdo na dvorišču čez noč takole "prepleskal" vaš težko prisluženi avtomobil? In kaj bi naredili, če bi tega "nekoga" pri dejanju zalotili? Malo razmislite ...
Zdaj pa stvar prenesimo na primer tega nesrečnega fiata. Kaj bo storil njegov lastnik? Kaj je storil do zdaj in kaj počne, da bi bilo takih primerov manj oz. nič? In nenazadnje - kdo pa pravzaprav je ta lastnik? S čigavimi sredstvi je prišel do te lastnine?
Da, dragi kolegi, ta ubogi fiat je tudi vsaj malo vaša last, tako kot je last vseh davkoplačevalcev naše ljube domovinice. Mene tako ravnanje upraviteljev s tem premoženjem zelo boli. Podjetje, ki na tak način skrbi za svojo lastnino, je na zelo zelo dobri poti - v propad. In če nameravajo tako ravnati še naprej, potem naj kar čimprej propadejo; paziti je treba le, da pride NAŠA lastnina v roke tistim, ki bodo z njo znali za nas vse nekaj koristnega narediti.
vprašam vas: kaj bi naredili, če bi zjutraj opazili, da vam je nekdo na dvorišču čez noč takole "prepleskal" vaš težko prisluženi avtomobil? In kaj bi naredili, če bi tega "nekoga" pri dejanju zalotili? Malo razmislite ...
Zdaj pa stvar prenesimo na primer tega nesrečnega fiata. Kaj bo storil njegov lastnik? Kaj je storil do zdaj in kaj počne, da bi bilo takih primerov manj oz. nič? In nenazadnje - kdo pa pravzaprav je ta lastnik? S čigavimi sredstvi je prišel do te lastnine?
Da, dragi kolegi, ta ubogi fiat je tudi vsaj malo vaša last, tako kot je last vseh davkoplačevalcev naše ljube domovinice. Mene tako ravnanje upraviteljev s tem premoženjem zelo boli. Podjetje, ki na tak način skrbi za svojo lastnino, je na zelo zelo dobri poti - v propad. In če nameravajo tako ravnati še naprej, potem naj kar čimprej propadejo; paziti je treba le, da pride NAŠA lastnina v roke tistim, ki bodo z njo znali za nas vse nekaj koristnega narediti.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: GRAFITARJI
In predlog je,oz. novi lastnik VAŠE lastnine naj bi bil?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: GRAFITARJI
Bomo vaške straže organizirali?
Mogoče bi dodali še četrti referendum?
Mogoče bi dodali še četrti referendum?
Re: GRAFITARJI
Namesto direktnega odgovora primer:In predlog je,oz. novi lastnik VAŠE lastnine naj bi bil?
V Italiji so pred nekaj leti nabavljali EMG in DMG Minuetto. Kupljeni so bili z denarjem dežel in pokrajin in to na njih tudi jasno piše. V nekaterih deželah z njimi vozi Trenitalia, v drugih pa druge družbe, npr. v pokrajini Trentino družba Trentino Trasporti, okoli Torina družba GTT itd. Ko bo v deželi Furlaniji Julijski krajini nov razpis za opravljanje regionalnega potniškega prometa, lahko npr. izberejo svojo družbo FUC in ji dodelijo deželne Minuette ...
Tudi v Avstriji so ÖBB dolga leta zanemarjale lokalne proge v Spodnji Avstriji; danes z njimi gospodari deželna družba NÖVOG, ki je prevzela tudi vsa vozna sredstva, in že so tu prvi znaki boljših časov.
Nauk zgodbe: daj lopato v roke tistemu, ki bo z njo delal!
Pa še nekaj - na vlakih omenjenih regionalnih družb še nisem zasledil nobenega grafita ...
Tako počasi se prebujamo ...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: GRAFITARJI
Enega takega nepografitiranega sem našen na postaji Brenner...
Je pa že v osnovi malo bolj živahnih barv na strehi...
Po drugi strani pa ni vse zlato, kar se sveti...
http://www.youtube.com/watch?v=x6Y2KE7dqPg
Motornike so "preoblekli" s folijami...ja, tudi zato, da se da lažje odstraniti "eventuelno narisane grafite"...
post v: http://www.bahnforum.info/
Neues aussehen für 35 eisenbahnwagen im regionalverkehr
• Der Eingriff erfolgte im Standort laufender Wartung von Trenitalia in Bozen
• Gesamtinvestition in Höhe von 96 tausend Euro ca.
35 Eisenbahnwagen mit neuen Folien beschichtet, um ihnen ihr anfängliches Aussehen wiederzugeben. Die Gesamtinvestition beträgt ca. 96 tausend Euro. Der Eingriff dient dazu, die Wagen vor Verschleiß zu schützen und um eventuell "Graffiti" leichter entfernen zu können.
Je pa že v osnovi malo bolj živahnih barv na strehi...
Po drugi strani pa ni vse zlato, kar se sveti...
http://www.youtube.com/watch?v=x6Y2KE7dqPg
Motornike so "preoblekli" s folijami...ja, tudi zato, da se da lažje odstraniti "eventuelno narisane grafite"...
post v: http://www.bahnforum.info/
Neues aussehen für 35 eisenbahnwagen im regionalverkehr
• Der Eingriff erfolgte im Standort laufender Wartung von Trenitalia in Bozen
• Gesamtinvestition in Höhe von 96 tausend Euro ca.
35 Eisenbahnwagen mit neuen Folien beschichtet, um ihnen ihr anfängliches Aussehen wiederzugeben. Die Gesamtinvestition beträgt ca. 96 tausend Euro. Der Eingriff dient dazu, die Wagen vor Verschleiß zu schützen und um eventuell "Graffiti" leichter entfernen zu können.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: GRAFITARJI
Ja Čišo resnica.Ampak!
Kot prvič v Sloveniji niti približno ni take "kulture" prevažanja z javnimi sredstvi kot na Zapadu.
Kot drugič s to zjebano infrastrukturo in voznimi sredstvi niti ni mogoče tega nuditi.Vsaj konkurenčno ne.
Kot tretje privatnega interesa za javni potniški promet ni,verjemi.Mogoče bi se dobil privatnik, bi pokril tistih pet šolskih in delavskih tras,z ostalim pa naj se jebejo Slovenske železnice.Tako da dajmo malo spustiti žogico želja proti tlom.Bo privatni interes,ko bo država poštimala infrastrukturo,prej pa sigurno ne.
Pa ne želite si preveč privatnega,ker potem si zmanjšajte obstoječe število potniških vlakov na eno petino.
Špica zjutraj in špica popoldan,vse ostalo je pa čista zguba.
Kot prvič v Sloveniji niti približno ni take "kulture" prevažanja z javnimi sredstvi kot na Zapadu.
Kot drugič s to zjebano infrastrukturo in voznimi sredstvi niti ni mogoče tega nuditi.Vsaj konkurenčno ne.
Kot tretje privatnega interesa za javni potniški promet ni,verjemi.Mogoče bi se dobil privatnik, bi pokril tistih pet šolskih in delavskih tras,z ostalim pa naj se jebejo Slovenske železnice.Tako da dajmo malo spustiti žogico želja proti tlom.Bo privatni interes,ko bo država poštimala infrastrukturo,prej pa sigurno ne.
Pa ne želite si preveč privatnega,ker potem si zmanjšajte obstoječe število potniških vlakov na eno petino.
Špica zjutraj in špica popoldan,vse ostalo je pa čista zguba.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: GRAFITARJI
Verjetno je to, kar je zapisal Nurmi, zatečeno stanje...
Kaj bo pa v prihodnosti, pa nihče ne ve... (v katero smer se bo odvijal promet)...
Kaj bo pa v prihodnosti, pa nihče ne ve... (v katero smer se bo odvijal promet)...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: GRAFITARJI
Verjetno po luftu!Tam bo pa tudi za grafitarje nedosegljiv.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: GRAFITARJI
Na slikah so samo vlaki Trenitalie. Tudi problemi, kot jih kaže ta filmček, so najbrž med razlogi, da so se na Južnem Tirolskem odločili vzeti stvar v svoje roke, kupili nove Stadlerjeve GTW-je in Flirte in vložili precej pokrajinskega denarja v infrastrukturo, največ v progi Merano/Meran - Malles/Mals in Fortezza/Franzensfeste - San Candido/Innichen. Koncesijo za izvajanje prometa so podelili družbi SAD, frekvenco potniških vlakov pa MOČNO povečali, tako da na vseh progah okrog Bolzana/Bozna preko večine dneva vozijo vlaki v polurnem taktu.
To so primeri, ki kažejo, da je možno z ustrezno organizacijo in smiselnim vlaganjem, ki ju vodi ustrezen (beri: lokalni, regionalni ...) interes, železniški promet narediti precej privlačen in učinkovit.
Pri nas pa lahko država še petkrat vrne (vrne???) SŽ 134 mio evrov, pa bo kot vedno vse nekam izpuhtelo ...
Tako počasi se prebujamo ...