Stran 53 od 59

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 11:45
Napisal/-a Ljubitelj
Pografitane zasebne hiše, hmmm, naslednjič, ko boš v Ljubljani, malo poglej naokrog, svinjarija za vsakim vogalom. Avtobusi, hmmm, ne tako dolgo nazaj je bil popularen posnetek vožnje z avtobusom na ograjenem (in varovanem) dvorišču LPP-ja.
In vendar pografitani avtobusov ni zaslediti (vsaj zaenkrat še) na cestah. Kot praviš, so lepo shranjeni na varovanem področju. A ne bi bilo lepo, če bi invalidsko podjetje SŽ varovalo garniture na odstavnih tirih, saj ni potrebno ne vem kaj, za začetek nadzor s kamerami. Tako pa se vsakdo šeta po postaji kjer koli hoče, v vagonih se zadržujejo brezdomci, etc.... Očevidno vsem po domače "dol visi". Važno da so plače in da država izdatno sofinancira potniški promet. Kako se pa denar porabi pa bojda nikomur nič mar!.

LPL

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 12:05
Napisal/-a mateja
LJ363 napisal/-a:
mateja napisal/-a:Zanimivo. Kako to, da niso pografitirane zasebne hiše? Ali pa recimo avtobusi?
Ni problem le v grafitarjih, ampak v slabem gospodarju.
Pografitane zasebne hiše, hmmm, naslednjič, ko boš v Ljubljani, malo poglej naokrog, svinjarija za vsakim vogalom. Avtobusi, hmmm, ne tako dolgo nazaj je bil popularen posnetek vožnje z avtobusom na ograjenem (in varovanem) dvorišču LPP-ja.
Pografitirane so predvsem zapuščene stavbe, na kakšni javni stavbi se najde grafit, nisem pa še zasledila naseljene zasebne hiše, ki bi imela pografitirana okna.
Avtobusi - kot pravi Ljubitelj, na cesti pografitiranih avtobusov ni.

Eden od forumašev je mnenja, da na Bohinjki ne smejo uvesti vlakov s klimo, ker je za turiste ključno odpiranje oken za fotografiranje. Kljub temu, da sem njegovemu mnenju v preteklosti nasprotovala, saj bi raje imela klimo, se zdaj z njim strinjam. Odpiranje oken je nujno potrebno. Ni nam namreč vseeno, kje izstopimo.

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 12:41
Napisal/-a LJ363
Ljubitelj napisal/-a:In vendar pografitani avtobusov ni zaslediti (vsaj zaenkrat še) na cestah. Kot praviš, so lepo shranjeni na varovanem področju. A ne bi bilo lepo, če bi invalidsko podjetje SŽ varovalo garniture na odstavnih tirih, saj ni potrebno ne vem kaj, za začetek nadzor s kamerami. Tako pa se vsakdo šeta po postaji kjer koli hoče, v vagonih se zadržujejo brezdomci, etc.... Očevidno vsem po domače "dol visi". Važno da so plače in da država izdatno sofinancira potniški promet. Kako se pa denar porabi pa bojda nikomur nič mar!.

LPL
Za začetek bi lahko začeli z rednim čiščenjem, mislim da bi že s tem precej upadlo zanimanje za grafitiranje, saj bi redkokdo "umetnino" videl. Zadnjič ko je bila v Ljubljani kompozicija od BahnTouristikExpress se je okoli sprehajal varnostnik, za naše jim je zgleda vseeno.

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 12:49
Napisal/-a LJ363
mateja napisal/-a:Pografitirane so predvsem zapuščene stavbe, na kakšni javni stavbi se najde grafit, nisem pa še zasledila naseljene zasebne hiše, ki bi imela pografitirana okna.
Ne vem kaj je zate javna stavba in kaj zasebna hiša? Po oknih res nisem videl prav veliko grafitov, saj so običajno fasade dovolj velike. Nekaj primerov:
https://www.google.com/maps/@46.053744, ... xtUSAw!2e0
https://www.google.com/maps/@46.0486,14 ... kLV1OA!2e0
https://www.google.com/maps/@46.047074, ... 68AyqA!2e0
Lahko se še malo sprehodiš naokoli.

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 13:39
Napisal/-a Ljubitelj
LJ363, če bi bili vlaki tako pografitani, kot si prikazal na slikah nekaterih hiš ne bi bilo prevelikega zgražanja, tako pa bolj velja matejino, da se morajo okna odpirati, da se vsaj vidi kje se izstopi, kajti napovedovanje postaj, izjemoma na "enem klumpu" od Siemens, je očevidno obšlo SŽ, pa bi se dalo z ne pretirano prevelikimi stroški urediti na vseh obratujočih garniturah in vagonih.

LPL

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 14:03
Napisal/-a LJ363
Začne se z malimi, tudi vlaki pred 10 leti niso imeli pretirano veliko grafitov, ampak če zadeve ne zatreš v kali, potem se razraste in rata to kar imamo zdaj. So pa stroški z odstranjevanjem, zato bi bilo treba začet več delat na preprečevanju. Zaposlenih imajo dovolj, da bi vsaka garnitura lahko dobila enega čuvaja. Ampak še bolj bi koristilo, če bi se stvari lotili pri izvoru, ko ne bo interesa za svinjanje, ga ne bo več toliko. Mi je pa vseeno a uporabijo korenček ali pa palico, čeprav se mi zdi, da bi trenutno slednja bolj koristila.

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 14:05
Napisal/-a senitel
LJ363 napisal/-a:
mateja napisal/-a:Pografitirane so predvsem zapuščene stavbe, na kakšni javni stavbi se najde grafit, nisem pa še zasledila naseljene zasebne hiše, ki bi imela pografitirana okna.
Ne vem kaj je zate javna stavba in kaj zasebna hiša? Po oknih res nisem videl prav veliko grafitov, saj so običajno fasade dovolj velike. Nekaj primerov:
https://www.google.com/maps/@46.053744, ... xtUSAw!2e0
https://www.google.com/maps/@46.0486,14 ... kLV1OA!2e0
https://www.google.com/maps/@46.047074, ... 68AyqA!2e0
Lahko se še malo sprehodiš naokoli.
Ne vem zakaj bi pografitirane bajte v centru LJ opravičevale pografitirane vlake?! Oboje je narobe in bi bilo glede tega kaj potrebno ukrenit, pri vlakih je to celo lažje kot pri stavbah, ampak denarja "ni", je pa denar za vse "ostalo" kar beremo tu gor in v časopisih že toliko let, tako da se je težko zadovoljiti z takšnim odgovorom. :wink:

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 21:12
Napisal/-a trackpan
Pozdravljeni pozitivno misleči .

V Ljubljani je na določenih lokacijah dovoljena "slikarska aktivnost". Takšen je podhod pri kinu Šiška. Drugače, je ljudem malo malomar kaj je na stenah. Npr. "kljukasti križ" je dolgo časa blestel na fasadi določenega bloka v Šiški. Potem pa se je le našel nekdo, ki ga je prečrtal in napisal kontra parolo.

To brisanje "umetnin" na vlakih (če se sploh izvaja) gre tudi iz tvojega žepa. Pomnožite število m2 metrov z ceno odstranjevanja, pa hitro dobite kar soliden znesek. Železnice oz. SŽ pa dofinancira država. Se pravi, da imate pravico si prisvojiti del pločevine in jo postaviti na vidno mesto v dnevni sobi. Namesto, da bi ta denar šel za skupne zadeve ( zdravstvo) gre dejansko v nič. Izpuhti v luft =D> .

Še to. Ali obstaja vlak, ki ni poslikan ? Če je odgovor pozitiven, potem bi bilo vredno napraviti doktorat na to temo. Le kako jim je uspelo oz. kako jim ni uspelo ? :?

LP Igor

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 09.02.2015, 22:42
Napisal/-a kvak
lahko pa nehajo odstranjevati grafite z garnitur- ko bojo zadosti porisane bojo tudi nehali risati po njih

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 10.02.2015, 9:50
Napisal/-a Ljubitelj
kakšen je odnios SŽ do grafitarjev se vidi iz članka v Dnevniku:Slovenske železnice ustavile pregon umetnice. Sicer pa očevidno postajajo garniture prvovrstne ometniške inštalacije mladih ometnic...... Se bojim, da Kolturno mistrstvo ne dovoli čiščenja garnitur, ops, uničevanja ometnin. Torej potniki, uslužbenci SŽ, bodite kanček ponosni na te prvovrstne ometnine, še zlasti v teh dneh, ko praznujemo kolturni praznik.

LPL

PS. če pa vas moti prenekateri o, ga pač zamenjajte z u.

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 10.02.2015, 23:39
Napisal/-a električar
Bi rekel, da je bila tale ometnica tepena po oslovi senci. Sicer pa ni čudno, da je tako. Svoj čas sem zasledil pozitivno stališče neke visoke predstavnice kolturnih oblasti do takih ometnin. O odnosu železnice do svoje lastnine pa je bilo na foromu že dovolj povedanega.

lp

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 11.02.2015, 8:08
Napisal/-a SIMY
Potreben je preskok v glavi grafitiranca,da se to pač ne spodobi in nič drugega se pravi malce dvignat kulturni nivo in spoštovati tujo lastnino.Zakaj bi si SZ delale nepotreben strošek z varovanjem garnitur,še za delavničarja ponoči ni denarja kaj šele varnostnika.
Lej če ne gre proti vetru naj gre z vetrom,vsakemu grafitarju dovoliti narisati lepi grafit pa je to to.

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 11.02.2015, 9:51
Napisal/-a LJ363
SIMY napisal/-a:Lej če ne gre proti vetru naj gre z vetrom,vsakemu grafitarju dovoliti narisati lepi grafit pa je to to.
Pa vsakemu roparju dovolimo, da nekoga oropa, recimo najprej tebe?

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 11.02.2015, 10:35
Napisal/-a LukaSLO
O odnosu SŽ do svoje lastnine je škoda izgubljati besede. Na postaji v Novem mestu npr. hranijo del motornika 713/715 (kot rezervo), ki je ponekod brez oken (prelepljeno s folijo), brez luči, obenem pa zelo umazan. Zaradi izpostavljanja vremenskim vplivom že lepo propada ... Take stvari zelo bolijo, če vemo da so SŽ državno podjetje, kar pomeni, da so vlaki kupljeni z našim denarjem, oziroma so za kredite dana poroštva države.

Glede grafitov pa takole. Tisti, ki to počnejo, vejo, da SŽ niso zainteresirane, da bi se borile proti tej vrsti vandalizma. Vodilne ljudi na SŽ boli k... za to, ali so vlaki popisani / porisani ali ne. Rezultat je znan: Večina vseh potniških garnitur je porisanih. Pred leti tega ni bilo toliko, sedaj pa so grafiti sestavni del vsakega vlaka. Žalostno.

Lepo je eden zgoraj napisal, da če zadeve ne zatreš v kali, nastanejo težko obvladljive posledice ... Zakaj me tole spominja na probleme s Cigani? Včasih so bile zadeve znosne, vendar zaradi popolne pasivnosti pristojnih organov, smo zadevo pripeljali do neslutenih razsežnosti (vsaj v Novem mestu).

Vseeno pa menim, da imajo SŽ dovolj zaposlenih, torej bi lahko tudi sami kaj postorili, da se ne bi vsak "papak" šetal po železniških postajah in počel, kar želi. Npr. lahko bi delali več obhodov, popravili oz. zamenjali dotrajane in luknjaste ograje, okrepili javno razsvetljavo, na postajah, kjer je veliko garnitur, uvedli fizično varovanje. Niso to enormni stroški v primerjavi s škodo, ki nastaja na vlakih. Kot potnik se želim voziti z vlaki, ki niso počičkani. Glede na to da so vlaki kupljeni z državnim denarjem, je moja zahteva upravičena.

Re: GRAFITARJI

Objavljeno: 11.02.2015, 10:55
Napisal/-a SIMY
LJ363 napisal/-a:
SIMY napisal/-a:Lej če ne gre proti vetru naj gre z vetrom,vsakemu grafitarju dovoliti narisati lepi grafit pa je to to.
Pa vsakemu roparju dovolimo, da nekoga oropa, recimo najprej tebe?
Vidim da ne kapiraš najbolj ,pač ...

Motornika je tak ali tak potrebno vsake toliko prebarvati da se ga zaščiti proti koroziji.Torej ga naj grafitar prebarva v takem stilu kot so nalepke na lokomotivah,motornikih,se pravi naj gor nariše blejsko jezero,triglav,pohore,piran ,itd...