Metlika

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Metlika

Odgovor Napisal/-a Signal »

Na @milchy-jevi fotki konzole s tirno sliko ž. p. Metlika (iz teme Ugani objekt na sliki - 3. del) je vidno, da je bil času fotografiranja postavljen uvoz z omejeno hitrostjo na tir 3 iz smeri Karlovec .

Zanima me, zakaj v omenjeni situaciji kretnica 5 ni v legi odklon (zagotavljanje prepeljevalne poti) :?:
(Gl. tirno skico Metlike!)
Prijeten preostanek dneva
Signal
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a holding »

...kje pa vidiš kretnice...?...
Nejc

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a Nejc »

holding napisal/-a:...kje pa vidiš kretnice...?...
Na relejni jih ni, ker so še na hand-getrieb. :lol:
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a Signal »

Nejc napisal/-a:
holding napisal/-a:...kje pa vidiš kretnice...?...
Na relejni jih ni, ker so še na hand-getrieb. :lol:
Aha, pozabil sem napisati, da sem uvoz na tir 3 iz smeri Ka videl v 'živo'.
Prometnikovo mozaično tirno sliko se je lepo videlo skozi blagajniško okno, lego kretnic, kretnica 5 je bila v "+" legi, pa s 'terena'.

Pa še to, @milchy je 'ujel' fotko v trenutku, ko je na mozaični tirni sliki utripajoča lučka v simbolu za PsA (pričakuj omejeno hitrost) kazala 'temo'.


Na omenjeni dan je bila v Metliki velika gneča. Hrvaški DMG so delali 'družbo' še trije Kanarčki. Enega od njih so morali umakniti na manipulativni tir 1. (Ali ta verjetno služi le še za parkiranje DMG :?: )



MMG, zanimata me funkciji števcev na mozaični tirni sliki. (ali desni šteje "previdne vožnje" :?: )
Prijeten preostanek dneva
Signal
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a 541 »

Pri ročno prestavljivih kretnicah na kraju samem (predvidevam, da je v Metliki tako) kretnice v prepeljevalni poti ne rabijo biti postavljene v pravilno lego (če je predvideno križanje :roll: ), le proste morajo biti. To piše nekje v Prometnem pravilniku, mogoče celo poiščem ...
Signal napisal/-a:MMG, zanimata me funkciji števcev na mozaični tirni sliki. (ali desni šteje "previdne vožnje" :?: )
Levi števec šteje uporabo tipke TRVp (tipka razrešitve vozne pot) - torej število vlakovnih voznih poti, ki jih razreši prometnik, ker vlakovne vozne poti ne razreši vlak. Z razrešitvijo vlakovne vozne poti tudi signal pokaže signalni znak "stoj". Da, desni števec pa registrira uporabo tipke TsKls (tipka skupinska klicnega signala) - po novem uporaba signalnega znaka "previdna vožnja".
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a Signal »

541 napisal/-a:...Levi števec šteje uporabo tipke TRVp (tipka razrešitve vozne pot) - torej število vlakovnih voznih poti, ki jih razreši prometnik, ker vlakovne vozne poti ne razreši vlak. Z razrešitvijo vlakovne vozne poti tudi signal pokaže signalni znak "stoj"...

Ali mora prometnik obvestiti 'signalce' v primeru, če vlak ne razreši vozne poti :?:

Hvala, lp Signal
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a 541 »

Signal napisal/-a:
541 napisal/-a:...Levi števec šteje uporabo tipke TRVp (tipka razrešitve vozne pot) - torej število vlakovnih voznih poti, ki jih razreši prometnik, ker vlakovne vozne poti ne razreši vlak. Z razrešitvijo vlakovne vozne poti tudi signal pokaže signalni znak "stoj"...

Ali mora prometnik obvestiti 'signalce' v primeru, če vlak ne razreši vozne poti :?:

Hvala, lp Signal
Če se nepravilnost ponavlja, potem vsekakor. Če vlaki samo ne razrešujejo voznih poti, potem jih obvestimo prvi delovni dan, ker takšne napake ne najdejo takoj in nima smisla obveščati dežurnega ... Uporabo vsakega števca je pa potrebno opravičiti dvakrat (čisto ajzenponarsko) - v knjigo števcev in v vrstico pod zadnji vlak v prometnem dnevniku. :roll:

So pa te cifre razrešitev na ERSVN na glavni progi na manjših postajah že zdavnaj presegle 10.000 posluževanj. Precej tudi zaradi "signalcev" zaradi preizkusov delovanja SVN. V bistvu je uporaba TRVp najpogostejša izredna manipulacija ...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a holding »

...na približno enak način, kot v Metliki, je "posodobljenih" več manjših postaj na stranskih progah.... :? ...
...vzrok: zamenjava likovnih signalov s svetlobnimi..... :o ...vse ostalo pa na približno isti "varnostni stopnji" kot prej...
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a Signal »

Še vprašanje o signaliziranju signalnega znaka previdna vožnja; ali mora prometnik držati poglobljeni tipki (skupinsko tipko previdna vožnja in tipko signala ) ves čas signaliziranja :?:
V mislih imam SVN v Metliki. (@milchy-jeva fotka)
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Metlika

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Samo stisne. Signal nato "utripa" omenjeni pojem 90 sek.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori