Slovenska konta-logika

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Monitor
Issue 8 / Week 9
01-03-2010





News of the Week
Public investments in rail infrastructure pay off in many ways
Each publically invested euro in rail infrastructure brings an
added value of two euros for national economies, shows a new
study carried out by the Institute for Advanced Studies (IHS) in
Vienna/Austria. In addition, just over half of the investments
would be returned to the state in the form of taxes and social
contributions.
Until 2014, the Austrian federal railways (ÖBB) plan to invest
around 34 billion euros in the construction and operation of
rail infrastructure. The IHS study, presented on 24 February,
now indicates that this investment can bring benefits of up to
Rail infrastructure investments function as an
economic locomotive and create jobs, says newly
published Austrian study
72 billion euros to the Austrian economy in the long term - due to positive effects on GDP and a multiplier
effect on the economy. An investment of one billion euros in rail infrastructure will furthermore create
17,000 jobs.
High tax returns speak in favour of investing in environmentally sustainable rail transport: “We will
accelerate the expansion of modern rail infrastructure in Austria, because we need a strong rail network,”
said Austrian Transport Minister Doris Bures when presenting the study in Vienna. “These investments will
create the basis for an efficient and environmentally friendly mobility of tomorrow,” she added.
For more information, please contact Britta.Schreiner@cer.be.



Kar dokaj redno berem CER Monitor,tako da si vsaj približno ustvarim sliko,kaj dogaja na področju transporta v Evropi.Mi pa ne gre ta članek,študija Inštituta IHS z Dunaja in pozitivna logika Avstrijcev do železniške infrastrukture iz glave.
In potem se mi postavlja kar nekaj kmečkih vprašanj.Smo Slovenci res toliko zabiti in zahojeni,samodestruktivni,foušljivi ali destrukcija SŽ in sistema infrastrukture poteka namerno? Pa tudi na vseh delavnicah,ki jih organizira CER,UIC ter EU komisija prav na temo razvoja železniških transportnih storitev ni niti enega JANEZA,vsi držijo zabite svoje riti na Kolodvorski.Mogoče ima kdo od vas razumno razlago,ker jaz jo ne vidim.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Dino S »

V Sloveniji se delajo samo tisti posli, pri katerih lahko sponzorji politikov dajo kaj sebi v žep tako, da lahko potem iz svojega žepa še nekaj dajo politiku, ki ga sponzorirajo.

Evo to je moja razlaga.
...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Se pravi,so Pahorjevi semaforji uspešnosti vlade pesek v oči ljudem,Janševa kritika pa samo želja po svojih semaforjih.Po korupciji in kliantelizmu nič dalje od Balkanskih držav,ko bi vsaj dosegli Berlusconijev nivo skorumpiranosti,ki ga krasi vsaj izredna prefinjenost in šarmantnost.
Na vsezadnje prehajam v dvome ali je res tujec našemu narodu mačeha,ali je le brat,bratu krvnik :-k
In ali je Republika Slovenija Slovenskim železnicam res dober gospodar :?:
Mislim da še zdaleč ne!
Smo kar v spektru burlesk Poljskega PKP,Slovaškega Cargo-ta in Romunsko-Grškega bankrota!
Saj dokler ostaneš znotraj lokalne press scene,je scena še vzdržna,tako pa..........Banana republika by press Mr.Gros
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Nurmi napisal/-a:Se pravi,so Pahorjevi semaforji uspešnosti vlade pesek v oči ljudem,Janševa kritika pa samo želja po svojih semaforjih.Po korupciji in kliantelizmu nič dalje od Balkanskih držav,ko bi vsaj dosegli Berlusconijev nivo skorumpiranosti,ki ga krasi vsaj izredna prefinjenost in šarmantnost.
Na vsezadnje prehajam v dvome ali je res tujec našemu narodu mačeha,ali je le brat,bratu krvnik :-k
In ali je Republika Slovenija Slovenskim železnicam res dober gospodar :?:
Mislim da še zdaleč ne!
Smo kar v spektru burlesk Poljskega PKP,Slovaškega Cargo-ta in Romunsko-Grškega bankrota!
Saj dokler ostaneš znotraj lokalne press scene,je scena še vzdržna,tako pa..........Banana republika by press Mr.Gros

Točno in do pičice tako. Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Meni se zdi da je tako, da je vecina Slovencev zaplankanih, neizobrazenih in ne vidijo vec kot od svojega lastnega praga. Tako lahko "pametni" politiki vozijo vodo na svoj mlin kar deluje vcasih imenitno na kratki rok, na dolgi rok pa se vseskupaj podre... (npr. investiranje v sportno dvorano namesto v izdelavo prometnega kriza)

lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Anzee napisal/-a:Meni se zdi da je tako, da je vecina Slovencev zaplankanih, neizobrazenih in ne vidijo vec kot od svojega lastnega praga. Tako lahko "pametni" politiki vozijo vodo na svoj mlin kar deluje vcasih imenitno na kratki rok, na dolgi rok pa se vseskupaj podre...
lp Anze
Točno tako, politiki to počnejo zato, ker jim narod dovoli.
...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

No in na koncu še noncens par-ekcelance,ki so si ga privoščili na SŽ.Do leta 2015 bodo SŽ uložile 78 MIO EUR v novi GSM-R sistem komunikacij,plus dodatnih xx MIO aneksov k investiciji.Medtem pa bodo po vsej verjetnosti zaradi stanja proge na odseku Jesenice-Nova Gorica zmanjšali osni pritisk na 18t/os.Da ne govorim da niso spackati proge Zidani Most-Šentilj,ki je še vitalnejšega pomena.
In bedarija ne bi bila bedarija,ampak niso postavili niti vse RDZ opreme,ki je bila kupljena (že kupljena zastarela),vzporedno so šli v nakup GSM aparatov za lokomotive,ki so itak sami sebi namen.
Tako pa ostaja vse po starem. S Pendolinoti in Živami,ki zmorejo 200km/h in so za to tudi narejene vozimo 70km/h. Na slošno sem opazil z leti,kakor so prihajale nove lokomotive v Slovenijo,da je postala prav folklora,kako jih čimprej omejiti,zakleniti,onemogočiti,zablokirati,....
Tako na SŽ še vedno kupujemo Ferrarije in Maseratije za vožnjo po domači njivi,dostikrat zaradi usedlin,dobesedno njivi.

In seveda se bo kdo prašal,zakaj ima Nurmi žolčne probleme,pa mu kar odgovorim.
Mogoče samo zato,ker so SŽ v enem letu z naslova čakanj in odpuščanj privarčevale 5 MIO Eur,v roku 2 let pa jih bodo pognale skozi okno 78 MIO za GSM-R sistem+ še kak MIO za nerealizirani RDZ,ki gnije po skladiščih. Ampak za teh 78 MIO davkoplačevalce prav nič ne zanima.Niso se mogli izogniti svoji zavisti,žlehtnobi,škodoželjnosti in so se raje spotikali in šikanirali,za teh 5 MIO,ki so jih delavci zaslužili.
Hvala bogu je tako naneslo,da so bili nekomu v Sloveniji Bullmastifi fetiš,da imamo železničarji končno mir.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

@Nurmi:
Do leta 2015 bodo SŽ uložile 78 MIO EUR v novi GSM-R sistem komunikacij
Vprašanje: A ta denar bodo uložile Slovenske železnice? Svojega (kot SŽ d.o.o) ali kot Upravljalec javne železniške infrastrukture (državnega) preko Agencije za razvoj železniškega omrežja iz proračuna RS.

Sam tko da, razčistimo zadevo, okol tega, pa ne mi potem glave prat z vso ostalo godlo, da je to tkoltko vse eno in isto. Vsaj zame ni, res pa da so detajli recmo da majhni, ampak pravjo da v detajlih je hudič. :shock:

OK res da se bo potem moglo vgraditi GSM-R na lokomotive in motornike kar pa je strošek SŽ. d.o.o.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Zaenkrat gre še vse iz iste malhe in gre za isto hodljo.ZAENKRAT
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

OK, če ti tko praviš ti skor vrjamem.

P.S.: Da se popravm, v mislih sem imel Direkcijo Republike Slovenije za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Moja beseda nima teže.Za reorganizacijo šele zbirajo mentorja,po službah se vodi pa samo statistični stroškovnik.Tako kot za novo kretnico,kot popravilo mašine pa je naslovnik računa SŽ d.o.o.,isto velja za maso plač.Razparceliranje pa šele bo,če bo,ko bo!Živi bili pa videli.
Agencija je pa poglavje zase,še ena skleda brez dna.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

O tem kakšno težo imajo najine besede nebi.

A ni reorganizacija v tem primeru samo rešitev problema interne strukture SŽ, in ne vlaganj v DŽI ki je v pristojnosti Direkcije Republike Slovenije za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo, ki kod taka priskrbi €. Pa pustimo smisel direkcije in kakšen sod (skleda) brez dna je to.

Jaz bi si še zmeraj najivno upal trdit da je to v okviru Upravljalca javne železniške infrastrukture. Kakšen je pa finančni tok je pa samo od dobrega računovodja odvisno.
Ministrstvo za promet napisal/-a: Projekt GSM-R uvrščen v Načrt razvojnih programov DŽI

V Načrt razvojnih programov Direkcije Republike Slovenije za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo se za obdobje 2009-2012 uvrsti projekt: 2423-09-0004 ''Strokovne podlage za uvedbo sistema GSM-R'', ki izhaja iz evidenčnega projekta št. 2423-08-0004 ''TEN-Implementacija GSM-R sistema''.

Vrednost projekta je ocenjena na 5,89 mio EUR. Novembra 2008 je Komisija Evropskih skupnosti izdala Odločbo o dodelitvi finančne pomoči za ukrep o dodelitvi finančne pomoči Skupnosti za projekte splošnega interesa »Izvajanje sistema GSM-R v slovenskem železniškem omrežju« – 2007-SI-60460-S na področju vseevropskih prometnih omrežij (TEN-T). V skladu z odločbo se omenjeni ukrep izvaja v obdobju od 01.10.2008 do 31.05.2011, odobrena finančna pomoč Komisije Evropskih skupnosti v višini 1.700.000 EUR pa je namenjena sofinanciranju inženiringa in svetovanja za pripravo in izvedbo projekta ter sofinanciranju priprave investicijske in projektne dokumentacije ter dokumentacije v zvezi z varstvom okolja na progah vseevropskega prometnega omrežja. V okviru projekta pa je predvideno izvajanje navedenih aktivnosti na celotnem slovenskem železniškem omrežju, torej tudi na progah izven vseevropskega prometnega omrežja, ki pa tako kot DDV niso predmet sofinanciranja Komisije Evropskih skupnosti. Predvidena sredstva za izplačilo upravičenih stroškov, ki ne bodo sofinancirani s sredstvi EU, in za izplačilo neupravičenih stroškov v skupni višini 4.399.600 EUR bo zagotovila DŽI v okviru sredstev državnega proračuna RS.

Strokovna komisija za pregled in presojo investicijske dokumentacije za javno železniško infrastrukturo je v sredini oktobra 2009 potrdila dokument identifikacije projekta »TEN – Implementacija GSM-R sistema« prav tako pa so se v tem času pospešile aktivnosti za javno naročilo in sklenitev pogodbe.

Uvrstitev projekta v veljavni NRP bo omogočila tekoče in sprotno izvajanje postopkov ter evidentiranje izdatkov, povezanih s pripravo strokovnih podlag za uvedbo digitalnega radijskega sistema (GSM-R) na slovenskem železniškem omrežju, in s tem tudi črpanja sredstev EU.

Sredstva za izvajanje projekta so trenutno evidentirana na evidenčnem projektu št. 2423-08-0004 ''TEN-Implementacija GSM-R sistema'', katerega vrednost je višja od vrednosti projekta, ki se predlaga za uvrstitev v NRP.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nurmi:
No in na koncu še noncens par-ekcelance,ki so si ga privoščili na SŽ.Do leta 2015 bodo SŽ uložile 78 MIO EUR v novi GSM-R sistem komunikacij,plus dodatnih xx MIO aneksov k investiciji
M_S
Vprašanje: A ta denar bodo uložile Slovenske železnice? Svojega (kot SŽ d.o.o) ali kot Upravljalec javne železniške infrastrukture (drža
vnega) preko Agencije za razvoj železniškega omrežja iz proračuna RS.
Nurmi:
Zaenkrat gre še vse iz iste malhe in gre za isto hodljo.ZAENKRAT
Tale zadnja izjava Nurmija kliče po celovitni reoganizaciji, kjer se bo dejansko vedelo kdo pije in kdo plača. Ampak, kakor pravilno piše Mojster_Strojevodja je ta problem v glavnem rešen, razen v prenekateri glavi, ki še vedno ne loči med infrastrukturo, za katero je zadolžena država (direkcija....) in prevozništvom. Potreben bo miselni preobrat.

LPL
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Ljubitelj napisal/-a: ta problem v glavnem rešen, razen v prenekateri glavi, ki še vedno ne loči med infrastrukturo, za katero je zadolžena država (direkcija....)
Po mojem mnenju je to tudi velika tezava, saj veliko ljudi (tudi laikov, ki pa imajo volilno/vplivno/...moc in tudi navadnih uporabnikov zeleznic) tega ne dojame in niti ne ve da SŽ niso tudi lastnik infrastrukture. Morda bi bilo smotrno napisati kaksen clanek oz. kaj podobnega na to temo v dovolj populisticnem tonu da zaobseze cimvecjo strukturo prebivalstva ..

lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Slovenska konta-logika

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a: Tale zadnja izjava Nurmija kliče po celovitni reoganizaciji, kjer se bo dejansko vedelo kdo pije in kdo plača. Ampak, kakor pravilno piše Mojster_Strojevodja je ta problem v glavnem rešen, razen v prenekateri glavi, ki še vedno ne loči med infrastrukturo, za katero je zadolžena država (direkcija....) in prevozništvom. Potreben bo miselni preobrat.

LPL
Ne razumem, kako da ne dojameš. To smo že imeli in kompletna infrastruktura je pokleknila v drek. In to zato, ker njen lastnik, kot tudi famozna agencija, nista vložila niti ficka niti za tekoče vzdrževanje infrastrukture. Kaj šele za kakšno posodobitev.
Trdiš, da bo sedaj drugače? Težko verjamem. Ne rečem. Sliši se lepo in tako bi tudi moralo biti, če bi tako bilo tudi v resnici. Ampak, ta če je zelo močan faktor.

Osel gre enkrat na led, za ljudi in politiko pa to očitno ne velja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori