Pragersko-Ormož 160 km/h
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Zadnje čase se vse bolj omenja 2015. Mi pa je zanimivo predvsem tole. Pred 14. dnevi je nekdo vprašal predsednika nadzornega sveta (upam da se ne motim),v času izgradnje proge je bil direktor, zakaj še do danes proga nima uporabnega dovoljenja. Nad vprašanjem je bil zelo začuden, a glej ga zlomka danes že vozimo z redno hitrostjo. Upam, da je to samo naklučje v sklopu ukinitev počasnih voženj na Hodoš, ali pa še en absurd več.
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
...zanimivo naključje038 napisal/-a:Zadnje čase se vse bolj omenja 2015. Mi pa je zanimivo predvsem tole. Pred 14. dnevi je nekdo vprašal predsednika nadzornega sveta (upam da se ne motim),v času izgradnje proge je bil direktor, zakaj še do danes proga nima uporabnega dovoljenja. Nad vprašanjem je bil zelo začuden, a glej ga zlomka danes že vozimo z redno hitrostjo. Upam, da je to samo naklučje v sklopu ukinitev počasnih voženj na Hodoš, ali pa še en absurd več.
LP
Matic
Matic
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Nimam kaj pozabit....mi smo bli zablojena generacijacokla napisal/-a:Kaj pa 711 ? A smo pozabili, mojster?igor72 napisal/-a: Bistvene razlike ne bo, saj nimamo vozila za več kot 105 km/h
...kje so pa zdaj 100 najdli???664-111 napisal/-a:Omejitev je 100 km/h
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Nema RDZ
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Aaaaa...naslednjih 10 let bojo zbirali prispevke za 2 repetitorja ....pa sem mislu da nam gre na buljšiJembah napisal/-a:Nema RDZ
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Repetitorji ze stojijo, na njih so ze antene, C kanal in UKV delujeta, samo zal se samo na postajah in v bliznji okolici
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
igor72 napisal/-a:...kje so pa zdaj 100 najdli???664-111 napisal/-a:Omejitev je 100 km/h
Saj tabla za 100 km/h je bila postavljena že en lep čas nazaj vendar je pod njo še vedno "svetila" počasna 80 km/h, vendar od kod njim 100, bi lahko bilo komot 120.
LP
Matic
Matic
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Predpis je pač takšen. Če ni RDZ-ja, bodisi da ga sploh ni, bodisi da je v okvari, vlak ne sme hitreje kot 100 km/h.664-111 napisal/-a: Saj tabla za 100 km/h je bila postavljena že en lep čas nazaj vendar je pod njo še vedno "svetila" počasna 80 km/h, vendar od kod njim 100, bi lahko bilo komot 120.
In če proga ni z njim opremljena, je progovna hitrost max. 100/kmh.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
V Moškanjcih sem večkrat videl križanje LP 3854 s tovornim.
Potniški je uvozil na tir 1 (perona sta ob tirih 1 in 3), tovorni pa na tir 3
Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost) Potem bi odpadla vožnja z omejeno hitrostjo.
Potniški je uvozil na tir 1 (perona sta ob tirih 1 in 3), tovorni pa na tir 3
Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost) Potem bi odpadla vožnja z omejeno hitrostjo.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Signal napisal/-a:V Moškanjcih sem večkrat videl križanje LP 3854 s tovornim.
Potniški je uvozil na tir 1 (perona sta ob tirih 1 in 3), tovorni pa na tir 3
Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost) Potem bi odpadla vožnja z omejeno hitrostjo.
To je narejeno zaradi varnosti. To se zgodi takrat ko dva vlaka istočasno uvažata na postajo. Če bi pa eden od vlakov že čakal na postaji, bi pa lahko drug vlak brez problemov peljal po 2 tiru. Isto je na Ptuju in mislim da tudi na drugih postajah katere so opremljeni z to vrsto sistema.
Torej, 2 vlaka, ki imata skupni uvoz na postajo nemoreta peljati na tira, ki sta eden poleg drugega.
LP Anej
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
OK, morda je tak predpis z izgovorm na varnost.AnejTS napisal/-a:To je narejeno zaradi varnosti. To se zgodi takrat ko dva vlaka istočasno uvažata na postajo. Če bi pa eden od vlakov že čakal na postaji, bi pa lahko drug vlak brez problemov peljal po 2 tiru. Isto je na Ptuju in mislim da tudi na drugih postajah katere so opremljeni z to vrsto sistema.Signal napisal/-a:V Moškanjcih sem večkrat videl križanje LP 3854 s tovornim.
Potniški je uvozil na tir 1 (perona sta ob tirih 1 in 3), tovorni pa na tir 3
Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost) Potem bi odpadla vožnja z omejeno hitrostjo.
Torej, 2 vlaka, ki imata skupni uvoz na postajo nemoreta peljati na tira, ki sta eden poleg drugega.
Kako je pa vsebinsko? Če vlaka sočasno uvažata, recimo vlak A v odklon na 1. tir, vlak B pa v premo na 2. ali 3. tir, potem je kar se tiče stanja izvozne kretnice za vlak B vseeno. V vsakem primeru bi jo prerezal če se na postaji ne bi ustavil. Edina razlika je hitrost na uvozni kretnici, ki naj bi bila v primeru uvažanja v odklon (3. tir) nižja. Ampak če gre kaj narobe, potem tudi to morda ne drži, če pa že drži pa vseeno nič ne pomaga.
Ali pa imata morda tira 1. in 3. zaščitne "štuce" in je izvoz postavljen tja dokler vlak iz druge strani srečno ne uvozi?
LP, Metod
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Moje laično izvedensko mnenje:
Kretnica 2 in 3 sta si sosednji kretnici, čerpav sta vsaka na svoji strani postaje in je vmes nekajkrat po 100 m tirov. V omenjenem primeru je potniški uvažal na A strani postaje in sicer na kretnici 2 v odklon na tir 1. Torej kretnica 2 je v odklon in zaradi bočne zaščite se tudi kretnica 3 (odcep na tir 3) na B strani postaje postavi v odklon. Torej uvoz na B strani ni mogoč na 2. tir. Vlakovne prevozne in prepeljevalne poti se za oba vlaka nikjer ne stikata ali srečata in je možen istočasni uvoz z upoštevanjem bočnih zaščit me kretnicami 2 in 3, kar ima za posledico da eden lahko uvaža na tir 1, drugi pa na tir 3. Nikakor pa na tir 2., ker s tem pade bočna zaščita in SVN tega ne dovoli.
Lep dan
Tomaž
Kretnica 2 in 3 sta si sosednji kretnici, čerpav sta vsaka na svoji strani postaje in je vmes nekajkrat po 100 m tirov. V omenjenem primeru je potniški uvažal na A strani postaje in sicer na kretnici 2 v odklon na tir 1. Torej kretnica 2 je v odklon in zaradi bočne zaščite se tudi kretnica 3 (odcep na tir 3) na B strani postaje postavi v odklon. Torej uvoz na B strani ni mogoč na 2. tir. Vlakovne prevozne in prepeljevalne poti se za oba vlaka nikjer ne stikata ali srečata in je možen istočasni uvoz z upoštevanjem bočnih zaščit me kretnicami 2 in 3, kar ima za posledico da eden lahko uvaža na tir 1, drugi pa na tir 3. Nikakor pa na tir 2., ker s tem pade bočna zaščita in SVN tega ne dovoli.
Lep dan
Tomaž
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Jaz pa sem na izogibališču Cvetkovci videl, kako je tovorni vlak, ki se je križal s IC Ptuj 518, uvozil na tir 1 - v premo in tam počakal, IC pa je moral na tir 2 - 2x v odklon. Zakaj ni šel tovorni vlak že v začetku v odklon in počakal na 2. tiru, IC pa po tiru 1 v premo? Zakaj je ga je potrebno zaustavljati.
Sicer je imel res predvideno križanje s Citadello v Ivanjkovcih, ampak je potem zaradi tega križanja v Cvetkovcih morala v Ivanjkovcih čakati kar Citadella.
Upam, da "razlaga" ni preveč abstraktna.
Sicer je imel res predvideno križanje s Citadello v Ivanjkovcih, ampak je potem zaradi tega križanja v Cvetkovcih morala v Ivanjkovcih čakati kar Citadella.
Upam, da "razlaga" ni preveč abstraktna.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Prometnik se na osnovi sestave vlakov in prometne situacije odloča o najbolj primernem uvoznem tiru ....zelencek napisal/-a:... Zakaj ni šel tovorni vlak že v začetku v odklon in počakal na 2. tiru, IC pa po tiru 1 v premo? Zakaj je ga je potrebno zaustavljati.
...
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
To povsem drži, in se tudi v praksi najlepše vidi kakšne so delovne navade progovnih prometnikov, vsak me svoj stil dela.stjepan napisal/-a:Prometnik se na osnovi sestave vlakov in prometne situacije odloča o najbolj primernem uvoznem tiru ....
Ni nobebih štucev.mkx napisal/-a:Ali pa imata morda tira 1. in 3. zaščitne "štuce" in je izvoz postavljen tja dokler vlak iz druge strani srečno ne uvozi?
Nekateri progovni prometniki "vozijo" vlake na tir dva(glavni prevozni tir), zakaj se tako odločajo je njihova odločitev, sedaj ko je bilo dosti snega so nekateri gledali da so čimanj obračali kretnice po nepotrebnem v izogib težavam, kdaj pa kdaj tudi kakšen dizel po postanku tudi ne spelje, ker enostavno crkne, pride do izrednosti na progi... glavni prevozni tir pa zaseden.Signal napisal/-a:Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost)