Pragersko-Ormož 160 km/h

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 038 »

Zadnje čase se vse bolj omenja 2015. Mi pa je zanimivo predvsem tole. Pred 14. dnevi je nekdo vprašal predsednika nadzornega sveta (upam da se ne motim),v času izgradnje proge je bil direktor, zakaj še do danes proga nima uporabnega dovoljenja. Nad vprašanjem je bil zelo začuden, a glej ga zlomka danes že vozimo z redno hitrostjo. Upam, da je to samo naklučje v sklopu ukinitev počasnih voženj na Hodoš, ali pa še en absurd več.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

038 napisal/-a:Zadnje čase se vse bolj omenja 2015. Mi pa je zanimivo predvsem tole. Pred 14. dnevi je nekdo vprašal predsednika nadzornega sveta (upam da se ne motim),v času izgradnje proge je bil direktor, zakaj še do danes proga nima uporabnega dovoljenja. Nad vprašanjem je bil zelo začuden, a glej ga zlomka danes že vozimo z redno hitrostjo. Upam, da je to samo naklučje v sklopu ukinitev počasnih voženj na Hodoš, ali pa še en absurd več.
:lol: :lol: ...zanimivo naključje
LP
Matic
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a igor72 »

cokla napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Bistvene razlike ne bo, saj nimamo vozila za več kot 105 km/h :?
Kaj pa 711 ? A smo pozabili, mojster? :mrgreen:
Nimam kaj pozabit....mi smo bli zablojena generacija #-o
664-111 napisal/-a:Omejitev je 100 km/h
...kje so pa zdaj 100 najdli???
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Nema RDZ :wink:
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Jembah napisal/-a:Nema RDZ :wink:
Aaaaa...naslednjih 10 let bojo zbirali prispevke za 2 repetitorja [-o< ....pa sem mislu da nam gre na buljši :^o
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Repetitorji ze stojijo, na njih so ze antene, C kanal in UKV delujeta, samo zal se samo na postajah in v bliznji okolici :roll:
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

igor72 napisal/-a:
664-111 napisal/-a:Omejitev je 100 km/h
...kje so pa zdaj 100 najdli???

Saj tabla za 100 km/h je bila postavljena že en lep čas nazaj vendar je pod njo še vedno "svetila" počasna 80 km/h, vendar od kod njim 100, bi lahko bilo komot 120.
LP
Matic
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

664-111 napisal/-a: Saj tabla za 100 km/h je bila postavljena že en lep čas nazaj vendar je pod njo še vedno "svetila" počasna 80 km/h, vendar od kod njim 100, bi lahko bilo komot 120.
Predpis je pač takšen. Če ni RDZ-ja, bodisi da ga sploh ni, bodisi da je v okvari, vlak ne sme hitreje kot 100 km/h.

In če proga ni z njim opremljena, je progovna hitrost max. 100/kmh.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Signal »

V Moškanjcih sem večkrat videl križanje LP 3854 s tovornim.
Potniški je uvozil na tir 1 (perona sta ob tirih 1 in 3), tovorni pa na tir 3 :shock:
Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost) :?: Potem bi odpadla vožnja z omejeno hitrostjo.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a AnejTS »

Signal napisal/-a:V Moškanjcih sem večkrat videl križanje LP 3854 s tovornim.
Potniški je uvozil na tir 1 (perona sta ob tirih 1 in 3), tovorni pa na tir 3 :shock:
Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost) :?: Potem bi odpadla vožnja z omejeno hitrostjo.

To je narejeno zaradi varnosti. To se zgodi takrat ko dva vlaka istočasno uvažata na postajo. Če bi pa eden od vlakov že čakal na postaji, bi pa lahko drug vlak brez problemov peljal po 2 tiru. Isto je na Ptuju in mislim da tudi na drugih postajah katere so opremljeni z to vrsto sistema.

Torej, 2 vlaka, ki imata skupni uvoz na postajo nemoreta peljati na tira, ki sta eden poleg drugega.
LP Anej
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a mkx »

AnejTS napisal/-a:
Signal napisal/-a:V Moškanjcih sem večkrat videl križanje LP 3854 s tovornim.
Potniški je uvozil na tir 1 (perona sta ob tirih 1 in 3), tovorni pa na tir 3 :shock:
Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost) :?: Potem bi odpadla vožnja z omejeno hitrostjo.
To je narejeno zaradi varnosti. To se zgodi takrat ko dva vlaka istočasno uvažata na postajo. Če bi pa eden od vlakov že čakal na postaji, bi pa lahko drug vlak brez problemov peljal po 2 tiru. Isto je na Ptuju in mislim da tudi na drugih postajah katere so opremljeni z to vrsto sistema.

Torej, 2 vlaka, ki imata skupni uvoz na postajo nemoreta peljati na tira, ki sta eden poleg drugega.
OK, morda je tak predpis z izgovorm na varnost.

Kako je pa vsebinsko? Če vlaka sočasno uvažata, recimo vlak A v odklon na 1. tir, vlak B pa v premo na 2. ali 3. tir, potem je kar se tiče stanja izvozne kretnice za vlak B vseeno. V vsakem primeru bi jo prerezal če se na postaji ne bi ustavil. Edina razlika je hitrost na uvozni kretnici, ki naj bi bila v primeru uvažanja v odklon (3. tir) nižja. Ampak če gre kaj narobe, potem tudi to morda ne drži, če pa že drži pa vseeno nič ne pomaga.

Ali pa imata morda tira 1. in 3. zaščitne "štuce" in je izvoz postavljen tja dokler vlak iz druge strani srečno ne uvozi?
LP, Metod
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Moje laično izvedensko mnenje: :hmm

Kretnica 2 in 3 sta si sosednji kretnici, čerpav sta vsaka na svoji strani postaje in je vmes nekajkrat po 100 m tirov. V omenjenem primeru je potniški uvažal na A strani postaje in sicer na kretnici 2 v odklon na tir 1. Torej kretnica 2 je v odklon in zaradi bočne zaščite se tudi kretnica 3 (odcep na tir 3) na B strani postaje postavi v odklon. Torej uvoz na B strani ni mogoč na 2. tir. Vlakovne prevozne in prepeljevalne poti se za oba vlaka nikjer ne stikata ali srečata in je možen istočasni uvoz z upoštevanjem bočnih zaščit me kretnicami 2 in 3, kar ima za posledico da eden lahko uvaža na tir 1, drugi pa na tir 3. Nikakor pa na tir 2., ker s tem pade bočna zaščita in SVN tega ne dovoli.



Lep dan
Tomaž
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Jaz pa sem na izogibališču Cvetkovci videl, kako je tovorni vlak, ki se je križal s IC Ptuj 518, uvozil na tir 1 - v premo in tam počakal, IC pa je moral na tir 2 - 2x v odklon. Zakaj ni šel tovorni vlak že v začetku v odklon in počakal na 2. tiru, IC pa po tiru 1 v premo? Zakaj je ga je potrebno zaustavljati.

Sicer je imel res predvideno križanje s Citadello v Ivanjkovcih, ampak je potem zaradi tega križanja v Cvetkovcih morala v Ivanjkovcih čakati kar Citadella.

Upam, da "razlaga" ni preveč abstraktna.
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a stjepan »

zelencek napisal/-a:... Zakaj ni šel tovorni vlak že v začetku v odklon in počakal na 2. tiru, IC pa po tiru 1 v premo? Zakaj je ga je potrebno zaustavljati.

...
Prometnik se na osnovi sestave vlakov in prometne situacije odloča o najbolj primernem uvoznem tiru ....
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 038 »

stjepan napisal/-a:Prometnik se na osnovi sestave vlakov in prometne situacije odloča o najbolj primernem uvoznem tiru ....
To povsem drži, in se tudi v praksi najlepše vidi kakšne so delovne navade progovnih prometnikov, vsak me svoj stil dela.
mkx napisal/-a:Ali pa imata morda tira 1. in 3. zaščitne "štuce" in je izvoz postavljen tja dokler vlak iz druge strani srečno ne uvozi?
Ni nobebih štucev.
Signal napisal/-a:Zakaj se uvoz/izvoz tovornega vlaka ne postavlja po tiru 2 (glavni prevozni tir, v vseh videnih primerih prost)
Nekateri progovni prometniki "vozijo" vlake na tir dva(glavni prevozni tir), zakaj se tako odločajo je njihova odločitev, sedaj ko je bilo dosti snega so nekateri gledali da so čimanj obračali kretnice po nepotrebnem v izogib težavam, kdaj pa kdaj tudi kakšen dizel po postanku tudi ne spelje, ker enostavno crkne, pride do izrednosti na progi... glavni prevozni tir pa zaseden.
Odgovori