Pragersko-Ormož 160 km/h

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Včerajšnja novica v časopisih.....
Ljubi Regani in Fiati, zdaj pa le gas do daske...! :lol:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dirigent napisal/-a:Včerajšnja novica v časopisih.....
Ljubi Regani in Fiati, zdaj pa le gas do daske...! :lol:
Še OBB 2016 oz. hercules jih ne bo dosegel.... :lol: :lol: :lol:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pozabi na 160 km/h. Vse je le metanje peska v oči. Za vozno redno obdobje 2010-2011 je po Programu omrežja 2011 dovoljena maksimalna hitrost 100 km/h. Tudi tiste garniture in lokomotive, ki omogočajo 120-125 km/h se bodo cijazile. Važno je, da se ministri slikajo.....


LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Že zdaj odstreljujejo prekmurce v koruzna polja,pri 160 km/h jih bo metalo na Štajerski konec ali pa Porabje! :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a space »

Nurmi napisal/-a:Že zdaj odstreljujejo prekmurce v koruzna polja,pri 160 km/h jih bo metalo na Štajerski konec ali pa Porabje! :lol:
haha :D

a ni noben novinar tolko informiran, da bi lahko vedel da to ni možno pri sedanjem stanju pa povprašal te možakarje s čim se bo tako hitro furalo.
Ma kje ti živijo pa nimajo pojma. :D
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Mogoče sem kakšno debato zamudil, zato imam dve vprašanji, če mi seveda kdo zna nanji odgovoriti:

1. S katerim sistemom naj bi bila elektrificirana proga Pragesrko - Hodoš (3 kV ali 25kV50Hz)?
2. Zakaj se pri rekonstrukciji te proge ne asfaltira planuma (hidroizolacija), kot to počnejo naši severni in zahodni sosedje?

Hvala.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

1. Enosmerna 3 kV. (Če bi bila realna možnost 1,5kV DC, bi vzeli to.)

2. Kje pa misliš da smo? Asfalta še za DARS ni dovolj, saj plastijo ceste čisto na "tanko". Sicer pa je filc mnogo cenejši, pa še tega ne dajo povsod. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Enosmerna 3 kV. (Če bi bila realna možnost 1,5kV DC, bi vzeli to.)

2. Kje pa misliš da smo? Asfalta še za DARS ni dovolj, saj plastijo ceste čisto na "tanko". Sicer pa je filc mnogo cenejši, pa še tega ne dajo povsod.
Dolfe je malo sarkastičen. Elektrifikacija (vsaj po razpisu, o tem je bilo govora nekje na tem forumu kakšen mesec nazaj) je predvidena 3kV DC, s tem da mora biti izvedba prilagojena morebinemu kasnejšemu prehodu na 25 kV AC.

Kar se pa tiče afaltiranja/izolacije bo pa čas pokazal svoje. Saj verjetno veš, da se an SŽ ali JŽI vsaka noviteta začne uporabljati, ko jo drugje že najeda zob časa. Vmes bo pa še kakšen remont zaradi popravil "sodobne" izvedba. Važno je, da bodo nekateri imeli konstatno delo.

Živi bili pa videli

Ljubitelj
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Dolfe, Ljubitelj, vidim, da sta oba ustrelila tja, kamor sem jaz meril.

Mislim, da je elektrifikacija s 3kV čisti idiotizem; pomankljivosti 25kV sistema (npr. ovira pri vožnji direktnih vlakov iz Maribora proti Pomurju) so napram prednostim tega sistema (lažja in cenejša izvedba kontaktne mreže, majhno oz. skoraj nično nihanje napetosti, manjši tokovi, boljši izkoristek pri vleki itd., itd. - bodo strokovnjaki vedeli bolje od mene) gotovo zanemarljive.

Glede asfalta pa - seveda: bolj papeški od papeža, oz. posodobljeno: bolj evropski od cele Evrope ...
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Pa še nekaj:
Elektrifikacija (vsaj po razpisu, o tem je bilo govora nekje na tem forumu kakšen mesec nazaj) je predvidena 3kV DC, s tem da mora biti izvedba prilagojena morebinemu kasnejšemu prehodu na 25 kV AC.
Zelo zanimivo. Najprej zgradiš hišo za 10 ljudi, ko si jih v par letih vanjo uspel naseliti samo 5, pa je polovico porušiš ... =D> Kateri interes že vlada v tej državi...? :-k
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Čišo napisal/-a: Zelo zanimivo. Najprej zgradiš hišo za 10 ljudi, ko si jih v par letih vanjo uspel naseliti samo 5, pa je polovico porušiš ... =D> Kateri interes že vlada v tej državi...? :-k
Interesi so. In to kričeče individualni. Ni pa vizije. Gre za kronično pomankanje vizije na državni ravni. V takšnih razmerah pa vsakdo skrbi le za svojo egoistično rit. Žalostno pri vsem je to, da je strankarska barva v bistvu enakih tonov.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Mimogrede, da ne boste zašli s teme. O 3kV, 15 oz. 25kV smo že nekoč imeli krepko debato pa raje uno stauhajte in tam nadaljujte ;)
Goran
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ljubitelj napisal/-a:Pozabi na 160 km/h. Vse je le metanje peska v oči. Za vozno redno obdobje 2010-2011 je po Programu omrežja 2011 dovoljena maksimalna hitrost 100 km/h. Tudi tiste garniture in lokomotive, ki omogočajo 120-125 km/h se bodo cijazile. Važno je, da se ministri slikajo.....


LPL
Dokler ne bo zagotovljene vsaj govorne zveze med CVP in strjevodjem, hitrost ne bo mogla biti višja od 100 km/h. Navadni GSM tukaj odpade, GSM-R bi naj bil operativen nekje do 2015, do takrat na kakršno koli zvišanje hitrosti lahko pozabimo. Analogni RDZ je pa nesmiselno kar koli širiti. Je pa več dejavnikov, ki vplivajo na možnost dviga hitrosti, nekje je pač potrebno začeti. SVN, proga, TK, EE, vozila... Je pa jasno da se bodo politiki ob vsaki priliki slikali in trobili o povišanu hitrosti. Tako pač je bilo, je in bo.
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a space »

Itak,če novinarji vse verjamejo, kar jim nevedni "politiki" #-o nakvasijo oziroma se hvalijo.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ah samo bluzenje na kubik.Na SŽ imamo okoli 300 počasnih voženj še od časov Franca Jožefa,pardon mu delam krivico,Josipa Broza.Vsako leto jih postane vsaj 10 stalnega značaja in pride takoj 10 novih.Tam pa sanjajo ene hitrosti 160 km/h.
Če jim to rata grem po Albatrosa pa mi bo g.Pahor lahko za kurjača,da odpreva teh 160km/h s paro. :lol:
Če je že pucal kopačke,naj proba še kurjaško,pa da ga vidim kako mu bo potem laufal jezik. :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori