Kar jaz vem, je velika večina počasnih voženj in omejenih hitrosti nastala po letu 1991.Na SŽ imamo okoli 300 počasnih voženj še od časov Franca Jožefa,pardon mu delam krivico,Josipa Broza.
Sicer pa, Nurmi, zelo posrečen post. Se takoj podpišem
Kar jaz vem, je velika večina počasnih voženj in omejenih hitrosti nastala po letu 1991.Na SŽ imamo okoli 300 počasnih voženj še od časov Franca Jožefa,pardon mu delam krivico,Josipa Broza.
Bravo pod tole se pa jaz z velikim veseljem podpišem.Nurmi napisal/-a:Ah samo bluzenje na kubik.Na SŽ imamo okoli 300 počasnih voženj še od časov Franca Jožefa,pardon mu delam krivico,Josipa Broza.Vsako leto jih postane vsaj 10 stalnega značaja in pride takoj 10 novih.Tam pa sanjajo ene hitrosti 160 km/h.
Če jim to rata grem po Albatrosa pa mi bo g.Pahor lahko za kurjača,da odpreva teh 160km/h s paro.
Če je že pucal kopačke,naj proba še kurjaško,pa da ga vidim kako mu bo potem laufal jezik.
Tin€ napisal/-a:Bravo pod tole se pa jaz z velikim veseljem podpišem.Nurmi napisal/-a:Ah samo bluzenje na kubik.Na SŽ imamo okoli 300 počasnih voženj še od časov Franca Jožefa,pardon mu delam krivico,Josipa Broza.Vsako leto jih postane vsaj 10 stalnega značaja in pride takoj 10 novih.Tam pa sanjajo ene hitrosti 160 km/h.
Če jim to rata grem po Albatrosa pa mi bo g.Pahor lahko za kurjača,da odpreva teh 160km/h s paro.
Če je že pucal kopačke,naj proba še kurjaško,pa da ga vidim kako mu bo potem laufal jezik.
Kakor kje. Na odseku Celje - Šentjur od NPr Opoka do konca postaje Šentjur je Vmaks 140 km/h, ker je to Vmask, ki jo dovoljuje vozna mreža. Vse ostale točke dovoljujejo 160 km/h (za npr. SŽ 310).napajalc napisal/-a:
Razen odgovora na vprašanje pod št.: 4, kateri je ''DA'' ne poznam odgovora, ker nisem v njihovem fohtu.. pa kakšen od vas ve' pravilne odgovore oziroma v nadaljevanju vprašanja , katera se porajajo ?
Kljub temu, da se očitno vsesplošna apatija in jamranje seli iz železnice tudi na ta forum, nekateri ostajamo optimisti.napajalc napisal/-a:Fantje dejmo mal razčlenit zadevo ...
1. vprašanje : Ali zmorejo dandanašnje lokomotive oziroma vlakovna kompozicija v sestavi, katere vozijo po Slovenijii doseči 160km/h ?
2. vprašanje : Ali imamo urejene SVN za takšno hitrost ?
3. vprašanje : Ali imamo ustrezne tire za takšno hitrost ?
4. vprašanje : Ali imamo ustrezno tehnično rešitev za električno vozno mrežo za takšno hitrost ?
5. ...itd...
Razen odgovora na vprašanje pod št.: 4, kateri je ''DA'' ne poznam odgovora, ker nisem v njihovem fohtu.. pa kakšen od vas ve' pravilne odgovore oziroma v nadaljevanju vprašanja , katera se porajajo ?
Ne bi rekel skeptiki.Glede na dolgoletne izkušnje ZADRŽANI OPTIMIST541 napisal/-a:@grikos, seveda se bo vozilo na tej progi do 160 km/h, saj bolj idelane proge za takšne hitrosti v Sloveniji ne najdeš kar tako. In že kar nekaj let se po naših progah tudi vozi do 160 km/h, samo večina tega ne sliši rada, ker je bolje jamrat itd. Res sicer na krajših odsekih, ampak začetni "bau-bau" je premagan. Bomo videli, kako bodo potem vsi ti skeptiki to komentirali.
Regionalni vlaki imajo vmax 160kmh (bodisi vagoni kot E464). Proga iz Gorice v Videm če se ne motim ima vmax za rang B 140kmh.preglednik napisal/-a:Če se pelješ iz Gorice proti Vidmu z navadnim regionalcem letiš 150 km/h. Malo naprej proti Trbižu pa 180. Mi se pa prepiramo o možnosti 160 km/h, in to z top ponudbo (ICS-SŽ) na nekaj kilometrih prog najvišjega ranga v državi.
Za večino prog tudi jaz mislim, da v bližnji prihodnosti ni pričakovati večjega dviga hitrosti, sploh glede na zadnje obnove, kot je npr. Ponikva - Dolga Gora, Divača - Gornje Ležeče ... Ampak proga Pragersko - Ormož zgleda večji del tako, kot bi jo narisal z ravnilom. Torej minimalni stroški za dvig hitrosti na 160 km/h, saj vse poteka po obstoječi trasi.Nurmi napisal/-a:Ne bi rekel skeptiki.Glede na dolgoletne izkušnje ZADRŽANI OPTIMIST541 napisal/-a:@grikos, seveda se bo vozilo na tej progi do 160 km/h, saj bolj idelane proge za takšne hitrosti v Sloveniji ne najdeš kar tako. In že kar nekaj let se po naših progah tudi vozi do 160 km/h, samo večina tega ne sliši rada, ker je bolje jamrat itd. Res sicer na krajših odsekih, ampak začetni "bau-bau" je premagan. Bomo videli, kako bodo potem vsi ti skeptiki to komentirali.