Tudi meni ni jasno.Je še kak sistem ASN?cokla napisal/-a:Tegale pa sedaj nisem razumel. ASN pritisneš pri vsakem signalu in režim po pritisku tipke je pri vseh signalih enak...ali pač imate nek drugačen ASN?1216-001 napisal/-a:... in vsak signal drugačno uporabo ASN naprave saj to občutim na svoji koži.
Pragersko-Ormož 160 km/h
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
...obstajajo Izvozni Signali, ki signalizirajo izvoz z "omejeno hitrostjo", pa je ponekod treba to potrdit', ponekod pa ne.... ...cokla napisal/-a:Tegale pa sedaj nisem razumel. ASN pritisneš pri vsakem signalu in režim po pritisku tipke je pri vseh signalih enak...ali pač imate nek drugačen ASN?1216-001 napisal/-a:... in vsak signal drugačno uporabo ASN naprave saj to občutim na svoji koži.
...pa najbrž bi se še kaj našlo....
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
...Cela Avstrija (pa najbrž še kdo) ima že dolga leta tak "Siemensov" blokovni sistem (prostorni signal s predsignalom), le za bivšo Jugo so morali Švabi (tako Siemens kot Lorenz) izumiti dvopomensko signalizacijo in temu ustrezen APB s čimveč odseki..... ...da je bila v takratnem političnem sistemu "kao vsaka taka proga še enkrat bolj propustna kot v gnilem kapitalizmu".... ....(npr. namesto dveh odsekov štirje, čeprav mora biti za kolikor toliko tekoč promet najmanj vsak drugi prost)...Jembah napisal/-a:To je cisto pravi APB in pika. Razlika je samo v tem, kar vama je povedal ze signal. V bistvu pa morajo imeti prostorni signali kateri razdeljujejo odseke, ki so daljsi od 3km samostojen predsignal. Tu bi ti odseki sicer naj bili krajsi, je pa znano, da je to nov siemensov testni poligon, ki bo sel v Bolgarijo...
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
holding, v resnici nimaš pojma o učinkovitosti (JŽ-SŽ) APB-ja. Primerjalno je to tako, kot bi jaz komentiral tirne zveze in varnostno napravo na jeseniški postaji.holding napisal/-a:
...Cela Avstrija (pa najbrž še kdo) ima že dolga leta tak "Siemensov" blokovni sistem (prostorni signal s predsignalom), le za bivšo Jugo so morali Švabi (tako Siemens kot Lorenz) izumiti dvopomensko signalizacijo in temu ustrezen APB s čimveč odseki..... ...da je bila v takratnem političnem sistemu "kao vsaka taka proga še enkrat bolj propustna kot v gnilem kapitalizmu".... ....(npr. namesto dveh odsekov štirje, čeprav mora biti za kolikor toliko tekoč promet najmanj vsak drugi prost)...
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Kdo bi si mislilholding napisal/-a:...obstajajo Izvozni Signali, ki signalizirajo izvoz z "omejeno hitrostjo", pa je ponekod treba to potrdit', ponekod pa ne.... ...cokla napisal/-a:Tegale pa sedaj nisem razumel. ASN pritisneš pri vsakem signalu in režim po pritisku tipke je pri vseh signalih enak...ali pač imate nek drugačen ASN?1216-001 napisal/-a:... in vsak signal drugačno uporabo ASN naprave saj to občutim na svoji koži.
...pa najbrž bi se še kaj našlo....
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Kdo bi si mislil
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"[/quote]
Oprosti ampak ni ti jasno
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"[/quote]
Oprosti ampak ni ti jasno
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Oprosti ampak ni ti jasno [/quote]bronz napisal/-a:Kdo bi si mislil
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Zgleda da res ne !!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Oprosti ampak ni ti jasno [/quote]bronz napisal/-a:Kdo bi si mislil
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Aja PS: Nam Goriškim se to ne sme zamerit,večkrat srečamo medveda kot balizo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Aja PS: Nam Goriškim se to ne sme zamerit,večkrat srečamo medveda kot balizo! [/quote]Nurmi napisal/-a:Oprosti ampak ni ti jasnobronz napisal/-a:Kdo bi si mislil
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Kakšna zamera neki!Samo, če bolje razmislim imam rajši malo zamere kot pa medveda srečat!
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
No saj varnost ni ogrožena,če slučajno zaidemo v "glavno vas" nam priskrbijo pilota,da nas tolče po prstih,da ne pozabimo "štempljat".
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
...Kranj-Šk. Loka: 4-je odseki, voznoredni interval 4min, vozni čas 7-8 min =Dolfe napisal/-a:holding, v resnici nimaš pojma o učinkovitosti (JŽ-SŽ) APB-ja. Primerjalno je to tako, kot bi jaz komentiral tirne zveze in varnostno napravo na jeseniški postaji.holding napisal/-a:
...Cela Avstrija (pa najbrž še kdo) ima že dolga leta tak "Siemensov" blokovni sistem (prostorni signal s predsignalom), le za bivšo Jugo so morali Švabi (tako Siemens kot Lorenz) izumiti dvopomensko signalizacijo in temu ustrezen APB s čimveč odseki..... ...da je bila v takratnem političnem sistemu "kao vsaka taka proga še enkrat bolj propustna kot v gnilem kapitalizmu".... ....(npr. namesto dveh odsekov štirje, čeprav mora biti za kolikor toliko tekoč promet najmanj vsak drugi prost)...
= 2 odseka s PS na zavorno razdaljo... ..razen če se v Zasavju požvižgate na fiziko....
...ali: KADARKOLI iz Js spustimo TRI tovorne vlake na APB znaša povprečni interval 5-6! minut..(tretji vlak odpelje 10-11 minut za prvim) ...pa vse vlake vozijo strojevodje, nobenega prometnik....
...je pa res, da s kakšno strojno ali Simensom kakšno minuto profitiraš... ...ampak kljub SEDMIM odsekom se med Lescami in Podnartom v najugodnejšem trenutku, tekoče, brez vožnje na Previdno lahko za kratek čas nahajajo trije vlaki...
...pa če ste že NATO, pa EU, pa €, pa tandeme, boste pa še .......Ljubljana - Sežana in Pragersko - Ormož na Siemensov način... ...
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Bi se našla še kakšna cvetka. Naprimer uvoz v p.G Ležeče iz proge 2"omejena hitrost pričakuj prosto" pritisneš potrditev pa nič pri izvoznem p.Kozina isti pojem ne poštemplaš kot pravite čez 4 sekunde stojiš. Na skoraj celem poteku Jesenice -Dobova isti pojem ni potrebno uporabljati tipke potrditve. V tem je vic .Tako majhen sistem pa toliko različnih načinov-postopkov.Zato mi pa ni všeč ,da so za odsek Pragersko -Ormož izbrali povsem drug sistem. Saj se v šali reče tudi leseni APB in bi mogoče pasal tudi v 14.člen saj papir vse prenese še posebej če člen pravilnika pišeš za nazaj.Kdo bi si mislil...obstajajo Izvozni Signali, ki signalizirajo izvoz z "omejeno hitrostjo", pa je ponekod treba to potrdit', ponekod pa ne.... ...
...pa najbrž bi se še kaj našlo....
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
@holding, čudi se in glej.
APB-TK na jeseniški progi ne funkcionira smiselno zaradi križanj. Če bi dalj časa vozili vlake le v eno smer, potem bi bil promet tekoč in število prepeljanih vlakov večje. Res je. Trije štirje odseki med postajama ti prav nič kaj dosti ne koristijo, če potem spet stojiš in v bistvu oviraš vse, kar vozi neposredno za teboj.
Na zasavski progi pa je APB zakon! Če v Zidanem Mostu npr. promet spusti tovorni vlak proti Ljubljani, in to tik pred potniškim vlakom, mu le ta že v Hrastniku pobegne. Potnik, ki je bil sicer s prva do Hrastnika oviran, in je vozil na "previdno", vozi vseskozi do Ljubljane "na zeleno" ter prispe v LB vozno-redno. Kljub temu, da ima potnik precej višjo hitrost na posameznih odsekih, kot pa npr. tovorec.
Povsem isto velja za kompletno relacijo Ljubljana - Dobova v obeh smereh, kot za LB- Šentjur. Tako se lahko z dvema "frej poljema" tekoče vozi 24/7, brez da bi naletel na "previdno" rumeni signal. (Morata pa biti seveda izpolnjena dva pogoja: pravočasna postavitev prevozov skozi postaje in pa strojevodja ki vozi, kot se mora.)
Na štajerskem je APB do Šentjurja in do tam vedno vse tekoče "laufa". Prava mora pa se naprimer začne v Ponikvi, kjer se drugi vlak 1. ustavi, nato v Dolgi gori, Pragerskem in še v Teznem.
Pa še en čudež je.
APB odseki so dolgi nekje okrog 2,5km, preduvozni signali stojijo na zavorno razdaljo, ki je 1000 metrov. Hitrost vlakov skozi postajo Zidani Most je 35 km/h. Skozi Celje 50 km/h (oz.45 km/h zaradi ASN). In kljub upočasnitvi prvega vlaka, le-ta nikogar ne ovira za seboj. In to zaradi zgostitve kratkih 1000 metrskih odsekov, katerih ima Zidani Most 3, Celje pa kar 4.
Zaključek. Niso Nemci požrli vso pamet sveta. Marsikaj inovativnega in uporabnega je produkt domače pameti. Ampak ......pa če ste že NATO, pa EU, pa €, pa tandeme... boste preboleli tudi to spoznanje.
lp
Dolfe
APB-TK na jeseniški progi ne funkcionira smiselno zaradi križanj. Če bi dalj časa vozili vlake le v eno smer, potem bi bil promet tekoč in število prepeljanih vlakov večje. Res je. Trije štirje odseki med postajama ti prav nič kaj dosti ne koristijo, če potem spet stojiš in v bistvu oviraš vse, kar vozi neposredno za teboj.
Na zasavski progi pa je APB zakon! Če v Zidanem Mostu npr. promet spusti tovorni vlak proti Ljubljani, in to tik pred potniškim vlakom, mu le ta že v Hrastniku pobegne. Potnik, ki je bil sicer s prva do Hrastnika oviran, in je vozil na "previdno", vozi vseskozi do Ljubljane "na zeleno" ter prispe v LB vozno-redno. Kljub temu, da ima potnik precej višjo hitrost na posameznih odsekih, kot pa npr. tovorec.
Povsem isto velja za kompletno relacijo Ljubljana - Dobova v obeh smereh, kot za LB- Šentjur. Tako se lahko z dvema "frej poljema" tekoče vozi 24/7, brez da bi naletel na "previdno" rumeni signal. (Morata pa biti seveda izpolnjena dva pogoja: pravočasna postavitev prevozov skozi postaje in pa strojevodja ki vozi, kot se mora.)
Na štajerskem je APB do Šentjurja in do tam vedno vse tekoče "laufa". Prava mora pa se naprimer začne v Ponikvi, kjer se drugi vlak 1. ustavi, nato v Dolgi gori, Pragerskem in še v Teznem.
Pa še en čudež je.
APB odseki so dolgi nekje okrog 2,5km, preduvozni signali stojijo na zavorno razdaljo, ki je 1000 metrov. Hitrost vlakov skozi postajo Zidani Most je 35 km/h. Skozi Celje 50 km/h (oz.45 km/h zaradi ASN). In kljub upočasnitvi prvega vlaka, le-ta nikogar ne ovira za seboj. In to zaradi zgostitve kratkih 1000 metrskih odsekov, katerih ima Zidani Most 3, Celje pa kar 4.
Zaključek. Niso Nemci požrli vso pamet sveta. Marsikaj inovativnega in uporabnega je produkt domače pameti. Ampak ......pa če ste že NATO, pa EU, pa €, pa tandeme... boste preboleli tudi to spoznanje.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
Vidiš, sem že kar nekaj časa strojevodja in me to nikoli ni motilo. Sem pač iz previdnosti potrdil ASN ...pa je bilo.1216-001 napisal/-a:
Bi se našla še kakšna cvetka. Naprimer uvoz v p.G Ležeče iz proge 2"omejena hitrost pričakuj prosto" pritisneš potrditev pa nič pri izvoznem p.Kozina isti pojem ne poštemplaš kot pravite čez 4 sekunde stojiš. Na skoraj celem poteku Jesenice -Dobova isti pojem ni potrebno uporabljati tipke potrditve. V tem je vic .Tako majhen sistem pa toliko različnih načinov-postopkov.Zato mi pa ni všeč ,da so za odsek Pragersko -Ormož izbrali povsem drug sistem. Saj se v šali reče tudi leseni APB in bi mogoče pasal tudi v 14.člen saj papir vse prenese še posebej če člen pravilnika pišeš za nazaj.
MMG-vse te anomalije se na primorski (notranjski) progi odpravljajo na vseh postajah zato ne pozabi ( če slučajno prej ne prebereš v nalogu za vožnjo vlaka, da je treba) potrditi ASN-a pri vseh signalih, ki signalizirajo omejitev hitrosti.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Pragersko-Ormož 160 km/h
...točno to, @dolfe, dvema "frej poljema" tekoče..... ...Dolfe napisal/-a:@holding, čudi se in glej.
Tako se lahko z dvema "frej poljema" tekoče vozi 24/7, brez da bi naletel na "previdno" rumeni signal.
...in to je to: za skoraj isti "izplen" dvojno število odsekov, skoraj dvojni stroški, dvojno število "nevarnih mest" (glavni signal na Stoj), dvojno število možnih napak na SV napravah.... ...