Pragersko-Ormož 160 km/h

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

cokla napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:... in vsak signal drugačno uporabo ASN naprave saj to občutim na svoji koži.
Tegale pa sedaj nisem razumel. ASN pritisneš pri vsakem signalu in režim po pritisku tipke je pri vseh signalih enak...ali pač imate nek drugačen ASN?
Tudi meni ni jasno.Je še kak sistem ASN? :shock:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a holding »

cokla napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:... in vsak signal drugačno uporabo ASN naprave saj to občutim na svoji koži.
Tegale pa sedaj nisem razumel. ASN pritisneš pri vsakem signalu in režim po pritisku tipke je pri vseh signalih enak...ali pač imate nek drugačen ASN?
...obstajajo Izvozni Signali, ki signalizirajo izvoz z "omejeno hitrostjo", pa je ponekod treba to potrdit', ponekod pa ne.... :roll: ...

...pa najbrž bi se še kaj našlo....
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a holding »

Jembah napisal/-a:To je cisto pravi APB in pika. Razlika je samo v tem, kar vama je povedal ze signal. V bistvu pa morajo imeti prostorni signali kateri razdeljujejo odseke, ki so daljsi od 3km samostojen predsignal. Tu bi ti odseki sicer naj bili krajsi, je pa znano, da je to nov siemensov testni poligon, ki bo sel v Bolgarijo...
...Cela Avstrija (pa najbrž še kdo) ima že dolga leta tak "Siemensov" blokovni sistem (prostorni signal s predsignalom), le za bivšo Jugo so morali Švabi (tako Siemens kot Lorenz) izumiti dvopomensko signalizacijo in temu ustrezen APB s čimveč odseki..... :shock: ...da je bila v takratnem političnem sistemu "kao vsaka taka proga še enkrat bolj propustna kot v gnilem kapitalizmu".... :lol: :^o :lol: ....(npr. namesto dveh odsekov štirje, čeprav mora biti za kolikor toliko tekoč promet najmanj vsak drugi prost)...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

holding napisal/-a:
...Cela Avstrija (pa najbrž še kdo) ima že dolga leta tak "Siemensov" blokovni sistem (prostorni signal s predsignalom), le za bivšo Jugo so morali Švabi (tako Siemens kot Lorenz) izumiti dvopomensko signalizacijo in temu ustrezen APB s čimveč odseki..... :shock: ...da je bila v takratnem političnem sistemu "kao vsaka taka proga še enkrat bolj propustna kot v gnilem kapitalizmu".... :lol: :^o :lol: ....(npr. namesto dveh odsekov štirje, čeprav mora biti za kolikor toliko tekoč promet najmanj vsak drugi prost)...
holding, v resnici nimaš pojma o učinkovitosti (JŽ-SŽ) APB-ja. Primerjalno je to tako, kot bi jaz komentiral tirne zveze in varnostno napravo na jeseniški postaji. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

holding napisal/-a:
cokla napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:... in vsak signal drugačno uporabo ASN naprave saj to občutim na svoji koži.
Tegale pa sedaj nisem razumel. ASN pritisneš pri vsakem signalu in režim po pritisku tipke je pri vseh signalih enak...ali pač imate nek drugačen ASN?
...obstajajo Izvozni Signali, ki signalizirajo izvoz z "omejeno hitrostjo", pa je ponekod treba to potrdit', ponekod pa ne.... :roll: ...

...pa najbrž bi se še kaj našlo....
Kdo bi si mislil :roll:
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a bronz »

Kdo bi si mislil :roll:
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"[/quote]

Oprosti ampak ni ti jasno :D
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

bronz napisal/-a:Kdo bi si mislil :roll:
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Oprosti ampak ni ti jasno :D[/quote]


Zgleda da res ne !!! :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

bronz napisal/-a:Kdo bi si mislil :roll:
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Oprosti ampak ni ti jasno :D[/quote]

Aja PS: Nam Goriškim se to ne sme zamerit,večkrat srečamo medveda kot balizo! :lol: :lol: :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a bronz »

Nurmi napisal/-a:
bronz napisal/-a:Kdo bi si mislil :roll:
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Oprosti ampak ni ti jasno :D
Aja PS: Nam Goriškim se to ne sme zamerit,večkrat srečamo medveda kot balizo! :lol: :lol: :lol:[/quote]
Kakšna zamera neki!Samo, če bolje razmislim imam rajši malo zamere kot pa medveda srečat! :P :P
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

No saj varnost ni ogrožena,če slučajno zaidemo v "glavno vas" nam priskrbijo pilota,da nas tolče po prstih,da ne pozabimo "štempljat". :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a holding »

Dolfe napisal/-a:
holding napisal/-a:
...Cela Avstrija (pa najbrž še kdo) ima že dolga leta tak "Siemensov" blokovni sistem (prostorni signal s predsignalom), le za bivšo Jugo so morali Švabi (tako Siemens kot Lorenz) izumiti dvopomensko signalizacijo in temu ustrezen APB s čimveč odseki..... :shock: ...da je bila v takratnem političnem sistemu "kao vsaka taka proga še enkrat bolj propustna kot v gnilem kapitalizmu".... :lol: :^o :lol: ....(npr. namesto dveh odsekov štirje, čeprav mora biti za kolikor toliko tekoč promet najmanj vsak drugi prost)...
holding, v resnici nimaš pojma o učinkovitosti (JŽ-SŽ) APB-ja. Primerjalno je to tako, kot bi jaz komentiral tirne zveze in varnostno napravo na jeseniški postaji. :wink:
...Kranj-Šk. Loka: 4-je odseki, voznoredni interval 4min, vozni čas 7-8 min =
= 2 odseka s PS na zavorno razdaljo... #-o ..razen če se v Zasavju požvižgate na fiziko....

...ali: KADARKOLI iz Js spustimo TRI tovorne vlake na APB znaša povprečni interval 5-6! minut..(tretji vlak odpelje 10-11 minut za prvim) :shock: ...pa vse vlake vozijo strojevodje, nobenega prometnik....

...je pa res, da s kakšno strojno ali Simensom kakšno minuto profitiraš... :roll: ...ampak kljub SEDMIM odsekom se med Lescami in Podnartom v najugodnejšem trenutku, tekoče, brez vožnje na Previdno lahko za kratek čas nahajajo trije vlaki...

...pa če ste že NATO, pa EU, pa €, pa tandeme, boste pa še .......Ljubljana - Sežana in Pragersko - Ormož na Siemensov način... #-o #-o #-o ...
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

...obstajajo Izvozni Signali, ki signalizirajo izvoz z "omejeno hitrostjo", pa je ponekod treba to potrdit', ponekod pa ne.... :roll: ...

...pa najbrž bi se še kaj našlo....
Kdo bi si mislil :roll:
Kolikor je meni jasno,če obstaja baliza in je omejena hitrost,se mora zmeraj "poštempljati"
Bi se našla še kakšna cvetka. Naprimer uvoz v p.G Ležeče iz proge 2"omejena hitrost pričakuj prosto" pritisneš potrditev pa nič pri izvoznem p.Kozina isti pojem ne poštemplaš kot pravite čez 4 sekunde stojiš. Na skoraj celem poteku Jesenice -Dobova isti pojem ni potrebno uporabljati tipke potrditve. V tem je vic .Tako majhen sistem pa toliko različnih načinov-postopkov.Zato mi pa ni všeč ,da so za odsek Pragersko -Ormož izbrali povsem drug sistem. Saj se v šali reče tudi leseni APB in bi mogoče pasal tudi v 14.člen saj papir vse prenese še posebej če člen pravilnika pišeš za nazaj.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

@holding, čudi se in glej. :wink:

APB-TK na jeseniški progi ne funkcionira smiselno zaradi križanj. Če bi dalj časa vozili vlake le v eno smer, potem bi bil promet tekoč in število prepeljanih vlakov večje. Res je. Trije štirje odseki med postajama ti prav nič kaj dosti ne koristijo, če potem spet stojiš in v bistvu oviraš vse, kar vozi neposredno za teboj.

Na zasavski progi pa je APB zakon! Če v Zidanem Mostu npr. promet spusti tovorni vlak proti Ljubljani, in to tik pred potniškim vlakom, mu le ta že v Hrastniku pobegne. Potnik, ki je bil sicer s prva do Hrastnika oviran, in je vozil na "previdno", vozi vseskozi do Ljubljane "na zeleno" ter prispe v LB vozno-redno. Kljub temu, da ima potnik precej višjo hitrost na posameznih odsekih, kot pa npr. tovorec.
Povsem isto velja za kompletno relacijo Ljubljana - Dobova v obeh smereh, kot za LB- Šentjur. Tako se lahko z dvema "frej poljema" tekoče vozi 24/7, brez da bi naletel na "previdno" rumeni signal. (Morata pa biti seveda izpolnjena dva pogoja: pravočasna postavitev prevozov skozi postaje in pa strojevodja ki vozi, kot se mora.)

Na štajerskem je APB do Šentjurja in do tam vedno vse tekoče "laufa". Prava mora pa se naprimer začne v Ponikvi, kjer se drugi vlak 1. ustavi, nato v Dolgi gori, Pragerskem in še v Teznem.

Pa še en čudež je. :wink:
APB odseki so dolgi nekje okrog 2,5km, preduvozni signali stojijo na zavorno razdaljo, ki je 1000 metrov. Hitrost vlakov skozi postajo Zidani Most je 35 km/h. Skozi Celje 50 km/h (oz.45 km/h zaradi ASN). In kljub upočasnitvi prvega vlaka, le-ta nikogar ne ovira za seboj. In to zaradi zgostitve kratkih 1000 metrskih odsekov, katerih ima Zidani Most 3, Celje pa kar 4.

Zaključek. Niso Nemci požrli vso pamet sveta. Marsikaj inovativnega in uporabnega je produkt domače pameti. Ampak ......pa če ste že NATO, pa EU, pa €, pa tandeme... boste preboleli tudi to spoznanje.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a cokla »

1216-001 napisal/-a:


Bi se našla še kakšna cvetka. Naprimer uvoz v p.G Ležeče iz proge 2"omejena hitrost pričakuj prosto" pritisneš potrditev pa nič pri izvoznem p.Kozina isti pojem ne poštemplaš kot pravite čez 4 sekunde stojiš. Na skoraj celem poteku Jesenice -Dobova isti pojem ni potrebno uporabljati tipke potrditve. V tem je vic .Tako majhen sistem pa toliko različnih načinov-postopkov.Zato mi pa ni všeč ,da so za odsek Pragersko -Ormož izbrali povsem drug sistem. Saj se v šali reče tudi leseni APB in bi mogoče pasal tudi v 14.člen saj papir vse prenese še posebej če člen pravilnika pišeš za nazaj.
Vidiš, sem že kar nekaj časa strojevodja in me to nikoli ni motilo. Sem pač iz previdnosti potrdil ASN ...pa je bilo.

MMG-vse te anomalije se na primorski (notranjski) progi odpravljajo na vseh postajah zato ne pozabi ( če slučajno prej ne prebereš v nalogu za vožnjo vlaka, da je treba) potrditi ASN-a pri vseh signalih, ki signalizirajo omejitev hitrosti. [-o<
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a holding »

Dolfe napisal/-a:@holding, čudi se in glej. :wink:

Tako se lahko z dvema "frej poljema" tekoče vozi 24/7, brez da bi naletel na "previdno" rumeni signal.
...točno to, @dolfe, dvema "frej poljema" tekoče..... =D> ...

...in to je to: za skoraj isti "izplen" dvojno število odsekov, skoraj dvojni stroški, dvojno število "nevarnih mest" (glavni signal na Stoj), dvojno število možnih napak na SV napravah.... :D ...
Odgovori