541 napisal/-a:Kako dolgo bo pa trajala rekonstrukcija tovorne postaje v Kopru?
Po prvih napovedih je bilo 900 dni
...baje pa bodo malo bolj hitri...
541 napisal/-a:Kako dolgo bo pa trajala rekonstrukcija tovorne postaje v Kopru?
To sem videl, da si napisal, ampak nisem mogel verjeti, da samo za rekonstrukcijo Kopra, zato sem še enkrat vprašal. S takim tempom se bo nova enotirna proga gradila 150 let.igor72 napisal/-a:541 napisal/-a:Kako dolgo bo pa trajala rekonstrukcija tovorne postaje v Kopru?
Po prvih napovedih je bilo 900 dni
...baje pa bodo malo bolj hitri...
Igor, moram pohvalit tvojo reportažoigor72 napisal/-a:
Pa še kakšnih 20 vag. agencijskih vlakov....leteči vlak napisal/-a:Saj so štirje tiri več kot dovolj. Prva dva sta namenjena rednim vlakom (LP, IC Pohorje), druga dva pa kopalnim saj sta ponavadi Galeb in vlak za Jesenice na istem tiru.
to sem se tudi sam spraševal..Nejc napisal/-a:Kako bo pa poleti izgledala potniška postaja, ko pridejo še kopalni vlaki?
MMG, RG 1605/1604 je preimenovan iz Galeba v Istro.leteči vlak napisal/-a:Saj so štirje tiri več kot dovolj. Prva dva sta namenjena rednim vlakom (LP, IC Pohorje), druga dva pa kopalnim, saj sta ponavadi Galeb in vlak za Jesenice na istem tiru.
Tukaj je link: http://www.slo-zeleznice.si/sl/podjetje ... _leto_2009Tomaž97 napisal/-a:Kje si dobil te načrte?(zopet sprašujem ,ker star link ne deluje)
Treba je naredili predobremenilne nasipe, da se bodo tla konsolidirala (in zato je potreben čas) No lahko da bodo naredili drenaže, kar bi konsolidacijo kar precej pospešilo. Navsezadnje se pomoje nočete voziti po tirih, ki bodo razgibani kot ceste v nakupovalnem centru Rudnik.Po prvih napovedih je bilo 900 dni