Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Re: Dela na koprski progi.
Aja pa še nekaj slik od danes ...
Re: Dela na koprski progi.
Uuu se je delalo
Re: Dela na koprski progi.
Napajalc, ali lahko enkrat, če boš imel priložnost, poslikaš bolj detaljno (posnetek od blizu), kako je vlečni vod pritrjen na vešalko. Vedno se sprašujem, kako je to narejeno, da se vlečni vod ne "izmuzne" in pade dol, pa da istočasno OT ne potrga vešalke.
Lp Tomaž
Lp Tomaž
Re: Dela na koprski progi.
Evo, Tomy. Ti kar jaz ustrežem.
Natančnejše slike žal nimam. Malce si moraš pa tudi sam predstavljati.
Vodnik je sicer okrogel. Iz vsake strani, na zgornji 1/3 pa ima po vzdolž vodnika zarezi. V tisti zarezi se ujamejo objemke, ki držijo kontatni vodnik tako, da na spodnji strani ni ovire in lahko tokovni odjemnik gladko potuje.
MMG, Temu vodniku se reče "kontaktni vod". Strojevodje mu pa tudi rečejo kar "vozni vod", kar sicer ni najbolj prav.
Natančnejše slike žal nimam. Malce si moraš pa tudi sam predstavljati.
Vodnik je sicer okrogel. Iz vsake strani, na zgornji 1/3 pa ima po vzdolž vodnika zarezi. V tisti zarezi se ujamejo objemke, ki držijo kontatni vodnik tako, da na spodnji strani ni ovire in lahko tokovni odjemnik gladko potuje.
MMG, Temu vodniku se reče "kontaktni vod". Strojevodje mu pa tudi rečejo kar "vozni vod", kar sicer ni najbolj prav.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Dela na koprski progi.
Aha, zareza. Sedaj je jasno.Dolfe napisal/-a:Iz vsake strani, na zgornji 1/3 pa ima po vzdolž vodnika zarezi. V tisti zarezi se ujamejo objemke,.
Dolfe, hvala.
Lp
Tomaž
Re: Dela na koprski progi.
Na tejle liki pa sta poligonacijski ročici , ki skrbita za pravilno "potovanje" sem ter tja kontaktnega vodnika po drsalki OT-ja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dela na koprski progi.
Čeprav sta me že prehitela Dolfe in cokla no ...
bolj podrobno :
in obešalke, katere bomo vgrajevali v bodočnosti ( morda že za 2 tir Koper -Divača )
sponka Ri100/Fe8mm
še iz strani ....
...novejše obešalke omogočajo tudi kvalitetnejšo povezavo med nosilno vrvjo in kontaktnim vodnikom ter tako zmanjšajo obremenitev vodnikov zaradi gostote toka v njih ....
bolj podrobno :
in obešalke, katere bomo vgrajevali v bodočnosti ( morda že za 2 tir Koper -Divača )
sponka Ri100/Fe8mm
še iz strani ....
...novejše obešalke omogočajo tudi kvalitetnejšo povezavo med nosilno vrvjo in kontaktnim vodnikom ter tako zmanjšajo obremenitev vodnikov zaradi gostote toka v njih ....
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Dela na koprski progi.
Mitično!
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Dela na koprski progi.
V bodoče zgleda da ne bo več toliko strganih vešalk!
So pri nas že kje poiskusno vgrajene?
So pri nas že kje poiskusno vgrajene?
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Dela na koprski progi.
Ajoj,sem spregledal, da šele za drugi tir! čezxx let....
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Dela na koprski progi.
Super predstavitev @napajalc
Pa smo še malo bolj razgledani
Pa smo še malo bolj razgledani
Re: Dela na koprski progi.
Same Cu 16 mm2 ( obešalkina vrv) obešalke z prešanimi sponkami ( ma nimam slike tukaj ) je vgrajena na p.o. Pivka - Sežana in se obnesejo zelo v redu ... sponke, ki pa so na sliki pa moramo dejansko vgraditi na koprški progi kjer je tokovna obremenitev največja - poskusno za dobo 1 leta ( 1 periodno obdobje letnih časov ) šele potem jih bomo vgradili v VM 2 tira Kp-Di ;Pragersko - Ormož (ta dva projekta sta najbol bliz) pa še ceno pri dobavitelju bo treba zbit .... so kr drage napram italjanskim...bronz napisal/-a: V bodoče zgleda da ne bo več toliko strganih vešalk!
So pri nas že kje poiskusno vgrajene?
Re: Dela na koprski progi.
Sicer offtopic pa vendar ko mamo že strokovnjaka pri roki. Opazil sem da so v vozni mreži vgrajeni trije tipi poligonacijskih ročic. Pri tej na coklini sliki je vidno, da se lahko ročica prosto giblje v vse smeri. Kako je to narejeno pri starejšem tipu. Se lahko tam tudi prosto giblje ali je bolj toga. Pa še eno vprašanje so na progi proti Ilirski Bistrici in pa na progi Sežana-Pivka isti stebri in pa ostala oprema (tu ne mislim kontaktne vode, izolatorjev...) kot so leta 1936 vgradili Italijani?
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Dela na koprski progi.
Pa tudi na potniški se lepo dela.
Asfalt je postavljen, rihtamo cevi in kable.
Asfalt je postavljen, rihtamo cevi in kable.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Dela na koprski progi.
Vozni vod na 12 tiru postaje Koper potniška smo ozemljili in kot so obljubili ŽGP-jevci v torek 09.02.2010 pričnejo s selitvijo - prevozom CD kontejnerjev na KP.potniško...zbowe napisal/-a:Pa tudi na potniški se lepo dela.
Asfalt je postavljen, rihtamo cevi in kable.