To je bil tudi začetek razvoja kraja Pragersko! Brez odcepa od Južne železnice proti Budimpešti bi Pragersko pač bilo samo ena od postaj na Južni železnici!
Ob tem je potrebno poudariti, da je obstajala tudi ideja o trasi te proge na relaciji Maribor – Ptuj – Ormož - Kotoriba - Nagykanisza – Budapest, torej mimo Pragerskega!
Na ta dan je bila otvoritev le dela povezave Južne železnice in Budimpešte. Redni promet na tem delu je stekel teden dni kasneje, t.j. 01.05.1860!
Celotna proga do Budimpešteje bila odprta leto kasneje.
Ob tej priložnosti čestitka našim prijateljem iz Hrvaške, kajti to je bila tudi prva proga na njihovem ozemlju!
Nekaj na to temo je omenil že @Deflektor tukaj:
v temi:Deflektor napisal/-a:Ne vem kam bi drugam postavil, malo za obujanje spominov... http://nezazeljeno.com/?novica=1062
TUKAJ
Še enkrat link do detaljev: http://nezazeljeno.com/?novica=1062
Fotoreportaža dogajanja danes okoli devete ure dopoldan na postaji Pragersko sledi
takoj, ko ugotovim, kje lahko kvalitetni in dolgotrajno shranim slike!