Priznam, da sploh nisem kaj dosti gledal, kaj je v knjigi, spomin mi pa še toliko deluje, da sem vedel, da te knjige nimam doma
Sem pa bil toliko bolj presenečen, ko sem našel v njej dva sestavka v zvezi z železnico: Maruša Pleterski: Delavnice za vzdrževanje železniških vozil na Slovenskem in Mladen Bogić: Od Nerona do Pendolina (časovna preglednica podatkov iz splošne in slovenske železniške zgodovine).
Iz Bogićeve preglednice si bomo pogledali samo zapis pri letu 1994...
1994: Italijanski elektromotornik ETR 460 z nagibnim mehanizmom, imenovan "Pendolino", doseže na promociji v Sloveniji 17. septembra v kilometru 585.500 med Račami in Hočami absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah - 208,2 km/h
V virih za članek pa se dokopljemo tudi do podatka, kdo je posredoval podatek:
Trak brzinomera Pendolina z rekordne vožnje 17.9.1994 (posredoval Anton Habe).
Dolfe nam je sporočil, da so Pendolini sedaj omejeni na maksimalno hitrost 200 km/h...
...vozijo pa tako hitro, kot jim omogoča dovoljena hitrost za določen odsek. Proge pa vemo, kakšne imamoDolfe napisal/-a:
@AnejTS, pendolino ima določeno končno hitrost 200 km/h že vseskozi.
Tako, da bo ta absolutni rekord verjetno veljal še nekaj časa