Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 km/h

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
preverjevalec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 66
Pridružen: 10.02.2013, 0:54

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a preverjevalec » 08.07.2013, 12:35

Tono napisal/-a:Pa lahko da ima firer še kak magnet na vratih hladilnika za pivo :)


:D
Only fools never change!
preverjevalec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 66
Pridružen: 10.02.2013, 0:54

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a preverjevalec » 08.07.2013, 13:33

preverjevalec napisal/-a:
Tono napisal/-a: Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!


Ponestalo je skupe struje, prelazimo na bio-dizel :mrgreen: :-D :banned2 :berr!


Tono,

tole sem mislim na bio-dizel iz hmelja, in to ohlajen, poletno pogonsko gorivo :berr :-D :pomezik!
Only fools never change!
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a Tomy » 08.07.2013, 15:47

preverjevalec napisal/-a:
Tono napisal/-a:Pa lahko da ima firer še kak magnet na vratih hladilnika za pivo :)


:D

Pa celo tahitro bremzo ima magneto (elektro magneto)

Lep dan
Tomaž
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a glajz » 15.01.2014, 15:09

Slučajno našel na internetu..

Graf gibanja hitrosti ob postavljanju rekorda:

Slika



Poveza da celotnega članka (sicer v češčini): LINK


Mmg. malo drugačen pendolino je bil pri nas že v maju 1989, ko so se opravljala testiranja na gorenjski progi. Obstaja kaj več podatkov o tem testiranju?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 16.01.2014, 6:55

glajz napisal/-a:Graf gibanja hitrosti ob postavljanju rekorda:


Gre za relacijo Pragersko-Maribor
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a kvak » 16.01.2014, 20:48

In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a mkx » 16.01.2014, 21:16

kvak napisal/-a:In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.

Tudi Taurusi ÖBB 1216 (in z njimi Žive) v rednem prometu ne vozijo niti približno 357km/h kolikor je trenutni rekord. Tudi na progi, kjer je lokomotiva dosegla svoj rekord (v bližini Hilpoltsteina na progi Neubaustrecke Nürnberg–Ingolstadt) je najvišja dovoljena hitrost v rednem prometu "samo" 300km/h. In so iz tistega rekorda tudi naredili cel šov.

Večino tehničnih izdelkov se testira pri višjih zmogljivostih kot pa so načrtovane saj le tako lahko izmerijo ali se izdelek obnaša v skladu z načrti, poleg tega pa preverijo še kolikšna je varnostna rezerva.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.01.2014, 7:11

Ob tem hitrostnem rekordu SŽ se stalno pojavljajo izjave o občutnih poškodbah na vozni mreži. Dvomim, da pravilno izvedena vozna mreža za progovne hitrosti 160 km/h (polno kompenzirana, ustrezno zategnjena) ne bi brez znatnih poškodb zdržala 25% prekoračitve hitrosti. Na relaciji Lj-Brezovica je samo polkompenzirana mreža (verjetno za V<120 km/h) pa ni bilo nobenih poročil na forumu o poškodbah pri vožnji s 180 km/h. Nekaj ne štima......

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.01.2014, 13:46

Na relaciji Lj-Brezovica je samo polkompenzirana mreža (verjetno za V<120 km/h) pa ni bilo nobenih poročil na forumu o poškodbah pri vožnji s 180 km/h.


Tole vzamem nazaj, vozna mreža je kompenzirana, vsaj na novih stebrih. res pa je, da je recimo med Lj in Zalogom (in verjetno tudi Pr-Mb) nekakšno dodatno vpenjanje na sredini odseka.

LP in opravičilo L
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 22.01.2014, 21:24

mkx napisal/-a:
kvak napisal/-a:In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.

Tudi Taurusi ÖBB 1216 (in z njimi Žive) v rednem prometu ne vozijo niti približno 357km/h kolikor je trenutni rekord. Tudi na progi, kjer je lokomotiva dosegla svoj rekord (v bližini Hilpoltsteina na progi Neubaustrecke Nürnberg–Ingolstadt) je najvišja dovoljena hitrost v rednem prometu "samo" 300km/h. In so iz tistega rekorda tudi naredili cel šov.

Večino tehničnih izdelkov se testira pri višjih zmogljivostih kot pa so načrtovane saj le tako lahko izmerijo ali se izdelek obnaša v skladu z načrti, poleg tega pa preverijo še kolikšna je varnostna rezerva.


Tudi Francozi so si privoščili show.
Rekordno vožnjo TGV-ja, to je 574,8 km/h,
katero so seveda "na vlko" reklamirali:


Povezava na video


Za uspeh so naredili marsikaj.
Sestavili so posebno garnituro, ojačali kolesa in podvozje, dodali dodatne motorje, stabilizirali traso, ojačali vozno mrežo,... (podatki od minute 0:46 do 1:12)



Za celi show so porabili 30 miljonov Ojrotov (podatek pri min 1:48 zgornje reportaže)!

LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1356
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a preglednik » 24.01.2014, 9:20

Saj je konec koncev tudi formula 1 čisto navaden šov, pa promoviranje raznih konceptnih avtomobilov z 800 KM in več. Po drugi strani pa se za razvoj tehnike potrebuje podatke, ki izvirajo prav iz takšnih testnih preizkusov. Res pa je tudi, da so vlaki z 200 in več redno vozili že v 60 -70 tih letih (Japonci, Francozi) in da iz naših 208 km/h ni bilo za pričakovati nekih revolucionarnih opažanj.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.01.2014, 9:31

Saj je konec koncev tudi formula 1 čisto navaden šov, pa promoviranje raznih konceptnih avtomobilov z 800 KM in več. Po drugi strani pa se za razvoj tehnike potrebuje podatke, ki izvirajo prav iz takšnih testnih preizkusov. Res pa je tudi, da so vlaki z 200 in več redno vozili že v 60 -70 tih letih (Japonci, Francozi) in da iz naših 208 km/h ni bilo za pričakovati nekih revolucionarnih opažanj.


A niso naše železnice svetovni unikum. Recimo vsi v okolici vgrajujejo ekološko sprejemljivejše betonske pragove že desetletja, pri nas pa je obstajala fama, da to ni primerno za naše posebne razmere. Torej je potrebno preiskusiti tudi vlak na 208 km/h na unikatnih tirih, kaj pa veš kako se bodo obnašali pri hitrostih, ki veljajo sicer po svetu za ne preveč previsoke. Rezultati so bili takoj vidni, naše unikatno sodobno napajalno omrežje ni prestalo ene vožnje s hitrostjo prekoračeno za slabo četrtino brez znatnih poškodb.

LPL
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 880
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k

OdgovorNapisal/-a sikos » 25.01.2014, 2:30

Ljubitelj napisal/-a:A niso naše železnice svetovni unikum. Recimo vsi v okolici vgrajujejo ekološko sprejemljivejše betonske pragove že desetletja, pri nas pa je obstajala fama, da to ni primerno za naše posebne razmere. Torej je potrebno preiskusiti tudi vlak na 208 km/h na unikatnih tirih, kaj pa veš kako se bodo obnašali pri hitrostih, ki veljajo sicer po svetu za ne preveč previsoke. Rezultati so bili takoj vidni, naše unikatno sodobno napajalno omrežje ni prestalo ene vožnje s hitrostjo prekoračeno za slabo četrtino brez znatnih poškodb.

LPL


Bedaki... #-o Še dobro da niso ARSO prosili za odobritev, če že beton tako škoduje podnebju..
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost