Tono napisal/-a:Pa lahko da ima firer še kak magnet na vratih hladilnika za pivo

Tono napisal/-a:Pa lahko da ima firer še kak magnet na vratih hladilnika za pivo
Tono,preverjevalec napisal/-a:Ponestalo je skupe struje, prelazimo na bio-dizelTono napisal/-a: Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!![]()
![]()
![]()
!
Pa celo tahitro bremzo ima magneto (elektro magneto)preverjevalec napisal/-a:Tono napisal/-a:Pa lahko da ima firer še kak magnet na vratih hladilnika za pivo
Gre za relacijo Pragersko-Mariborglajz napisal/-a:Graf gibanja hitrosti ob postavljanju rekorda:
Tudi Taurusi ÖBB 1216 (in z njimi Žive) v rednem prometu ne vozijo niti približno 357km/h kolikor je trenutni rekord. Tudi na progi, kjer je lokomotiva dosegla svoj rekord (v bližini Hilpoltsteina na progi Neubaustrecke Nürnberg–Ingolstadt) je najvišja dovoljena hitrost v rednem prometu "samo" 300km/h. In so iz tistega rekorda tudi naredili cel šov.kvak napisal/-a:In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.
Tole vzamem nazaj, vozna mreža je kompenzirana, vsaj na novih stebrih. res pa je, da je recimo med Lj in Zalogom (in verjetno tudi Pr-Mb) nekakšno dodatno vpenjanje na sredini odseka.Na relaciji Lj-Brezovica je samo polkompenzirana mreža (verjetno za V<120 km/h) pa ni bilo nobenih poročil na forumu o poškodbah pri vožnji s 180 km/h.
Tudi Francozi so si privoščili show.mkx napisal/-a:Tudi Taurusi ÖBB 1216 (in z njimi Žive) v rednem prometu ne vozijo niti približno 357km/h kolikor je trenutni rekord. Tudi na progi, kjer je lokomotiva dosegla svoj rekord (v bližini Hilpoltsteina na progi Neubaustrecke Nürnberg–Ingolstadt) je najvišja dovoljena hitrost v rednem prometu "samo" 300km/h. In so iz tistega rekorda tudi naredili cel šov.kvak napisal/-a:In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.
Večino tehničnih izdelkov se testira pri višjih zmogljivostih kot pa so načrtovane saj le tako lahko izmerijo ali se izdelek obnaša v skladu z načrti, poleg tega pa preverijo še kolikšna je varnostna rezerva.
A niso naše železnice svetovni unikum. Recimo vsi v okolici vgrajujejo ekološko sprejemljivejše betonske pragove že desetletja, pri nas pa je obstajala fama, da to ni primerno za naše posebne razmere. Torej je potrebno preiskusiti tudi vlak na 208 km/h na unikatnih tirih, kaj pa veš kako se bodo obnašali pri hitrostih, ki veljajo sicer po svetu za ne preveč previsoke. Rezultati so bili takoj vidni, naše unikatno sodobno napajalno omrežje ni prestalo ene vožnje s hitrostjo prekoračeno za slabo četrtino brez znatnih poškodb.Saj je konec koncev tudi formula 1 čisto navaden šov, pa promoviranje raznih konceptnih avtomobilov z 800 KM in več. Po drugi strani pa se za razvoj tehnike potrebuje podatke, ki izvirajo prav iz takšnih testnih preizkusov. Res pa je tudi, da so vlaki z 200 in več redno vozili že v 60 -70 tih letih (Japonci, Francozi) in da iz naših 208 km/h ni bilo za pričakovati nekih revolucionarnih opažanj.
Bedaki...Ljubitelj napisal/-a:A niso naše železnice svetovni unikum. Recimo vsi v okolici vgrajujejo ekološko sprejemljivejše betonske pragove že desetletja, pri nas pa je obstajala fama, da to ni primerno za naše posebne razmere. Torej je potrebno preiskusiti tudi vlak na 208 km/h na unikatnih tirih, kaj pa veš kako se bodo obnašali pri hitrostih, ki veljajo sicer po svetu za ne preveč previsoke. Rezultati so bili takoj vidni, naše unikatno sodobno napajalno omrežje ni prestalo ene vožnje s hitrostjo prekoračeno za slabo četrtino brez znatnih poškodb.
LPL