Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Ne bi vedli,če ne bi povedal.Ker si že omenil Jesenice,bi ob tej priliki še malo "nakladal" in pohvalil prometnike in vso drugo osebje.So zgled lahko vsem kako mora šibati delo.Ter kako bi morala zgledati simbioza med vsemi službami.Da o korektnem odnosu niti ne govorim.Fantje samo tako naprej.
Človek z užitkom pelje vlak na Jesenice,ker je zaradi ljudi vse tako enostavno.
Človek z užitkom pelje vlak na Jesenice,ker je zaradi ljudi vse tako enostavno.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
To je verjetno res za zaposlene. S strani potnika pa je postaja zanemarjena grozljivka!Nurmi:
Človek z užitkom pelje vlak na Jesenice,ker je zaradi ljudi vse tako enostavno.
LPL
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Takšno je lahko mnenje le vas, goricjanerjev, ko imate skorajda neomejen cajt, da pričnete z izvozom, po načelu: bo, ko bo. Torej, signal stoji, papirji pridejo - enkrat, in ko je vse prečekirano in toplat preverjeno, pade: "adijo", in počasi krenete.Nurmi napisal/-a:Ne bi vedli,če ne bi povedal.Ker si že omenil Jesenice,bi ob tej priliki še malo "nakladal" in pohvalil prometnike in vso drugo osebje.So zgled lahko vsem kako mora šibati delo.Ter kako bi morala zgledati simbioza med vsemi službami.Da o korektnem odnosu niti ne govorim.Fantje samo tako naprej.
Človek z užitkom pelje vlak na Jesenice,ker je zaradi ljudi vse tako enostavno.
No, za v elektrificirano dolino je stvar diametralno drugačna. Signal zagori, v istem hipu se po RDZ zadere prometnik iz CP-ja: "Iz tira X vožnja dovoljena, pa potegni, vsak čas bo brzi!!"
Nagibaš se skozi okno, iščeš znan obraz, nakar ga zagledaš za tremi vlaki, ko nese paket papirjev. Seveda se že od daleč dere: "Majstr potegni, da ne zabiješ brzega ...!" On, s papirji vred, pa še vsaj 50 metrov od lokomotive. Bog ne daj, da pogledaš, če vse štima. Če so na broju vsi nalogi, podpisi, vozni red, ..... In ko rečeš: "Trenutek, da grem v zadnjo kabino na RDZ odtipkat številko vlaka", prometnik zabriše po tleh svojo kapo ter prične skakati po njej. Takrat postaneš vse, samo človek ne.
Težko verjamem, da je dan današnji dan drugače.
P.S.
Vse opisamo pa ne velja za avstrijce in za RCA menda tudi ne. Takrat je vse tako osladno, da je že kar nagravžno. Dvojni tretmani. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Pejdi u Sežano,pa da vidiš!
Ko imaš papirje ga pokličeš in gas!
Ko imaš papirje ga pokličeš in gas!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Sežana je v teh ozirih čist OK. Škripati pa je znala kje drugje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Zapuščeno zgradbo bi kot vsega hudega navajena uporabnica potniškega prometa še preživela. Nisem zahtevna. Ne morem pa dojeti, da v 21. stoletju prispe potnik na Jesenice in se kot mesečnik začne ozirati okoli ... Nobene table, miniaturni vozni redi skriti, potnik pa ima 1 minuto časa za prestop.Ljubitelj napisal/-a:Ko takole nakladate o "sramoti" potniškega prometa. Poglejete 30 km proti severu od B. Bistrice. Tam je prava sramota "potniškega prometa", kolodvor na Jesenicah. Žalost za umret^2. Verjetno najbolj zapuščena postaja srednje velikosti na omrežju SŽ. Pa tako lepa zgradba je to bila nekoč.
LPL
Postaja Jesenice je res največja sramota.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Lej @Dolfe,verjetno je včasih tudi kakšna naglica.Ampak ne spomnim se kakšnih resnih nesoglasij,pa ne da bi koga hvalil !Seveda je za druge prevoznike malo drugače,pa ne samo na Jesenicah.......
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Lepo je brati, da gre kakšna stvar tudi na bolje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Še moja zgodba.
Odpravljamo se na družinski izlet z muzejskim vlakom.
Malo me je presenetilo, da je možno karte kupit samo v Ljubljani, če imajo SŽ blagajne po vsej Sloveniji.
Ampak dobro, pokličem in se dogovorim za rezervacijo oziroma nakup kart.
Pazi šok. Karte mi bodo tokom tega tedna poslali v Maribor kjer bom zadevo moral plačat v gotovini. Zadeva sama po sebi zgleda nedolžna ampak prejel sem pojasnilo, da bodo potem denar v kuverti poslali v Ljubljano.
Prvi trnutek sem bil malo zmeden in sem čez minuto ponovno poklical in stricu razložil, naj mi da št. računa in sklic pa bom opravil plačilo preko elektronskega bančništva, oni pa naj neposredno meni pošljejo karte, ko prejmejo plačilo. Stric se je zahvalil za predlog poenostavljenega poslovanja a po njegovih besedah oni funcionirajo enako kot v 60tih prejšnjega stoletja in takšen način poslovanja/nakupa kart žal ni mogoč. (Muzejsko poslovanje za muzejski vlak!?)
Sicer me ne moti, da se bom sprehodil do kolodvora ampak zgodba je malo banalna. Sploh glede na dejstvo, da je je prodaja ostalih kart kr informatizirana.....
Dobra plat zgodbe je, da je stric, ki mi je karte "prodal" bil zelo prijazen in razumevajoč. Posledično mi pulz in pritisk nista narasla, sem pa se že večkrat pozabaval ob pripovedovanju zgodbice znancem.
Odpravljamo se na družinski izlet z muzejskim vlakom.
Malo me je presenetilo, da je možno karte kupit samo v Ljubljani, če imajo SŽ blagajne po vsej Sloveniji.
Ampak dobro, pokličem in se dogovorim za rezervacijo oziroma nakup kart.
Pazi šok. Karte mi bodo tokom tega tedna poslali v Maribor kjer bom zadevo moral plačat v gotovini. Zadeva sama po sebi zgleda nedolžna ampak prejel sem pojasnilo, da bodo potem denar v kuverti poslali v Ljubljano.
Prvi trnutek sem bil malo zmeden in sem čez minuto ponovno poklical in stricu razložil, naj mi da št. računa in sklic pa bom opravil plačilo preko elektronskega bančništva, oni pa naj neposredno meni pošljejo karte, ko prejmejo plačilo. Stric se je zahvalil za predlog poenostavljenega poslovanja a po njegovih besedah oni funcionirajo enako kot v 60tih prejšnjega stoletja in takšen način poslovanja/nakupa kart žal ni mogoč. (Muzejsko poslovanje za muzejski vlak!?)
Sicer me ne moti, da se bom sprehodil do kolodvora ampak zgodba je malo banalna. Sploh glede na dejstvo, da je je prodaja ostalih kart kr informatizirana.....
Dobra plat zgodbe je, da je stric, ki mi je karte "prodal" bil zelo prijazen in razumevajoč. Posledično mi pulz in pritisk nista narasla, sem pa se že večkrat pozabaval ob pripovedovanju zgodbice znancem.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Ravno ko teče debata o prometnikih....še komentar o Koprski ekipi.
In sicer, odkar so prišle prometnice in prometnik iz potniške je zadeva bistveno boljša, kot je bila do sedaj.
....ni kaj, je videt da so delali z ljudmi
In sicer, odkar so prišle prometnice in prometnik iz potniške je zadeva bistveno boljša, kot je bila do sedaj.
....ni kaj, je videt da so delali z ljudmi
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
No ,to je pa lepo brat!Je pa sedaj polom na potniški,premik pohorca je nerazumno dolg,sploh če ima priprego........Kot da bi šle komande iz tovorne prek Ljubljane na potniškoigor72 napisal/-a:Ravno ko teče debata o prometnikih....še komentar o Koprski ekipi.
In sicer, odkar so prišle prometnice in prometnik iz potniške je zadeva bistveno boljša, kot je bila do sedaj.
....ni kaj, je videt da so delali z ljudmi
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Jeseniška želežniška postaja je dokaz kje se začne balkan.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
kvak napisal/-a:Jeseniška želežniška postaja je dokaz kje se začne balkan.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Nurmi,bral sem pri Šeki,da imaš jutri avtovlak.Zanima me ali v Boh.Bistrici vedno ustavi vlak tako,da je baat stran od rampe.Je kar težko izstopit s kolesom,če si sam.Kako je s tem v sezoni,če je še več vagonov.Včeraj so bili štirje plus baat.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Vlak ustavi tako,da se da razkladati avtomobile.Koliko vagonov bo nikoli ne veš.TVD tu vleče špago vsem.Škartira vagone glede na lunine mene.Ok kot potnika te ta interna jebnga verjetno ne zanima.Za bicikle se Baata posebej ne dostavlja.Je sprevodnik,ki naj bi pomagal pri vstopu in izstopu potnikov,potem še premikač.Samoiniciative ne pričakuj,da ti bodo pomagali so ti pa dolžni in jih pocukaj za rokav.Na žalost je tako.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!