Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2034
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:Baje da se bo zadeva nadomestnih prevozov "zaradi zapore tira" v kratkem uredila, vsaj do Divače. Pustimo se presenetiti, drugega nam tako ne preostane :roll: [-o< :twisted:
Misliš nadomestnih prevozov na splošno, tudi za Pohorca in zimsko obdobje?
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Čez Slovenijo nujno potrebujemo eno hitro progo, ki bi prečkala "ovinke" in bi povezovala nekaj regionalnih centrov ter prestolnico. Tako bi omogočili večjo pretočnost delovnih migrantov, in s tem pripomogli tudi k večji zaposljivosti. Za tovorce, ki tako tako nemorejo voziti prav hitro je vseeno, če se cijazijo po trenutnih tirih, za ljudi pa bi takšna proga lahko pomenila nov zagon, da o fleksibilnosti trga dela ne govorim. Povezava MB, CE, LJ, Postojna, Divače in Kopra, s krakom KR, Jesenice, bi bila pika na i. Od naštetih krajev se potem lahko zaposleni (hiteč do svojih delovnih mest) presedeji na lokalce, ali pa avtobuse. Seveda pa se zavedam, da pri nas ni nič mogoče, kar je mogoče. Torej takšne železice tudi nikoli ne bomo imeli. Se bomo med mesti prej po luftu vozili, kakor pa dobili eno hitro progo.
Simpl je tanartabul.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1342
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a desiro »

bisabre napisal/-a:Čez Slovenijo nujno potrebujemo eno hitro progo, ki bi prečkala "ovinke" in bi povezovala nekaj regionalnih centrov ter prestolnico. Tako bi omogočili večjo pretočnost delovnih migrantov, in s tem pripomogli tudi k večji zaposljivosti. Za tovorce, ki tako tako nemorejo voziti prav hitro je vseeno, če se cijazijo po trenutnih tirih, za ljudi pa bi takšna proga lahko pomenila nov zagon, da o fleksibilnosti trga dela ne govorim. Povezava MB, CE, LJ, Postojna, Divače in Kopra, s krakom KR, Jesenice, bi bila pika na i. Od naštetih krajev se potem lahko zaposleni (hiteč do svojih delovnih mest) presedeji na lokalce, ali pa avtobuse. Seveda pa se zavedam, da pri nas ni nič mogoče, kar je mogoče. Torej takšne železice tudi nikoli ne bomo imeli. Se bomo med mesti prej po luftu vozili, kakor pa dobili eno hitro progo.
Gradnja neke nove proge zgolj za opisano je pri nas povsem nepotrebna, ni takšnega števila potencjalnih potnikov da bi bilo to ekonomsko upravičeno. Dovolj bi bilo že posodobitev in konkretno vzdrževanje ter mogoče kaka novogradnja dela proge z namenom izravnave krivin, tudi hitrosti bi se na marsikaterem odseku ob remontu lahko dvignile, ne pa da se še tam kjer se hitrost dvigne zaradi neizdanega obratovalnega dovoljenja vozi počasneje.
Laično razmišlanje, če gledamo sam potek trase brez trenutnega stanja tirov ki je obupno: Ljubljana-Preserje bi bilo z lahkoto 160 km/h, Preserje Borovnica 120, Logatec-Rakek 100 (seveda ne za tovorne), Vreme Divača 100. Do kresnic z malo izjemami 160, prav tako Litija- Sava, Breg-Sevnica, Dobova od 100 do 160 brez ovir... in še bi se našlo mest kjer bi lahko bila progovna hitrost višja, ne pa da je skoraj cela Slovenja, prilagojena nekemu francoskemu reduktorju v Tovorni Prestavi. :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1342
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a:Baje da se bo zadeva nadomestnih prevozov "zaradi zapore tira" v kratkem uredila, vsaj do Divače. Pustimo se presenetiti, drugega nam tako ne preostane :roll: [-o< :twisted:
Misliš nadomestnih prevozov na splošno, tudi za Pohorca in zimsko obdobje?
Verjetno dokler ne začne drugi lobij z nemogočim izsiljevanjem, zdaj pa ali je to nikoli, par let ali pa 10 dni. :roll: #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1342
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a desiro »

Da dodam še eno od cvetk potoval sem v nemčijo in že napovedi in obveščanje potnikov v Avstriji je odlično, DB pa nalogo jemlje še toliko bolje saj je edina napaka tista hodumušna Senkju for traveling with Z Deutsche Bahn"
namreč z Salzburga smo odpeljali z 4 min zamudo in takoj po odhodu in pri napovedi naslednje postaje se je slišalo opravičilo za zamudo ki znaša 4 min, napoved naslednje postaje ter možnosti prestopa, še peron s katerega zveza odpelje je bil napovedan prav tako tudi stran izstopa. In to v nemščini in angleščini.

Do Münchna smo pridelali sicer 24 min zamude vendar je šlo za nepredvideno zaporo tira. Še ena stvar ki se mi je dopadla pa je bilo pred Münchnom kjer je vlakospremno osebje obvestilo o tem da so določene veze žal odpeljale, hkrati pa je napovedal vse naslednje veze v teh smereh. (ne pa kot pri nas ko vlak za jesenice ki odpelje ob 17:18 čaka vezo 30 min, potem pa vozita dva lokalna vlaka v smeri Jesenic z 6 min razliko :roll: #-o )
Prav tako nas je strojevodja obvestil ko smo pred nekim signalom stali zaradi prometnih ozirov, lep način pomiritve potnikov ko se vlak ustavi kar nekje sredi proge.

Da ne govorim niti o učinkovitem načinu odprave vlaka , ko je enkrat ura odhoda se ne čaka več tekajočih potnikov, vlakospremno osebje hladnokrvno da kontakt zapiranja vlak pripravo za odhod in to je to. Ne pa pri nas ko potniki še kar tečejo na zamujeni vlak signal stoji a vsi jih čakamo, seveda obstaja razlika pri zadnjih vlakih tam se pač malo prijazneje počaka.

Zanimivo je tudi to da kadar je planirana zapora tira se vedno izdela poseben vozni red za določen dan kar pa pomeni da je vanj že vštet postanek nekje na poti in so potniki še vedno redno na svojem cilju, pa čeprav obstaja odstopanje od voznega reda istega vlaka ki vozi na dneve kadar ni zapor tira.

Samo še en dokaz da smo daleč za svetom.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Res je, da bi potrebovalio več pedantnosti ter vljudnosti, a je treba razumeti tako okoliščine, kakor potnike. Potrebna sta neka vzajemna solidarnost in upoštevanja. Sicer pa "tekajoči potniki" niso poglavitni problem, saj se tiste pol minute da nadoknaditi brez problema. Mi enostavno nismo dovolj prilagodljivi, ko denimo hočeš na vlak natovoriti kolo, potrebuješ akrobatske spretnosti, da skozi ozka vrata in hodnik "konjička" spraviš do sicer dokaj prostorne shrambe. A za to porabiš čas in če je več biciklistov je zamuda seveda neizbežna. Ko in če bodo namenski vagoni prilagojeni tovrstnim tovorom pa bodo tudi zamude manjše. Kolesa je treba namreč tudi ratovoriti, če se to počne na večih postajah, se seveda potroši določen čas, za kar pa potniki zagotovo niso krivi. Sploh pa ne vem zakaj so si omislili nizkopodnike kompozicije, saj bi lahko perone zgradili višje in bi potniki direktno vstopali vanje. Pa še manj skakanja čez tire med peroni bi bilo, ob hitenju na drgi vlak, kot sem nekoč opazil v Zidanem Mostu.
Simpl je tanartabul.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a bisabre »

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/avstr ... nom/430208 Ta link veliko pove o n aših SŽ in državni politiki, tudi prejšnjih.
Simpl je tanartabul.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 426
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a suha »

desiro napisal/-a:
Gradnja neke nove proge zgolj za opisano je pri nas povsem nepotrebna, ni takšnega števila potencjalnih potnikov da bi bilo to ekonomsko upravičeno. Dovolj bi bilo že posodobitev in konkretno vzdrževanje ter mogoče kaka novogradnja dela proge z namenom izravnave krivin, tudi hitrosti bi se na marsikaterem odseku ob remontu lahko dvignile, ne pa da se še tam kjer se hitrost dvigne zaradi neizdanega obratovalnega dovoljenja vozi počasneje.
:
Potencialnih potnikov je ogromno. Od domačih do aktualnih turistov. Govorim o relacijah, ki bi se začele v sosednji državi in tudi končala v drugi sosednji državi, pri tem pa prečila Slovenijo, kjer bi vlak ustavil na večjih postajah. Samo cene je treba spustit, pa eno pametno aplikacijo za mobitelčke in računalnike naredit, da lahko preko spleta kupiš vozovnico. Tako kot se je to naredilo pri letalskih prevozih. V Italiji dobiš hitri vlak Italo (privatni operater, ki vozi s hitrostmi 300 km/h) že za 15 € na relaciji Rim - Milano. Ljudje se na tej relaciji vozijo vsakodnevno v službo in nazaj iz Milana v Rim. Vlaki polni do zadnjega kotička (razen morda 1. razred). Skratka povpraševanja toliko, da ima že železnica omejitve zaradi toliko kompozicij in bodo sedaj nabavljali nagibne vlake, da bodo lahko vozili še po nekoliko slabših obvoznih progah. Trenutno imajo 20 vsakodnevnih povezav v eno smer + temu dodaj vsaj še cca. trideset povezav Italijanskega nacionalnega operaterje Trenitalia s hitrimi vlaki Freccia.

Bistveni problem v Slo. je ker niti načrtovalci železniških prog, kaj šele navadni državljani ne vedo kaj sploh je to hitri vlak... Pa tako malo je treba. Zapeljati se je treba namreč zgolj do Benetk, da se zadevo vidi v živo (primer "padalec" Dr. Duhovnik).

Če hitre proge v Slo. ne bo, se obeta nadaljnji osip mladine. Oni pač ne čakajo. Penzije bodo potem še nižje... Sedaj pravijo da bodo delali "drugi tir" kjer bo šlo do 160 km/h. Torej to pomeni, da ko bo zgrajen, bo že 20 let zastarel, če vemo da drugje vozijo 300 km/h, Koralmbahn v Avstriji (obvoz okoli Slovenije) 250 km/h. :?
desiro napisal/-a:
Da dodam še eno od cvetk potoval sem v nemčijo in že napovedi in obveščanje potnikov v Avstriji je odlično, DB pa nalogo jemlje še toliko bolje saj je edina napaka tista hodumušna Senkju for traveling with Z Deutsche Bahn"
namreč z Salzburga smo odpeljali z 4 min zamudo in takoj po odhodu in pri napovedi naslednje postaje se je slišalo opravičilo za zamudo ki znaša 4 min, napoved naslednje postaje ter možnosti prestopa, še peron s katerega zveza odpelje je bil napovedan prav tako tudi stran izstopa. In to v nemščini in angleščini.
:
Po že dokaj stari Evropski direktivi, ki jo mora implementirati v svojo zakonodajo vsaka država članica, bi to moralo biti zakonsko obvezno po vsej EU. Če ne delajo zvočniki oz. jih sploh ni, bi moral o nadomestnih povezavah, potnike, osebno obvestiti kondukter. To velja tako za vlake, avtobuse, letala, kot ladje.... Lahko obvestijo tudi elektronsko (torej e-mail, SMS...) samo to je pa tako ali tako znanstvena fantastika za SŽ.

Kako je s tem pri nas sicer ne vem, vem pa, da imajo kondukterji na žalost že težave z izgovarjanjem Slovenskega jezika, tako da Angleščino lahko pomoje najbrž kar odmisliš, kaj šele kako Nemščino, Italijanščino (glede na to, da se gremo nek turizem)... Če kaj rečeš si rasist...

Skratka, če ne obveščajo o prestopih pri zamudah jih bo moral en tožit. Edino tako se bodo spravili v red.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a holding »

bisabre napisal/-a:http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/avstr ... nom/430208 Ta link veliko pove o n aših SŽ in državni politiki, tudi prejšnjih.
...yes, yes,.... :thumbupl ....skoraj 20 let so se skupaj s Hrvati matral', da so dolgoletni X. panevropski koridor (in vse investicije, ki temu sledijo) preko Jesenic - Ljubljane - Dobove in Hrvaške...zjebal in preložil čez Avstrijo in Madžarsko in dalje čez Srbijo.....

....mogoče jim bo uspel zjebat še kaj....... :^o ...
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Glede osebnega obveščanja osebja (kondukterja) sem pred časom doživel zelo nazoren prikaz, kako se pri nas balkan še vedno valja po dolgem in po čez. Dva tuja turista z bicikloma sta imela karto za tranzit čez SLO, v Ljubljani sta morala le prestopiti na drugi vlak, a jima sprevodnik (kondukter) tega ni dovolil. Bila sta presenečana in jezna, saj sta plačala vse potrebno. Želela sta na Desiro, a kondukter očitno zadovoljivo ni znal ne nemško, ne angleško. Le s kazalcem jima je odločno migal pred nosom in odgovarjal no oz. nein. Mirno ju je preslišal in se delal tošota, dokler vlak ni odpeljal, po tistem sem na njegovem obrazu opazil vidno olajšanje. Če vsega ne bi videl na lastne oči in slišal na lastna ušesa, ne bi verjel. K sreči jima je ena od študentk, ki je sedela blizi vrat, uspela na hitro pojasniti bistvo problema in ju napotila do blagajne, kjer bi izvedela kako kar najhitreje nadaljevati vožnjo.
Res sicer je, da so na Desirojih omejene možnosti za prevoz koles, a pri tistih vratih konkretno ni bilo še nobenega in bi ju kondukter komot spustil gor, saj tujci pač ne morejo razumeti naših trapastih omejitev in togih ter neprilagodljivih pravil. Poleg tega pa na tistem delu vlaka ni bilo nobenega invalida in tudi zaseden ni bil v tolikšni meri, da bi kolesi pomenili kakšno hujšo vrnostno oviro. Če smo malo žleht, so v izrednih primerih za izhod predvidena okna, na stenah pa pritrjena kladiva za drobljenke stekla.Slika
Simpl je tanartabul.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1590
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a grega »

Na 200km/h z vlakom v Sloveniji z nadpovprečno razpršeno poselitvijo in zelo malimi mesti in razgibanim reliefom pač realno ni mogoče računati. Zraven pa seveda še čustvena navezanost na avtomobile in priljubljena misel: "AC v vsako vas".

v sklopu remontov potrebno pač potrebno občasno zgraditi kakšen predor, most, prekopati kakšen ovinek in bi bil počasi tudi vlak lahko bolj konkurenčen.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3651
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a mkx »

grega napisal/-a:Na 200km/h z vlakom v Sloveniji z nadpovprečno razpršeno poselitvijo in zelo malimi mesti in razgibanim reliefom pač realno ni mogoče računati.
Lahko. Ampak potem je treba (končno) uvesti dva tipa vlakov: lokalni, ki ustavlja za vsakim drugim koruznim steblom, in regionalni/mednarodni/hitri, ki ustavlja samo v večjih mestih in na železniških križiščih (zveze). Seveda mora biti potem vozni red usklajen tako, da na večje postaje pripelje lokalni vlak malce pred prihodom hitrega (tako da potniki lahko prestopijo za vožnjo v oddaljene kraje), seveda lokalni vlak tukaj počaka na prehitevanje. Po možnosti pa bi bilo potrebno uvesti še tretji (in četrti) tir na prometnejših progah, tako da lahko hitri vlak brzi brez da bi mu delali napoto potniški in tovorni vlaki, vozeči v isti smeri.

Pred leti sem v temi o obnovi Kočevske proge heretično napisal, da bi morala biti postaja za potniški vlak največ vsakih 8-10 km, ne pa na 3-7 km, kot je to sedaj. Pa sem jih dobil v glavo z lokalpatriotskimi češ odbijaš potnike. Se bomo pa morali začeti zavedati, da lokalni vlaki (dnevni prevozi na krajše razdalje, recimo Hrastnik - Trbovlje) nikakor niso združljivi s hitrimi vlaki, kjer bi smel vlak stati največ 3x na relaciji Lj-Mb (torej Zidani most in Pragersko kot železniški križišči in Celje kot kraj z omembe vredno velikostjo). In začeti biti objektivni glede velikosti potenciala potnikov na neki relaciji. Ne vem, če recimo 5-15 potnikov na vlak (ocena čez palec) na relaciji Trbovlje - Ljubljana upravčuje postanek ICSa, kar bolj ali manj poslabša voljo ostalih potnikov na teh vlakih.

Skratka, znanstvena fantastika. Do takrat pa bomo imeli RG vlake, katerih vozni čas je morda 2% krajši od LP na isti relaciji ... in podobne značilnosti.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4560
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Se bomo pa morali začeti zavedati, da lokalni vlaki (dnevni prevozi na krajše razdalje, recimo Hrastnik - Trbovlje) nikakor niso združljivi s hitrimi vlaki, kjer bi smel vlak stati največ 3x na relaciji Lj-Mb (torej Zidani most in Pragersko kot železniški križišči in Celje kot kraj z omembe vredno velikostjo). In začeti biti objektivni glede velikosti potenciala potnikov na neki relaciji. Ne vem, če recimo 5-15 potnikov na vlak (ocena čez palec) na relaciji Trbovlje - Ljubljana upravčuje postanek ICSa, kar bolj ali manj poslabša voljo ostalih potnikov na teh vlakih.
Bi se kar strinjal, se pa bojim, da bo spet kakšen velepomemben politik na ministerstvu za promet uvedel postanek ICS v kakšnih Hočah ali Račah, kot je nekoč že bilo z IC vlakom MB-LJ.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 638
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a trocken »

grega napisal/-a:Na 200km/h z vlakom v Sloveniji z nadpovprečno razpršeno poselitvijo in zelo malimi mesti in razgibanim reliefom pač realno ni mogoče računati. Zraven pa seveda še čustvena navezanost na avtomobile in priljubljena misel: "AC v vsako vas".

v sklopu remontov potrebno pač potrebno občasno zgraditi kakšen predor, most, prekopati kakšen ovinek in bi bil počasi tudi vlak lahko bolj konkurenčen.
Že danes bi morali pričeti z umestitvijo v prostor, to namreč lahko traja tudi 10 let, železniške proge Celje - Ljubljana. Sam bi predlagal traso ob progi Celje - Velenje do avtoceste, potem ob avtocestnem koridorju do Vranskega in nato dvajset kilometrov predora nekje do Kresnic na obstoječo traso proge. SAMO ZA POTNIŠKI PROMET. Tako bi se za tovorni promet in regionalne vlake sprostil zasavski koridor, hitri vlaki in vsi mednarodni (tudi iz Hrvaške) pa bi bili preusmerjeni na prej omenjeni potniški koridor. Vožnja LJ - MB bi bila skrajšana na cca uro in še nekaj minut, popolnoma konkurenčna avtocesti. V dvajsetih letih bi se to lahko izvedlo, ni hudič... Potem bi se mnenje javnosti v SLO gotovo čudežno spremenilo v korist vlakov.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1342
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a desiro »

[quote="bisabre"]Sicer pa "tekajoči potniki" niso poglavitni problem, saj se tiste pol minute da nadoknaditi brez problema.

Mi enostavno nismo dovolj prilagodljivi, ko denimo hočeš na vlak natovoriti kolo, potrebuješ akrobatske spretnosti, da skozi ozka vrata in hodnik "konjička" spraviš do sicer dokaj prostorne shrambe. A za to porabiš čas in če je več biciklistov je zamuda seveda neizbežna. /quote]

Seveda so tudi tekajoči potniki problem, in seveda naša slovenska pamet. Če bi vlakospremno osebje dalo pripravljeno za odhod strojevodja zaprl vrata in odpeljal bi se našel kak pametnjakovič ki bi vse skupaj prijavil, krivo pa bi bilo osebje in ne on ki pač ne zna poskrbeti da pride do vlaka pravočasno.
Še huje najde se tudi kakšen ki pozna signalne znake in prične oddajati signalni znak stoj...takšni pametnjakoviči so bili tudi v Nemčji vendar se jih tam kaznuje zaradi neupravičenega oddajanja signalnega znaka za nevarnost.

Glede koles je pa tako, na vmesnih postajah razumem da se pač postanek podaljša, na izhodni pa nikakor, saj če imaš kolo bodi pač 10 min pred odhodom na peronu in nebo ovir.

V spodnjem postu pa omenjaš politiko, naj te spomnim da je tema bolj o nesposobnosti PE potniški promet verjamem pa da tam sedijo tako desni in levi tako da je to zares nepomembno. Osebno človeka ne sodim po političnem prepričanju ampak bolj po dejanjih ki jih izvaja. Bi pa se lahko kdo bolj prizadel da bi vsaj na simensih ohranili RDEČE - RUMENO barvno shemo in ne neke pisane čačke ki se je mimogrede pojavila tudi na čistih simensih, seveda jo v roku 5 dni ni še nihče poskušal odstraniti.

V nemčji na regionalnih progah v večini primerov takšni vagoni oz garniture in lokomotive ne vozijo, saj mora podjetje zaradi česa takšnega plačati velike kazni oz. je ob določen del subvencije ki pa ni ravno velika, slišal sem podatke na določenih progah tudi pod 1€ na kilometer.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori