Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 19.08.2017, 9:29

Menim, da je križ hitrih prog čez našo državo mogoč, le smelosti nam manjka. Denar se že najde, saj bi lahko počrpali tudi evropski denar. Pri nas je žal tako, da takoj, ko nekdo predlaga nekaj, kar štrli iz malomeščanskega in minimalističnega slovenskega koncepta, popljuva. Lep primer je denimo ljubljanska grajska vzpenjača. Koliko enega nasprotovanja in pametovanja je bilo okoli njene gradnje ter kao nesmiselnosti, danes podira rekorde. Podobno je z vsemi drugimi projekti, ki bi Slovenijo umestili med prepoznvanješe države. Mi se še vedno šlepamo na Postojnsko jamo in Bled pa tisti "znameniti" razgledni stolp v Prekmurju, blizu tromeje. Bog ne daj, da bi gradili kakšen večji in impzantnejši most, kaj šele hitro progo, ooo to pa raje ne, se ne splača itd.
Vse se splača, če se zna zgraditi racionalno in pravilno tržiti. Tudi, če imamo veliko mest, ki ne presegajo 15000 duš se splača, saj se slednje lahko v kratkem času prepeljejo v drugo mesto kjer imajo zaposlitev. Danes jih veliko ostaja doma in čaka, da se v njihovem, ali bližnjem kraju odpre kakšen nov s.p., ter upajo, da jih bo lastnik zaposll, vsaj za nekaj mesecev, če že drugega ne. Povsem logčno je, da po vseh mestih pač ne moreš graditi novih tovarn ali pa pisarniških prostorov, a mobilnost delovne sile omogoča, da si ljudje delo najdejo tam kjer primanjkuje delavcev. Na postaje hitrih prog so tako navezujejo lokalne železnice ali avtobusne proge, tako delavci iz lokalca le prestopi na hitri lak in že brzi proti službi 100 km dlje.
Saj ni tako težko razumeti a ne? Ali pač?
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3182
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 19.08.2017, 10:03

zelencek napisal/-a:. Pravi mednarodni vlak je za mene TGV. Pri nas bi nekaj podobnega lahko vozilo na relacijah Barcelona-Kijev, London-Istanbul .

Drugače pa, velehitri TGV Pariz-Milano med Parizom in Lyonom sploh ne ustavlja, med Lyonom in Torinom ima pa kar 4 postanke v "brezveznih malih vaseh" v Alpah. Od teh ima Modana 4000 prebivalcev, Bardonecchia in Oulx pa samo 3000. Guess what, tudi mi smo v Alpah in to je zame primerljivo,


London-Instabul? Pozabi, to gre čez Dunaj. Poglej si tent koridorje.

Drugače, če so pa to za tebe brezvezna mesta, potem pa razumem tvoje pisanje. Ni primerjave. Pri nas imamo TNP, tam pa v teh brezvezih mestih smučajo, vozijo z gorskimi kolesi. Savojske alpe nimajo primerjave z Julijskimi. Ti vse preveč posplošuješ zadeve, sej je tam verjetno enako. Ne ni. Rudnik soli na Poljskem je Švica napram Postojnski jami. Vsi, ki so bili tam, to lahko povejo. Postojnska jama se šlepa na račun slave. Vem, da je to malo huda, ampak, Poljaki nas s svojim rudnikom šolajo ko bebce!

Menim, da je križ hitrih prog čez našo državo mogoč, le smelosti nam manjka.


Seveda je mogoč, kdo se bo pa vozil v enournem taktu? To pomeni okoli 470 duš na vlak. Pa ne sedaj, bomo pa imeli tričlenske. Potem je brezveze dajati 10 milijard evrov. Kaj ko bi namesto teh sanj poskrbeli, da se Domžale ne ponovijo. :|
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a zelencek » 19.08.2017, 11:37

Re 4/4 napisal/-a:London-Instabul? Pozabi, to gre čez Dunaj. Poglej si tent koridorje.


Ko bo enkrat preko nas in naprej spodobna infrastruktura, se bo prometni tok preusmeril. Prometni potencial je preko nas večji (ker je razdalja krajša), izkotistek potenciala pa je manjši (ker se kljub manjši razdalji pelje dlje časa, dražje...).

Re 4/4 napisal/-a:Drugače, če so pa to za tebe brezvezna mesta, potem pa razumem tvoje pisanje. Ni primerjave. Pri nas imamo TNP, tam pa v teh brezvezih mestih smučajo, vozijo z gorskimi kolesi. Savojske alpe nimajo primerjave z Julijskimi. Ti vse preveč posplošuješ zadeve, sej je tam verjetno enako. Ne ni. Rudnik soli na Poljskem je Švica napram Postojnski jami. Vsi, ki so bili tam, to lahko povejo. Postojnska jama se šlepa na račun slave. Vem, da je to malo huda, ampak, Poljaki nas s svojim rudnikom šolajo ko bebce!


Me je zanimalo, na kakšen odziv bo naletel moj odnos do teh krajev. "Brezvezne male vasi" sem napisal v narekovajih z razlogom. Res ni težko ugotovit, da se v resnici število prebivalcev v turistični sezoni poveča za vsaj 30x, samo Google slike na hitro pogledaš, ali pa kakšen prospekt...

Ni bil moj point, da bi hotel povedat, da so tiste vasi brezvezne. Moj point je bil: zakaj bi bilo pri nas kaj drugače? Oboji imamo turistični potencial, edina razlika je, da so pri njih potencial izkoristili, pri nas pa se še šlepamo.
Naš potencial je ogromen - nimamo velikih plaž, smučišč, term, mest... Imamo pa to vse, na zelo majhnem področju. Takih območij je malo.
In ne degradirat TNP-ja. Kljub temu, da je tam zaposlenih veliko topoglavih birokratov, je osnovni namen TNPja dober - ohranjanje narave in kulturne krajine. V turizmu gre lahko razvoj v eno skrajnost - da se vse pozida, naredi megalomansko in mondeno (če pretiravaš, potencial zmanjšaš)... Ali pa v drugo skrajnost - da se ne dovoli niti najmanjšega posega.
Nobena od teh skrajnosti ni zdrava, vedno pa obstajajo kompromisi in te je treba poiskat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3182
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 19.08.2017, 12:20

zelencek napisal/-a:
Ko bo enkrat preko nas in naprej spodobna infrastruktura, se bo prometni tok preusmeril. Prometni potencial je preko nas večji (ker je razdalja krajša), izkotistek potenciala pa je manjši (ker se kljub manjši razdalji pelje dlje časa, dražje...).

zakaj bi bilo pri nas kaj drugače? Oboji imamo turistični potencial, edina razlika je, da so pri njih potencial izkoristili, pri nas pa se še šlepamo.
Naš potencial je ogromen - nimamo velikih plaž, smučišč, term, mest... Imamo pa to vse, na zelo majhnem področju.


Eh, saj bi ti verjel, ampak stanje na terenu ne gre po tvoji definiciji.. Avstrijci s Tursko progo nimajo velikih načrtov. Odločili so se, da bo Dunaj križišče. Ne moreš se sedaj iti zidanje vse povprek s hitrimi progami, če Avstrija gradi v smeri JZ-SV in SZ-JV s križanjem na Dunaju, Romuni in Srbi pa sledijo toku Dunaja. Lahko se le prilagodiš temu. Vse ostalo je razmetavanje denarja. Koridorji (V. in X.) so že šli pa-pa. Lahko samo loviš za rep. To je realnost.

Imeti vse na majhnem področju je bolj težava, kot korist. Bled in Barcelona pokata po šivih. V Švici in Avstriji ni sledu o tem. Torej, govorim samo to, kar že strokovnjaki pravijo. Slovenija ne prenese masovnega turizma.

Pa nisem pesimist, ampak realist. Ne moreš s 46 km obale konkurirat 5000 km obale južnih sosedov. Imamo ogormno zaščitenih področij, kjer ni priporočljiv masovni turizem. Po drugi strani pa je Slovenija zelo razseljena. Zato ne primerjaj z Evropo, ampak z razumom.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3432
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a mkx » 19.08.2017, 12:31

zelencek napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:London-Instabul? Pozabi, to gre čez Dunaj. Poglej si tent koridorje.


Ko bo enkrat preko nas in naprej spodobna infrastruktura, se bo prometni tok preusmeril. Prometni potencial je preko nas večji (ker je razdalja krajša), izkotistek potenciala pa je manjši (ker se kljub manjši razdalji pelje dlje časa, dražje.

Vsak normalen potniški prevoznik bo z veseljem naredil 200km ovinka, če bo s tem segel v bazen milijona potencialnih potnikov. Kajti milijon potencialnih vsakodnevnih potnikov je potencial, ki več kot odtehta pol ali eno uro vožnje. In isto velja tudi za tovor. Kot je že Re 4/4 napisal: Slovenija je premajhna, da bi bila v Evropskem merilu res zanimiva za kapitaliste. Poskrbeti moramo sami zase, seveda v skladu z realnimi potrebami in zmožnostmi.
LP, Metod
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a zelencek » 19.08.2017, 15:19

Jah, govorimo čisto različen jezik, tako da zadevi ne bomo prišli do dna. Diametralno nasproten način mišljenja imamo: vi nekako v smislu, da mora biti najprej povpraševanje in šele nato ponudba, jaz pa da ne more biti povpraševanja, če ni ponube.
Kateri način razmišljanja je boljši in kateri slabši je najbolj nesmiselna možna debata, je kot da bi se menil kaj je boljše - pizza ali špageti... :wink: , tako da o tem res ne bi.

Imeti vse na majhnem področju je bolj težava, kot korist. Bled in Barcelona pokata po šivih. V Švici in Avstriji ni sledu o tem. Torej, govorim samo to, kar že strokovnjaki pravijo. Slovenija ne prenese masovnega turizma.
Pa nisem pesimist, ampak realist. Ne moreš s 46 km obale konkurirat 5000 km obale južnih sosedov. Imamo ogormno zaščitenih področij, kjer ni priporočljiv masovni turizem.


V mojo obrambo - nikakor ne podpiram masovnega turizma. Na Bledu se le-ta pojavlja zaradi 2 problemov, ki odražata problem Slo turizma: neustrezna infrastruktura in promocija. 1) Če imaš pre-slabo infrastrukturo, sploh ne moreš razvit turizma, če imaš pa "predobro" (tako ki preveč posega v naravo oz. prevelike nočitvene kapacitete za kraj), mu pa škodiš. 2) Promocija je pa pri nas povsem zgrešena. Po eni strani imaš glavno stran slovenia.info, ki ti vsiljuje bolj kot ne samo Bled, Ljubljano, Postojno in Piran, po drugi strani pa kup lokalnih spletnih strani, ki ti predstavljajo znamenitosti kot so vaške lipe. Spletnih strani, ki bi bile "nekaj vmes" je izjemno malo. V ostalih segmentih promocije je zelo podobno.

Masovnemu turizmu se bomo izognili tako, da bomo uredili ustrezno infrastrukturo (ne preveč, ne premalo, ravno prav) v skladu s turističnim potencialom in s pomočjo ustrezne promocije goste tudi razporedili po celotni Sloveniji (ja, tudi drugje kot na Bledu je potencial... vendar o tem raje ne bom zaradi že omenjenih diametralnih nasprotij). Tudi v ta kontekst spada Obala. Sama po sebi je največja beda, v povezavi z ostalimi kraji je pa izjemna popestritev.

Takole naj bo: strinjajmo se v tem, da se ne strinjamo :)
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a mateja » 19.08.2017, 18:53

Tisti, ki je skrajšal čas postaje Bled Jezero, je zelo pameten človek. Zapora na gorenjski progi in že je na Bohinjki vse zamujeno ... 601 čaka bus iz Ljubljane in potem je zamuda po tekočem traku vseh ostalih vlakov na Bohinjki, ker je križanje od Jesenic naprej možno šele v Bohinjski Bistrici. Potem dodamo še muzejca in slika je popolna.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3182
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.08.2017, 8:41

zelencek napisal/-a:Po eni strani imaš glavno stran slovenia.info, ki ti vsiljuje bolj kot ne samo Bled, Ljubljano, Postojno in Piran

Masovnemu turizmu se bomo izognili tako, da bomo uredili ustrezno infrastrukturo (ne preveč, ne premalo, ravno prav) v skladu s turističnim potencialom in s pomočjo ustrezne promocije goste tudi razporedili po celotni Sloveniji


Pa veš zakaj največ promovirajo te kraje? Ker hodijo Azijci masovno to gledat. Azijc ne bo šel v Haloze jest kislo zelje, pa vino spit, pa poslikat naravo, pol pa hop na kolo. Na turističnih sejmih se točno ve, kakšni tip turista je posamezen prebivalec. In zato se največ promovira, kar se promovira. Avstrijski, Italianski, Nemški gost pa tako pride z Avtom v toplice ali na morje, Nizozemci pa v kampe. Ne moreš potem govoriti, ja jih boš razporejal. Lokalne kraje raziskujejo le avanturisti, kar pa za množični Azijski turizem ne pride v upoštev.

Zadnji odstavek mi pa sploh ni jasen. Potencial je, tak kot je. Pohorje ima potencial za ljubitelje gozdnih sprehodov, Ljubljana pa za tiste, ki si ogledajo arhitekturo(katerih je več?). Tudi jaz, če grem v Schwarzwald na oddih, ne bom stanoval v Allgaeu-ju ali Ulm-u.

MMG: Tudi vse Evropske države najprej promovirajo najbolj znane znamenitosti.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a zelencek » 20.08.2017, 22:18

Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 21.08.2017, 7:45

Včeraj sem je potniški vlak (MV) s Hodoša odpeljal z 10 minutnom zamudo. Seveda potnikom vzroka nihče ni pojasnil. Dobro je le, da so ob priklopu Brižitke zalaufali klimo, saj je Madžari ne. Da Pragerskega je vlak nabral 15 minit zamude. Resnično smo se modernizirali in zelo koristno potrošili te silne milijona za "hitro" progo. Vse, ki se boste lotili opravičevanja te šlamastike pa lepo [-o< , da se ne trudite, ker se prakse in njenih posledic pač ne da zanikati.
Pa še eno vprašanje. Kdo je bil tisti gospd, ki je tako vneto fotografiral po hodoškem peronu in šireše. :wink:
Simpl je tanartabul.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11322
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a cokla » 21.08.2017, 8:45

bisabre napisal/-a:Včeraj sem je potniški vlak (MV) s Hodoša odpeljal z 10 minutnom zamudo. Seveda potnikom vzroka nihče ni pojasnil. Dobro je le, da so ob priklopu Brižitke zalaufali klimo, saj je Madžari ne. Da Pragerskega je vlak nabral 15 minit zamude. Resnično smo se modernizirali in zelo koristno potrošili te silne milijona za "hitro" progo. Vse, ki se boste lotili opravičevanja te šlamastike pa lepo [-o< , da se ne trudite, ker se prakse in njenih posledic pač ne da zanikati.
Pa še eno vprašanje. Kdo je bil tisti gospd, ki je tako vneto fotografiral po hodoškem peronu in šireše. :wink:


A je bil vlak ob prihodu v Hodoš točen? V Ljubljani je bil zamujen točno 13 minut....se mi zdi, da sem ga spremljal, ker je z njim prišla moja smena. In je bil ob odhodu iz Hodoša zamujen 7 minut.

Vsekakor pa je "pljuvanje" najlažje. Ni vse rožnato...ni pa vse tako slabo, kot nekateri hočete prikazat.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3182
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.08.2017, 9:10

@Zelencek
Sem prebral, ampak....
Govoriti, da je destinacija polna, je katastrofa. Na koncu bodo vsi turisti dobili svoje, vsi bodo postreženi, le počakati bo treba. Čas je namreč zaveznik turistov, ne njihov sovražnik.

Bi ga rad videl reči Japoncem: Sorry, we are too busy :D

Čas pa nikoli ni bil zaveznik turistov. Vsakdo, ki gre pogledat destinacijo, ki ni morje ve, da je čas sovražnik.

Pa še enkrat: Azijski gost ne bo šel kolesarit in pit, se kopat v terme v Prekmurje (kar je potencial vzhodne regije), Japonci, Kitajci, Indijci iščejo aritekturo, naravne bisere. Bi človeku predlagal obisk Evrope, da dobi malo augenmase.

Zakaj govorim toliko o Azijcih? Ker so hit in se uveljavljajo čaterji, celo do Brnika. Mariborsko letališče? Ja ponuja ravno, kar ne potrebujemo ne Slovenci, ne tuji turisti...
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 21.08.2017, 12:15

cokla napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Včeraj sem je potniški vlak (MV) s Hodoša odpeljal z 10 minutnom zamudo. Seveda potnikom vzroka nihče ni pojasnil. Dobro je le, da so ob priklopu Brižitke zalaufali klimo, saj je Madžari ne. Da Pragerskega je vlak nabral 15 minit zamude. Resnično smo se modernizirali in zelo koristno potrošili te silne milijona za "hitro" progo. Vse, ki se boste lotili opravičevanja te šlamastike pa lepo [-o< , da se ne trudite, ker se prakse in njenih posledic pač ne da zanikati.
Pa še eno vprašanje. Kdo je bil tisti gospd, ki je tako vneto fotografiral po hodoškem peronu in šireše. :wink:


A je bil vlak ob prihodu v Hodoš točen? V Ljubljani je bil zamujen točno 13 minut....se mi zdi, da sem ga spremljal, ker je z njim prišla moja smena. In je bil ob odhodu iz Hodoša zamujen 7 minut.

Vsekakor pa je "pljuvanje" najlažje. Ni vse rožnato...ni pa vse tako slabo, kot nekateri hočete prikazat.


Nikjer nisem pisal o kakršnem koli prihodu na Hodoš (iz Lj.), ampak o odhodu s Hodoša, v smeri Lj. Vlak iz Madžaske je bil dovolj točen, Madžarska mašina je že čakala pred postajo, da se naša zamenja z njihovo, nato je prometnik dal znak za odhod proti BP po VR in se je podvizal v svoje posvečene prostore, le naša garnitura se je nekam obirala. Zakaj, res ne vem, ker mi še nismo na tej stopnji razvoja, da bi kdo potnikom pojasnil vzroka. Mogoče zato, ker sprevodnik, ali pa "šefe" znata samo en svetovni jezik (slovenščino)? :wink: In še ena malenkost, ob odhodu prometnika ni bilo iz svojega brlogca, odhod je "zapiskal" kar sprevodnik. Domnevam, saj "šefa" z liziko nisem videl strumno pozdraviti (odpraviti) vlaka. :mrgreen:
Nisem pa nobena tečnoba, saj razumem težave, a če se te ponavljajoče, jih je potrebno odpraviti. Se ti ne zdi? Stalno izgovarjanje in opravičevanje v tem primeru izveni kot podpiranje lenobe ter nesposobnosti. Vsaj tako je pri meni v službi, kako je na ajzenponu sicer ne vem, a očitno povsem diametralno nasprotno, kakor v urejenih delovnih okoljih.
Zadnjič spremenil bisabre, dne 22.08.2017, 7:21, skupaj popravljeno 1 krat.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a igor72 » 21.08.2017, 15:18

bisabre napisal/-a:Nikjer nisem pisal o kakršnem koli prihodu na Hodoš (iz Lj.), ampak o odhodu s Hodoša, v smeri Lj. Vlak iz Madžaske je bil dovolj točen, Madžarska mašina je že čakala pred postajo, da se naša zamenja z njihovo, nato je prometnik dal znak za odhod proti BP po VR in se je podvizal v svoje posvečene prostore, le naša garnitura se je nekam obirala. Zakaj, res ne vem, ker mi še nismo na tej stopnji razvoja, da bi kdo potnikom pojasnil vzroka. Mogoče zato, ker sprevodnik, ali pa "šefe" znata samo en svetovni jezik (slovensščino)? :wink: In še ena malenkost, ob odhodu prometnika ni bilo iz svojega brlogca, odhod je "zapiskal" kar sprevodnik. Domnevam, saj "šefa" z liziko nisem videl strumno pozdraviti (odpraviti) vlaka. :mrgreen:
Nisem pa nobena tečnoba, saj razumem težave, a če se te ponavljajoče, jih je potrebno odpraviti. Se ti ne zdi? Stalno izgovarjanje in opravičevanje v tem primeru izveni kot podpiranje lenobe ter nesposobnosti. Vsaj tako je pri meni v službi, kako je na ajzenponu sicer ne vem, a očitno povsem diametralno nasprotno, kakor v urejenih delovnih okoljih.

Pa si; ena velika tečnoba! Ker nimaš pojma kako se odpravi potniški vlak, znaš pa šimfat in seveda že vnaprej poveš, da tebe pa ne bo nihče učil pameti....
bisabre napisal/-a: Vse, ki se boste lotili opravičevanja te šlamastike pa lepo [-o< , da se ne trudite...
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 22.08.2017, 7:19

igor72 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Nikjer nisem pisal o kakršnem koli prihodu na Hodoš (iz Lj.), ampak o odhodu s Hodoša, v smeri Lj. Vlak iz Madžaske je bil dovolj točen, Madžarska mašina je že čakala pred postajo, da se naša zamenja z njihovo, nato je prometnik dal znak za odhod proti BP po VR in se je podvizal v svoje posvečene prostore, le naša garnitura se je nekam obirala. Zakaj, res ne vem, ker mi še nismo na tej stopnji razvoja, da bi kdo potnikom pojasnil vzroka. Mogoče zato, ker sprevodnik, ali pa "šefe" znata samo en svetovni jezik (slovenščino)? :wink: In še ena malenkost, ob odhodu prometnika ni bilo iz svojega brlogca, odhod je "zapiskal" kar sprevodnik. Domnevam, saj "šefa" z liziko nisem videl strumno pozdraviti (odpraviti) vlaka. :mrgreen:
Nisem pa nobena tečnoba, saj razumem težave, a če se te ponavljajoče, jih je potrebno odpraviti. Se ti ne zdi? Stalno izgovarjanje in opravičevanje v tem primeru izveni kot podpiranje lenobe ter nesposobnosti. Vsaj tako je pri meni v službi, kako je na ajzenponu sicer ne vem, a očitno povsem diametralno nasprotno, kakor v urejenih delovnih okoljih.

Pa si; ena velika tečnoba! Ker nimaš pojma kako se odpravi potniški vlak, znaš pa šimfat in seveda že vnaprej poveš, da tebe pa ne bo nihče učil pameti....
bisabre napisal/-a: Vse, ki se boste lotili opravičevanja te šlamastike pa lepo [-o< , da se ne trudite...


Pretiravati pa res ni treba, samo povedal sem, kar sem doživel. Če je prometnik z liziko dal znak za odhod vlaka proti Madžarski, zakaj ga ni dal tudi ob odhodu vlaka proti Lj., niti se ni prikazal iz svoje pisarne? Je tako težko odgovoriti na to vprašanje?
Simpl je tanartabul.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov