Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 26.10.2017, 7:18

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Nisi edini, a žal je politika zapisala že toliko strategij, da bi mi morali biti danes železniška in še kakšna velesila....


Pa za vraga, a si ti sploh prebral, kaj sem zapisal??
Govorim o strategiji 2011-2030, ki obsega modernizacijo od Hodoša/Špilja do Ljubljane. na D4. Možni drugi tiri na enotirnih progah, drugi tir Koper-Divača, nadgradnja SVN na stranskih progah, remont Ljubljana-Zidani Most, elektrifikacija Grosuplje-Kamnik, Tivolski lok... Hitrost je pa odvisna od EU sredstev in gospodarsko rastjo.
Kaj sedaj vlečeš leto 1995, če ta ni več veljavi.Pa tudi vlečeš nekakšne primerjave s Kitajsko, ki z dampinškimi cenami jelka in ostalih viškov, ki jih imajo doma, ubija Evropsko gospodarstvo.

Seveda sem prebral kar si zapisla, od tod tudi moje ironične pripombe. Tako kot že 50 let grade ljubljansko ŽP se dogaja s posodobitvijo železniške infrastrukture. Vsake toliko časa si izmislijo novo strategijo, ki jo poten realizirajo 30%, ostalo prepuste prihodnjim vladam, ki vajo ponove. Žal se mi ni dalo poiskati vseh teh silnih preteklih razvojnih strategij, da bi lažje primerjali obljube vsakokratne politike. Sem pa zgolj primerjal razvoj tujih železnic z našimi in razlika je pač preočitna.
Tvoja trditev, da naj bi Kitajci posodobili svoje železnice na račun dampinških cen je pa resnično bosa. Še nisem slišal za državo, ki bi svojim jeklarnam naložila, da z dampinškimi cenami omogočijo lažjo, hitrejšo in konkurenčnejšo gradnjo lastnih železnic ter tirnih vozil. Res, da nisem strokovnjak s področja ekonomije, a tvoja trditev je milo rečeno smešna. Komu pa naj bi z dampingom Kitajci konkurirali? Sami sebi?
Bilo bi prav, da najprej malo posedeš in razmisliš o vse skupaj. V tolažbo ti je lahko zgolj gradnja nekaterih tujih železnic, ki so jih izvedli Kitajci, kjer pač lahko konkuritajo z dampingom, a morajo nato vseeno razliko v ceni prinesti not, drugače jim jeklarstvo lahko propade. In še nekaj, ko grade tuje železnice, to počno z lastno delovno silo, tračnicami in vsem drugim kar sodi poleg
V bodoče bi bilo bolje, da v svojih vpisih nisi tako vehementen, saj imamo že enega vseznalca cmerota več kot dovolj.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.10.2017, 8:09

Lej @bisabre. Boljše, da bi imel pavzo od foruma še naprej. Rajši beri po internetu, kot pa biti poznavalec brez osnov. Kitajci potrebujejo rast in delovna mesta. Četudi na nepošten način.


Še malo OT. Belgija ne bo vgradila wi-fi omrežja na vlake. Predrago! Še posebej, ker je treba tudi zakupiti GB prenosa pri operaterjih.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 26.10.2017, 9:20

Re 4/4 napisal/-a:Lej @bisabre. Boljše, da bi imel pavzo od foruma še naprej. Rajši beri po internetu, kot pa biti poznavalec brez osnov. Kitajci potrebujejo rast in delovna mesta. Četudi na nepošten način.


Še malo OT. Belgija ne bo vgradila wi-fi omrežja na vlake. Predrago! Še posebej, ker je treba tudi zakupiti GB prenosa pri operaterjih.


Resnica boli, komentarji še bolj. :wink: Sicer pa kitajska gospodarska rast ni odvisna od njihovega poštenja, ali nepoštenja, saj tam, kljub kapitalizmu še vedni vlada partija, ki odloča o marsičem. Damping pa lahko zdrži zgolj v stroškovno vzdržnem in urejenem tržnem gospodarststvu, ki si lahko to privošči, zato ni nikakršnega dvoma, da bi si kosooki privoščili kakšen presedan v tem smislu. Je pa res, da je njihova delovna sila (v primerjavi z zahodno) cenejša, kar pomeni izdaten stroškovni prihranek. V čem pa se mi in oni razlikujemo od razvitega Zahoda? V tem, da imamo od Kitajcev sicer boljše plače, a zdaleč nižje od zahodnih, kar je enako dampingu, po tvojem razumevanju seveda. Kljub vsemu pa še vedno gradimo drago infrastrukturo. Le kako to, da Kitajcemuspeva cenejša gradnja, nam pa ne? Očitno pri nas nekdo lepo kasira, pri Kitajcih pa takega, če ga le najdejo, postavijo pred zid in mu po eksekucij odvzamejo še vitalne organe, da tako povrne vsaj nekaj državljanom, če jih je že okradel. :twisted:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.10.2017, 10:34

bisabre napisal/-a:
Resnica boli, komentarji še bolj. :wink:

Kljub vsemu pa še vedno gradimo drago infrastrukturo. Le kako to, da Kitajcemuspeva cenejša gradnja, nam pa ne? Očitno pri nas nekdo lepo kasira, ...


Boli kaj? :lol: in ravno ti o resnici... #-o Se bo treba vprašati pri sebi, zakaj te želi cel forum "izključiti"? Kaj drugega kot osebno zlivanje nestrinjanja z enim človekom, ki ga moreš stalno omenjati, še nisi napisal. Še več, ujeli smo te na laži o krožnem v Ljubljani, o strojniku, saj še delaš v javnem sektorju kajne? :wink: Da te spomnem, kaj si napisal. (Ne mi prosim pravljice pravit, delam v državnem sektorju in vem kako to gre.)

In, če si že napisal o nizkih plačah in visokih stroških infrastrukture...Pa povej koliko procentov od cene pa gre za plače? Saj pozimi gradbinci delajo kajne? Saj kot trdiš...
([i]V moji firmi nihče ne prejme manj kot 1000 bruto, imamo urejene stimulacije in vsi vemo, da delamo za skupno dobro, ne le za nekaj posameznikov. Na firmo smo ponosni in smo ji več kot lojalni. Če je treba kdaj zategniti pas, se nam ta "vložek" pretvori v sorazmerni delež lastništva. Še nikoli nismo ostali bez regresa in 13. plače. Božičnice ne izplačujemo, saj je zato 13. plača nekoliko višja in vsi smo zadovoljni.[/i]
.

Še dobro, da se edit zaklene po 24 urah. Če si pa res sedaj ne zaslužiš ban, pa res najbolje, da se forum ukine... :|

Drugače ne igraj se z mojim spominom :!:
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 26.10.2017, 12:37

Ti me močno spominjaš na polit komisarja, ki je odločal o tem, kaj ni prav in kaj je, kdo je na liniji in kdo ne, koga je treba odstraniti in koga ne. :lol:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.10.2017, 13:22

Hedonist v vseh pogledih, kajne? ;-)

Google marsikaj najde. Samo čudno, da si drugje spoštljiv na forumih, komentarjih. Tukaj si pa daješ duška, ker očitno drugje hitreje radirajo. :lol:
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 26.10.2017, 15:19

Pojdiva raje po vrsti, saj si očitno močno obremenjen z mojim likom in delom. :lol: Bilo bi lepo, da svoje trditve podkrepiš z dokazi, enako velja za napisano v predhodnem vpisu. Če si si že vzel člas, potem prilepi originalno vsebino mojega teksta, ki ga navajaš v obliki izrezka, z datumom objave seveda.
Ko boš vse našteto opravl, bova pa še kakšno rekla na temo o dampingu in gldih gldih Kitajcih ter naših oh in sploh modernih železnicah ter njenih "strokovnjakih" :wink:
Simpl je tanartabul.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 276
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a anzovc » 26.10.2017, 16:04

Saj se sliši veliko kaj so kitajci naredili v zadnjih 10 - 15 letih, ampak Bisabre, daj število km obnovljenih prog podelit s številom prebivalstva in potem primerjaj s Slovenijo.
Sicer je pa itak nemogoče primerjat vse skupaj...vsaka država je specifika zase. Pri nas je pač hribovit relief, zelo razpršena poselitev, kratke razdalje. Proge pač potekajo tam, kjer so pred 150 leti presodili da je najbolje. Da bi zdaj delali nove hitre proge za potniški promet? Nima smisla zaradi zgoraj zapisanega. V glavnem, če nekje imajo že hitre vlake, itd... ne moreš to kar prezrcaliti k nam in reči tako hočem, da je tudi pri nas.

Tudi kar se gradnje prog tiče, kao po tvojem bi Kitajci to naredili ceneje. Malo se je treba vprašati zakaj je tam ceneje kot tule. @Bisabre, če si tako pameten zakaj nisi ustanovil konzorcij s kakšnim kitajskim gradbenim podjetjem bi sigurno zmagal na razpisu za pripravljalna dela za 2. tir.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.10.2017, 16:20

bisabre napisal/-a:.
Ko boš vse našteto opravl, bova pa še kakšno rekla na temo o dampingu in gldih gldih Kitajcih ter naših oh in sploh modernih železnicah ter njenih "strokovnjakih" :wink:


Nič ne bom opravil. Vsak zna uporabiti iskalnik in naj vpiše ključne besede.
O dampingu pa ni primeren forum, lahko pa za začetek odpreš wall street journal in daš 12 dolarjev. Baje si preskrbljen, zato ni noben problem. Maš pa brezplačni reuters in polno drugih strani.

Je pa tvoje obnašanje z "gldim gldim" res preseglo vse meje in naprošam @Mojster_ Strojevodja naj ukrepa, saj je on lastnik foruma in, če mu je še kaj do foruma, je 99,9 %članov foruma, da se te odstrani.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 26.10.2017, 18:36

anzovc napisal/-a:Saj se sliši veliko kaj so kitajci naredili v zadnjih 10 - 15 letih, ampak Bisabre, daj število km obnovljenih prog podelit s številom prebivalstva in potem primerjaj s Slovenijo.
Sicer je pa itak nemogoče primerjat vse skupaj...vsaka država je specifika zase. Pri nas je pač hribovit relief, zelo razpršena poselitev, kratke razdalje. Proge pač potekajo tam, kjer so pred 150 leti presodili da je najbolje. Da bi zdaj delali nove hitre proge za potniški promet? Nima smisla zaradi zgoraj zapisanega. V glavnem, če nekje imajo že hitre vlake, itd... ne moreš to kar prezrcaliti k nam in reči tako hočem, da je tudi pri nas.

Tudi kar se gradnje prog tiče, kao po tvojem bi Kitajci to naredili ceneje. Malo se je treba vprašati zakaj je tam ceneje kot tule. @Bisabre, če si tako pameten zakaj nisi ustanovil konzorcij s kakšnim kitajskim gradbenim podjetjem bi sigurno zmagal na razpisu za pripravljalna dela za 2. tir.


Kitajska je v omenjenem obdobju zgradila in ne obnovila toliko prog, koliko jih je posodobila pa nisem preverjal. Tudi to je res, da ima neprimerno večje število prebivalstva, a vse proge pač ne vodijo skozi vsako mesto in vas. Torej število prebivalstva ne more biti izhodiščni primerjalni pojem. Slovenija ima, glede na svojo velikost in poseljenost, idealno podlago za izgradnjo celostnega modernega železniškega omrežja, a je gumaški lobi premočan, da bi lahko v naslednjih desetletjih računali na vzpodbudnejše vesti okoli tega problema. Hribovje pa zagotovo ne more biti problem, poglej Švico, Avstrijo, severno Italijo in še bi se dalo našteti.
Hitre proge za potniški promet so nuja in jih bomo prisiljeni slej ko prej graditi, vsaj eno, če ne dve, ker se nas bodo tujci pričeli izogibati. Kdo pa misliš, da se bo na naših mejah presedal iz hitrega vlaka na slovenske kao posodobljena jajca, ki kljub progi, ki dopušča hitrost do 160 Km/h ne bodo presegli 120 KM/H? Obvoz preko Italije in Madžarske bo hitrejši.
Konzorcija s Kitakjci niso ustanovili zato, ker so bile kitajske zahteve zaposlitve lastne delivne sile za nas nesprejemljive, posledično tudi koncesija. Ampak to vseeno ni opravičilo za drago gradnjo naših prog, saj imamo tudi mi slabše plačane delavce, a je končna cena gradnje enaka, ali celo višja od tujih, kjer so plače in stroški precej višji. Torej ni opravičila ne za počasno modernizacijo in nenančrtovanje novih prog, kakor tudi ne že prej omenjene visoke cene. Zdi se mi smotrneje graditi novo hitro progo med Lj in MB, staro pa kasneje usposbiti za mešani tovorni in potniški promet, saj sem prepričan, da se bodo v bodoče najhitreje razvijale tiste evropske regije, ki bodo imele optimalno urejeno logistiko za hiter prevoz dnevnih migracij. Pa naj si gre zavoljo zaposlotev, ali drugih potreb. Železnica je v kraje, skozi katere teče, vedno prinašala napredek, gumaši niti približno ne tolikšnega.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 26.10.2017, 18:38

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:.
Ko boš vse našteto opravl, bova pa še kakšno rekla na temo o dampingu in gldih gldih Kitajcih ter naših oh in sploh modernih železnicah ter njenih "strokovnjakih" :wink:


Nič ne bom opravil. Vsak zna uporabiti iskalnik in naj vpiše ključne besede.
O dampingu pa ni primeren forum, lahko pa za začetek odpreš wall street journal in daš 12 dolarjev. Baje si preskrbljen, zato ni noben problem. Maš pa brezplačni reuters in polno drugih strani.

Je pa tvoje obnašanje z "gldim gldim" res preseglo vse meje in naprošam @Mojster_ Strojevodja naj ukrepa, saj je on lastnik foruma in, če mu je še kaj do foruma, je 99,9 %članov foruma, da se te odstrani.


Če mi zaupaš naslov, ti pošljem pakeljc najboljših robčokov proti šmrkanju. :wink:
Simpl je tanartabul.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1580
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 26.10.2017, 19:11

Daj @Re 4/4, prosim te umiri se malo, ker je škoda razgledanih ljudi kot si ti, da bi končali s kakšnim ban-om. Saj vidiš da je brezveze odgovarjat...
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 229
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a urban120 » 26.10.2017, 19:39

@Re4/4 Strinjam se s tabo, da je pluvanje Bisabreja preseglo vse meje. Še vedno se spomnim, ko smo en imeli en teden mir, ko je bil Bisabre na dopustu. ...ko bi vsaj tako ostalo.
Bisabre zamori vsako temo s svojim političnem pluvanjem. Mislim, da je čas, da @Mojster_ Strojevodja, kot lastnik foruma ukrepa.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 26.10.2017, 20:00

Ko vidim Bisabrejev prispevek ga enostavno preskočim saj bedarij imam že čez dan zadosti in ko se zvečer vsedem pred računalnik mi niti na misel na pride ,da bi bral še njegove politične izpade.
Kar se pa stroke tiče pa tako ali tako ni napisal niti črke kaj šele stavka.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 27.10.2017, 6:55

Pomirite se prjatli jekelne ceste! Če težko prenašate drugače misleče, je to vaš problem, tako kot se bo treba sprijazniti z dejstvom, da za železnicami stoji politika, vsakokratna, ki v marsičem odloča o njeni usodi. Če vam je pri tem nelagodno, mi je povsem vseeno, saj je problem v vaših glavah. Jaz bom še naprej sodeloval tukaj, če je komu prav ali ne. Se bo treba navaditi, da ni več enoumja, da vsi ne trobimo v isti rog.
Simpl je tanartabul.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov