Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Napajanje dovoljuje vse, problem Pomurke je ...
Ni čisto res...Za Prekmurko drži, če dela edini problematični daljnovod v celem Prekmurju...Drugih problemov pa naj ne bi bilo, saj so napajalne postaje bolj skupaj, kar zadostuje, da za doseganje višjih hitrosti na dolgi ravnini potrebuješ več moči na razdaljo. Na LGV progah se to reši z 2x25 kV napajanjem.

Bo pa čez nekaj let težava odsek Zidani Most-Špilje, če ne bo vlaganj. Za smer Postojna pa to ni več nobena skrivnost.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ni čisto res...Za Prekmurko drži, če dela edini problematični daljnovod v celem Prekmurju....
Pa dela resnično ta 110 kV daljnovod. Slišati je bilo o nadaljnih sodnih sporih.
Bo pa čez nekaj let težava odsek Zidani Most-Špilje, če ne bo vlaganj. Za smer Postojna pa to ni več nobena skrivnost.
Kakšno je pa stanje na novi NP nekje med Borovnico in Verdom?

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:
Pa dela resnično ta 110 kV daljnovod. Slišati je bilo o nadaljnih sodnih sporih.


Kakšno je pa stanje na novi NP nekje med Borovnico in Verdom?

LPL
Nisem zasledil, da bi ga morali izklopiti. Ustavno sodišče jih je lani tako ali tako zavrnilo. Številka U-I 198/16-4

Kdaj pa so jo postavili? Spomnem se samo intervijuja z Mesom, da bo na celotnem odseku Notranjske proge, za normalno obratovanje potrebnih več napjalnih, oziroma 14 milojonov evrov sredstev.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re 4/4 nisem mislil nova v smislu, da je že postavljena, govorilo se je tudi an forumu, da je potrebna nova napajalna postaja nekje pri Borovnici, Verdu, ker je sedaj možen menda samo en tovorni vlak med Bo in Lo....

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Aja to... Ja seveda. Je že Mes v času žleda napovedal, da bodo potrebne dodatne napajalne na tem odseku, sploh sedaj, ko dvomov o drugem tiru ni več. Seveda ob pogoju, da ostane isti sistem. Čeprav dolgoročno bi bilo bolje Koper-Borovnica 25 kV.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a:Aja to... Ja seveda. Je že Mes v času žleda napovedal, da bodo potrebne dodatne napajalne na tem odseku, sploh sedaj, ko dvomov o drugem tiru ni več. Seveda ob pogoju, da ostane isti sistem. Čeprav dolgoročno bi bilo bolje Koper-Borovnica 25 kV.
Čakaj kaj? in naj bi potem v Borovnici menjali eloke?? #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Čakaj kaj? in naj bi potem v Borovnici menjali eloke??
Točno tako, to so predvidevali že načrti JŽ konec 50-tih, začetka 60-tih! Pa jih nismo polsušali 60 let!

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a:
Čakaj kaj? in naj bi potem v Borovnici menjali eloke?? #-o
Zakaj menjati? Danes so takšni časi, da z eno e-lok lahko prevoziš od Rotterdama do Milana in še naprej. Ne vem, kaj posebnega bi bilo na primeru Borovnice? Razen, če namiguješ, da brižite ne bodo nikoli odšle iz prometa. Danes pa tako ali tako vsi prevozniki, ki se igrajo resno igro, kupijo MS lokomotivo. Še tradicionalno zaostali Italijani so pogruntal, da bodo preživeli le, če posodobijo vozni park. Konkurenca jih konkretno stiska.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Odgovorni na SŽ tako ali tako vedo, da s potniškim prometom ni kruha, ampak to javno izjavljati je bogokletno. Zato se jim z nabavo garnitur nikamor ne mudi, sicer se bo nekoliko dvignil potniški promet, ampak bi denar bolje obrnili, če bi najprej nadomestili mopede in brižite, šli na 25 kV itd. Ampak kot sem rekel, politično nekorektno razmišljanje, podobno kot je Gašparič - takrat še kot kandidat za ministra dejal o drugem tiru in komaj komaj prišel do ministra.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Še tradicionalno zaostali Italijani so pogruntal, da bodo preživeli le, če posodobijo vozni park.
Ampak napajalnega sistema pa ne menjajo kajne?
Se lahko že enkrat ustavimo s temi debilnimi debatami? Imamo 3 kV in to bo ostalo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Ampak napajalnega sistema pa ne menjajo kajne?
Se lahko že enkrat ustavimo s temi debilnimi debatami? Imamo 3 kV in to bo ostalo.
Menjajo ga ne, ker je mreža prevelika. Pod Brennerjem pa bo 25 kV, čeprav je severneje 15 kV in na jugu 3 kV

http://m.railjournal.com/index.php/main ... ation.html

Ni ravno debilno. Tudi jaz sem bil skeptičen včasih...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ne namigujem da bodo mopedi in brižite večni, vendar dejstvo pa je da tudi kar jutri ne bodo izginili, verjetno bodo te lokomotive vozile vsaj še 10 let, brižite morda še dlje. Da pa bi menjali napajalni sistem pa bi bila popolnoma nepotrebna investicija, bolje bi bilo narediti kakšen večji remont, malo hitreje kot smo vajeni se pravi z kako pravo mašinerijo več delavci itd. Da bi se hitrosti malo dvignile, ker tehle 75 km/h čez pol Slovenije je res za zjokat se. Morda opraviti kakšne nove izračune namreč grem stavit da bi lahko lahki vlaki (312 verjetno tudi nove garniture) dosegali bistveno večje hitrosti od trenutno dovoljenih, brez da bi to nevem kako grozno posegalo v udobje potnikov...varnost pa ima še kar nekaj tolerance. Vsaj glede na videno v nemčiji radiji na določenih odsekih podobni našim, mi vozimo 75 oni pa 140. #-o #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vsaj glede na videno v nemčiji radiji na določenih odsekih podobni našim, mi vozimo 75 oni pa 140. #-o #-o
140 ravno ne vozijo, imam pa vseskozi občutek ko prečkam mejo, da se čuti vožnjo skozi ovinke, pri nas se je pa v najboljšem primeru ni čutiti bočnih pospeškov. V slabih pa visiš na notranjo stran. Sicer pa tudi na naših najbolj ravnih progah, z urejeno telekomunikacijo za lokomotivske vlake ni dovoljena hitrost večja kot 120 km/h. Tako lahko na želje našaga vrlega Ritterja o vožni RJ kar pozabimo. Pa menda ne bo po premi in posodobljeni progi cijazil 120 na uro, na enako zgrajeni progi v avstriji (pozabimo na prehode, ki omejujejo hitrost pri nas na 160) pa 200 km/h. Sicer pa to ni čudno, če se remonti najbolj obremnejene koridorske proge (Lj-Polje) izvajajo s tirnicami S49.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a:Ne namigujem da bodo mopedi in brižite večni, vendar dejstvo pa je da tudi kar jutri ne bodo izginili, verjetno bodo te lokomotive vozile vsaj še 10 let, brižite morda še dlje. Da pa bi menjali napajalni sistem pa bi bila popolnoma nepotrebna investicija, bolje bi bilo narediti kakšen večji remont, malo hitreje kot smo vajeni se pravi z kako pravo mašinerijo več delavci itd.
Verjamem da ne. Nenazadnje Jeseniški mopedi doživljajo novo pomlad. Na srednji rok čisto metanje denarja stran. Tako ali tako bodo prišle nove garniture (vsaj 20 elektro), čez par let ne bo več omejitve za 541 do Hodoša, EC 150/151 in EC 158/159 se bodo po odprtju Koraplskega predora poslovili v takšni obliki (RJ ali prestop v Špilju, razen, če mislijo z novimi večisitemskimi garniturami voziti v Gradec), čez Jesenice tako vozijo brzi z 541... Nakup novih vagonov? Tega verjetno ne bom doživel, saj je treba kupiti vsaj 88 garnitur. Kje bo denar še za nove vagone. Se pa tako ali tako vidi, da si potniški promet brez problema sposoja od tovornega prometa.
Pri 363 bi pa bilo dobro pogledati stroške vzdrževanja in njihovo razpoložljivost v času od revizije do revizije napram 541. Že samo grafitne ščetke stanejo... Medtem pri 541 stane samo čiščenje vlečnih motorjev, če se pogledajo samo motorji. Drugače, verjamem, da je 363 stroj, vendar bo mogel počasi iz prometa v naslednjih 10 letih. Čustvena vrednost gor ali dol.

Kar pa se tiče elektrifikacije na 25 kV. Popolnoma jasno je, da bodo potrebne dodatne napajalne za 3 kV, pa, če hočemo ali ne. Še posebej od Borovnice do Kopra. Bi bilo lepo dati številke na mizo, koliko novih bo potrebno za 3 kV in koliko bi jih potrebovali za 25 kV. Še posebej samo za načtrovani drugi tir 17. promilov, 160 km/h in predvidena rast tovora...Če so Hrvati zmogli... Če je kdaj čas...potem je čas sedaj... Vsaj za zahodni del Slovenije...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kar pa se tiče elektrifikacije na 25 kV. Popolnoma jasno je, da bodo potrebne dodatne napajalne za 3 kV, pa, če hočemo ali ne. Še posebej od Borovnice do Kopra. Bi bilo lepo dati številke na mizo, koliko novih bo potrebno za 3 kV in koliko bi jih potrebovali za 25 kV. Še posebej samo za načtrovani drugi tir 17. promilov, 160 km/h in predvidena rast tovora...Če so Hrvati zmogli... Če je kdaj čas...potem je čas sedaj... Vsaj za zahodni del Slovenije...
O tem bi morali razmišljati pred 60 leti, pa smo se delali bolj pametne od Bačkancev. Sedaj ko smo zmetali številne miljone v neprimerno napajanje je prepozno. Posle j....ja nema kajanja!

LPL
Odgovori