Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:Od ponedeljka se opravlja nadomestni prevoz z avtobusi namesto vlakov 7705/7704, Divača-Buzet- Divača.
Da mejna policija sploh ni obveščena o tem, da prevoz opravljajo z mini busom, čeprav je sedaj glavna sezona in je večkrat potnikov za velik avtobus preveč, da pridejo iz Pule kolesarji, ki ostanejo v Buzetu " na suhem", da pridela avtobus vsaj uro zamude, saj je na tem koncu železnica veliko bolj priročna od cest,.....o vsem tem se PP očitno gladko je*e
Banalen pa je tudi vzrok, namreč motornik je na servisu, dvomim pa, da v času počitnic ni na razpolago kakšne druge DMG[/b



Igor..verjemi. Zelenci so v glavnem fuč...Kanarčke krpamo iz dneva v dan....jaz se ( milo rečeno ) bojim prvega šolskega dneva. :(

Še dobro, da 003/004 drži...dokler bo. #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Potniki so na SŽ nebodigatreba, ki se jih je treba čim prej znebit. :!: :twisted:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a cokla »

LJ363 napisal/-a:Potniki so na SŽ nebodigatreba, ki se jih je treba čim prej znebit. :!: :twisted:
Hja...točno tako je trenutno razmišljanje infrastrukture, tovornega prometa, tudi nekaterih veleumov v potniškem preometu...na žalost pa tudi nekaterih sindikalnih leader - jev. :oops:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a OBB »

Na teh železnicah je celi KAOS. Železnice je treba čim prej prodat za 49% ker tako negre več naprej. Ni garnitur, ni potnikov zakaj se potem neprestano pritožujejo. Oni so sami krivi da se ljudje vozijo z avti in avtobusi in ne z vlaki. Nekaj podobnega se je dogajalo v Srbiji. Državna firma JAT je bila na robu propada zastarela flota izgube, potem ko so JAT prodali ETIHAD AIRLINES je dobila novo floto, nove destinacije, zmanjšali so izgube in so postali najboljši letalski prevoznik na balkanu. Če bi se železnice prodale bi zelo hitro dobili 2 tir, nove lokomotive, nove garniture, vozni redi bi bili boljši ...
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Dino S »

OBB napisal/-a:Na teh železnicah je celi KAOS. Železnice je treba čim prej prodat za 49% ker tako negre več naprej. Ni garnitur, ni potnikov zakaj se potem neprestano pritožujejo. Oni so sami krivi da se ljudje vozijo z avti in avtobusi in ne z vlaki. Nekaj podobnega se je dogajalo v Srbiji. Državna firma JAT je bila na robu propada zastarela flota izgube, potem ko so JAT prodali ETIHAD AIRLINES je dobila novo floto, nove destinacije, zmanjšali so izgube in so postali najboljši letalski prevoznik na balkanu. Če bi se železnice prodale bi zelo hitro dobili 2 tir, nove lokomotive, nove garniture, vozni redi bi bili boljši ...
#-o :roll:
...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

OBB napisal/-a:Na teh železnicah je celi KAOS. Železnice je treba čim prej prodat za 49% ker tako negre več naprej. ... Če bi se železnice prodale bi...
Preoptimistčen si... Ga ni junaka, ki bi kupil SŽ potniški promet. Sploh pa v takšnem stanju, kot je, ko bi mogel bodoči lastnik zamenjati kompletni vozni park, izkoreninit zastarelost pri uporabniški izkušnji, itd...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re4/4, pa saj je OBB napisal, da samo za 49% ceno. Za pametno (se beri dovolj nizko ceno) se da vse prodat. Pa se bojim, da bi kupec hotel, da se mu plača..... Po drugi strani pa se za firmo, ki je 50% financirana iz proračuna hitro najde kupec, ki pa predvsem gleda na tistih državnih 50%, promet ga pa bolj malo briga, oziroma so že na SŽ ugotovili, da so avtobusi za obratovanje cenejši, sploh če so subvencije enake, glej dnevne odpovedi vlakov zaradi pomanjkanja garnitur v mirnem počitniškem času. Bog nas obvarvaj septembra!

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a holding »

...ja, je taku.... [-o< ...in skoraj cela država je na istem, skoraj na vseh področjih.....

P.S.:...nočem politizirat..... [-X ...sam' razlagam....
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Kar se logistike tiče je ta v rokah kamijonarjev. Na državni ravni to pomeni, da tudi avtobusarji seveda ne zaostajajo. Takšna je politična klima z ministrom na čelu. Gro potnikov žele preusmeriti na avtobuse, potniški promet po železnici pa omejiti na najnujnešega, razen mednarodnih prevozov na katere pač iz objektivnih razlogov nimajo vpliva, saj se morajo podrejati tujim zahtevam oz. voznim redom.
Simpl je tanartabul.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a trocken »

Brez skrbi. Bolj kot bo šlo navzdol, več je možnosti, da se stvari izboljšajo. Ko bo zadeva v kolapsu (če še ni, ampak očitno še ni), bodo nastopili zasebniki, ker jih bo država enostavno morala spustiti zraven. Tudi zadnje dogajanje v parlamentu to potrjuje, ko smo se za las rešili tožbe Evrope. Zato pa smo v Evropi. Zasebnik bo prinesel sodobnejši pristop, kvalitetnejša prevozna sredstva vsaj na linijah in v dnevnih obdobjih, ki se splačajo.
To se že dogaja v razvitih postsocialističnih državah Poljski, Češki, Slovaški, ni hudič, da se ne bi tudi pri nas.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

igor72 napisal/-a:.... kolesarji, ki ostanejo v Buzetu " na suhem", .....
Sej vem da ni prav ampak vseeno: lahko so veseli, da imajo vsaj kolesa s seboj, ker bodo z njimi tako ali tako prej prišli do Divače, kot pa z vzporednim avtobusnim ali železniškim prevozom. #-o
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Saj ni res, ampak....

http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... SZ_Go_Opti

SŽ enostavno priznava, da ni sposobna zagotoviti primernih mednarodnih povezav po tirih, zato je postala cestni prevoznik. Zakaj jih potem še rabimo, saj lahko karte naročim mimo njih direktno pri izvajalcu storitev (in še preko interneta!).
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

zigc0601 napisal/-a:Saj ni res, ampak....

http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... SZ_Go_Opti

SŽ enostavno priznava, da ni sposobna zagotoviti primernih mednarodnih povezav po tirih, zato je postala cestni prevoznik. Zakaj jih potem še rabimo, saj lahko karte naročim mimo njih direktno pri izvajalcu storitev (in še preko interneta!).
Tu se ne strinjam s tabo. Gre v večini za povezave z Italijo, ki so povsod problematične. Krivda tu ni toliko na SŽ PP, temveč na FS Trenitalia, ki mednarodnih vlakov nočejo voziti, zato so jih po večini prevzele tuje in privatne družbe (ÖBB, DB, SBB, FUC, Thello). Seveda vsaki od teh družb FS RFI mastno zaračuna stroške vožnje po italijanski infrastrukturi, zato je cestna povezava do Trsta oz. Tržiča (Monfalcone) smiselna rešitev za potnike, namenjene v Italijo. Vsekakor bolj smiselna kot dobesedno smešna kvazi železniška povezava Sežana - Opčine, ki je sama sebi namen. Ta kombinirana vozovnica za vlak in GoOpti ni slaba rešitev.
Tvoj komentar bi bolj veljal za povezave v Avstrijo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zigc0601 napisal/-a: SŽ enostavno priznava, da ni sposobna zagotoviti primernih mednarodnih povezav po tirih, zato je postala cestni prevoznik.
Potem sta DB in ÖBB tudi nesposobna?

Pa saj vozijo SŽ obmejne vlake. Prazne! Vsi veseli ko se uvede, potem pa tu pa tam kakšen "zaluta" gor. No za Špilje je malo boljše, ampak daleč od tega, da bi zapolnili cel vlak.

Za mednarodne vlake se pa pozanimaj, kako se jih uvaja. Ne pa na prvo žogo, da so nesposobni.

Prvo naj se zrihta notranji promet, šele potem se lahko igramo mednarodni.

Sploh pa ta opti go, je veliko bolj priljubljen kot, pa mednarodni vlaki. Toliko o vednost.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Kot nestrokovnjak bi vam želel predstaviti svoj pogled na problematiko potniškega prometa. Kot uporabnik železniških tirov me predvsem motijo vozni redi. Če bi na SŽ uvedli taktni vozni red bi bil interes za prevoze večji. V špicah bi bili vlaki natrpani, vmes pa nekoliko manj, pa tudi skoraj prazni, a suma sumarum se zadeva na koncu vseeno pogliha, saj bi zaradi pogostosti vlakov zanimanje za prevoze zagotovo porastlo. Pogostost je tista, ki vabi potnike, ne 3x do 5x dnevo cijazenje, največkrat brez klime. Seveda se zavedam, da takšen ritem zahteva dodatna vozila, a to naj bo skrb najemnikov prog oz. zainteresiranih prevoznikov, SŽ so tiste, ki postavljajo pogoje za najem, ne koncesionarji. Meni je vseeno kdo me pelje, pomembno je, da to počne čim pogosteje in ob kolikor toliko vzdržnem udobju. Nihče na med-mestnih relacijah (sploh pri nas kjer so razdalje v primerjavi s tujimi progami resnično smešne) ne zahteva tv, masažne tuše in brezplačen kofe, gre zgolj za zagotovitev udobne mobilnosti. Spomnim se kako nenavadno se mi je zdelo, da med Kamnikom ter LJ ob sobotah, nedeljah ter praznikih vlaki sploh ne vozijo. Kamnik zagotovo ni končna destinacija vseh potnikov. Velika Planina in druge bližnje izlketniške točke vabijo poleti kot pozimi. Zadostovala bi recimo dva vlaka zjutraj oz. dopoldan, eden opolda in dva popoldan oz. zvečer za nazaj. Prav tovrstni "izletniški" vlaki nam manjkajo, Švicarji so to že zdavnaj spedenali v nulo, pa na mnogih progah cugi vozijo kot za časa Franca Jozefa, torej bolj kot ne po fijakersko.
Kaj hočem povedati, pri nas se z voznimi redi oz. organizacijo prevozov, še manj pa s potniki nihče resneje ne ukvarja, vozne rede pa očitno sestavljajo ljudje, ki so naročeni na vse mogoče avto magazine ter moto revije, vlake pa vidijo zgolj skozi okno svoje pisarne, ali pa še tega ne. Mislim, da je ravno to eden najpoglavitnejših problemov.
Bom izpostavil en tak idiotski primer, ki se ne tiče zgolj SŽ temveč tudi avtobusarjev. Na relaciji Ptuj- Pragersko vlak ne vozi med 8,00 (po VR ob 7,46) in 11,30 (po VR ob 11,12)uro dopoldan ter med 13,30 (po VR ob 12,56) ter 16,45 (po VR ob 16,13) uro , avtobus pa med Ptujem in Pragerskim ali Sl. Bistrico sploh nikoli, čeprav je v Pragerskem neke vrste železniško križišče in bi marsikdo prestopil na vlak ter se odpeljal v smeri Lj. ali MB oz. Avstrije. Vozi zgolj fabriški avtobus do Kidričevega (Boxmark, Talum). Je našteto normalno? Skratka ni konkutrence in vsak se lahklo preserava po mili volji. Če torej želim z avtobusom s Ptuja v Lj. moram najprej na avtobus za MB, od tam na vlak ali BUS. Vse našeto zagotovo sodi v rubriko "saj ni res pa je".
Simpl je tanartabul.
Odgovori