Ni čisto res. Vlaki za Poljsko, Češko in Madžarsko so bolj "sociani" Razen, če so ti narodi drugorazredni.desiro napisal/-a: Da ne govorim niti o učinkovitem načinu odprave vlaka , ko je enkrat ura odhoda se ne čaka več tekajočih potnikov, vlakospremno osebje hladnokrvno da kontakt zapiranja vlak pripravo za odhod in to je to. Ne pa pri nas ko potniki še kar tečejo na zamujeni vlak signal stoji a vsi jih čakamo, seveda obstaja razlika pri zadnjih vlakih tam se pač malo prijazneje počaka.
Težko, ampak ne nemogoče. Proga poteka čez center Celja in Žalca, ter med nasadi hmelja in hiš, kar pomeni, da bi mogel vkopati postajo Celje in bi tiri prišli iz vkopa šele v Šempetru. Druga težava pa je, da je postaja Celje na čisto svojem koncu, torej moreš nekako priti tja. Celje pa nima niti javnega prevoza (no komaj ga ustanavljajo), še manj pa večje parkirišče za tiste na vasi. Pa smo pri ceni. Toliko prahu o drugem tiru, kaj šele tukaj.trocken napisal/-a:. Sam bi predlagal traso ob progi Celje - Velenje do avtoceste,
Seveda. Srbi začenjajo vrtati dva tunela proti Madžarski.holding napisal/-a: ...yes, yes,.... ....skoraj 20 let so se skupaj s Hrvati matral', da so dolgoletni X. panevropski koridor (in vse investicije, ki temu sledijo) preko Jesenic - Ljubljane - Dobove in Hrvaške...zjebal in preložil čez Avstrijo in Madžarsko in dalje čez Srbijo.....
....mogoče jim bo uspel zjebat še kaj....... ...
Zanimive stvari pišeš.suha napisal/-a:
Potencialnih potnikov je ogromno. Od domačih do aktualnih turistov. Govorim o relacijah, ki bi se začele v sosednji državi in tudi končala v drugi sosednji državi, pri tem pa prečila Slovenijo, kjer bi vlak ustavil na večjih postajah.
Bistveni problem v Slo. je ker niti načrtovalci železniških prog, kaj šele navadni državljani ne vedo kaj sploh je to hitri vlak...
Če hitre proge v Slo. ne bo, se obeta nadaljnji osip mladine. Oni pač ne čakajo. Penzije bodo potem še nižje... Sedaj pravijo da bodo delali "drugi tir" kjer bo šlo do 160 km/h. Torej to pomeni, da ko bo zgrajen, bo že 20 let zastarel, če vemo da drugje vozijo 300 km/h, Koralmbahn v Avstriji (obvoz okoli Slovenije) 250 km/h.
.
Berem, da je v Sloveniji na periferiji doma največ ljudi. Že drži. Peto največje mesto v Sloveniji ima komaj kaj več kot 25.000 prebvalcev. Če je potencial potnikov za vlak 20%,za mednarodni vlak pa manj kot %, ni težko seštet 1+1. Milano jih ima s periferjo skoraj 5 milijonov. So prestolnica mode, severna finančna metropola Italije, turizem...Lepa primerjava prometa z njimi, ni kaj.
Aha potem Madžari, Slovaki tudi ne vedo? Poljake je streznala cena hitrih prog in jih ne želijo graditi niti na dlgi rok. Češki politiki se sedaj hvalijo kako so ugotovili, da bi lahko gradili, ampak ob ceni se že vrtijo glave. Čisti politični projekt.
Zanimivo. 300 km/h za drugi tir. Hudo, še dosegel ne bo te hitrosti, bo že napoved postaje Divača. Prekašaš @Zelenc97, ki bi peljal hitro progo za 250 km/h do 1000 prebivalcev, kjer je kmetijstvo na visokem nivoju. Industrije 0, prav tako finančno središče z enim uradom pošte in bankomatom. Res imate ideje.