Na mejnih postajah, kot je Hodoš, sta v igri dva različna režima postopkov okoli vlaka, odvisno na katero stran vlak odhaja. Temu primerno sta na takih postajah prisotna dva kompleta uslužbencev. Na Hodošu imaš madžarskega prometnika, ki skrbi za promet proti Madžarski, in slovenskega prometnika, ki skrbi za promet proti Sloveniji. Kot kaže imajo Madžari še lepo klasično odpravo vlakov, kjer odhod (tudi potniških vlakov) signalizira prometnik, v Sloveniji pa je drugače. Vsekakor pa madžarski prometnik nima kaj opletati pri odpravljanju vlakov proti Sloveniji (in obratno).bisabre napisal/-a:Pretiravati pa res ni treba, samo povedal sem, kar sem doživel. Če je prometnik z liziko dal znak za odhod vlaka proti Madžarski, zakaj ga ni dal tudi ob odhodu vlaka proti Lj., niti se ni prikazal iz svoje pisarne? Je tako težko odgovoriti na to vprašanje?
Očitno to, kar je napisal @Igor72, in si kar sam poudaril, ni nobeno pretiravanje.