Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a E.L. » 03.10.2017, 15:30

mkx napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Kulturo (katero koli) je treba najprej razviti in jo nato negovati ter jo narediti tradicionalno. Mi ne znamo, ali ne zmoremo ne eno ne drugo.

Žal je to res. In se kaže tudi skozi neskončno udrihanje čez Jankovičevo izrivanje avtomobilov iz Ljubljanskega mestnega središča (deljene površine na Slovenski cesti, v prihodnje tudi na Gosposvetski) in uvajanje prometnih pasov za javni promet (avtobuse in taksije) na nekaterih vpadnicah.



Če bi imeli kako pametno strategijo, ne bi bila najpopularnejša investicija peščeno parkirišče, ki jih je okoli ožjega centra kot še nikoli.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3422
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a mkx » 03.10.2017, 17:50

E.L. napisal/-a:
mkx napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Kulturo (katero koli) je treba najprej razviti in jo nato negovati ter jo narediti tradicionalno. Mi ne znamo, ali ne zmoremo ne eno ne drugo.

Žal je to res. In se kaže tudi skozi neskončno udrihanje čez Jankovičevo izrivanje avtomobilov iz Ljubljanskega mestnega središča (deljene površine na Slovenski cesti, v prihodnje tudi na Gosposvetski) in uvajanje prometnih pasov za javni promet (avtobuse in taksije) na nekaterih vpadnicah.

Če bi imeli kako pametno strategijo, ne bi bila najpopularnejša investicija peščeno parkirišče, ki jih je okoli ožjega centra kot še nikoli.

Če bi imeli sploh kakšno strategijo ... ki bi se je držali vsi deležniki. Tako pa se težave rešujejo parcialno. Jankovič mora nekako rešiti center Ljubljane pred vso morečo pločevino, periferialci pa se vozimo v center Ljubljane z osebnimi avtomobili ker je javni prevoz iz periferije slab ali pa neobstoječ. Ko bo javni prevoz boljša (predvsem hitrejša) alternativa osebnemu vozilu, bo veliko več ljudi uporabilo to možnost. Ker država (skupaj s svojimi firmami) ne naredi nič, da bi se uredil primestni potniški promet (tudi železniški), je pač Jankovič začel oteževati promet osebnih avtomobilov. Na koncu bo cilj - javni promet boljši od osebnih vozil - dosežen, seveda pa, kot ponavadi, z dirko proti dnu namesto z izboljšavami. #-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 04.10.2017, 6:38

Ne računajte na Jankovića, je baraba na kubik. Če bi iskreno želel izgnati osebna vozila iz mesta, v njem ne bi zradil toliko garažnih hiš. Da imam prav, je dokaz pod samim kongresnim trgom, načrtuje pa se še ena pod Tržnico. Če želiš zares izgnati osebni promet iz mesta, moraš ob vpadnicah zgraditi velike garažne hiše in parkirišča ter povečati število avtobusov ob špicah. Ker pa ima Ljubljana zastarelo cestno infrastrukturo, ki ni sposobna absorbirati vsega prometa, se tudi povečanje števila javnih prevoznih sredstev ne bo kaj dosti poznalo, le drug drugemu bodo delali gužvo. Sicer pa se popoldanski špici peljite po Dalmatinovi, tja do UKC pa vam bo jasno kaj je to butasta prometna ureditev, ali bolje rečeno neureditev. Janković je navaden blefer, mafiozo, ki gleda zgolj na lastno korist, mesto kot celota pa je prometno degradirano. Zanj je najpomembneje, da ima polišpano ožje mestno jedro, tam okoli njegove županske pisarne in je zadovoljen. Od Tavčarjeve pa tja do Gornjega trga seže njegov pogled, no ja, pa Stožice tudi vidi, saj ima brezplačen vstop, to je pa tudi vse. Jaz sem rojen Ljubljančan in vem kako se je mesto razvijalo, največji infrastrukltutrni napredek je doživelo v 60. letih prejšnjega stoletja, ko je bil predsednik izvršnega sveta RS Stane Kavčič, s svojo ekipo, ko so ga odstavili se je vse ustavilo. To kar dela Janković je zgolj šminkanje, sa se mesto ne razvija niti ne revitalizira enovito. Ne bom našteval kaj vse bi moral storiti, ker je tega toliko, da glava peče. A kaj hočemo, v Ljubljani ni več veliko staroselcev, so večinoa prišleki, ki jo dojemajo bolj kot mesto za žur, dol jim visi vse drugo, zato tudi ob vsaki priložnosti ploskajo županu. Ampak to je že druga zgodba, ki je nima smisla načenjati, sa je ne bo nič spremenilo.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4232
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 04.10.2017, 6:57

Kaj si to s programa tvoje demokratične stranke prepisal? Dajte že ebnkrat na volitvah zmagat, da boste pokazali, če vas je kaj v hlačah. Sicer pa forum o železnici ni greznica za strankarsko propagando!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11319
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a cokla » 04.10.2017, 7:04

Ljubitelj napisal/-a:Kaj si to s programa tvoje demokratične stranke prepisal? Dajte že ebnkrat na volitvah zmagat, da boste pokazali, če vas je kaj v hlačah. Sicer pa forum o železnici ni greznica za strankarsko propagando!


Hm...mal sem že zamišljen. Vse prevečkrat se že strinjam s tabo. :thumbupl :thumbupl
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3422
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a mkx » 04.10.2017, 13:33

bisabre napisal/-a:Ne računajte na Jankovića, je baraba na kubik.

Ne dolgo nazaj si hvalil Putina (z manjšo opombo, da je baraba ampak car). Če odmislimo razliko v velikosti šerifata (200k prebivalcev proti 144M, še večje razmerje pri površini) ... kakšna pa je razlika med njima? Jaz kakšne velike razlike ne vidim, oba uporabljata podobne metode vladanja.
LP, Metod
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 25.10.2017, 8:45

http://www.rtvslo.si/slovenija/potniski-promet-na-stranskem-tiru/436033#comments Ni kaj dosti za dodati. Nič čudnega, da je Cmero dejal:"Slovenec sem, ne jamram".
Simpl je tanartabul.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 636
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a 038 » 25.10.2017, 11:16

Tvoje zmerjanje Cerarja z Cmerotom v skoraj vsakem postu že malo preseda.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 25.10.2017, 11:34

Sočustvujem s teboj, a žal je tako kot sem zapisal. Ko bomo imeli predsednika vlade z vsemi atributi, ki pritičejo nekemu državniku in šefu vlade, bom vsekakor spremenil mnenje o njem. Do takrt bo zame pač Cmero. Sicer pa ga tako ne imenujem zgolj jaz, poln kufer ga ima že marsikdo v tej državi, ki ve kaj pomeni pravi šef, možak z jajci in retoričnim presežkom. Tale trenutni pač spominja na cmero, tako po strokovnih, kakor retoričnih sposobnostih, da o pozitivnih učinkih vladanja sploh ne govorimo, saj jih skoraj ni. Da imam prav dokazuje njegova samohvala, ko si pripiosuje zasluge za gospodarsko rast. A že vsak dijak prvega letnika ekonomskle srednje šole ve, da ta nikakor ni odvisna od lepih besed in nastavljanja kameram, ampak zgolj in samo od sposobnosti gospodarstva samega ter splošne gospodarske klime po EU ter širše in seveda borznih nihanj. On je za naše gospodarstvo zgolj strošek, neproduktivno nujno zlo. Sicer pa že sam podatek, s katerim se rad hvali, da je zmanjšal brezposelnost, dovolj pove o njem, saj se je nezaposlenost znižala predvsem zaradi številčnih odhodov naših državljanov na delo v tujino, veliko se jih je upokojilo, nekateri so odprli s.p., nekaj pa gre na račun večjih sezonskih zaposlovanj. Torej ga lahko upravičeno ljubkovalno imenujem Cmero.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4232
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 25.10.2017, 12:02

Idi s takim žaljivim pisanjem na ustreznejši forum!
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 636
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a 038 » 25.10.2017, 12:45

Za moje razumevanje neprestano zalis tretjo osebo, torej bi te morali administratorji odstranit.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3143
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 25.10.2017, 15:00

Očitno sem edini Slovenec, ki je sam našel in prebral "Izhodišča za resolucijo o nacionalnem programu razvoja javne železniške infrastrukture. Obdobje 2011 do 2030", v kateri je napisan potek modenizacije infrastrukture, ki se ga vse dosedanje vlade držijo. Le malo so v zamudi. Ostali očitno znajo res samo jamrat v medijih. #-o

MMG: Kaj dela Srbska lokomotiva na sliki v prispevku?
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a bisabre » 25.10.2017, 15:52

Nisi edini, a žal je politika zapisala že toliko strategij, da bi mi morali biti danes železniška in še kakšna velesila. Za primerjavo, Kitajci so od leta 2003 do danes zgradili preko 7000 Km sodobnih železniških prog in uvedli najsodobnejšo tehnologijo, vključno z Magleviji. Pojasni mi prosim, kako je njim uspelo vse našteto, mi pa v tem obdobju nismo sposobni (ne zgraditi) vsaj dostojno obnoviti vseh tistih dobrih 1200 Km prog, vključno z nekaj deset voznimi sredstvi. Mimogrede, Kitajski BDP je še vedno nižji od našega, na zadnjem partiskem kongresu pa so si zastavili cilj, da ga v naslednjih 20. letih spravijo na naš oz. nekoliko višji nivo. Seveda jim mi nismo bili merilo, da ne bo pomote, podatek sem navedel zgolj informativno, zaradi lažjega razumevanja stanja in kaj se da doseči v relativno skromnejših fiskalnih okoliščinah.

In še sladkorček:

Objavljeno v Uradnem listu, št. 326-03/90-2/41, podpisnik pa Jožef Školč (predsednik DZ).

609. Nacionalni program razvoja Slovenske železniške infrastrukture (NPRSZI), stran 933.
Na podlagi 5. člena zakona o načinu opravljanja in financiranju prometa na obstoječi železniški mreži ter reorganizaciji in lastninskem preoblikovanju javnega podjetja Slovenske železnice (Uradni list RS, št. 71/93) je Državni zbor Republike Slovenije skladno s 166. členom svojega poslovnika na seji dne 25. oktobra 1995 sprejel
N A C I O N A L N I P R O G R A M
razvoja Slovenske železniške infrastrukture (NPRSZI)......
....................................................................

.......... Nacionalni program zajema obdobje od leta 1994 do dokončanja projektov, ki so sestavni del tega programa. Dinamika potrebnih finančnih sredstev je v tabeli 5/1 prikazana le do leta 2005, vendar dolgoročnejši projekti, kot so hitra proga Trst–Ljubljana–Zagreb s priključki na Koper in Reko, drugi tir Ljubljana–Jesenice in projekti regionalnih prog, segajo do leta 2015.


Ljubljana, dne 25. oktobra 1995!

Pa še en link: (Ni za oboževalce velepametne in sposobne slovenske politike)
https://www.rtvslo.si/svet/kitajska-stavi-na-zeleznice-pri-gradnji-nove-svilne-poti/421534
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3143
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 25.10.2017, 16:37

bisabre napisal/-a:Nisi edini, a žal je politika zapisala že toliko strategij, da bi mi morali biti danes železniška in še kakšna velesila....


Pa za vraga, a si ti sploh prebral, kaj sem zapisal??
Govorim o strategiji 2011-2030, ki obsega modernizacijo od Hodoša/Špilja do Ljubljane. na D4. Možni drugi tiri na enotirnih progah, drugi tir Koper-Divača, nadgradnja SVN na stranskih progah, remont Ljubljana-Zidani Most, elektrifikacija Grosuplje-Kamnik, Tivolski lok... Hitrost je pa odvisna od EU sredstev in gospodarsko rastjo.
Kaj sedaj vlečeš leto 1995, če ta ni več veljavi.Pa tudi vlečeš nekakšne primerjave s Kitajsko, ki z dampinškimi cenami jelka in ostalih viškov, ki jih imajo doma, ubija Evropsko gospodarstvo.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 119
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 26.10.2017, 2:20

Re 4/4 napisal/-a:
MMG: Kaj dela Srbska lokomotiva na sliki v prispevku?

Ajoooj! Kad sam u temi o ljubljanskom tramvaju pitao čemu slika balkanskog hitlera... bio sam popljuvan od pozitivno mislečih.. :lol:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov