Stran 49 od 52

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 22.02.2018, 23:10
Napisal/-a TGV Lyria
Bom jaz odgovoril. Tudi do dve uri traja. Doživel na lastni koži, ko smo z avtobusom stali na Postojnskih vratih zaradi zdrsa tovornjaka.
Gomulka je bila odstranjena dosti hitreje, žal se je okvara zgodila ob nepravem času (konica), ampak dobro... Bolj kot karkoli drugega kaže to na problematičnost enotirne gorenjske proge, ki bi verjetno rabila drugi tir bolj kot Koperbahn.

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 22.02.2018, 23:27
Napisal/-a trocken
No, no, ne hvalite se preveč, ajznponarji... če se tovornjak postavi počez, je najprej potrebno priti pred njega, da se ga odstrani. Problem je v tem, da ko se odstrani pokvarjeno gomulko, je proga prazna in se promet počasi lahko začne sproščati, medtem, ko na cesti obtiči 100 tovornjakov, ki se v sneženju potem ne morejo več premakniti. Ne po svoji, niti ne po krivdi cestarjev, se torej reševanje zavleče v ure...Ampak obrazložiti to...

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 22.02.2018, 23:45
Napisal/-a holding
..za nobeno hvalo ne gre.. :!: ...samo za razlago:..tudi pokvarjene gomulke ne moreš kar tko - kot vagonček na maketi - zgrabiti z roko in umakniti....
...kot ne moreš to storiti s počez postavljenim tovornjakom....

...in: bilo bi lepo, če bi bili vlaki super in se nebi kvarili....
..in še lepše bi bilo, če tovornjaki ne bi zdrsevali počez v sneženju... :^o ..in, ne razlagat, da je to višja sila in da NIHČE ni kriv za to.
..vse to je predpisano in izvedljivo...(samoizločitev).... [-X ...pa se tega ne izvaja.... :!: ...in zato tisoče ostalih lepo stoji v kolonah in čaka...

....in, če se čaka na štrek, je to zaradi nesposobnih ajzenponarjev....
..če pa se čaka na cest, je pa to višja sila...

...P.S.:...samo dejstva navajam....nobene hvale... [-X ....

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 23.02.2018, 0:29
Napisal/-a smok1
Kaj ima zdrs tovornjaka veze s pokvarjeno gomulko? A če odstranitev pokvarjenega tovornjaka traja več ur, potem tudi odstranitev gomulke lahko traja več ur?

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 23.02.2018, 12:25
Napisal/-a cokla
smok1 napisal/-a:Kaj ima zdrs tovornjaka veze s pokvarjeno gomulko? A če odstranitev pokvarjenega tovornjaka traja več ur, potem tudi odstranitev gomulke lahko traja več ur?
Ne vem kdo si in kaj si...ampak očitno ne razmišljaš; verjetno pa tudi ne veš, da so določeni postopki za umik okvarjenega vlaka. In ti postopki vzamejo čas...no, verjetno bi se kdaj dalo tudi hitreje- ampak to sodi tudi v kategorijo različnosti v odzivnosti ljudi, ki opravljajo dela v vseh segmentih sistema. Zato...prioriteta je v varnosti in ne ZGOLJ hitrosti odprve izrednega dogodka. Vendar je nekaterim dano v zibelko, privzgojeno od staršev ali strankarsko pogojeno, da "pluvajo" po določeni dejavnosti; pa ne glede na to katera je. So ljudje, ki so 12 ur na dan zlovoljni na sebe; ostalih 12 ura pa še na vse ostale zraven.

Tega ne bomo spremenili in zato sem nedolgo nazaj napisal, da je forum le še "filter", ki nekaterim omogoča spuščanje lastnih frustracij in poveličevanje svojega ega. Ker- jaz sem vsevednež in nihče mi tega ne bo odvzel.


P.S. Zdaj lahko nadaljujete z "vleko" pokvarjene garniture. Tudi na roke zaradi mene, ker osebju na vlaku je verjetno v prioritetnem interesu, da jebejo potnike za vsako ceno.

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 23.02.2018, 13:42
Napisal/-a smok1
Sploh ni bilo tako mišljeno. Razumem da postopki trajajo in razumem kako dolgo traja, da nekoga privlečeš iz druge smene ali pa celo od doma, da bi pokril dodatno kapaciteto, ampak kot si sam priznal bi lahko nekatere zadeve tekle hitreje. Moti me samo razmišljanje "mi smo lahko slabi, zato ker so drugi še slabši" , namesto, da bi se šlo v zadevo, kako se lahko najbolj varno, hitro in tekoče progo in gomulko vrne nazaj v uporabo.

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 23.02.2018, 18:27
Napisal/-a grega
TGV Lyria napisal/-a:Bom jaz odgovoril. Tudi do dve uri traja. Doživel na lastni koži, ko smo z avtobusom stali na Postojnskih vratih zaradi zdrsa tovornjaka.
Gomulka je bila odstranjena dosti hitreje, žal se je okvara zgodila ob nepravem času (konica), ampak dobro... Bolj kot karkoli drugega kaže to na problematičnost enotirne gorenjske proge, ki bi verjetno rabila drugi tir bolj kot Koperbahn.
Tudi na železnici lahko traja 2 ure, preverjeno 14 dni nazaj pred Mostami ;)

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 23.02.2018, 19:23
Napisal/-a 038
Seveda lahko traja, ampak navedi vzrok kaj je bilo, da bo komentar korekten.

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 23.02.2018, 19:46
Napisal/-a grega
038 napisal/-a:Seveda lahko traja, ampak navedi vzrok kaj je bilo, da bo komentar korekten.
prvo bilo rečeno, da je problem z elektro omrežjem, kasneje pa so na postaji rekli, da je šel simens adijo.

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 23.02.2018, 20:35
Napisal/-a ŽAT32
Danes zjutraj je bilo na Dolenjki vse zamujeno. Pa še najmanj po krivdi železnice. V vlak 3226 se je namreč zaletel avto. Bolj prislonil, saj je le tablico in odbijač odtrgalo. Pa se je našel policaj, ki je poleg običajnega postopka še popisal vse potnike na vlaku. Uro in pol :!: Ali je to kakšna nova pogruntavščina :?:
Še dobro, da ni bil 3204. Bi do večera popisoval.

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 24.02.2018, 1:34
Napisal/-a desiro
trocken napisal/-a:No, no, ne hvalite se preveč, ajznponarji... če se tovornjak postavi počez, je najprej potrebno priti pred njega, da se ga odstrani. Problem je v tem, da ko se odstrani pokvarjeno gomulko, je proga prazna in se promet počasi lahko začne sproščati, medtem, ko na cesti obtiči 100 tovornjakov, ki se v sneženju potem ne morejo več premakniti. Ne po svoji, niti ne po krivdi cestarjev, se torej reševanje zavleče v ure...Ampak obrazložiti to...
Lej tudi pri vlaku je tako da se najprej ugotavlja vzrok napake potem se v določenem času strojevodja odloči ali se napako spet v določenem času lahko odpravi ali pa bo zahteval pomožni stroj, kaju se dogaja potem sem v postu prej že opisal, ko pa pomožni stroj prispe pa je potrebno opraviti spetje preveriti zavore (kar zaradi nedostopnosti terena okrog vlaka lahko traja... ko se vozilo umakne in se proga sprosti pa so tu še morebitne okvare avtomatskega progovnega bloka, naprav za zavarovanje prometa na nivojskih prehodih (kar vozne čase nenormalno poveča) nabere se cel kup vlakov ki jih je po njihovi prioriteti potrebno spuščati dalje, v zakup je treba vzeti tudi morebitne poteke izmen izvršilnega osebja, potrebo po zamenjavi le tega itd itd.

S tem da kot že opisano se strojevodja na pot podaja vedno z vozilom ki je izpravno za promet in pregledano najmanj enkrat na 24 ur. Medtem ko pa se marsikateri tovornjakar na pot poda z neizpravnim vozilom poleg tega pa se še ne želi samoizločiti....


sem danes izkusil na svoji koži kako je čas nekaterim pomemben...tudi za tveganje lastnega življenja samo da bo 30 sekund prej doma...lahko se zgodi da ne bi bil nikoli... ko en vlak prevozi npr in zapornice ostanejo zaprte bo v 99 % po drugem tiru pripeljal še en ! #-o #-o #-o

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 27.07.2018, 10:50
Napisal/-a bisabre
Da malo ofrišam temo in se vrnemo na probleme potniškega prometa ter ljubljanskega potniškega terminala-centra. Iz ozadja so pricurljale zanimive informacije o resničnih vzrokih odlašanja oz. zavlačevanja gradnje PCL. Zakaj naj bi se po novem odločili zgolj za izgradnjo potniše postaje, trgovsko-hotelskega in zabaviščnega dela pa ne? Ker so na Jankovića pritisnili (ga verjetno podmazali) tako srbska lastnika Koloseja ter hotela na "Bavarcu", kakor Sparovi lastniki, ki bi jim nove trgovske in hotelske kapacitete ter kinodvoran ogrozli posel oz. ga zmanjšali. V prid tem informacijam govore dejstva s terena, saj so odstop prejšnjega investitorja in pomisleki ter "razmislek" sedanjega, več kot zgovorni. Zahteve za poglobitev tirov je bila torej zgolj izgovor, podobno kot je denimo nekaj letna blokada obnove Pečečnikovega bežigrajskega stadiona, s pripadajočimi poslovnimi objekti vred. Po zadnji varianti naj bi se gradile avtobusna in železniška postaja ter poslovna stolpnica. A se menda že zapleta celo pri avtobusnem terminalu. Slovenistan pač.

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 12.08.2018, 10:42
Napisal/-a gorican
V Novo mesto z vlakom? V vročini ne, če obstaja druga možnost!

https://www.dolenjskilist.si/2018/08/10 ... a_moznost/

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 14.08.2018, 19:10
Napisal/-a bugear
Zakaj, hudiča, pišejo prazniki, ko mislijo dela prosti dnevi?

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Objavljeno: 21.10.2018, 21:13
Napisal/-a nagibni
Očitno so novinarji spet pomagali SŽju ugotovit, da treba večji vlak. Današnji LPV 1807 (Opčine-Lj) v sestavi 3+2 Desirojev =D> . Pohvalno zapolnjen do zadnjega kotička :thumbupr .