Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a bronz »

@dare20,tisto o moralni dolžnosti nima nobene teže,razen v tvoji duši!
Je pa res,da je strojevodja DOLŽAN(OBVEZAN) opazovati in javiti vsako nepravilnost na želežniških napravah ipd....tako da so tudi tiste nagrade za vešalke pod vprašajem!
Kočijaž kočijaža uči učiti kočijo.............tudi to se dogaja =P~ =P~ =P~
Ni ga junaka...............................................................................................................
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Pozdravljeni!
Uff, šele zdaj ko sem malce pobrskal nazaj po forumu sem videl koliko se je dogajalo medtem, ko me ni bilo…se bom nekak potrudil pa na vsa vprašanja probal čimbolj nakratko odgovoriti..
Vidim, da je bil g.Drotar kar priden in je v veliki meri opisal dokaj natančno drogove VM, ki se uporabljajo na območju SŽ. Moram povedati, da jaz ne bom tako natančen, saj bi za bolj podrobne podatke tudi sam moral pogledat v kataloge stebrov…V glavnem to je nekak kr iz glave: res je , da so ob gradnji elektrifikacije do Postojne Italjani davnega leta '34 uporabili še danes stoječe Mannesmannove drogove z oznako M (8,14,18….). Barvani so bili z običajno temeljno barvo (2 ''roki''-sloja) ter 2 sloja končnega sloja : sicer vsaka svoj odtenek tako, da je nadzorni videl ali je bil drog res dejansko pobarvan tako kot mora biti…drogove katere vidite med Pivko in Ilirsko bistrico pa tja do Reke so v letu '78 prebarvali z barvo na plastični osnovi – vendar se je leta slabo izkazala, prvič zaradi temperaturnih sprememb so nastale razpoke, voda in odlom plasti te barve s površja trupa droga, drugič , pod to barvo je nastajal kondenz in so plasti kar same odpadale – no sedaj se na drogove ponovno nanaša nova barva .
Mannesmannovi drogovi so brezšivne cevi-iz enega kosa - vakuumski ter odznotraj zaščiteni s katranom.
Novejša tehnologija izdelave drogov tipa M je z varjenjem delov droga po segmentih…
Seveda obstajajo tudi Mvp drogovi ( vijačna pritrditev) – že italijani so uporabili to tehnologijo pri usekih in mostovih – no sicer brez izolacije.
Poleg že omenjenih M drogov se uporablja (in v bodočnosti bo to največkrat uporabljeno) – LS drogovi ( tukaj sem zasledil, da jih imenujete ''predalčni'' drogovi – no, zanimivo), tudi ti so glede na uporabo prvenstveno razdeljeni na drogove odprte proge dolžine LSP9250mm in postajne dolžine LSA11000mm … ta razlika je pomembna zato, ker je višina montiranega zatezača od pritrditve konzole na drogu zaradi dolgih konzol na postajah 2,4 m ( in s tem moment ročice večji) na progi pa 0,80m. Prav tako v to družino drogov spadajo takoimenovani LSvp drogovi – to so drogovi z vijačno pritrditvijo, katere se bo v prihodnosti postavljalo po Sloveniji, ti pa so dolžine : LSPvp7500mm in LSA_vp9050mm.
Oboje drogove se postavlja glede na njihovo obremenitev in sicer LS 8,10,12,14,16,…22.(številka pomeni širino U profila droga).
Največja ( in tudi uporabna) obremenitev LS droga je, če sila deluje v lom pravokotnika na njegovem ožjem delu ( stranica ''B'') , medtem, ko je stransko uporaben samo za montažo stikal, škripčevja AZ – v kombinaciji s sidrom …itd)
V novejšem času se barva le stare še uporabljane drogove, medtem, ko se pri novogradnjah zahteva, da so vsi drogovi vroče cinkani-tu je potrebno biti zelo previden saj ti lahko kaj kmalu podturijo kakšno sranje-tu smo zelo pozorni na kvaliteto cinkanja.
Betonski drogovi so sicer cenejša varijanta vendar se vsi bojimo, kaj bo v primeru iztirjenja, ker bodo padali kot domine. Slaba lastnost le teh je, da se v primiru poškodbe betona-odkrušitve letega - pokaže na dan armatura ter prične rjaveti – propadati. Betonske drogove, ki so na relaciji Ljubljana-Logatec bomo kmalu zamenjali ( no,kmalu,če bodo šoldi se razume).
Poleg drogov pa bi rad omenil tudi portale oz.mostne konstrukcije, katere v tujini s pridom uporabljajo … mi sicer navijamo in prepričujemo odgovorne o dobrih straneh te rešitve … ma očitno nismo dovolj glasni…

Dovolj za sedaj, Lp.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a napajalc »

bronz napisal/-a:@dare20,tisto o moralni dolžnosti nima nobene teže,razen v tvoji duši!
Je pa res,da je strojevodja DOLŽAN(OBVEZAN) opazovati in javiti vsako nepravilnost na želežniških napravah ipd....tako da so tudi tiste nagrade za vešalke pod vprašajem!
Kočijaž kočijaža uči učiti kočijo.............tudi to se dogaja =P~ =P~ =P~
Hja, tukaj pa se moram strinjat s tem komentarjem . . namreč ...v primeru da nekdo javi napako na VM katera ima za posledico zastoj odvijanja prometa, večje poškodbe tira, SNEV --recimo poškodovan ločilec , poškodovano polg.ročico... tega je potrebno nagraditi .... vendar ne, nekdo se je pač izmislil,da je opažena pretrgana obešalka VM dovolj velik razlog za nagrado ( 107€ bruto)?? ... v svoji celotni delovni dobi še nisem zasledil, da bi se zaradi pretrgane obešalke kdaj zgodil ID (ali motnja).

Retorično vprašanje(ma nisem fouš): kaj pa v primeru, če strojevodja v svoji zagnanosti (in želji po zaslužku) ''opazi'' pretrgano obešalko, to javi prometniku, on dispečerju SNEV, dispečer snev pošlje skupino na odpravo tega ID-ja, ker skupinovodja MORA!! vpisati nepričakovano zaporo, pridejo na javljeni km in te ''napake'' ne najdejo ??
KDO V TEM PRIMERU PLAČA CELOTEN CIRKUS KATEREGA JE POVZROČIL S SVOJIM DEJANJEM STROJEVODJA ??
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Izidor napisal/-a:Še eno vprašanje:

Kakšne so dolžine posameznih razmakov med posameznimi stebri?
V premi in krivini?

Hvala za odgovor.
lp
Izidor
Poljubno, po potrebi, do največ 60 metrov.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Napajalc, iz izkušenj vem, da so okvare vozne mreže iz strani prvega zapaženega (strojevodje), pravilne in točno definirane.
Vendar, ta podatek gre potem skozi nekaj rok (kulijev in tel. klicev), kjer dobi neko poenostavljeno obliko: "pejte pogledat, eden je javil da tam menda nekaj dol visi." Pogosto se vmes spremeni celo lokacija, za par sto metrov.
Ko se kasneje primerjata podatka, prvi iz trenutnega obvestila iz terena, ter kasneje iz prijavne knjige, se često pride do zaključka, kot da sta to dva različna ID.
Potem pa bodi vesel. :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a cokla »

napajalc napisal/-a: Retorično vprašanje(ma nisem fouš): kaj pa v primeru, če strojevodja v svoji zagnanosti (in želji po zaslužku) ''opazi'' pretrgano obešalko, to javi prometniku, on dispečerju SNEV, dispečer snev pošlje skupino na odpravo tega ID-ja, ker skupinovodja MORA!! vpisati nepričakovano zaporo, pridejo na javljeni km in te ''napake'' ne najdejo ??
KDO V TEM PRIMERU PLAČA CELOTEN CIRKUS KATEREGA JE POVZROČIL S SVOJIM DEJANJEM STROJEVODJA ??
Retoričen odgovor ti bom dal....mislim , da je bolje 10 x ( desetkrat ) zastonj posredovat kot enkrat ne in s tem povzročit škodo, ki lahko nastane z zapetjem viseče vešalke. ( mmg. jaz sem v svoji karieri to že videl )
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Da ne bomo filozofirali preveč.Sploh ni problematičen ves cirkus,ampak denarno nadomestilo strojevodji,ki leži marsikateremu v želodcu.Amen
3 ure smo zamanj klicarili,da je nekaj narobe z vozno mrežo,dokler ni Trček Mare dobil izolatorja v kabino in za sabo potegnil še 600m drajtov.Potem je bil pa mir.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a napajalc »

cokla napisal/-a:
napajalc napisal/-a: Retorično vprašanje(ma nisem fouš): kaj pa v primeru, če strojevodja v svoji zagnanosti (in želji po zaslužku) ''opazi'' pretrgano obešalko, to javi prometniku, on dispečerju SNEV, dispečer snev pošlje skupino na odpravo tega ID-ja, ker skupinovodja MORA!! vpisati nepričakovano zaporo, pridejo na javljeni km in te ''napake'' ne najdejo ??
KDO V TEM PRIMERU PLAČA CELOTEN CIRKUS KATEREGA JE POVZROČIL S SVOJIM DEJANJEM STROJEVODJA ??
Retoričen odgovor ti bom dal....mislim , da je bolje 10 x ( desetkrat ) zastonj posredovat kot enkrat ne in s tem povzročit škodo, ki lahko nastane z zapetjem viseče vešalke. ( mmg. jaz sem v svoji karieri to že videl )
Ta odgovor je v redu, čeprav nima ne ekonomske še manj pa strokovne upravičenosti ... kot sem že napisal in kot kažejo statistični podatki poročil iz intervencij na ID-jih ni bilo še usodne napake (večje materijalne ali druge škode) zaradi pretrgane obešalke - vse temelji zgolj na domnevi ''kaj bi bilo če bi pantograf zapel za obešalko v profilu pantografa...''
No, nič zato, politika je pač nad izkušnjami ...
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Nurmi napisal/-a:Da ne bomo filozofirali preveč.Sploh ni problematičen ves cirkus,ampak denarno nadomestilo strojevodji,ki leži marsikateremu v želodcu.Amen
3 ure smo zamanj klicarili,da je nekaj narobe z vozno mrežo,dokler ni Trček Mare dobil izolatorja v kabino in za sabo potegnil še 600m drajtov.Potem je bil pa mir.
Res je Nurmi zaključimo z zadevo, ker je tema-barvanje drogov, ma denarno nadomestilo za videno pretrgano obešalko bi po tej logiki moral dobiti tudi delavec progar, prometnik,... oziroma vsak - le delavec SNEV ne, ker je to njegovo osnovno delo ( logično ,ne?) ...torej ni vzrok za problematiko denar, ki gre samo strojevodji , ampak dejstvo, da se nagrajuje za nekaj kar bi moralo biti v osnovni zavesti vsakega železničarja...recimo: jaz opazim visoko drevo poleg proge ter to omenim SVP-ju kot pretečo nevarnost - dobim odgovor, da to ni še tako nevarno |nič nagrade|- pride žled ter zahrumi burja z 140km/h in to drevo podre na progo čez oba tira -- pretrga VM , povije konzole -ustavi promet na obeh tirih etc.- škode za približno 6-10k€.
Dobimo obvestilo o pretrgani obešalki kjer je spremno obvestilo ''da ni nevarna !!'' -- no le to se popravi v naslednjih dneh ,nič nujnega nič se ni zgodilo - itak bi to opravili v rednem delovnem času, ker opravljamo preglede VM : tedenske, mesečne , trimesečne in polletne ter letne...
V glavnem pretrgana obešalka je isto kot manjkajoči vijak (tirfon) pritrditve tirnice na prag ...pa koliko jih manjka? Auuu- in ali je bil zaradi tega že povzročena kakšna škoda, mislim da ne .
Primera s Trčkom Maretom ne poznam,da pa ste 3 ure klicali o napaki VM ti pa ne verjamem -odzivni čas intervencijske skupine v pripravljenosti je 90 min pred izvoznim signalom, v rednem delvnem času pa takoj...če, je minuto čez imamo že velike probleme z šefi in svojimi nadrejenimi...
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a dare20 »

napajalc napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Da ne bomo filozofirali preveč.Sploh ni problematičen ves cirkus,ampak denarno nadomestilo strojevodji,ki leži marsikateremu v želodcu.Amen
3 ure smo zamanj klicarili,da je nekaj narobe z vozno mrežo,dokler ni Trček Mare dobil izolatorja v kabino in za sabo potegnil še 600m drajtov.Potem je bil pa mir.
Res je Nurmi zaključimo z zadevo, ker je tema-barvanje drogov, ma denarno nadomestilo za videno pretrgano obešalko bi po tej logiki moral dobiti tudi delavec progar, prometnik,... oziroma vsak - le delavec SNEV ne, ker je to njegovo osnovno delo ( logično ,ne?) ...torej ni vzrok za problematiko denar, ki gre samo strojevodji , ampak dejstvo, da se nagrajuje za nekaj kar bi moralo biti v osnovni zavesti vsakega železničarja...recimo: jaz opazim visoko drevo poleg proge ter to omenim SVP-ju kot pretečo nevarnost - dobim odgovor, da to ni še tako nevarno |nič nagrade|- pride žled ter zahrumi burja z 140km/h in to drevo podre na progo čez oba tira -- pretrga VM , povije konzole -ustavi promet na obeh tirih etc.- škode za približno 6-10k€.
Dobimo obvestilo o pretrgani obešalki kjer je spremno obvestilo ''da ni nevarna !!'' -- no le to se popravi v naslednjih dneh ,nič nujnega nič se ni zgodilo - itak bi to opravili v rednem delovnem času, ker opravljamo preglede VM : tedenske, mesečne , trimesečne in polletne ter letne...
V glavnem pretrgana obešalka je isto kot manjkajoči vijak (tirfon) pritrditve tirnice na prag ...pa koliko jih manjka? Auuu- in ali je bil zaradi tega že povzročena kakšna škoda, mislim da ne .
Primera s Trčkom Maretom ne poznam,da pa ste 3 ure klicali o napaki VM ti pa ne verjamem -odzivni čas intervencijske skupine v pripravljenosti je 90 min pred izvoznim signalom, v rednem delvnem času pa takoj...če, je minuto čez imamo že velike probleme z šefi in svojimi nadrejenimi...
Napajalec imaš popolnoma prav.

Glede tega je bilo napisano pred nekaj leti tudi kako in kdaj se dobivajo te nagrade. Žal si posamezniki razlagajo to nagrajevanje tako, da če neki delavec najde nevarno točko na progi, ki ogroža varnost in urejenost prometa dobi nagrado samo v primeru, če je dober z šefom ali pa je v pravi politični stranki ali se prav piše.
ZAto je tukaj nesporno politika, katero se gredo posamezniki, ki mislijo, da so alfa in omege. Pri tem pa res pozabljajo, da delajo za isto vrečo, katera se tudi z strgano vešalko lahko zelo veliko izprazni.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Obhodnik proge tudi ne dobi nagrade za počeno tirnico,pa sam kot prometnik tudi nisem dobil nagrade za počeno srce kretnice,ker je bilo v sklopu rednega pregleda kretnic.Mogoče so strojevodje te sreče ali pa nesreče da so konstantno na poti in te napake lahko opazijo.Se pa to ne plačuje kar podolgem in počez in če opaziš vešalko niti približno ni rečeno da bo plačana.Ali je vešalka nevarna ali ne,ne vem.V tričetrt primerih verjetno ne.
Čakali smo še več kot 3 ure.Logaška interventna je čistila ledene sveče v predorih Košana-Gornje ležeče.Ko so poklicali Ljubljansko skupino so dobili odgovor,da to ni njihovo.
Na svojo roko si nismo upali vpeljati nepričakovane zapore.Ker v kolikor jo vpelješ in preprečiš ID ti ne rečejo niti hvala,v kolikor jo pa slučajno sprožiš in ni nič narobe,te nabijejo pa na križ.In tako se naučiš držati rit nazaj in gobec za zobmi.
Žalostno vendar resnično.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a dare20 »

napajalc napisal/-a:
bronz napisal/-a:@dare20,tisto o moralni dolžnosti nima nobene teže,razen v tvoji duši!
Je pa res,da je strojevodja DOLŽAN(OBVEZAN) opazovati in javiti vsako nepravilnost na želežniških napravah ipd....tako da so tudi tiste nagrade za vešalke pod vprašajem!
Kočijaž kočijaža uči učiti kočijo.............tudi to se dogaja =P~ =P~ =P~
Hja, tukaj pa se moram strinjat s tem komentarjem . . namreč ...v primeru da nekdo javi napako na VM katera ima za posledico zastoj odvijanja prometa, večje poškodbe tira, SNEV --recimo poškodovan ločilec , poškodovano polg.ročico... tega je potrebno nagraditi .... vendar ne, nekdo se je pač izmislil,da je opažena pretrgana obešalka VM dovolj velik razlog za nagrado ( 107€ bruto)?? ... v svoji celotni delovni dobi še nisem zasledil, da bi se zaradi pretrgane obešalke kdaj zgodil ID (ali motnja).

Retorično vprašanje(ma nisem fouš): kaj pa v primeru, če strojevodja v svoji zagnanosti (in želji po zaslužku) ''opazi'' pretrgano obešalko, to javi prometniku, on dispečerju SNEV, dispečer snev pošlje skupino na odpravo tega ID-ja, ker skupinovodja MORA!! vpisati nepričakovano zaporo, pridejo na javljeni km in te ''napake'' ne najdejo ??
KDO V TEM PRIMERU PLAČA CELOTEN CIRKUS KATEREGA JE POVZROČIL S SVOJIM DEJANJEM STROJEVODJA ??

Dobro razmišljanje. NAmreč kolikor poznam prometnike in dispečerje ne udarijo na prvo žogico in izdajo nalog za vožnjo z spuščenim OT. Vsak strojevodja, kolikor jih poznam bo pogledal mesto katero je navedeno v nalogu bo potrdil dispečerju in bo opisal stanje, kakršno je videl. Sam ne poznam primera, da bi strojevodja dajal lažne podatke, ker tako, kot ti navajaš mora to strgano vešalko potrditi tudi določena oseba, katera je zadolžena za odpravo le teh.

Obstaja pa možnost, da se na ta račun v okviru vodstva pobira denar neupravičeno in tukaj pa jaz ne vidim varovalke. ZAto bi moralo biti nesporno tudi potrjeno iz strani skupine, katera je odpravljala nepravilnosti na dotičnem mestu na progi.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

No vsi pametnakoviči na kupu upam da si znate na pamet citirat 176. člen Prometnega pravilnika, druga točka je sploh zanimiva. Pa me zanima kaj kej počne prometni inšpektor, ker vem, da zadnje čase ima en kup dela z mnogo stvarmi.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:No vsi pametnakoviči na kupu upam da si znate na pamet citirat 176. člen Prometnega pravilnika, druga točka je sploh zanimiva. Pa me zanima kaj kej počne prometni inšpektor, ker vem, da zadnje čase ima en kup dela z mnogo stvarmi.
D copy paste : 176. člen

(okvare na napravah električne vleke)

(1) Izvršilni železniški delavci na elektrificiranih progah so dolžni takoj obvestiti progovnega prometnika, prometnika ali delavce elektronapajalnih postaj o vsaki okvari, ki jo opazijo na voznemu omrežju. V sporočilu morajo navesti odsek proge, kilometrsko mesto in številke stebrov voznega omrežja na obeh straneh mesta.

(2) Če je vozno omrežje na nekem mestu mehansko poškodovano, vendar sposobno za električno vleko, je treba strojevodje vlakov z električnimi vlečnimi vozili o tem obveščati s Splošnim nalogom. V Splošnem nalogu je treba navesti kilometrsko mesto okvare, dovoljeno hitrost, morebitno potrebo po spustitvi odjemnika toka in navesti, ali je mesto označeno s signalom za ravnanje z odjemnikom toka.
________________________________________
....sej to je to, hvala za poduk ... če je nekdo dolžen to storiti kot izvršilni delavec- ne zastopim zakaj je potrebno še extra nadomestilo :?: ..tu se očitno vidi, da nekaj ne štima, a ne ?
Strinjam se, da je druga točka še posebej zanimiva - kdo pa bo to ocenil če še vidi ne? - in ali se to sploh v primeru famoznih obešalk izvaja ?? - NE - ker to nima dimenzije nevarnosti ampak je zgolj košček 5mm pretrgane bakrene žičke.--če bodo ( mi jim pravimo lovci na vešalke :wink: -večinoma se pojavljajo ista imena) javili, da stoji na konzoli velika štorklja bodo opravili isto delo...no, če se bo štorklja dotaknila nosilne vrvi lahko sproži ionski oblok in pretrganje le te...( v predoru Narin to delajo sove in kakšen netopir)...
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

@napajalc: v 2. točki se ne bom in ne morem strinjati s tabo, ker točka pravi:
Če je vozno omrežje na nekem mestu mehansko poškodovano, vendar sposobno za električno vleko, je treba strojevodje vlakov z električnimi vlečnimi vozili o tem obveščati s Splošnim nalogom. V Splošnem nalogu je treba navesti kilometrsko mesto okvare, dovoljeno hitrost, morebitno potrebo po spustitvi odjemnika toka in navesti, ali je mesto označeno s signalom za ravnanje z odjemnikom toka.


Ne omenja nevarnosti ampak mehansko poškodbo, in če mene vprašaš je to mehanska poškodba po moje še z potencialom povzročitve večje škode.

Najbolj zanimivo pri vsem tem, da dokler je bil v veljavi stari dobri rdeči pravilnik, smo odjemnike toka spuščali vsaka 2 km zdej je pa vse dober pa OK.

In potem lahko 14 dni gledaš isto vešalko, in 10 izvršilnih delavcev jo prijavi, odgovor je pa ja že vemo bodo zrihtal, kdo je potem tuki največji osmoljenec, oziroma kako bi se ti počutil ob takem odgovoru.

Če je nekomu tako vseeno, da se gre tako politiko, rata to vsesplošni sindom, ki pa ne prinaša nič dobrega.

Pa ne povzroča se samo škoda na vozni mreži: Kdo pa plača k se vešalka zavije okol odjemnika naredi škodo na ELOK ali EMGju, stroški nekoga da to odstrani in takih posrednih stroškov

Če se gremo liberalizacijo, bi tudi ta račun mogla poravnati infrastruktura - energetika.

Pa nič osebnega, ker vsi imamo svoje šefe, ki majo 'pametne' poglede na vse to.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Odgovori