ranžiranje na Jesenicah

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 386
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a kvak »

Pozdravljeni,

V spominu imam da so pred okoli 20 leti zelo veliko izvajali ranžiranje vagonov na Jesenicah, včasih celo naenkrat z đuro 642 in jembahom. Zanima me zakaj se danes tega ne izvaja več, saj vidim da 643 v glavnem bolj počiva.

lp
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a milchy »

preprost odgovor - vlaki pridejo sestavljeni tako, da ni potrebe po pretiranem ranžiranju, drugače pa džura opravi kar precej dela, ko pobira vagone, ki se vrnejo iz Avstrije z modrimi listki, pa v Acroni pelje vlak 3x na dan, pa še kaj bi se našlo .....

lp
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nejac »

milchy napisal/-a:preprost odgovor - vlaki pridejo sestavljeni tako, da ni potrebe po pretiranem ranžiranju, drugače pa džura opravi kar precej dela, ko pobira vagone, ki se vrnejo iz Avstrije z modrimi listki, pa v Acroni pelje vlak 3x na dan, pa še kaj bi se našlo .....

lp
...pa ranžiranje oz. bol premik nabiralnika iz Nove Gorice.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Glavni vzroki za zmanjšanje premikalnega dela so vstop Slovenije v EU nato Shengensko območje in uvedba interoperabilnosti lokomotiv. Z tem ni več potrebe po carinskih,fitopatoloških in veterinarskih postopkih .Zaradi večsistemskih lokomotiv,ki v glavnem vozijo preko Jesenic odpade premik le teh pod ustrezno napetost. Za povrh pa se je zgodil še razpad Jugoslavije in vojna in prometni tokovi so ubrali pot drugje preko Madžarske, Romunije,Bolgarije ali Srbije proti Grčiji,Turčiji in teh tovorov ne dobimo nazaj. Glavnino dela pa opravi tudi ranžirna v Brnci pri Beljaku.Tako se lahko v doglednem času zgodi, da bodo Jesenice prevozna postaja kot so naprimer Lesce.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Nejac napisal/-a:
milchy napisal/-a:preprost odgovor - vlaki pridejo sestavljeni tako, da ni potrebe po pretiranem ranžiranju, drugače pa džura opravi kar precej dela, ko pobira vagone, ki se vrnejo iz Avstrije z modrimi listki, pa v Acroni pelje vlak 3x na dan, pa še kaj bi se našlo .....

lp
...pa ranžiranje oz. bol premik nabiralnika iz Nove Gorice.
Nabiralnik je samo vprašanje časa kdaj bo nehal voziti.Vsa ta obiranja štucov so sama izguba časa in čista zguba denarja in se z njim ne ukvarja nobeden prevoznik več.
Razen SŽ!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a trocken »

Nurmi napisal/-a:
Nejac napisal/-a:
milchy napisal/-a:preprost odgovor - vlaki pridejo sestavljeni tako, da ni potrebe po pretiranem ranžiranju, drugače pa džura opravi kar precej dela, ko pobira vagone, ki se vrnejo iz Avstrije z modrimi listki, pa v Acroni pelje vlak 3x na dan, pa še kaj bi se našlo .....

lp
...pa ranžiranje oz. bol premik nabiralnika iz Nove Gorice.
Nabiralnik je samo vprašanje časa kdaj bo nehal voziti.Vsa ta obiranja štucov so sama izguba časa in čista zguba denarja in se z njim ne ukvarja nobeden prevoznik več.
Razen SŽ!
Ne vem, če ga je smiselno prav ukiniti. Prevoz lesa iz postaj Most na Soči in Podbrdo proti avstrijskim žagam je življenskega pomena za ljudi, ki ga prodajajo...
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Nurmi napisal/-a:
Nejac napisal/-a:
milchy napisal/-a:preprost odgovor - vlaki pridejo sestavljeni tako, da ni potrebe po pretiranem ranžiranju, drugače pa džura opravi kar precej dela, ko pobira vagone, ki se vrnejo iz Avstrije z modrimi listki, pa v Acroni pelje vlak 3x na dan, pa še kaj bi se našlo .....

lp
...pa ranžiranje oz. bol premik nabiralnika iz Nove Gorice.
Nabiralnik je samo vprašanje časa kdaj bo nehal voziti.Vsa ta obiranja štucov so sama izguba časa in čista zguba denarja in se z njim ne ukvarja nobeden prevoznik več.
Razen SŽ!

Takšno razmišljanje je malo mimo. NAmreč, če se hoče ohraniti vse te proge in postaje se bo morala takšna politika opustiti, saj ne moreš po eni strani zahtevati subvencij in po drugi strani opuščati postaj. Vsi poznamo primer proge proti Ilirski, ko so ukinili vlake ob določenih časih. Vsi potniki so prešli na avtobuse in se vozili do istih lokacij kot z vlaki. Vlaki pa se nikoli niso več napolnili. Mislim, da takšno razmišljanje povzroča samo škodo.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

To razmišljanje je tržna ekonomija,ki so jo nekateri polni gobec.Subvencija nima z tovorom nič.Vprašajte RCA če bo obiral štuce pa vlačil bungalov za premikače s seboj.180 lokomotivskih kilometrov,4 plačani ljudje za 2 vagona!? Malo morgen brate.
Naj peljejo z kamioni.V Sežani čaka maršruta,ni lokomotive ker se zajebava z nabiralnikom.Tam je pa denar.
Ne vem kje je sedaj Evropsko navdušenje in zastave slave,hvalospevi tržnemu marketingu,.....
Po eni strani bi železnicam zavijali jajca z ekonomsko upravičenostjo,po drugi strani bi hoteli,da so podružnica Centra za socijalno delo.Kar pa ne gre skupaj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a trocken »

Nurmi napisal/-a:To razmišljanje je tržna ekonomija,ki so jo nekateri polni gobec.Subvencija nima z tovorom nič.Vprašajte RCA če bo obiral štuce pa vlačil bungalov za premikače s seboj.180 lokomotivskih kilometrov,4 plačani ljudje za 2 vagona!? Malo morgen brate.
Naj peljejo z kamioni.V Sežani čaka maršruta,ni lokomotive ker se zajebava z nabiralnikom.Tam je pa denar.
Ne vem kje je sedaj Evropsko navdušenje in zastave slave,hvalospevi tržnemu marketingu,.....
Po eni strani bi železnicam zavijali jajca z ekonomsko upravičenostjo,po drugi strani bi hoteli,da so podružnica Centra za socijalno delo.Kar pa ne gre skupaj.
Tista dva vagona sta osem do deset kamionov. Vse ostalo, štirje ljudje, ostala spremstvam, pa če malo razširim še zapiranje zapornic pol ure pred prihodom vlaka v nočnih urah na Grahovem, pa tiste fore s prodajo vozovnic za avtovlak zaradi premajhne izobrazbe sprevodnikov oz. prodajalcev....je stvar vaše organizacije. Kot sem že rekel, če boste vozili boste tovor imeli, če boste komplicirali pa...sicer pa tudi tovor, ki je bolj "tržen", v veliki meri pelje po cesti, pa ne zaradi nabiralnika na Bohinjki....
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

1216-001 vprašaj prosim Novaka,če bi vzel nabiralnika na Jesenice.Meni na ljubo na stare čase. :wink:
Saj biznis je,samo mi ne znamo in ga ne vidimo.Če ste na tesnem z mašinami,vam mi zategnemo praznino na Jesenice v soboto.Važno da je nabiralnik. 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a trocken »

Nurmi napisal/-a:1216-001 vprašaj prosim Novaka,če bi vzel nabiralnika na Jesenice.Meni na ljubo na stare čase. :wink:
Saj biznis je,samo mi ne znamo in ga ne vidimo.Če ste na tesnem z mašinami,vam mi zategnemo praznino na Jesenice v soboto.Važno da je nabiralnik. 8)
Ja, klasična ajzlponarska aroganca. Vendar, če misliš, da vam bodo železnico reševali tranzitni tovori se krepko motite. Vsak bo svoje blago zaupal svojemu, zato vam avstrijci jemljejo najboljše tovore, ker so pač njihovi. In tako bodo počeli tudi drugi. Tista fama o križišču koridorjev je pa itak samo iluzija zagamanih politikov.
Les pa je naš tovor. In namesto, da bi prevzeli še odkup, ga raje pustite drugim. In ostanite "šiptarji" tujim špediterjem. no, to je že izven teme...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Nič ne mislim ker nisem oženjen z ajzenponom.Jaz sem ponoči zvozil svoje,s politiko naj se ukvarjajo pa v parlamentu,ali pa se z njo butajte ljubitelji,če nimate pametnejšega za počet v življenju.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
loparček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 82
Pridružen: 11.02.2011, 0:47

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a loparček »

Nurmi napisal/-a:
Nejac napisal/-a:
milchy napisal/-a:preprost odgovor - vlaki pridejo sestavljeni tako, da ni potrebe po pretiranem ranžiranju, drugače pa džura opravi kar precej dela, ko pobira vagone, ki se vrnejo iz Avstrije z modrimi listki, pa v Acroni pelje vlak 3x na dan, pa še kaj bi se našlo .....

lp
...pa ranžiranje oz. bol premik nabiralnika iz Nove Gorice.
Nabiralnik je samo vprašanje časa kdaj bo nehal voziti.Vsa ta obiranja štucov so sama izguba časa in čista zguba denarja in se z njim ne ukvarja nobeden prevoznik več.
Razen SŽ!
Gledali smo že film, ko so Goricijani vozili direktne vlake po bohinjski progi. V času jeseniškega vozlišča je jeseniški premik pobiral in dostavljal ves tovor za Bohinjsko Bistrico in za Bled jezero. Na nesrečo je bila večina naloženih vagonov namenjena za Italijo preko Nove Gorice. Poznali smo podplate strojevodij na šipah, ko so čakali, da najprej džurica opravi svoje delo in odpelje tovor za Italijo najprej na Jesenice, kjer so sestavili direktni vlak za Novo Gorico, na odjavo pa so se odpeljali z reganom še sami za njimi.
Tisto slavno tržno gospodarstvo je naredilo svoje in tovor za Italijo je bil preusmejen po cesti naokrog preko Ljubljane. Goricijani so ponovno začeli voziti nabiralne vlake, les pa so pričeli voziti za Avstrijo. In so grmeli regani s kamrico po grapi do Bistrice, kjer so končno pripeli vagone. No, jeseniški premik je bil takrat že primerno racionaliziran in ni več vozil do Bohinja.
:oops:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a holding »

1216-001 napisal/-a:Tako se lahko v doglednem času zgodi, da bodo Jesenice prevozna postaja kot so naprimer Lesce.
.....kot je bilo do leta 1919 in 1941-1945..... :lol: :lol: ...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: ranžiranje na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a holding »

Nurmi napisal/-a:
Nabiralnik je samo vprašanje časa kdaj bo nehal voziti.Vsa ta obiranja štucov so sama izguba časa in čista zguba denarja in se z njim ne ukvarja nobeden prevoznik več.
Razen SŽ!
...le kje RCA nabere vse te vagone lesa, ki jih "v tranzitu" vozi v Koper.... :?: ...
Odgovori