IC Pohorje v novem zimskem urniku

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a milchy »

tud Taurusa ni problem odpeti od garnitur, večji problem ja, da se v garnituro ne dajo dodajati ali odvzemati vagoni .....

ne dolgo nazaj sem v Salzburgu videl dve većkrat po dve garnituri speti skupaj ( nekatere so imele v sredini lokomotivo, nekatere pa so bile brez lokomotive)
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a cokla »

Meni je čisto vseeno čigavi vagoni so ... le klimo naj imajo...bemo. Ljudi vozimo z vagoni, ki se poleti segrejejo na 40+ stopinj, "mečemo" jih v Divači dol in na avtobuse ( praviloma ob dnevih, ko jih je največ ) in podobno...in potem, jebemti, bi radi imeli potnike. :rtfm
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Zakaj je Pohorc v rangu IC, če pa stoji na skoraj vsaki postaji? Mislim, da bi kvečjemu lahko bil RG vlak? Tudi glede na vagone, ki nikakor ne sodijo v nek IC rang vlaka.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Zaradi dražje tarife in prav nič drugega. Čemu takšna oderuška strategija pa je vprašanje za Potniški promet. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Dolfe napisal/-a:Zaradi dražje tarife in prav nič drugega. Čemu takšna oderuška strategija pa je vprašanje za Potniški promet. :wink:
Po moje zato, ker se Pohorca zaradi tradicije drži nek prestiž in se je vse preneslo še iz časov, ko so vozile zares udobne garniture. :D
Jake
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 09.10.2010, 23:38

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Jake »

Samo je res zanimivo. Kopalni vlak se na isti relaciji ustavi samo na eni postaji več kot Pohorc (Hrastnik) in ima potovalni čas daljši za 17', pa je kategoriziran kot regionalni vlak.
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Vagoni Pohorca so nezamenljivi in pika!!! Zakaj? Ker so bojda že pod spomeniškim varstvom :mrgreen: :mrgreen:

Pa da ne bi kdo prišel na idejo, da bi ukinil postanek Pohorca v Poljčanah :kij :kij :kij ...Ker potem bom jaz brez "backup" vlaka, če zjutraj zaspim....

Sem moral malo....

LP

Jože
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a kristko1 »

Fantje, to ni tko kot bi šel s košem po koruzo (1216 odpet in brižito pripet). Kako pa potem iz brižite krmilt določene naprave v vagonu???
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ne vem kaj krmili strojevodja na lokomotivi (vrata?).

Verjetno bi te "naprave" lahko krmilil direkno sprevodnik iz krmilnega vagona. Sprevodnik in strojevodja bi bila med njima radijsko povezana.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a desiro »

Če je problem le v vratih, se jih po mojem mnenju da nastaviti tudi tako, da se odklenejo, ko je hitrost vlaka manjša od določene (kot navadni vagoni). Visoko napetostna povezava pa menda tako ali tako je :D
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a kristko1 »

desiro napisal/-a:Če je problem le v vratih, se jih po mojem mnenju da nastaviti tudi tako, da se odklenejo, ko je hitrost vlaka manjša od določene (kot navadni vagoni). Visoko napetostna povezava pa menda tako ali tako je :D
Živimo v dobi računalnikov itd...
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a dare20 »

kristko1 napisal/-a:Fantje, to ni tko kot bi šel s košem po koruzo (1216 odpet in brižito pripet). Kako pa potem iz brižite krmilt določene naprave v vagonu???
Pojavi se tudi problem menjav lokomotiv in posledično je potrebno vse lokomotive v EU predelati. da se lahko krmilijo vrata.

V službi so Sprevodniki in imajo možnost centralnega krmiljenja vrat. ZAto naj lepo vrata zapirajo tako kot je potrebno. Glede varnosti pa je mislim, da 5 km/h se vrata samodejno zaprejo na celotni kompoziciji. Če pa nekdo razreši blokado pa lahko dotična vrata odpre.

Ostro pa nasprotujem, da bi lokomotive prevzele krmiljenje vrat. Elektronika je in naj se vzdržuje tako kot je potrebno. Če ne deluje je vagon nesposoben za prevoz potnikov.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Fantje, včasih je potrebno pogledati tudi kakšno stran nazaj na kaj se nanaša odgovor. @kristko1 je po mojem mnenju odgovarjal kako ni možno kar tako zamenjati OBB-jevo lokomotivo iz RailJeta z Brižitko. Komandni voz RailJeta in Brižitka nista kompatibilna :!:
Tine
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

@dare20: ponovno mešaš stvari vse v en koš. #-o

A nima na Siemensu tud strojevodja v rokah usodo odpiranja vrat. Ni nujno, da če vlak stoji, da je varno oz. sploh mišljeno da takrat potniki lahko poslužujejo vrata.

Na 541, 1216, 1116 in tako je naštiman en 'zlo zanimiv' štekar, Le zakaj se nuca?
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a 541 »

Edino varno je če z vrati upravlja strojevodja, nekako tako kot na primer na Siemensu. Vagonski vlak - vsaj na SŽ se ustavi - nato pa lahko potniki neovirano izstopajo iz vlaka na obeh straneh (tudi na sosednji tir), nenazadnje lahko se je vlak ustavil pred postajo, stoji na postaji zaradi sestajanja z drugimi vlaki itd. In strojevodja je tisti, ki ve, zakaj je vlak ustavil, kjer ga je, ne pa sprevodnik.
Odgovori