IC Pohorje v novem zimskem urniku
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
tud Taurusa ni problem odpeti od garnitur, večji problem ja, da se v garnituro ne dajo dodajati ali odvzemati vagoni .....
ne dolgo nazaj sem v Salzburgu videl dve većkrat po dve garnituri speti skupaj ( nekatere so imele v sredini lokomotivo, nekatere pa so bile brez lokomotive)
ne dolgo nazaj sem v Salzburgu videl dve većkrat po dve garnituri speti skupaj ( nekatere so imele v sredini lokomotivo, nekatere pa so bile brez lokomotive)
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Meni je čisto vseeno čigavi vagoni so ... le klimo naj imajo...bemo. Ljudi vozimo z vagoni, ki se poleti segrejejo na 40+ stopinj, "mečemo" jih v Divači dol in na avtobuse ( praviloma ob dnevih, ko jih je največ ) in podobno...in potem, jebemti, bi radi imeli potnike.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Zakaj je Pohorc v rangu IC, če pa stoji na skoraj vsaki postaji? Mislim, da bi kvečjemu lahko bil RG vlak? Tudi glede na vagone, ki nikakor ne sodijo v nek IC rang vlaka.
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Zaradi dražje tarife in prav nič drugega. Čemu takšna oderuška strategija pa je vprašanje za Potniški promet.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Po moje zato, ker se Pohorca zaradi tradicije drži nek prestiž in se je vse preneslo še iz časov, ko so vozile zares udobne garniture.Dolfe napisal/-a:Zaradi dražje tarife in prav nič drugega. Čemu takšna oderuška strategija pa je vprašanje za Potniški promet.
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Samo je res zanimivo. Kopalni vlak se na isti relaciji ustavi samo na eni postaji več kot Pohorc (Hrastnik) in ima potovalni čas daljši za 17', pa je kategoriziran kot regionalni vlak.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Pozdrav
Vagoni Pohorca so nezamenljivi in pika!!! Zakaj? Ker so bojda že pod spomeniškim varstvom
Pa da ne bi kdo prišel na idejo, da bi ukinil postanek Pohorca v Poljčanah ...Ker potem bom jaz brez "backup" vlaka, če zjutraj zaspim....
Sem moral malo....
LP
Jože
Vagoni Pohorca so nezamenljivi in pika!!! Zakaj? Ker so bojda že pod spomeniškim varstvom
Pa da ne bi kdo prišel na idejo, da bi ukinil postanek Pohorca v Poljčanah ...Ker potem bom jaz brez "backup" vlaka, če zjutraj zaspim....
Sem moral malo....
LP
Jože
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Fantje, to ni tko kot bi šel s košem po koruzo (1216 odpet in brižito pripet). Kako pa potem iz brižite krmilt določene naprave v vagonu???
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Ne vem kaj krmili strojevodja na lokomotivi (vrata?).
Verjetno bi te "naprave" lahko krmilil direkno sprevodnik iz krmilnega vagona. Sprevodnik in strojevodja bi bila med njima radijsko povezana.
Verjetno bi te "naprave" lahko krmilil direkno sprevodnik iz krmilnega vagona. Sprevodnik in strojevodja bi bila med njima radijsko povezana.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Če je problem le v vratih, se jih po mojem mnenju da nastaviti tudi tako, da se odklenejo, ko je hitrost vlaka manjša od določene (kot navadni vagoni). Visoko napetostna povezava pa menda tako ali tako je
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Živimo v dobi računalnikov itd...desiro napisal/-a:Če je problem le v vratih, se jih po mojem mnenju da nastaviti tudi tako, da se odklenejo, ko je hitrost vlaka manjša od določene (kot navadni vagoni). Visoko napetostna povezava pa menda tako ali tako je
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Pojavi se tudi problem menjav lokomotiv in posledično je potrebno vse lokomotive v EU predelati. da se lahko krmilijo vrata.kristko1 napisal/-a:Fantje, to ni tko kot bi šel s košem po koruzo (1216 odpet in brižito pripet). Kako pa potem iz brižite krmilt določene naprave v vagonu???
V službi so Sprevodniki in imajo možnost centralnega krmiljenja vrat. ZAto naj lepo vrata zapirajo tako kot je potrebno. Glede varnosti pa je mislim, da 5 km/h se vrata samodejno zaprejo na celotni kompoziciji. Če pa nekdo razreši blokado pa lahko dotična vrata odpre.
Ostro pa nasprotujem, da bi lokomotive prevzele krmiljenje vrat. Elektronika je in naj se vzdržuje tako kot je potrebno. Če ne deluje je vagon nesposoben za prevoz potnikov.
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Fantje, včasih je potrebno pogledati tudi kakšno stran nazaj na kaj se nanaša odgovor. @kristko1 je po mojem mnenju odgovarjal kako ni možno kar tako zamenjati OBB-jevo lokomotivo iz RailJeta z Brižitko. Komandni voz RailJeta in Brižitka nista kompatibilna
Tine
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
@dare20: ponovno mešaš stvari vse v en koš.
A nima na Siemensu tud strojevodja v rokah usodo odpiranja vrat. Ni nujno, da če vlak stoji, da je varno oz. sploh mišljeno da takrat potniki lahko poslužujejo vrata.
Na 541, 1216, 1116 in tako je naštiman en 'zlo zanimiv' štekar, Le zakaj se nuca?
A nima na Siemensu tud strojevodja v rokah usodo odpiranja vrat. Ni nujno, da če vlak stoji, da je varno oz. sploh mišljeno da takrat potniki lahko poslužujejo vrata.
Na 541, 1216, 1116 in tako je naštiman en 'zlo zanimiv' štekar, Le zakaj se nuca?
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku
Edino varno je če z vrati upravlja strojevodja, nekako tako kot na primer na Siemensu. Vagonski vlak - vsaj na SŽ se ustavi - nato pa lahko potniki neovirano izstopajo iz vlaka na obeh straneh (tudi na sosednji tir), nenazadnje lahko se je vlak ustavil pred postajo, stoji na postaji zaradi sestajanja z drugimi vlaki itd. In strojevodja je tisti, ki ve, zakaj je vlak ustavil, kjer ga je, ne pa sprevodnik.