Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
čemu služi tisti pokrit peron v Hodošu??
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
zgleda da samo tovornemu prometu(zdaj če se ne motim), saj še tam nisem zasledil dobene potniškke kompozicije, tudi potniki nimajo dostopne poti do perona
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hmm..., kako bi odvodnik prenapetosti odreagiral na 15kVcokla napisal/-a:To je neumnost...tudi, če bi po nesreči dvignil napačen odjemnik toka to ne bi naredilo nobene škode. Odjemnik toka bi se pač spustil, ker ne bi zaznal prave napetosti. ...Nejac napisal/-a:...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Na strehi je merilni transformator, ki niti ne dovoli, da bi napetost "prišla" do katerekoli zaščite. Ne dovoli obrat ločilnika na strehi.Signal napisal/-a: Hmm..., kako bi odvodnik prenapetosti odreagiral na 15kV
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hmmm ... zakaj pa je potem treba imeti dva kompleta OT? Če je na strehi merilni transformator, bi lahko ta določil pravilno 'pot' elektriko naprej do vitalnih delov.cokla napisal/-a:Na strehi je merilni transformator, ki niti ne dovoli, da bi napetost "prišla" do katerekoli zaščite. Ne dovoli obrat ločilnika na strehi.
LP, Metod
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hmmm
Mogoče pa več OTjev ni zaradi tega.
Mogoče pa več OTjev ni zaradi tega.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Različni tokovni odjemniki so namenjeni različnim kontaktnim mrežam. Med njimi je bistvena razlika, tudi v poligonaciji.mkx napisal/-a: Hmmm ... zakaj pa je potem treba imeti dva kompleta OT? Če je na strehi merilni transformator, bi lahko ta določil pravilno 'pot' elektriko naprej do vitalnih delov.
Ampak, to smo predelali že najmanj miljavžentkrat, ali ne?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
pokriti peron v Hodošu
če je bil v prvotni zamisli izdelan za potniški promet, zakaj je tako oddaljen od postajnega poslopja pa še izredno visok se mi zdi... če pripelje en nizek motornik, se morajo (bi se morali) potniki še kako potrudit, da se skobacajo na peron...mAli napisal/-a:zgleda da samo tovornemu prometu(zdaj če se ne motim), saj še tam nisem zasledil dobene potniškke kompozicije, tudi potniki nimajo dostopne poti do peronaboris napisal/-a:čemu služi tisti pokrit peron v Hodošu??
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ste že slišali za nakladalno/razkladalno rampo, za tovorne vagone?
Naj bi bila v takšni višini platoja tovornih vagonov, da je možen vstop v vagon, npr. z viličarjem, .....
Naj bi bila v takšni višini platoja tovornih vagonov, da je možen vstop v vagon, npr. z viličarjem, .....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
zanimivo, da so si omislili pokrit peron za te namene, ideja ni slaba ampak bojim se da vsa ta infrastruktura ne bo izkoriščena...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kot je že rekel dolfe..
sam zdijo pa se mi zelo nerodni tale strešni stebri, ki so po mojem mnenju nepotrebni, pa še v napoto so jim pri nakladanju/razkladanju tovora.. jim že gre skoz
sam zdijo pa se mi zelo nerodni tale strešni stebri, ki so po mojem mnenju nepotrebni, pa še v napoto so jim pri nakladanju/razkladanju tovora.. jim že gre skoz
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Aha, že vidim, streha je problem, oziroma njena smiselnost.mAli napisal/-a: sam zdijo pa se mi zelo nerodni tale strešni stebri, ki so po mojem mnenju nepotrebni, pa še v napoto so jim pri nakladanju/razkladanju tovora.. jim že gre skoz
Poskusimo opravičiti njen nemarni namen, da kar stoji tam in krade sonce po betonu.
1. namišljeni primer, rampa brez strehe:
Stranka dogovori prevoz dveh vagonov tekstila, katerega bi na tem mestu naložili. S kamioni pripeljejo robo, jo razložijo po rampi in kamioni gredo svojo pot. Praznih vagonov tisti trenutek še ni dostavljenih, ker jih nabiralnik pač še ni pripeljal. Tovor čaka, vmes se pa uščije, iz malo prej še vedrega neba. Trontel pač zafrknil, jbg, se zgodi. Ko vagone le dostavijo in jih nalože, stranka znori u iber. Zaradi napite vode se je povečal neto tovora, katerega je treba seveda plačati. Poleg tega ima stranka opran tekstil, na kar ni računala. Sušilca pa ni glih tam pri roki .....
2. namišljeni primer, rampa brez strehe:
Pride tovorni vlak iz Madžarske v Hodoš. Carina pravi: "šverc pregled!". Saj računa, da so v vagonu ilegalci, če ne pa najmanj kurilec ali pa neprijavljene cigarete. Vagone postavijo ob rampo in jih pod budnim očesom organa razlože. Vmes seveda dežuje kot iz škafa, kar pa oblast nikakor ne moti. Pokaže se, da je s tovorom vse OK in ga naložijo nazaj v vagon. Železničarji so nenadoma v hudi zagati. Kako dopovedati naročniku, da je imel vagon čisto v redu streho in da pojma nimajo, kako se je tovor zmočil. In kako stranki zaračunati dodatno težo tovora, kateri se je napil vode?
3. namišljeni primer, rampa s streho:
Stranka dogovori prevoz , ........ bla, ... bla, ...bla, .... in med stebre razpostavi tovor. Viličerist s paletami vozi slalom, kot njega dni Križaj v Wengnu, ter uspešno naloži vagon. Čeprav uliva iz neba kot prasica. In nenadoma so vsi zadovoljni. Tranziter, ker se mu ni zakompliciral šiht, stranka, ker je dobila dostavljeno ravno tisto, kar je pričakovala in viličerist, ki je lahko v miru spil en pir v povsem suhih cotah.
Mimogrede, tisti stebri ki nosijo streho, niti niso tako na gosto posejani. Zna biti, da so vsaj 10 metrov vsak sebi. Dovolj tudi za mojo pokojno staro mamo, ki viličarja še videla ni.
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pokrita nakladalna klančina na Hodošu ni bila nikoli mišljena za natovarjanje in raztovarjanje vagonov za stranke, postaja Hodoš niti ni odprta za te namene. Klančina je služila za carinske in ostale mejne preglede, potem je pa "šengen" mejo vzel, klančine pa ne. Morda pa še kdaj prav pride.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
541 napisal/-a:Pokrita nakladalna klančina na Hodošu ni bila nikoli mišljena za natovarjanje in raztovarjanje vagonov za stranke, postaja Hodoš niti ni odprta za te namene. Klančina je služila za carinske in ostale mejne preglede, potem je pa "šengen" mejo vzel, klančine pa ne. Morda pa še kdaj prav pride.
No ja. Postaja Hodoš je trenutno odprta za nakladanje, razkladanje in prekladanje vseh vrst pošiljk.
Omejitve Datum Datum
*--.---.------------------------------------------------------.------.------.
Postaja nima splošnih omejitev!
79 c Postaja ima bočno klančino. 960101 431231
79 d Postaja odprta za prevoz živih živali. 960101 431231
..... END REPORT .....
Je pa res, da se je rampa uporabljala predvsem za Madžarsko carino. Od takrat, ko so odšli, pa je bolj kot ne v napoto.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ja imaš prav. Pa se na Hodošu kdaj kaj natovarja/raztovarja?