Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Čestitke in zahvala g.Ledniku in Tinetu za podrobno fotoreportažo nadgradnje!!!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Jembah,mislim da oba veva zakaj so potrebne protihrupne ograje.Pri prispevku sem hotel dati poudarek na to,da se le nekaj premika z elektrifikacijo proge.Jembah napisal/-a:Kot ze stokrat povedano, najvecji hrup povzrocajo kolesa prevozece kompozicje in ne reaganov DM...In ja se zeleli si bodo zvok reagana, ko bodo slisali kako lepo poje brizita pod polno obremenitvijo ali pa kako civka EDZ od zive
Regan pa mi manjka že med vikendom,ko so zapore zaradi rekonstrukcije med Pragerskim in Kidričevim.
Pele
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bom še tukaj prilimal odlomek iz dela, objavljenega v sosednji temi: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 84#p163184
Sicer je pa že tako ali tako prepozno, spet mečemo denar z lopato skozi okno zaradi še ene veleumne odločitve naših vrlih strokovnjakov. Res pa lepo paše v šopek skupaj s takimi cvetkami kot sta TEŠ6 in utopističen projekt koprskega drugega tira. Tudi če zmanjka denarja za socialo, zdravstvo, šolsko prehrano in podobne ljudske banalnosti.Enosmerni sistem električne vleke 3000 V na SŽ je zelo zastarel in določene države, ki so
imele železniške proge elektrificirane s tem sistemom, že prehajajo na enofazni sistem
električne vleke. V Italiji, v kateri se je najbolj razširil enosmerni sistem 3000 V,
elektrificirajo vse sodobne proge z enofaznim sistemom 25 kV, 50 Hz.
Avstrijske železnice imajo enofazni sistem električne vleke 15 kV, 16 2/3 Hz, katerega bo
prav tako potrebno zamenjati s sistemom 25 kV, 50 Hz.
Prednosti enofaznega sistema 25 kV, 50 Hz:
- priklop ENP na trifazno omrežje brez uporabe statičnih pretvornikov,
- manjše število ENP,
- večje razdalje med ENP,
- enostavnejša izvedba ENP,
- manjši obremenitveni toki,
- manjši padci napetosti,
- manjši preseki vodnikov voznega omrežja,
- manjša gostota toka v voznem omrežju,
- vračanje energije v omrežje pri električnem zaviranju,
- ni blodečih povratnih tokov po zemlji.
Ker bo na SŽ leta 2006 pričela obratovati Siemensova trisistemska lokomotiva z vgrajenim
sistemom 25 kV, 50 Hz, je smiselno razmisliti o možnostih in realizaciji enofaznega sistema
električne vleke 25 kV, 50 Hz.
Trisistemska lokomotiva je samo prehodnega značaja zaradi različnih sistemov električne
vleke v evropskih državah. Gradijo jih vse evropske železniške industrije zaradi interesov
evropske unije po vožnji določenega operaterja iz ene v drugo državo.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Malo OT. Ok cena je drugo, če pa misliš, da ga ne rabimo se pa konkretno motiš... . Če želiš vedet več ZS. Sem ti pa odgovoril zakaj ni mogoče tako na 25 kV v sosednji temi...Čišo napisal/-a:...TEŠ6...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Edina rešitev so obnovljivi viri,recimo vetrnice in fotovoltaika. Si predstavljate, kako bodo vlaki šibali v črnokalski klanec ob jasnem zimskem vremenu, ko bo vlekla zmerna burja.Sicer je pa že tako ali tako prepozno, spet mečemo denar z lopato skozi okno zaradi še ene veleumne odločitve naših vrlih strokovnjakov. Res pa lepo paše v šopek skupaj s takimi cvetkami kot sta TEŠ6
LPL
PS.: Ampak kaj pa bo, ko ne bo vetra in bo nizka oblačnost?
A bodo dispečerji brali remenska poročila, da bodo vedeli kdaj bo veter in sonce?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bomo dali eno parno v rezervo
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Parno bo treba predelat za kurjavo s peleti ali pa sekanci, da bo bolj EKO. Pa v zeleno prebarvat!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Nadaljevanje si lahko pogledate v galeriji. Tokrat je na voljo "le" 50 fotografij.igor72 napisal/-a: ...Upam tudi na nadaljevanje
Tine
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hvala tebi Tine za objavo fotografij in gospodu Ledniku za fotografije iz terena. Še enkrat obema hvala za slike .
Miha
Miha
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
S tem pa si malo pozen...Tu ze nekaj casa stojijo stebri za nadvoz
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Neuradna informacija. naj bi se na spomlad začela gradbena dela oz izgradnja predora pod ljutomerom/kamenčšak. Proga bi bila tako bistveno krajša in bi se izognila samega mesta Ljutomer. Tako bi najj iz predora mekotnjak le nekaj metrov naprej začeli kopati ta predor ki bi se naj končal na drugi strani Kamenščaka. Stara proba bi ostala za ppovezavo z mestom.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
A so že kje načrti za ta predor? Jaz sem pregledal vse, kar se da najti na netu vendar (na moje začudenje) ni nikjer bila niti omenjena ta logična bližnjica, ki ti pade takoj v oči, ko pogledaš na zemljevid.
Da bi se začela gradnja že spomladi, bi sedaj morali biti vloga že na ARSO, potem še sledi razpis za izbiro izvajalca itd, seveda pod pogojem, da so že vsi načrti izdelani...
Je pa pri tej varianti še en problem - križanje z Radgonsko progo (oz. to ni noben problem, saj se lahko preprosto naredi nadvoz ampak pri nas ponavadi rajši zakomplicirajo stvar, kot da bi dali kakšen € več za boljšo rešitev).
Da bi se začela gradnja že spomladi, bi sedaj morali biti vloga že na ARSO, potem še sledi razpis za izbiro izvajalca itd, seveda pod pogojem, da so že vsi načrti izdelani...
Je pa pri tej varianti še en problem - križanje z Radgonsko progo (oz. to ni noben problem, saj se lahko preprosto naredi nadvoz ampak pri nas ponavadi rajši zakomplicirajo stvar, kot da bi dali kakšen € več za boljšo rešitev).
...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Nekdo te je fajn nasralmAli napisal/-a:Neuradna informacija. naj bi se na spomlad začela gradbena dela oz izgradnja predora pod ljutomerom/kamenčšak. Proga bi bila tako bistveno krajša in bi se izognila samega mesta Ljutomer. Tako bi najj iz predora mekotnjak le nekaj metrov naprej začeli kopati ta predor ki bi se naj končal na drugi strani Kamenščaka. Stara proba bi ostala za ppovezavo z mestom.
Se bo pa spomladi pričela obnova odseka Lipovci - Murska.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ne,ne. Res je bilo nekoč govora o obvozni progi Ljutomera in Murske Sobote, amapk je kmalu poniknilo, zato dvomim, da bo še kaj iz tega.grikos napisal/-a:Nekdo te je fajn nasralmAli napisal/-a:Neuradna informacija. naj bi se na spomlad začela gradbena dela oz izgradnja predora pod ljutomerom/kamenčšak. Proga bi bila tako bistveno krajša in bi se izognila samega mesta Ljutomer. Tako bi najj iz predora mekotnjak le nekaj metrov naprej začeli kopati ta predor ki bi se naj končal na drugi strani Kamenščaka. Stara proba bi ostala za ppovezavo z mestom.
Se bo pa spomladi pričela obnova odseka Lipovci - Murska.